0%, ik zie het niet gebeuren.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:13 schreef Falco het volgende:
Hoeveel procent kans op een elfstedentocht?
volgens mij zijn ze daar de komnde dagen nog water aan het wegpompen dus t/m het weekeinde geen ijs aldaar...quote:Op woensdag 30 december 2009 15:13 schreef Falco het volgende:
Ik zie er toch minimaal 10 met flinke ijsdagen. Aan het eind en begin zit het wel tegen het vriespunt aan. Maar zolang het ijsdagen blijven zijn het voor mij geen kwakkel dagen.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:18 schreef NoShitSherlock het volgende:
8 dagen vorst en daarna weer Hollands kwakkel weer zo te zien. Dat wordt dus geen Elfstedentocht he.
25% ofzoquote:Op woensdag 30 december 2009 15:13 schreef Falco het volgende:
Niets is zo veranderlijk als het weer, zeker in deze tijdquote:Op woensdag 30 december 2009 15:18 schreef NoShitSherlock het volgende:
8 dagen vorst en daarna weer Hollands kwakkel weer zo te zien. Dat wordt dus geen Elfstedentocht he.
Ik hier ook, nu vooral nog regen....quote:Op woensdag 30 december 2009 15:41 schreef lezzer het volgende:
Ik wacht geduldig af...
Op die enorme bakken sneeuw in het zuiden....
Mooi dan hebben we waarschijnlijk geen mist zoals 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef aloa het volgende:
Met nieuwjaarsnacht sneeuw.
Minste kans in het Noorden.
[ afbeelding ]
Er staat behoorlijk wat wind morgennacht, dus de kans op mist is niet grooot.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi dan hebben we waarschijnlijk geen mist zoals 2 jaar geleden.
Sneeuw met nieuwjaarsnacht heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef aloa het volgende:
Met nieuwjaarsnacht sneeuw.
Minste kans in het Noorden.
[ afbeelding ]
Nou die van het afgelopen jaar mocht er ookwel bij.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi dan hebben we waarschijnlijk geen mist zoals 2 jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |