quote:Op woensdag 30 december 2009 01:06 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen maar gekeken naar hetgeen ze je "bieden". Nogmaals wanneer hebzucht de controle overneemt dan ben je jezelf even niet meer.
Staat de persoon wel ingeschreven bij de KvK? Is er überhaupt een bedrijf?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:08 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Nee, maar misschien kun je bij KvK zoeken op naam ??
Tja hebzucht is a bitch aint it?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:08 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
gast 5000 kanalen onbeperkt HD voor 6 euro eenmalig.
dat KAN toch gewoon niet kloppen !
Daar wil ik dus achter komen. Hierbij wil ik ook iedereen op Fok die hier in is getrapt oproepen aangifte te doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Staat de persoon wel ingeschreven bij de KvK? Is er überhaupt een bedrijf?
Waar ga jij je aangifte op baseren?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:12 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Daar wil ik dus achter komen. Hierbij wil ik ook iedereen op Fok die hier in is getrapt oproepen aangifte te doen.
Samen staan we sterk. Ik kan me nl niet voorstellen dat ik de enige op Fok ben die hier in is getrapt.
Hihiquote:Op woensdag 30 december 2009 01:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar ga jij je aangifte op baseren?
Mollie is alleen de betaaldienst. http://www.mollie.nl/.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:14 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Klik maar eens op "downloaden" dan kom je de naam MOLLIE BV tegen.
Wat een kneuzen daar, Mollie regelt slechts de micropaymentsquote:Op woensdag 30 december 2009 01:16 schreef ToverBami het volgende:
http://www.klachtenoplossing.nl/mollie-bv/
Je bent niet de enige die opgelicht is door Mollie BV
Sorry, mijn foutquote:Op woensdag 30 december 2009 01:19 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Wat een kneuzen daar, Mollie regelt slechts de micropayments
Ik ga ze natuurlijk niet vertellen dat ik wist dat het illlegaal is want ik ben immers dom genoeg om hier in te trappen.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Hihi
Nou meneer de agent, ik wilde illegaal alle zenders zien. En dat kan/kon voor 6 euro, maar nu werkt die shizzel niet. Dus ben ik opgelicht!!!
Dan is het goed.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:22 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb weer even gelachen.
Hoezo? Zie jij ergens een kanalenlijst? Nee, dan is je niet bekend wat je te wachten zou staan...quote:Op woensdag 30 december 2009 01:22 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Ik ga ze natuurlijk niet vertellen dat ik wist dat het illlegaal is want ik ben immers dom genoeg om hier in te trappen.
Met een enkele aangifte doet de politie volgens mij niet erg veel. Je kunt beter dreigen met een gerechtelijke procedure.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:22 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Ik ga ze natuurlijk niet vertellen dat ik wist dat het illlegaal is want ik ben immers dom genoeg om hier in te trappen.
Waar ben je eigenlijk precies ingetrapt? Er wordt helemaal niets beloofd op die website.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:22 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |