0%, ik zie het niet gebeuren.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:13 schreef Falco het volgende:
Hoeveel procent kans op een elfstedentocht?
volgens mij zijn ze daar de komnde dagen nog water aan het wegpompen dus t/m het weekeinde geen ijs aldaar...quote:Op woensdag 30 december 2009 15:13 schreef Falco het volgende:
Ik zie er toch minimaal 10 met flinke ijsdagen. Aan het eind en begin zit het wel tegen het vriespunt aan. Maar zolang het ijsdagen blijven zijn het voor mij geen kwakkel dagen.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:18 schreef NoShitSherlock het volgende:
8 dagen vorst en daarna weer Hollands kwakkel weer zo te zien. Dat wordt dus geen Elfstedentocht he.
25% ofzoquote:Op woensdag 30 december 2009 15:13 schreef Falco het volgende:
Niets is zo veranderlijk als het weer, zeker in deze tijdquote:Op woensdag 30 december 2009 15:18 schreef NoShitSherlock het volgende:
8 dagen vorst en daarna weer Hollands kwakkel weer zo te zien. Dat wordt dus geen Elfstedentocht he.
Ik hier ook, nu vooral nog regen....quote:Op woensdag 30 december 2009 15:41 schreef lezzer het volgende:
Ik wacht geduldig af...
Op die enorme bakken sneeuw in het zuiden....
Mooi dan hebben we waarschijnlijk geen mist zoals 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef aloa het volgende:
Met nieuwjaarsnacht sneeuw.
Minste kans in het Noorden.
[ afbeelding ]
Er staat behoorlijk wat wind morgennacht, dus de kans op mist is niet grooot.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi dan hebben we waarschijnlijk geen mist zoals 2 jaar geleden.
Sneeuw met nieuwjaarsnacht heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef aloa het volgende:
Met nieuwjaarsnacht sneeuw.
Minste kans in het Noorden.
[ afbeelding ]
Nou die van het afgelopen jaar mocht er ookwel bij.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi dan hebben we waarschijnlijk geen mist zoals 2 jaar geleden.
Hmm, dat zou idd leuk zijn, afwachtten maar. Als er 1 komt ga ik zeker kijken.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:27 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
25% ofzo. EC komt met 15 cm ijs voor het noorden. Dat zou genoeg moeten wezen
.
Hier in het Zuiden zo'n 5 jaar geleden nogquote:Op woensdag 30 december 2009 16:13 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Sneeuw met nieuwjaarsnacht heb ik nog nooit meegemaakt.
En morgen weer volgens L1quote:Op woensdag 30 december 2009 17:45 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Hier in het Zuiden zo'n 5 jaar geleden nog
En dat was denk ik ook een van de koudste oud&nieuw vieringen in 100 jaar, zelfs mijn vader had eigenlijk geen zin om naar buiten te gaan om vuurwerk af te stekenquote:Op woensdag 30 december 2009 17:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maar de mooiste nieuwjaar in de sneeuw
was die van '79/'80
Joh,toen leefde ik nog nietquote:Op woensdag 30 december 2009 17:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En morgen weer volgens L1![]()
Maar de mooiste nieuwjaar in de sneeuw
was die van '79/'80
Ja,ik kan me moeilijk voorstellen dat er echt sneeuw gaat vallen,morgen.Het regent bakken buiten en het is zo'n graad of 4quote:
Hé, dat lijkt het schelderijnkanaal wel hier, in '97 was dat ook helemaal dichtgevroren.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:51 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Als reactie plaatste éen Weerwoorder overigens een PRACHTplaatje uit de desbetreffende 'flutwinder':
[ afbeelding ]
- nlweer.com
Dat mag van mij dit jaar best nog eens gebeuren!
(nog) Droog +0.6quote:Op woensdag 30 december 2009 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het motregent hier, en het is -0.6 graden.
schoatsequote:Op woensdag 30 december 2009 21:44 schreef aloa het volgende:
Ziet er wederom koud uit.![]()
Dat zijn 10 ijsdagen op rij.![]()
Dat is waar natuurlijk, de verschillen op korte termijn zijn zeer klein.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:16 schreef -0- het volgende:
Op die termijn kijken is onzin, dat zal nog wel heel vaak veranderen. Ten voor en nadele van witnerweer.
Eigenlijk heeft die Belg op weerwoord wel gelijk.... Er wordt teveel naar de grafiekjes gekeken.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:16 schreef -0- het volgende:
Op die termijn kijken is onzin, dat zal nog wel heel vaak veranderen. Ten voor en nadele van witnerweer.
Tholen,Zeeland.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:07 schreef leroytje het volgende:
In je keuken, in je hemd? Waar ergens?
Lucht is enorm vochtig, daarom voelt het zo koud.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:01 schreef appelsientje het volgende:
Brr het is smerig koud buiten, het voelt kouder aan dan aan paar dagen geleden.
Het is hier onder het vriespunt en het regent, hou mijn hart vast..quote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef Fredo55 het volgende:
Ik hoop dat het niet gaat vriezen straks, vanavond geen één strooiwagen zien rijden.
Wegdek is kletsnat van de regen.
Da's niet zo heel fijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 03:33 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Boom voor mijn huis kraakt door het ijs bij ook maar het kleinste zuchtje wind.
Begint nu te sneeuwen hier in Krimpenquote:Op donderdag 31 december 2009 03:09 schreef IHVK het volgende:
stomme ijzel. Geen sneeuwdek voorlopig hier in Rotterdam.
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:08 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Sneeuw in Hekelingen(Spijkenisse)
Ook niks op de radar te zien, maar in de hele regio Rotterdam sneeuwt het al een uur zachtjes. Blijft niet liggen trouwens.quote:
Net niks inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2009 12:21 schreef marcel-o het volgende:
rotterdam meldt miezersneeuw
Vandaar dat het hier zo rustig is qua vuurwerkquote:Op donderdag 31 december 2009 14:08 schreef Asgard het volgende:
Net een beetje vuurwerk zitten afsteken en het is fucking kouddddddddd
De neerslag van vanmorgen werd ook niet opgepikt door de radar, en Piet Paulusma voorspelt overal sneeuw tijdens de jaarwisseling.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:04 schreef junkiexp het volgende:
De eerste 24 uur geen neerslag meer in NL lijkt het.
Heir vallen afentoe alleen wat vuurpijlen uit de luchtquote:Op donderdag 31 december 2009 14:40 schreef Joel-Smeets het volgende:
Jezus,hier komen me wat sneeuwvlokken uit de lucht vallen...
Bij ons gaan ze de lucht inquote:Op donderdag 31 december 2009 15:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Heir vallen afentoe alleen wat vuurpijlen uit de lucht
En die blijven dan hangen in de luchtquote:Op donderdag 31 december 2009 15:12 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze de lucht in
Jaquote:Op donderdag 31 december 2009 15:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En die blijven dan hangen in de lucht
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:01 schreef lezzer het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar als er iemand in het zuid-oosten woont ben ik het. En ik zie geen sneeuw. Niks nada noppes![]()
*dreint*
en ze hadden het beloohooofd
Je sais,dat Noorden gaat weer alles krijgen!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:01 schreef lezzer het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar als er iemand in het zuid-oosten woont ben ik het. En ik zie geen sneeuw. Niks nada noppes![]()
*dreint*
en ze hadden het beloohooofd
IIIIIKKKKKK...... helemaal nietquote:Op donderdag 31 december 2009 16:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, jij zit evengoed te balen, geef het maar toe
En dit is nog de oude run he.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:25 schreef aloa het volgende:
De ijsverwachting.![]()
Ze mogen wel andere kaartjes gebruiken... deze lopen maar tot 20 cm.
[ afbeelding ]
Langer kouder.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:29 schreef Re het volgende:
nog kouder of langer kouder?
en gisternacht om 12 uur begon het heel licht te sneeuwen in Amsterdam...
THNXquote:
quote:Uitgegeven: 1 januari 2010 18:05
Laatst gewijzigd: 1 januari 2010 18:07
DE BILT - Het KNMI waarschuwt voor aanzienlijke sneeuwval in het noordoosten van Nederland. De verwachting is dat de sneeuw daar diep in de nacht begint te vallen.
De sneeuwval zal vervolgens aanhouden tot overdag. Volgens het KNMI kan er ongeveer tien centimeter vallen.
Het weerstation raadt mensen aan eerst de weer-en verkeersberichten te raadplegen voordat ze zaterdag de weg op gaan.
De sneeuw wordt verwacht in het gebied ten noordoosten van de lijn Harlingen, Emmeloord en Apeldoorn.
© ANP
Hier in Zeeland verwacht ik gewoon regen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:45 schreef IHVK het volgende:
In het westen gewoon regen en natte sneeuw morgen.
Ga maar van een stuk of 11-12 uit dat het er minimaal worden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:46 schreef Falco het volgende:
Oke dan. Ik denk dat ik toch maar morgen handschoenen ga kopen. Zeven ijsdagen op rij
.
Wat een super mega lekkere geile pluim!!!!quote:
Sorry maar wat zijn de Hellmannen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:26 schreef horned_reaper het volgende:
En de Hellmannen ook al richting de 125 !!!
[ afbeelding ]
Als het uitkomt ja...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:26 schreef horned_reaper het volgende:
Alleen als ie IJS EN IJS koud is !!!!
[ afbeelding ]
ONGEKEND!!!
[ afbeelding ]
En de ijslaag gaat richting de 28CM!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werkelijk GENIAAL dit !!!
ben nogal offline dit jaar, maar had hem wel opgemrktquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:11 schreef Fredo55 het volgende:
Niemand die de buienlijn in de gaten houd?
Ik zie het namelijk niet oplossen.
Horned_reaper, wat geweldig!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:26 schreef horned_reaper het volgende:
Alleen als ie IJS EN IJS koud is !!!!
[ afbeelding ]
ONGEKEND!!!
[ afbeelding ]
En de ijslaag gaat richting de 28CM!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werkelijk GENIAAL dit !!!
Wees voor die sneeuw maar niet te bangquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:40 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Horned_reaper, wat geweldig!![]()
![]()
![]()
We krijgen nu al geregeld pluimen die zo het archief 'legendarische pluimen' inkunnen.
..
Hoewel de Elfstedentocht juist nu ernstig in gevaar komt door vannacht dichtvriezende wateren en morgen een pak sneeuw, als ik Weerwoord mag geloven.
Serieus....ijs is dik genoeg om de sneeuw erop te laten blijven liggen, hier in Groningen is dat wel het geval.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:51 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wees voor die sneeuw maar niet te bang![]()
Omdat het ijs op dit moment nog heel dun is en sneeuw een cumulatief grotere massa heeft dan ijs, zal de ijslaag ietsjes onder water worden gedrukt door de sneeuw...waardoor de sneeuw zich zal vermengen met water dat over de ijsvloer loopt... wanneer dit weer bevriest heb je alleen maar een dikkere ijslaag
Sterker nog, ik zie maar weinig aankomen, 10cm ik weet het niet..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:10 schreef erkel het volgende:
Er werd gewaarschuwd voor buien vannacht en morgenvroeg in het noorden, maar dat zie ik pas morgenmiddag gebeuren.
Die pluimen zijn geil.
Ja, dat is juist het mooie!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Serieus....ijs is dik genoeg om de sneeuw erop te laten blijven liggen, hier in Groningen is dat wel het geval.
En sneeuw smelten met gevolg voor dikker ijs? Serieus op dat ijs wil je niet schaatsen, je zou er zowat gewoon overheen kunnen lopen/fietsen.
Zit aan de ene kant wat is maar aan de andere kant moet het ijs ook dik genoeg zijn om dan ook daadwerkelijk die machines te houden, nog een nadeel is dat de sneeuw de ijsgroei laat tegenhouden, of zo gezegd: Het groeit minder snel dan gewoonlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:21 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ja, dat is juist het mooie!
Door die sneeuw ontstaat er een dikkere ijslaag die hardstikke grof is... maar daar hebben ze een hele mooie vereniging voor in Friesland.
Die kan dan over tientallen kilometers de bovenkant gladschaven...
Dat hoeft niet altijd het geval te zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zit aan de ene kant wat is maar aan de andere kant moet het ijs ook dik genoeg zijn om dan ook daadwerkelijk die machines te houden, nog een nadeel is dat de sneeuw de ijsgroei laat tegenhouden, of zo gezegd: Het groeit minder snel dan gewoonlijk.
quote:Wat beleven we toch een leuke winter met vorst en sneeuw. Maar voor de schaatsliefhebbers is al die sneeuw minder leuk. Sneeuw maakt de ijsontwikkeling nogal gecompliceerd.
Een laagje sneeuw heeft een sterk isolerende werking waardoor het ijs wordt afgeschermd van de vrieslucht en uitstraling. Dit belemmert de ijsgroei sterk. Hoe dikker de sneeuwlaag des te meer het isoleert.
Verder kun je al bij een dun laagje het ijs niet meer 'lezen' en dempt het kraakgeluiden. Je kan dan zomaar een oud wak in schaatsen.
Maar als het droge sneeuw is waait het ijs soms wel schoon en kun je gemakkelijk een baantje vegen. Voorwaarde voor dat laatste is wel dat het ijs dik genoeg moet zijn om te betreden.
Een dikke laag sneeuw heeft zo veel gewicht dat het door het ijs kan zakken. Gezien het dichtheidsverschil tussen ijs en water steekt iets minder dan 10% van de ijsvloer boven de waterspiegel uit. Een centimeter sneeuw levert omgesmolten een kleine milimeter water op. Hieruit kun je een vuistregel afleiden dat iedere cm ijs een ongeveer even dikke sneeuwlaag kan dragen. Is de sneeuwlaag dikker dan het ijs dan duwt het het ijsoppervlak onder water. Via wakken, scheuren en langs de kanten sijpelt er dan water onder de sneeuw. Dit vermengt zich met de sneeuwlaag tot een gelige drap. Wanneer de temperatuur onder nul blijft vriest dit op tot een ijskoek. Er vormt zich een nieuwe ijslaag op de oude ijslaag en dit noemt men sneeuwijs. Als het sneeuwijs goed aangevroren is is er dikkere ijslaag onstaan om op te schaatsen, maar wel van mindere kwaliteit.
Belangrijk is dat sneeuwijs minder sterk is dan zuiver zwart ijs. Bovendien kun je niet aan belletjes en scheuren zien hoe dik het is en het kraakt niet en klinkt nogal dof. Als het niet sterk genoeg is ga je er zonder waarschuwing vooraf door!
Maar een voordeel is dat de isolerende sneeuwlaag is verdwenen en zelfs voor een klein deel een bijdrage levert. Bij aanhoudende vorst kan de sneeuwijsvloer ook weer van onderen aangroeien waarbij het dikker en snel sterker wordt.
Er lag hier laatst 3 cm gewoon ijs toen er op één dag 25 cm sneeuw opviel. Uiteraard werd de ijsvloer flink ondergedompeld en vormde die gele drap. Langs de kanten bleef het sneeuwdek wel intact. Wanneer je die sneeuw verwijderde bleek er dikke laag water op het ijs te staan van ca 5 cm. Enkele dagen later (zaterdag 19 december) heb ik redelijk kunnen schaatsen op 8 cm sneeuwijs op de oude ijsbaan. Daaronder lag nog een paar cm oud ijs. Maar boven de sloot was het ijs minder betrouwbaar. ´Gezond´ ijs houdt al bij 5 cm.
Momenteel ligt er op veel plaatsen nog oud sneeuwijs van sterk wisselende dikte. Bij de matige vorst van de komende nachten kan daarop al snel worden geschaatst maar niet overal! Complicatie vormt de sneeuwstoring van morgen. Voor de schaatsliefhebbers is het van belang om voor de sneeuw het ijs te controleren. Daarna valt er weinig meer te zien en te horen en groeit het minder hard aan. Waar het kan zou dan geveegd moeten worden. Voor water wat nu pas dicht vriest geeft de sneeuw waarschijnlijk minder problemen. Het is al snel te veel zodat het doorzakt en er sneller groeiend sneeuwijs onstaat. Mocht er in het noordoosten 10 cm vallen dan zal dat de meeste ijsvloeren onderdompelen. Dat kan dan later deze week opvriezen tot sneeuwijs.
De ijstoestand blijft dus erg onzeker met lokaal grote verschillen.
Victor
Jazeker, ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:07 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Komt leuk partijtje sneeuw aan van zee!
Geen idee, ik zie inderdaad een kruisje linksboven.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:27 schreef junkiexp het volgende:
's nachts doet die 24 uurs radar van buienradar.nl het niet ?
De komende 24 uur bedoel ik dan he.
Hier nog 15 minuten, schat ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:44 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat je in de regio Rijnmond toch wel tot na 3'en moet wachten, kun je beter slapen.
Mooi leven, waar zit je ergens in de stad ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:50 schreef IHVK het volgende:
Ik blijf ook gewoon wachten, toch kerstvakantie nog steeds.
Studentenleven.
Nee, ik las net een melding van sneeuwval in Vlissingen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:51 schreef junkiexp het volgende:
Sneeuwradar geeft trouwens geen sneeuw aan, alleen gewone neerslag.
Dan wordt het zeker ijzel oid ?
Sneeuwradar moet je niet zo op letten, is gewoon sneeuw.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:51 schreef junkiexp het volgende:
Sneeuwradar geeft trouwens geen sneeuw aan, alleen gewone neerslag.
Dan wordt het zeker ijzel oid ?
Zuid.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:52 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Mooi leven, waar zit je ergens in de stad ?
Eiland Tholen,Zeeland.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:56 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Eiland Tholen,Zeeland.
Zat ik maar in Helle, daar staat het er beter voor dan hier.![]()
Het is leuker lezen als je je woonplaats erbij zet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Komt een leuk rood pitje richting hier. .
Gaat ten noorden van me, misschien activeerd het nog.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Komt een leuk rood pitje richting hier. .
Dat doe ik al ruim 2 maanden in dit topic, dus leek me nu haast vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is leuker lezen als je je woonplaats erbij zet.
Wat is jou woonplaats?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is leuker lezen als je je woonplaats erbij zet.
Ok my bad dan, Ik had er nog bij willen zetten (ik ben geen actief meeposter hier dus misschien weet iedereen het)..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dat doe ik al ruim 2 maanden in dit topic, dus leek me nu haast vanzelfsprekend
Ik zit in Hekelingen, gehucht bij Spijkenisse
Hier flink koud idd! Sneeuw doet goed zijn werk.quote:
Online lantaarnpaalstaren. Gaat wel hard ja!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:42 schreef junkiexp het volgende:
In Hellevoetsluis sneeuwt het best door zo te zien![]()
http://www.webcamhellevoetsluis.nl/
Ik doe dat echt altijd als het ergens zou kunnen sneeuwenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Online lantaarnpaalstaren. Gaat wel hard ja!
Inderdaad, nu toch wel heftige sneeuwval, vergelijkbaar met Hellevoetsluis.quote:
quote:Samenvatting meerdaagse-periode:
(Zeer) koud weer met af en toe zon, maar soms ook wat lichte winterse
neerslag. In de nacht overwegend lichte tot matige vorst, overdag meest
lichte vorst.
Samenvatting EPS-periode:
Rond 70% kans op het aanhouden van het koude weertype met weinig
neerslag. Rond 30% kans op een geleidelijke overgang naar minder koud
weer.
Mooie inslag op 0:53!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Filmpje van het onweer afgelopen 29 december. Die hadden jullie nog te goed.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Wederom mooi winters!quote:
Het blijft dus nog minstens 14 dagen onder nul?quote:
Denk dat die hoek van het land teveel sneeuw krijgt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:11 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Het blijft dus nog minstens 14 dagen onder nul?
Maar goed met zo'n verwachting is een elf steden tocht toch al zeker?
Als het ijs dik genoeg is kunnen ze het er wel af schuiven lijkt me.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:19 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Denk dat die hoek van het land teveel sneeuw krijgt.
Het is alleen nog niet dik genoeg, en zal met de sneeuw ook niet veel dikker meer worden...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:23 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Als het ijs dik genoeg is kunnen ze het er wel af schuiven lijkt me.
Zolang je geen 15 cm ijs hebt over de gehele tocht is niks zeker...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:11 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Het blijft dus nog minstens 14 dagen onder nul?
Maar goed met zo'n verwachting is een elf steden tocht toch al zeker?
Die sneeuw helpt ook niet mee...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zolang je geen 15 cm ijs hebt over de gehele tocht is niks zeker...
Gaat lekker daarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:25 schreef horned_reaper het volgende:
Temperatuur is op dit moment -3,3 graden hier met hevige sneeuwval !!!
Inmiddels bijna 15 CM sneeuw !!!
Ik was echt met stomheid geslagen toen ik bij Centraal bovengronds kwam en geen sneeuw zag.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
mwoah er ligt nog wel genoeg. Maar het was sowieso niet heel veel.
Had vanochtend verwacht wakker te worden met een pak verse sneeuw, maar behalve die paar hagelbolletjes hebben we hier echt niets gehad...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:22 schreef Remzz het volgende:
Hagel hier in Almelo die hadden we nog niet gehad
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker-blijven-liggen-Sneeuw in 010
Joah, tis te weinig om lekker te blijven liggen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:01 schreef Re het volgende:
[..]
dat wordt straks wel weer natte zwarte drek
Hier in Zeeland gaat de temperatuur al omlaag.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:11 schreef Radio-silence het volgende:
In de randstad zal er toch niets tot weinig blijven liggen met die temperaturen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:03 schreef mr_me_me het volgende:
Blizzard!!!
Ik woon in Groningen Zuid, het klopt, zie pics.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:01 schreef Radio-silence het volgende:
Ik hoorde net dat er in Emmen(Drenthe) 16 cm sneeuw ligt, en daar komt volgens de radar nog een hele hoop bij.
Maak er inmiddels maar meer dan 20 cm vanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:01 schreef Radio-silence het volgende:
Ik hoorde net dat er in Emmen(Drenthe) 16 cm sneeuw ligt, en daar komt volgens de radar nog een hele hoop bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |