abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76496548
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Weet je wat B locaties zijn ?
Staat daar een grote letter 'B' op straat geschilderd
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_76496689
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:54 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Oh..vandaar ...zag laatst een vage vlek met Lokatie erachter. Zal de B er wel afgevallen zijn.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_76497822
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:58 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Oh..vandaar ...zag laatst een vage vlek met Lokatie erachter. Zal de B er wel afgevallen zijn.
Waarschijnlijk hadden de lokale paupers waterverf gebruikt.
I'll sing you a lullaby.
pi_76498210
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:53 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik doe gewoon een observatie en hebt daar zo mijn gedachten bij. Wel k#t voor die verhuurder want die loopt veel centjes mis, maar altijd nog beter dan helemaal geen huur vangen toch?
Zolang het om lange huurcontracten gaat kan je beter een jaar of 2 wachten maar dat zal wel boven je pet gaan

Nog effe een rekensommetje

Wat heb je liever

10 x 2

of

8 x 4
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_76501034
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zolang het om lange huurcontracten gaat kan je beter een jaar of 2 wachten maar dat zal wel boven je pet gaan

Nog effe een rekensommetje

Wat heb je liever

10 x 2

of

8 x 4
Er is deftig aan gerekend hoor
Zelfs als er rekenschap werd gehouden met alle kosten die gepaard gaan met de verhuizing van het bedrijf is de winst substantieel
I'll sing you a lullaby.
pi_76508311
Staat iedereen nog in de file op de ring

Ik hoor ook dat Dino S. gezocht word, misschien heeft iemand nog een leuk onderduikadres pandje voor hem
I'll sing you a lullaby.
pi_76508334
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:05 schreef xenobinol het volgende:
Staat iedereen nog in de file op de ring

Ik hoor ook dat Dino S. gezocht word, misschien heeft iemand nog een leuk onderduikadres pandje voor hem
dank je, maar ik weet al waar mijn huis woont
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:19:03 #208
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_76508650
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:54 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Niet aan de snelweg en niet de laatste 20 jaar gebouwd
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:30:44 #209
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_76508950
quote:
Op maandag 4 januari 2010 12:13 schreef Deprater het volgende:

ma 04 jan 2010, 06:00ti Filemon Wesselink zit met renteschuld van onze redactie
Dat is toch niet vriendelijk van die redactie dat ze Filemon daarmee opzadelen. Wel slim, maar niet vriendelijk.
Life is what you make it.
pi_76520603
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:01:29 #211
179598 Deprater
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:06:17 #212
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76523919
quote:
Komt door huiseigenaren die niet kunnen verkopen en het huis dan maar te huur aanbieden.
The End Times are wild
pi_76525372
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

Komt door huiseigenaren die niet kunnen verkopen en het huis dan maar te huur aanbieden.
Ik vind het allemaal prima . Wat ik me wel afvraag is waarom de woningcorporaties hun huren niet verlagen. In mijn buurt bijvoorbeeld staan zeker 10 huurwoningen leeg, terwijl er de afgelopen jaren juist te weinig woningen waren. Heb je enig idee hoe dat komt?
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:57:04 #214
179598 Deprater
pi_76525921
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:43 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal prima . Wat ik me wel afvraag is waarom de woningcorporaties hun huren niet verlagen. In mijn buurt bijvoorbeeld staan zeker 10 huurwoningen leeg, terwijl er de afgelopen jaren juist te weinig woningen waren. Heb je enig idee hoe dat komt?
Woningcorporaties will graag oude woningen in prachtwijken verkopen, dan gaan ze dat geld investeren in winkelcentra of in resorts in het buitenland, dat komt door de marktwerking

[ Bericht 2% gewijzigd door Deprater op 07-01-2010 16:27:50 ]
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:57:52 #215
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76525957
quote:

[..]

Woningcorporaties verhuren meestal al onder de marktprijs, dus zakken in prijs heeft geen zin.

Dat er woningen leeg staan verbaast me, er is in het algemeen nog altijd een tekort aan betaalbare huurwoningen. Misschien zijn er plannen om ze te verkopen? Waar woon je?
The End Times are wild
pi_76526063
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:57 schreef LXIV het volgende:

[..]

Woningcorporaties verhuren meestal al onder de marktprijs, dus zakken in prijs heeft geen zin.

Dat er woningen leeg staan verbaast me, er is in het algemeen nog altijd een tekort aan betaalbare huurwoningen. Misschien zijn er plannen om ze te verkopen? Waar woon je?
Maastricht. Ik vond het ook al raar omdat er normaal nooit lege huurwoningen staan maar afgelopen jaar zijn er zoiets 10 leeg komen te staan in de buurt. Of de woningen binnenkort verkocht worden zou ik niet weten, woon zelf namelijk in een koophuis dus krijg niet zoveel mee van de corporaties.
pi_76526459
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:57 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je haalt marktprijs en kostprijs door elkaar. Sociale huurwoningen worden met gruwelijk veel winst verhuurd itt dat wat de wbv's beweren.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:16:52 #218
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76526676
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:11 schreef antonwachter het volgende:

[..]

Je haalt marktprijs en kostprijs door elkaar. Sociale huurwoningen worden met gruwelijk veel winst verhuurd itt dat wat de wbv's beweren.
Die huurwoningen worden gemiddeld voor 450 euro oid verhuurd. Soortgelijke particuliere woningen zijn vaak 50% of meer duurder! Dan worden ze toch onder de marktprijs verhuurd!

Wat de kostprijs is weet ik niet. Maar veel van die woningen staan voor enkele tienduizenden euro's in de boeken, dus er zal wel een positieve cashflow zijn.
The End Times are wild
pi_76527246
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:00 schreef piepeloi55 het volgende:

Maastricht.
In maastrich begint men toch ook al langzaam last te krijgen van het leeglopen van de stad, net zoals op meer plaatsen in het zuiden, en ook in het uiterste noorden van ons land.
pi_76527851
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:11 schreef antonwachter het volgende:

Maar is dat echt zo? Er wordt vaak geroepen van 'gebouwd in 1960 voor 40.000 gulden, en al 20 jaar afgeschreven!' en dergelijke, maar daar zijn sindsdien vaak wel de kosten bijgekomen van dak- en spouwmuurisolatie, nieuwe kozijnen, centrale verwarming, nieuwe electrische installatie, dubbel glas, een nieuwe badkamer, twee nieuwe keukens, 4 CV-ketels en buurtopleuking, plus de financiering en een hoop merendeels noodzakelijke overhead. Ik huur zelf bij een woningbouwvereniging en ik heb niet de indruk dat ze daar opvallend met geld lopen te smijten - en dan woon ik nog in zo'n vrije sector appartement waar ze naar eigen zeggen écht aan verdienen.
pi_76527908
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die huurwoningen worden gemiddeld voor 450 euro oid verhuurd. Soortgelijke particuliere woningen zijn vaak 50% of meer duurder! Dan worden ze toch onder de marktprijs verhuurd!

Wat de kostprijs is weet ik niet. Maar veel van die woningen staan voor enkele tienduizenden euro's in de boeken, dus er zal wel een positieve cashflow zijn.
Sociale huurwoningen zitten ook vaak tegen de maximale huur van het puntenstelsel aan, dus dat prijsverschil met commerciële partijen is niet meer zo groot.

Zolang woningen niet onder de kostprijs worden verhuurd is er geen verlies en de marktwaarde heeft daar helemaal niets mee te maken.
pi_76528050
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]

In maastrich begint men toch ook al langzaam last te krijgen van het leeglopen van de stad, net zoals op meer plaatsen in het zuiden, en ook in het uiterste noorden van ons land.
Dat is wel de verwachting ja, al stond laats in de (plaatselijke) krant dat afgelopen jaar Maastricht meer inwoners telde. Meer studenten lijkt me zo.
pi_76536372
De woningbouwcorporatie hier zet vrijwel elke woning die vrij komt in de verkoop, gemiddeld voor de prijs van 140k. Dat zijn meestal woningen die net voor 30k zijn gerenoveerd (nieuwe badkamer, WC, keuken, dak, vloer-isolatie, nieuwe kozijnen + glas, nieuwe deuren , nieuw voegwerk). Een kennis van mij werkt bij zo'n corporatie en die zweert dat het luilekkerland is bij zijn baas, werken doen ze praktisch niet want het geld komt toch wel binnen
Zijn baas is al een paar maanden bezig een nieuwe opdracht voor hem te verzinnen, dat kost tijd en daarom krijgt hij tot en met Februari betaald verlof
Dus ja.... de huren zijn te hoog want kennelijk hebben ze een overschot aan personeel in dienst en ze zijn koning inefficient werken Het lijkt de overheid wel

Een gemiddeld huis heeft 5000 bakstenen, die 7 cent per stuk kosten. Een metselaar legt 1000 stenen per dag en kost 35 euro per uur. Dat is 1750 euro, zeg maar 4 maanden huur.
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:18:55 #224
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76542301
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:24 schreef xenobinol het volgende:
De woningbouwcorporatie hier zet vrijwel elke woning die vrij komt in de verkoop, gemiddeld voor de prijs van 140k. Dat zijn meestal woningen die net voor 30k zijn gerenoveerd (nieuwe badkamer, WC, keuken, dak, vloer-isolatie, nieuwe kozijnen + glas, nieuwe deuren , nieuw voegwerk). Een kennis van mij werkt bij zo'n corporatie en die zweert dat het luilekkerland is bij zijn baas, werken doen ze praktisch niet want het geld komt toch wel binnen
Zijn baas is al een paar maanden bezig een nieuwe opdracht voor hem te verzinnen, dat kost tijd en daarom krijgt hij tot en met Februari betaald verlof
Dus ja.... de huren zijn te hoog want kennelijk hebben ze een overschot aan personeel in dienst en ze zijn koning inefficient werken Het lijkt de overheid wel

Een gemiddeld huis heeft 5000 bakstenen, die 7 cent per stuk kosten. Een metselaar legt 1000 stenen per dag en kost 35 euro per uur. Dat is 1750 euro, zeg maar 4 maanden huur.
Waar is hier?
The End Times are wild
pi_76545522
quote:

[..] Heb je enig idee hoe dat komt?
toeval
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:24:41 #226
179598 Deprater
pi_76545635
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:44 schreef dvr het volgende:

[..]

Maar is dat echt zo? Er wordt vaak geroepen van 'gebouwd in 1960 voor 40.000 gulden, en al 20 jaar afgeschreven!' en dergelijke, maar daar zijn sindsdien vaak wel de kosten bijgekomen van dak- en spouwmuurisolatie, nieuwe kozijnen, centrale verwarming, nieuwe electrische installatie, dubbel glas, een nieuwe badkamer, twee nieuwe keukens, 4 CV-ketels en buurtopleuking, plus de financiering en een hoop merendeels noodzakelijke overhead. Ik huur zelf bij een woningbouwvereniging en ik heb niet de indruk dat ze daar opvallend met geld lopen te smijten - en dan woon ik nog in zo'n vrije sector appartement waar ze naar eigen zeggen écht aan verdienen.
Allemaal bulkmaterialen, wegwerpkeukens en simpel sanitair, en dat in woningen die gemiddeld voor 40.000 gulden zijn gebouwd.

Dubbele beglazing gaat per 1000 flats heel goedkoop, vaak met overheidssubsidie geplaatst in de jaren 70

Overigens zijn die kozijnen degelijk gemaakt en de meeste huurwoningen hebben nog steeds dezelfde kozijnen, dat komt door gebruik van ademende beitsen, die aan schilderkosten eenmaal per 8 jaar 300 gulden per woningen kosten.

Schilderwerk met afdichtende lakken is vaak erg slecht voor een woning, dan komt er vocht achter het schilderwerk, een woningbouwvereniging weet dat.
pi_76550078
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:24 schreef xenobinol het volgende:
Een kennis van mij werkt bij zo'n corporatie en die zweert dat het luilekkerland is bij zijn baas, werken doen ze praktisch niet want het geld komt toch wel binnen

Een kennis van mij heeft precies hetzelfde bij Ymere.
pi_76575399
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

Waar is hier?
Dronten
I'll sing you a lullaby.
pi_76575663
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 02:07 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Een kennis van mij heeft precies hetzelfde bij Ymere.
Toen ik een nieuwe woning betrok moesten daar nog nieuwe plinten in de huiskamer aangebracht worden. Kwamen ze met drie man sterk voor en daar hebben ze de hele dag over gedaan, nog slecht werk afgeleverd ook overigens, want een spijker in de muur slaan was nog te moeilijk voor ze. Ieder uur hielden ze een kwartier koffiepauze en er was maar 1 persoon tegelijk aan het werk. De andere twee stonden er gewoon bij te kijken, simpel linkshandig klus volk. Wees een kneus, ga werken voor een verhuur reus
I'll sing you a lullaby.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 11:53:47 #230
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76594095
quote:
Steeds meer kleine zelfstandigen kloppen aan bij de voedselbanken in Nederland voor gratis levensmiddelen. Dat zei Clara Sies van Voedselbank Nederland vandaag. Ze bevestigde een bericht hierover in het AD.

Per week meldden zich tientallen kleine zelfstandigen, die door de economische crisis moeilijk het hoofd boven water houden. Het gaat om een nieuwe categorie klanten. "Ze hebben hun inkomsten sterk zien teruglopen. Hun vaste uitgaven als de hypotheek die ze afsloten toen het economisch tij gunstig was, gaan echter gewoon door."

Het probleem doet zich vooral voor in de Randstad, aldus Sies, Daar zitten ook meer kleine bedrijven, bijvoorbeeld in de bouw. Maar ook in de rest van het land komen de kleine zelfstandigen naar de voedselbank voor een gratis voedselpakket.
Dat is ook een fenomeen wat ik om me heen zie en hoor: mensen zijn bereid heel veel te laten om de vaste lasten van hun tweede huis te blijven betalen (in plaats van te zakken met de prijs). Een vriend van me zit ook nog met zijn oude huis wat hem per maand ongeveer 1200 euro extra kost. Geen vakantie, straks geen carnaval, zuinig eten en nu overwegen ze een folderwijk om de eindjes aan elkaar te knopen.

De verwachting op een spoedig herstel van de huizenmarkt is bij deze groep toch nog steeds heel groot. Want die 1200 euro (14000 euro pj) ben je natuurlijk niet van plan om nog 2 jaar te betalen. Dan kun je net zo goed 28K van je prijs af doen en meteen verkopen. Op de een of andere manier wordt het verlies op de verkoopprijs harder ervaren dan het verlies van jaren! vaste lasten betalen.
The End Times are wild
  zaterdag 9 januari 2010 @ 11:54:39 #231
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76594118
En opvallend is dat veel mensen de prijs waarvoor ze zelf ooit gekocht hebben als richtprijs nemen, in plaats van de marktprijs. Net alsof een koper dat boeit.
The End Times are wild
pi_76606828
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:54 schreef LXIV het volgende:
En opvallend is dat veel mensen de prijs waarvoor ze zelf ooit gekocht hebben als richtprijs nemen, in plaats van de marktprijs. Net alsof een koper dat boeit.
Inderdaad raar, 2 jaar terug was de richtlijn nog wat de buren er vorig jaar voor gevangen hadden + een nieuwe auto

Mijn collega had goed nieuws, hij heeft een koper voor zijn huis van 600k, enige probleem is dat de koper zijn centjes heeft zitten in zijn huis dat hij maar niet verkocht krijgt, de vicieuze cirkel waarin de huizenbezitters zitten.... vreselijk

Het word dus of flink zakken zodat de mensen zonder een huis deze kunnen kopen, aannemers gaan bouwen naar het budget van de koper.
I'll sing you a lullaby.
pi_76619269
Ik ben alleszins benieuwd hoe het gaat lopen de komende jaren. De huizenmarkt in NL en BE loopt traag achter de reële economie aan. Eerst daalt de beurs, dan volgt de werkloosheid, de beurs begint weer te stijgen wegens anticiperen op beter, en pas dan gebeuren de grootste dalingen. Er is dus een redelijke waarschijnlijkheid dat 2010 grotere dalingen zal kennen dan 2009. Ik ga nog altijd voor het scenario van een blijvende en geleidelijke daling de komende jaren. Volgens mij zal je met je loon dat je verdient in het jaar 2015 15 tot 20% meer huis kunnen kopen.

Wat is jullie opinie?
  zondag 10 januari 2010 @ 01:23:36 #234
179598 Deprater
pi_76620633
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 18:33 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Inderdaad raar, 2 jaar terug was de richtlijn nog wat de buren er vorig jaar voor gevangen hadden + een nieuwe auto

Mijn collega had goed nieuws, hij heeft een koper voor zijn huis van 600k, enige probleem is dat de koper zijn centjes heeft zitten in zijn huis dat hij maar niet verkocht krijgt, de vicieuze cirkel waarin de huizenbezitters zitten.... vreselijk

Het word dus of flink zakken zodat de mensen zonder een huis deze kunnen kopen, aannemers gaan bouwen naar het budget van de koper.
Er moet gewoon meer en beter gebouwd worden dan komt het weer op gang, er is niets, omdat er niets gebouwd wordt, Nederland zit vast
  zondag 10 januari 2010 @ 09:17:54 #235
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76623813
quote:
Op zondag 10 januari 2010 00:39 schreef Emu het volgende:
Ik ben alleszins benieuwd hoe het gaat lopen de komende jaren. De huizenmarkt in NL en BE loopt traag achter de reële economie aan. Eerst daalt de beurs, dan volgt de werkloosheid, de beurs begint weer te stijgen wegens anticiperen op beter, en pas dan gebeuren de grootste dalingen. Er is dus een redelijke waarschijnlijkheid dat 2010 grotere dalingen zal kennen dan 2009. Ik ga nog altijd voor het scenario van een blijvende en geleidelijke daling de komende jaren. Volgens mij zal je met je loon dat je verdient in het jaar 2015 15 tot 20% meer huis kunnen kopen.

Wat is jullie opinie?
Ik denk niet dat je meer huis kunt kopen voor je geld. Met andere woorden: je kunt minder lenen voor een huis dat ook minder waard is geworden.

Maar wachten loont dus wel. Want wie zit er nu op een maximale schuld te wachten?
The End Times are wild
  zondag 10 januari 2010 @ 11:12:19 #236
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_76625223
quote:
Op zondag 10 januari 2010 00:39 schreef Emu het volgende:

Wat is jullie opinie?
Dat kan nooit voor iedereen gelden.....
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
  zondag 10 januari 2010 @ 13:56:15 #237
179598 Deprater
pi_76631300
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:12 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Dat kan nooit voor iedereen gelden.....
Nee sommigen gaan met ontslag dood, failliet, pensioen, gaan emigreren of krijgen een betere baan

Min collegaatje heeft eindelijk haar huis verkocht, (denkt ze) maar wel met kleine 20% beneden de oorspronkelijke verkoopprijs 1 jaar terug.
Ze moet nog met de bank gaan praten hierover, maar dat komt wel goed

[ Bericht 14% gewijzigd door Deprater op 10-01-2010 14:03:39 ]
pi_76631624
quote:
Op zondag 10 januari 2010 09:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je meer huis kunt kopen voor je geld. Met andere woorden: je kunt minder lenen voor een huis dat ook minder waard is geworden.

Maar wachten loont dus wel. Want wie zit er nu op een maximale schuld te wachten?
welke 'dus'? Ik ken mensen die al 10 jaar wachten. Dus?
  zondag 10 januari 2010 @ 14:09:20 #239
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_76631960
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:02 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

welke 'dus'? Ik ken mensen die al 10 jaar wachten. Dus?
Idd.

Wachten loont altijd....

We zijn hier en nu. Rondkijken en bieden loont. Wacht loont niet. Je stelt iets uit, prijstechnisch kan je er een voordeel uit halen, kan, hoeft dus niet. Tevens ben je "in" de markt om te kopen, niet om te wachten toch?
and made it rain upward
  zondag 10 januari 2010 @ 14:13:59 #240
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_76632199
quote:
Op zondag 10 januari 2010 13:56 schreef Deprater het volgende:

[..]

Nee sommigen gaan met ontslag dood, failliet, pensioen, gaan emigreren of krijgen een betere baan

Min collegaatje heeft eindelijk haar huis verkocht, (denkt ze) maar wel met kleine 20% beneden de oorspronkelijke verkoopprijs 1 jaar terug.
Ze moet nog met de bank gaan praten hierover, maar dat komt wel goed
Dus je geeft nu een argument dat je eigen steling ontkracht.

Je geeft aan dat je meer huis voor je geld kan kopen. In je voorbeeld (wat overigens over een verkoop gaat) is hetzelfde huis voor minder gekocht.

Iedereen die nu een tussenwoning voor 200.000 kan betalen wil wel een vrijstaande woning voor 200.000. Echter zijn er veel minder vrijstaande woningen dan tussenwoningen (betaalbaar woning is sowieso schaars). Dus als de prijs van een vrijstaande woning zou dalen tot 200.000 dan heeft dat en reden en kan niemand dat dus lenen of er zijn er een paar die dan verkocht worden en de rest zal het met minder moeten doen. Tevens de reden dat het zo'n vaart niet zal lopen op het moment omdat er nog niet veel aan de hand is en de schaarste de daling opvangt op een bepaald punt.

Voor LIVX; Dat punt dat de daling de schaarste ontmoet is jou ideale koop moment, pas dna kan jij genieten van een woning of niet?
and made it rain upward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')