Dat doe ik al ruim 2 maanden in dit topic, dus leek me nu haast vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is leuker lezen als je je woonplaats erbij zet.
Wat is jou woonplaats?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is leuker lezen als je je woonplaats erbij zet.
Ok my bad dan, Ik had er nog bij willen zetten (ik ben geen actief meeposter hier dus misschien weet iedereen het)..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dat doe ik al ruim 2 maanden in dit topic, dus leek me nu haast vanzelfsprekend
Ik zit in Hekelingen, gehucht bij Spijkenisse
Hier flink koud idd! Sneeuw doet goed zijn werk.quote:
Online lantaarnpaalstaren. Gaat wel hard ja!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:42 schreef junkiexp het volgende:
In Hellevoetsluis sneeuwt het best door zo te zien![]()
http://www.webcamhellevoetsluis.nl/
Ik doe dat echt altijd als het ergens zou kunnen sneeuwenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Online lantaarnpaalstaren. Gaat wel hard ja!
Inderdaad, nu toch wel heftige sneeuwval, vergelijkbaar met Hellevoetsluis.quote:
quote:Samenvatting meerdaagse-periode:
(Zeer) koud weer met af en toe zon, maar soms ook wat lichte winterse
neerslag. In de nacht overwegend lichte tot matige vorst, overdag meest
lichte vorst.
Samenvatting EPS-periode:
Rond 70% kans op het aanhouden van het koude weertype met weinig
neerslag. Rond 30% kans op een geleidelijke overgang naar minder koud
weer.
Mooie inslag op 0:53!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Filmpje van het onweer afgelopen 29 december. Die hadden jullie nog te goed.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Wederom mooi winters!quote:
Het blijft dus nog minstens 14 dagen onder nul?quote:
Denk dat die hoek van het land teveel sneeuw krijgt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:11 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Het blijft dus nog minstens 14 dagen onder nul?
Maar goed met zo'n verwachting is een elf steden tocht toch al zeker?
Als het ijs dik genoeg is kunnen ze het er wel af schuiven lijkt me.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:19 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Denk dat die hoek van het land teveel sneeuw krijgt.
Het is alleen nog niet dik genoeg, en zal met de sneeuw ook niet veel dikker meer worden...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:23 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Als het ijs dik genoeg is kunnen ze het er wel af schuiven lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |