Hmm, dat zou idd leuk zijn, afwachtten maar. Als er 1 komt ga ik zeker kijken.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:27 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
25% ofzo. EC komt met 15 cm ijs voor het noorden. Dat zou genoeg moeten wezen
.
Hier in het Zuiden zo'n 5 jaar geleden nogquote:Op woensdag 30 december 2009 16:13 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Sneeuw met nieuwjaarsnacht heb ik nog nooit meegemaakt.
En morgen weer volgens L1quote:Op woensdag 30 december 2009 17:45 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Hier in het Zuiden zo'n 5 jaar geleden nog
En dat was denk ik ook een van de koudste oud&nieuw vieringen in 100 jaar, zelfs mijn vader had eigenlijk geen zin om naar buiten te gaan om vuurwerk af te stekenquote:Op woensdag 30 december 2009 17:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maar de mooiste nieuwjaar in de sneeuw
was die van '79/'80
Joh,toen leefde ik nog nietquote:Op woensdag 30 december 2009 17:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En morgen weer volgens L1![]()
Maar de mooiste nieuwjaar in de sneeuw
was die van '79/'80
Ja,ik kan me moeilijk voorstellen dat er echt sneeuw gaat vallen,morgen.Het regent bakken buiten en het is zo'n graad of 4quote:
Hé, dat lijkt het schelderijnkanaal wel hier, in '97 was dat ook helemaal dichtgevroren.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:51 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Als reactie plaatste éen Weerwoorder overigens een PRACHTplaatje uit de desbetreffende 'flutwinder':
[ afbeelding ]
- nlweer.com
Dat mag van mij dit jaar best nog eens gebeuren!
(nog) Droog +0.6quote:Op woensdag 30 december 2009 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het motregent hier, en het is -0.6 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |