Dit zijn hun algemene voorwaarden, lees en huiver.quote:Algemene voorwaarden
Let op: De kosten van deze dienst bedragen eenmalig EUR 6,00. hiermee kunnen wij dan onze maandelijkse serverkosten besparen. Deze programma kun je onbeperkt GRATIS gebruiken nadat je eenmalig betaald hebt. Wij kunnen niet garanderen dat alle TV zenders altijd werkt en in HD kwaliteit uitgezonden wordt, dit kan namelijk per zender verschillen. Vanwege de minimale kosten is geld teruggave niet mogelijk. U betaalt voor de serverkosten. U gaat akkoord met deze voorwaarden wanneer u besluit om gebruik te maken van deze dienst
Moet ik blij zijn dat het voor 6 euri is?? Ik weet niet of je de laatste tijd het nieuws hebt gevolgd maar het is crisis hoor. 6 euri betekent voor mij een maaltijd minder.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:35 schreef SpauldingPF het volgende:
Dus je hebt gewoon je geld overgemaakt naar een bedrijf wat je niet kent. Ik denk dat je bent opgelicht ja, Wees blij dat het voor 6 euri`s is.
deze programmaquote:Op woensdag 30 december 2009 00:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dit zijn hun algemene voorwaarden, lees en huiver.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dit zijn hun algemene voorwaarden, lees en huiver.
Kom op zeg, zo'n site kun je toch niet serieus nemen.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:37 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Moet ik blij zijn dat het voor 6 euri is?? Ik weet niet of je de laatste tijd het nieuws hebt gevolgd maar het is crisis hoor. 6 euri betekent voor mij een maaltijd minder.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:35 schreef SpauldingPF het volgende:
Dus je hebt gewoon je geld overgemaakt naar een bedrijf wat je niet kent. Ik denk dat je bent opgelicht ja, Wees blij dat het voor 6 euri`s is.
EURO. O. O. EURO.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:37 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Moet ik blij zijn dat het voor 6 euri is?? Ik weet niet of je de laatste tijd het nieuws hebt gevolgd maar het is crisis hoor. 6 euri betekent voor mij een maaltijd minder.
Ik heb een links naar de site naar opgelicht gestuurd, hopelijk gaan zij er aandacht aan bestedenquote:
Volgens mij heb ik dat kutprogramma al gedeletequote:Op woensdag 30 december 2009 00:47 schreef zarGon het volgende:
Upload eens wat je hebt gedownload. Gaan wij even kijken of het nou wel of niet werkt. Als het niet werkt staan we achter je!
Daar heb ik geen vertrouwen in, ken je geen marokkanen die zijn met meerquote:Op woensdag 30 december 2009 00:47 schreef Tim86 het volgende:
Post je gegevens even..ik ken wat Nigerianen die je kunnen helpen.
HDTV-op-pc : 6 euroquote:Tevreden klanten
"Echt een toppertje, na downloaden en installeren van het programma kan ik nu de voetbal op mijn pc bekijken, daarnaast vind ik ook erg gebruiksvriendelijk programma. toppie"
Prullenbak?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:49 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat kutprogramma al gedelete
Ik dacht meer in de richting van de afwezigheid van verstand.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:53 schreef Harde_Kip het volgende:
Ja ik ben dom geweest, ik denk dat mijn hebzucht mij weer parten heeft gespeeld
Op no-cure no-pay basis?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:53 schreef bijdehand het volgende:
Voor 4 euro zorg ik dat je die 6 euro terug krijgt.
Eigenlijk weinig. Ik heb ze gewoon de link naar de site doorgestuurdquote:
Ze beloven erg weinigquote:Op woensdag 30 december 2009 00:56 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Eigenlijk weinig. Ik heb ze gewoon de link naar de site doorgestuurd. Kijk wanneer zij zien wat die debielen beloven gaat er vanzelf wel een belletje bij hun rinkelen denk ik.
Als je hier in bent getrapt verdien je het gewoon die 6 euro te verliezen. No offence.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:56 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Eigenlijk weinig. Ik heb ze gewoon de link naar de site doorgestuurd. Kijk wanneer zij zien wat die debielen beloven gaat er vanzelf wel een belletje bij hun rinkelen denk ik.
Alleen de link? Je weet wel wat dat betekent, eh? Enkeltje prullenbak, aangezien het gewoon spam is.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:56 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:33 schreef Harde_Kip het volgende:
Hallo mensen,
Toevallig (hoest) kwam ik op deze site:
http://www.hdtv-op-pc.nl/
Ze beloven dat je hiermee (bijna) alle kanalen kunt ontvangen op je pc, inclusief sport en eh natuurfilms maar daar deed ik het niet voor natuurlijk.
Het kost maar 6 euro eenmalig en dat leek me niet duur, zelfs niet in deze tijd van crisis enzo. Dus ik die 6 euro overgemaakt, software gedownload maar niks gebeurde![]()
Ik vraag me af of ik ben opgelicht. Hebben jullie hier al eens van gehoord of heeft iemand dit ook genomen en werkte het wel?
Nee, vanwege de minimale kosten is geld teruggave niet mogelijk. U betaalt voor de servicekosten. U gaat akkoord met deze voorwaarden wanneer u besluit om gebruik te maken van deze dienstquote:
He, ik heb wel eerst gegoogled naar "hdtv op je pc oplichting" maar kreeg geen hits. Ik ging er, achteraf onterecht, van uit dat het dan wel goed zou zitten.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Als je hier in bent getrapt verdien je het gewoon die 6 euro te verliezen. No offence.
hahaha nee deze ezel heeft zn lesje wel geleerd. Zou ik via KvK er achter kunnen komen wie de eigenaar is van dat bedrijfje?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, vanwege de minimale kosten is geld teruggave niet mogelijk. U betaalt voor de servicekosten. U gaat akkoord met deze voorwaarden wanneer u besluit om gebruik te maken van deze dienst
En bij het zien van het geweldige taalgebruik ging er geen belletje rinkelen?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:01 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
He, ik heb wel eerst gegoogled naar "hdtv op je pc oplichting" maar kreeg geen hits. Ik ging er, achteraf onterecht, van uit dat het dan wel goed zou zitten.
Dus je bedenkt je wel er achteraf een topic over te openen maar niet vooraf. Als dit geen lemming is:quote:Op woensdag 30 december 2009 01:01 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
He, ik heb wel eerst gegoogled naar "hdtv op je pc oplichting" maar kreeg geen hits. Ik ging er, achteraf onterecht, van uit dat het dan wel goed zou zitten.
misschien eventjes contact opnemen met ene Sander de Vries als ik zo de Whois zie.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:02 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
hahaha nee deze ezel heeft zn lesje wel geleerd. Zou ik via KvK er achter kunnen komen wie de eigenaar is van dat bedrijfje?
Welk bedrijf? Zie jij KvK-gegevens staan op de website?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:02 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
hahaha nee deze ezel heeft zn lesje wel geleerd. Zou ik via KvK er achter kunnen komen wie de eigenaar is van dat bedrijfje?
Ik heb eigenlijk alleen maar gekeken naar hetgeen ze je "bieden". Nogmaals wanneer hebzucht de controle overneemt dan ben je jezelf even niet meer.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En bij het zien van het geweldige taalgebruik ging er geen belletje rinkelen?
Samenloop van omstandigheden. Toendertijd was ik gebanned dus kon ik geen topics openen. Ik ben pas vanaf vandaag weer deel van de FOK gemeenschap.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Dus je bedenkt je wel er achteraf een topic over te openen maar niet vooraf. Als dit geen lemming is:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar misschien kun je bij KvK zoeken op naam ??quote:Op woensdag 30 december 2009 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welk bedrijf? Zie jij KvK-gegevens staan op de website?
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:06 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen maar gekeken naar hetgeen ze je "bieden". Nogmaals wanneer hebzucht de controle overneemt dan ben je jezelf even niet meer.
Staat de persoon wel ingeschreven bij de KvK? Is er überhaupt een bedrijf?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:08 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Nee, maar misschien kun je bij KvK zoeken op naam ??
Tja hebzucht is a bitch aint it?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:08 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
gast 5000 kanalen onbeperkt HD voor 6 euro eenmalig.
dat KAN toch gewoon niet kloppen !
Daar wil ik dus achter komen. Hierbij wil ik ook iedereen op Fok die hier in is getrapt oproepen aangifte te doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Staat de persoon wel ingeschreven bij de KvK? Is er überhaupt een bedrijf?
Waar ga jij je aangifte op baseren?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:12 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Daar wil ik dus achter komen. Hierbij wil ik ook iedereen op Fok die hier in is getrapt oproepen aangifte te doen.
Samen staan we sterk. Ik kan me nl niet voorstellen dat ik de enige op Fok ben die hier in is getrapt.
Hihiquote:Op woensdag 30 december 2009 01:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar ga jij je aangifte op baseren?
Mollie is alleen de betaaldienst. http://www.mollie.nl/.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:14 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Klik maar eens op "downloaden" dan kom je de naam MOLLIE BV tegen.
Wat een kneuzen daar, Mollie regelt slechts de micropaymentsquote:Op woensdag 30 december 2009 01:16 schreef ToverBami het volgende:
http://www.klachtenoplossing.nl/mollie-bv/
Je bent niet de enige die opgelicht is door Mollie BV
Sorry, mijn foutquote:Op woensdag 30 december 2009 01:19 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Wat een kneuzen daar, Mollie regelt slechts de micropayments
Ik ga ze natuurlijk niet vertellen dat ik wist dat het illlegaal is want ik ben immers dom genoeg om hier in te trappen.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Hihi
Nou meneer de agent, ik wilde illegaal alle zenders zien. En dat kan/kon voor 6 euro, maar nu werkt die shizzel niet. Dus ben ik opgelicht!!!
Dan is het goed.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:22 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb weer even gelachen.
Hoezo? Zie jij ergens een kanalenlijst? Nee, dan is je niet bekend wat je te wachten zou staan...quote:Op woensdag 30 december 2009 01:22 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Ik ga ze natuurlijk niet vertellen dat ik wist dat het illlegaal is want ik ben immers dom genoeg om hier in te trappen.
Met een enkele aangifte doet de politie volgens mij niet erg veel. Je kunt beter dreigen met een gerechtelijke procedure.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:22 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Ik ga ze natuurlijk niet vertellen dat ik wist dat het illlegaal is want ik ben immers dom genoeg om hier in te trappen.
Waar ben je eigenlijk precies ingetrapt? Er wordt helemaal niets beloofd op die website.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:22 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
waarom denk je dat dit maar 6 euro is. gerechtelijke procedures zullen denk ik niet echt voor gaan komen voor dit bedrag.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:27 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Met een enkele aangifte doet de politie volgens mij niet erg veel. Je kunt beter dreigen met een gerechtelijke procedure.
hdtv-op-pc.nl biedt nu de mogelijkheid om TV te kijken op uw computer, en voor iedereen.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar ben je eigenlijk precies ingetrapt? Er wordt helemaal niets beloofd op die website.
Tenzij het er honderden/duizenden zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 01:27 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
waarom denk je dat dit maar 6 euro is. gerechtelijke procedures zullen denk ik niet echt voor gaan komen voor dit bedrag.
Jammer dat je alleen niet opgelicht bent, er wordt namelijk niets beloofd.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:30 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Tenzij het er honderden/duizenden zijn
Succes met vinden dan ! misschien als jullie allemaal samenwerken lukt je het.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:30 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Tenzij het er honderden/duizenden zijn
Oeh! Ze beloven me wat, ik moet het nu wel aanschaffen!quote:Op woensdag 30 december 2009 01:29 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
hdtv-op-pc.nl biedt nu de mogelijkheid om TV te kijken op uw computer, en voor iedereen.
Omdat zelfs van een mogelijkheid geen sprake was ben ik dus ingetrapt
check mijn een na laatste post evenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jammer dat je alleen niet opgelicht bent, er wordt namelijk niets beloofd.
Het is maar 6 euro. Daar gaat het bij deze zaak dan ook niet echt om.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:27 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
waarom denk je dat dit maar 6 euro is. gerechtelijke procedures zullen denk ik niet echt voor gaan komen voor dit bedrag.
Ze bieden de software aan toch waarmee het mogelijk wordt dat je het kan bekijken. In de algemene voorwaarden staat ook dat er niets gegarandeerd wordt.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:29 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
hdtv-op-pc.nl biedt nu de mogelijkheid om TV te kijken op uw computer, en voor iedereen.
Omdat zelfs van een mogelijkheid geen sprake was ben ik dus ingetrapt
Ja, daar wordt niet beloofd, zie mijn fipo.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:32 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
check mijn een na laatste post even
Maar het staat van te voren al vast dat het niet werkt, dus van een MOGELIJKHEID is dan toch geen sprakequote:Op woensdag 30 december 2009 01:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze bieden de software aan toch waarmee het mogelijk wordt dat je het kan bekijken. In de algemene voorwaarden staat ook dat er niets gegarandeerd wordt.
Er staat helemaal nergens dat het niet werkt. Er staat alleen dat ze het niet garanderen.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:35 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Maar het staat van te voren al vast dat het niet werkt, dus van een MOGELIJKHEID is dan toch geen sprake
Ik heb het gevoel dat wij langs elkaar heen praten, dus laat maar zitten okequote:Op woensdag 30 december 2009 01:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er staat helemaal nergens dat het niet werkt. Er staat alleen dat ze het niet garanderen.
En jij hebt de bestanden verwijderd, er is niet eens mogelijk om het nu na te checken.
Er wordt beweerd dat zij de oplossing hebben om HD TV zenders op je computer te bekijken, iets wat makkelijk is en geen technische kennis vereist.De oplossing voor je dure tv abonnement.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar ben je eigenlijk precies ingetrapt? Er wordt helemaal niets beloofd op die website.
De geldigheid van de algemene voorwaarden.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:39 schreef zarGon het volgende:
We praten helemaal niet langs elkaar heen.
Laat mij het zo stellen: Hoeveel poten heb jij om op te staan?
Oké en dan? Dat die niet nietig verklaard kunnen worden wil nog niet zeggen dat ze de boel oplichten.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:40 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
De geldigheid van de algemene voorwaarden.
Je krijgt gewoon zo'n betaalscherm, maar of je op het eind iets krijgt weet ik niet en ik ben ook niet van plan dat te gaan proberen.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:39 schreef lawlhalla het volgende:
krijg je eigenlijk wel een progje gestuurd. want de link naar de "download pagina" is gewoon een #
dus ik neem aan dat je een mail van de beste meneer Sander de Vries hebt gekregen ?
dan kun je toch het progje weer downloaden of in ieder geval een contactadres hebben e.d.
Welke onredelijke dingen lees jij in de voorwaarden?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:40 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
De geldigheid van de algemene voorwaarden.
Heb je in ieder geval je 6 euro terug. En ja dan nog de site uit de lucht he.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Oké en dan? Dat die niet nietig verklaard kunnen worden wil nog niet zeggen dat ze de boel oplichten.
snap ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon zo'n betaalscherm, maar of je op het eind iets krijgt weet ik niet en ik ben ook niet van plan dat te gaan proberen.
Javascript is niet eng, het opent een popup naar een Mollie (Micropayment bedrijf) pagina die na elektronische betaling je naar een beveiligde pagina leidt, waar waarschijnlijk een link staat naar dat niet-functionerende programmaatje.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:39 schreef lawlhalla het volgende:
krijg je eigenlijk wel een progje gestuurd. want de link naar de "download pagina" is gewoon een #
Dat die voorwaarden vernietigd kunnen worden houdt niet in dat de koop ongedaan kan worden gemaakt, de koopovereenkomst blijft staan.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:43 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval je 6 euro terug. En ja dan nog de site uit de lucht he.
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke onredelijke dingen lees jij in de voorwaarden?
(Het zijn inderdaad voorwaarden die niets voorstellen.)
Strijdig met het recht.quote:Vanwege de minimale kosten is geld teruggave niet mogelijk.
Precies, dus oplichtingquote:Op woensdag 30 december 2009 01:45 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Javascript is niet eng, het opent een popup naar een Mollie (Micropayment bedrijf) pagina die na elektronische betaling je naar een beveiligde pagina leidt, waar waarschijnlijk een link staat naar dat niet-functionerende programmaatje.
Ik weet eerlijk gezegd weinig af van hoe dat volgens de wetten precies geregeld is. Heb je leuk leesvoer voor mij?quote:
Wanneer je hebt betaald kun je wel iets aanklikken waardoor je "iets" kunt downloaden. het is een paar kb groot.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:39 schreef lawlhalla het volgende:
dus ik neem aan dat je een mail van de beste meneer Sander de Vries hebt gekregen ?
dan kun je toch het progje weer downloaden of in ieder geval een contactadres hebben e.d.
Doe nog eens en laat ons het programma zien.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:50 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Wanneer je hebt betaald kun je wel iets aanklikken waardoor je "iets" kunt downloaden. het is een paar kb groot.
Ik ben voor.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Doe nog eens en laat ons het programma zien.
Goed idee idd.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:49 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik ga ook zo'n site maken
thnks voor de tip ts
Vliegende scam?quote:Op woensdag 30 december 2009 02:10 schreef Zuivelkoe het volgende:
Zeker leuk.![]()
Ook grappig om te zien hoe ze ook echt de aanvliegroute vliegen.
http://www.luchtverkeersleiding.nl/route_actueel.html
Dat klopt, maar ik doel dan ook op de imprévision-regel van art. 6:258 BW om de overeenkomst te ontbinden.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:46 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat die voorwaarden vernietigd kunnen worden houdt niet in dat de koop ongedaan kan worden gemaakt, de koopovereenkomst blijft staan.
http://www.freewebsitetem(...)cture-template-2956/.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:50 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Die site alleen al
Een plaatje van een man en vrouw die op een bouwtekening kijken, net als een architectenbureau
quote:Op woensdag 30 december 2009 05:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.freewebsitetem(...)cture-template-2956/.
Hehe.
Spuit elf.quote:Op woensdag 30 december 2009 06:54 schreef bambino het volgende:
echt fout dit
Check de algemene voorwaarden
Algemene voorwaarden
Let op: De kosten van deze dienst bedragen eenmalig EUR 6,00. hiermee kunnen wij dan onze maandelijkse serverkosten besparen. Deze programma kun je onbeperkt GRATIS gebruiken nadat je eenmalig betaald hebt. Wij kunnen niet garanderen dat alle TV zenders altijd werkt en in HD kwaliteit uitgezonden wordt, dit kan namelijk per zender verschillen. Vanwege de minimale kosten is geld teruggave niet mogelijk. U betaalt voor de serverkosten. U gaat akkoord met deze voorwaarden wanneer u besluit om gebruik te maken van deze dienst.
Bron
Je vergeet er nog een paar...quote:Op woensdag 30 december 2009 06:54 schreef bambino het volgende:
echt fout dit
Check de algemene voorwaarden
Algemene voorwaarden
Let op: De kosten van deze dienst bedragen eenmalig EUR 6,00. hiermee kunnen wij dan onze maandelijkse serverkosten besparen. Deze programma kun je onbeperkt GRATIS gebruiken nadat je eenmalig betaald hebt. Wij kunnen niet garanderen dat alle TV zenders altijd werkt en in HD kwaliteit uitgezonden wordt, dit kan namelijk per zender verschillen. Vanwege de minimale kosten is geld teruggave niet mogelijk. U betaalt voor de serverkosten. U gaat akkoord met deze voorwaarden wanneer u besluit om gebruik te maken van deze dienst.
Bron
quote:Op woensdag 30 december 2009 02:10 schreef Zuivelkoe het volgende:
Zeker leuk.![]()
Ook grappig om te zien hoe ze ook echt de aanvliegroute vliegen.
http://www.luchtverkeersleiding.nl/route_actueel.html
We hebben een hoop gemist de laatste tijd.quote:
Nee?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:17 schreef Jerkmaine het volgende:
Dat blijkt wel ja... Wist je trouwens dat Michael Jackson dood is?
quote:"Echt een toppertje, na downloaden en installeren van het programma kan ik nu de voetbal op mijn pc bekijken, daarnaast vind ik ook erg gebruiksvriendelijk programma. toppie"
Al die grammaticale fouten ook in die tekstquote:Op woensdag 30 december 2009 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]. Websites die 'toppertje' en 'toppie' er op hebben staan vertrouw ik sowieso niet
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |