0%, ik zie het niet gebeuren.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:13 schreef Falco het volgende:
Hoeveel procent kans op een elfstedentocht?
volgens mij zijn ze daar de komnde dagen nog water aan het wegpompen dus t/m het weekeinde geen ijs aldaar...quote:Op woensdag 30 december 2009 15:13 schreef Falco het volgende:
Ik zie er toch minimaal 10 met flinke ijsdagen. Aan het eind en begin zit het wel tegen het vriespunt aan. Maar zolang het ijsdagen blijven zijn het voor mij geen kwakkel dagen.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:18 schreef NoShitSherlock het volgende:
8 dagen vorst en daarna weer Hollands kwakkel weer zo te zien. Dat wordt dus geen Elfstedentocht he.
25% ofzoquote:Op woensdag 30 december 2009 15:13 schreef Falco het volgende:
Niets is zo veranderlijk als het weer, zeker in deze tijdquote:Op woensdag 30 december 2009 15:18 schreef NoShitSherlock het volgende:
8 dagen vorst en daarna weer Hollands kwakkel weer zo te zien. Dat wordt dus geen Elfstedentocht he.
Ik hier ook, nu vooral nog regen....quote:Op woensdag 30 december 2009 15:41 schreef lezzer het volgende:
Ik wacht geduldig af...
Op die enorme bakken sneeuw in het zuiden....
Mooi dan hebben we waarschijnlijk geen mist zoals 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef aloa het volgende:
Met nieuwjaarsnacht sneeuw.
Minste kans in het Noorden.
[ afbeelding ]
Er staat behoorlijk wat wind morgennacht, dus de kans op mist is niet grooot.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi dan hebben we waarschijnlijk geen mist zoals 2 jaar geleden.
Sneeuw met nieuwjaarsnacht heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef aloa het volgende:
Met nieuwjaarsnacht sneeuw.
Minste kans in het Noorden.
[ afbeelding ]
Nou die van het afgelopen jaar mocht er ookwel bij.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi dan hebben we waarschijnlijk geen mist zoals 2 jaar geleden.
Hmm, dat zou idd leuk zijn, afwachtten maar. Als er 1 komt ga ik zeker kijken.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:27 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
25% ofzo. EC komt met 15 cm ijs voor het noorden. Dat zou genoeg moeten wezen
.
Hier in het Zuiden zo'n 5 jaar geleden nogquote:Op woensdag 30 december 2009 16:13 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Sneeuw met nieuwjaarsnacht heb ik nog nooit meegemaakt.
En morgen weer volgens L1quote:Op woensdag 30 december 2009 17:45 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Hier in het Zuiden zo'n 5 jaar geleden nog
En dat was denk ik ook een van de koudste oud&nieuw vieringen in 100 jaar, zelfs mijn vader had eigenlijk geen zin om naar buiten te gaan om vuurwerk af te stekenquote:Op woensdag 30 december 2009 17:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maar de mooiste nieuwjaar in de sneeuw
was die van '79/'80
Joh,toen leefde ik nog nietquote:Op woensdag 30 december 2009 17:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En morgen weer volgens L1![]()
Maar de mooiste nieuwjaar in de sneeuw
was die van '79/'80
Ja,ik kan me moeilijk voorstellen dat er echt sneeuw gaat vallen,morgen.Het regent bakken buiten en het is zo'n graad of 4quote:
Hé, dat lijkt het schelderijnkanaal wel hier, in '97 was dat ook helemaal dichtgevroren.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:51 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Als reactie plaatste éen Weerwoorder overigens een PRACHTplaatje uit de desbetreffende 'flutwinder':
[ afbeelding ]
- nlweer.com
Dat mag van mij dit jaar best nog eens gebeuren!
(nog) Droog +0.6quote:Op woensdag 30 december 2009 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het motregent hier, en het is -0.6 graden.
schoatsequote:Op woensdag 30 december 2009 21:44 schreef aloa het volgende:
Ziet er wederom koud uit.![]()
Dat zijn 10 ijsdagen op rij.![]()
Dat is waar natuurlijk, de verschillen op korte termijn zijn zeer klein.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:16 schreef -0- het volgende:
Op die termijn kijken is onzin, dat zal nog wel heel vaak veranderen. Ten voor en nadele van witnerweer.
Eigenlijk heeft die Belg op weerwoord wel gelijk.... Er wordt teveel naar de grafiekjes gekeken.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:16 schreef -0- het volgende:
Op die termijn kijken is onzin, dat zal nog wel heel vaak veranderen. Ten voor en nadele van witnerweer.
Tholen,Zeeland.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:07 schreef leroytje het volgende:
In je keuken, in je hemd? Waar ergens?
Lucht is enorm vochtig, daarom voelt het zo koud.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:01 schreef appelsientje het volgende:
Brr het is smerig koud buiten, het voelt kouder aan dan aan paar dagen geleden.
Het is hier onder het vriespunt en het regent, hou mijn hart vast..quote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef Fredo55 het volgende:
Ik hoop dat het niet gaat vriezen straks, vanavond geen één strooiwagen zien rijden.
Wegdek is kletsnat van de regen.
Da's niet zo heel fijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 03:33 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Boom voor mijn huis kraakt door het ijs bij ook maar het kleinste zuchtje wind.
Begint nu te sneeuwen hier in Krimpenquote:Op donderdag 31 december 2009 03:09 schreef IHVK het volgende:
stomme ijzel. Geen sneeuwdek voorlopig hier in Rotterdam.
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:08 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Sneeuw in Hekelingen(Spijkenisse)
Ook niks op de radar te zien, maar in de hele regio Rotterdam sneeuwt het al een uur zachtjes. Blijft niet liggen trouwens.quote:
Net niks inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2009 12:21 schreef marcel-o het volgende:
rotterdam meldt miezersneeuw
Vandaar dat het hier zo rustig is qua vuurwerkquote:Op donderdag 31 december 2009 14:08 schreef Asgard het volgende:
Net een beetje vuurwerk zitten afsteken en het is fucking kouddddddddd
De neerslag van vanmorgen werd ook niet opgepikt door de radar, en Piet Paulusma voorspelt overal sneeuw tijdens de jaarwisseling.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:04 schreef junkiexp het volgende:
De eerste 24 uur geen neerslag meer in NL lijkt het.
Heir vallen afentoe alleen wat vuurpijlen uit de luchtquote:Op donderdag 31 december 2009 14:40 schreef Joel-Smeets het volgende:
Jezus,hier komen me wat sneeuwvlokken uit de lucht vallen...
Bij ons gaan ze de lucht inquote:Op donderdag 31 december 2009 15:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Heir vallen afentoe alleen wat vuurpijlen uit de lucht
En die blijven dan hangen in de luchtquote:Op donderdag 31 december 2009 15:12 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze de lucht in
Jaquote:Op donderdag 31 december 2009 15:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En die blijven dan hangen in de lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |