Dit zijn hun algemene voorwaarden, lees en huiver.quote:Algemene voorwaarden
Let op: De kosten van deze dienst bedragen eenmalig EUR 6,00. hiermee kunnen wij dan onze maandelijkse serverkosten besparen. Deze programma kun je onbeperkt GRATIS gebruiken nadat je eenmalig betaald hebt. Wij kunnen niet garanderen dat alle TV zenders altijd werkt en in HD kwaliteit uitgezonden wordt, dit kan namelijk per zender verschillen. Vanwege de minimale kosten is geld teruggave niet mogelijk. U betaalt voor de serverkosten. U gaat akkoord met deze voorwaarden wanneer u besluit om gebruik te maken van deze dienst
Moet ik blij zijn dat het voor 6 euri is?? Ik weet niet of je de laatste tijd het nieuws hebt gevolgd maar het is crisis hoor. 6 euri betekent voor mij een maaltijd minder.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:35 schreef SpauldingPF het volgende:
Dus je hebt gewoon je geld overgemaakt naar een bedrijf wat je niet kent. Ik denk dat je bent opgelicht ja, Wees blij dat het voor 6 euri`s is.
deze programmaquote:Op woensdag 30 december 2009 00:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dit zijn hun algemene voorwaarden, lees en huiver.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dit zijn hun algemene voorwaarden, lees en huiver.
Kom op zeg, zo'n site kun je toch niet serieus nemen.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:37 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Moet ik blij zijn dat het voor 6 euri is?? Ik weet niet of je de laatste tijd het nieuws hebt gevolgd maar het is crisis hoor. 6 euri betekent voor mij een maaltijd minder.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:35 schreef SpauldingPF het volgende:
Dus je hebt gewoon je geld overgemaakt naar een bedrijf wat je niet kent. Ik denk dat je bent opgelicht ja, Wees blij dat het voor 6 euri`s is.
EURO. O. O. EURO.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:37 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Moet ik blij zijn dat het voor 6 euri is?? Ik weet niet of je de laatste tijd het nieuws hebt gevolgd maar het is crisis hoor. 6 euri betekent voor mij een maaltijd minder.
Ik heb een links naar de site naar opgelicht gestuurd, hopelijk gaan zij er aandacht aan bestedenquote:
Volgens mij heb ik dat kutprogramma al gedeletequote:Op woensdag 30 december 2009 00:47 schreef zarGon het volgende:
Upload eens wat je hebt gedownload. Gaan wij even kijken of het nou wel of niet werkt. Als het niet werkt staan we achter je!
Daar heb ik geen vertrouwen in, ken je geen marokkanen die zijn met meerquote:Op woensdag 30 december 2009 00:47 schreef Tim86 het volgende:
Post je gegevens even..ik ken wat Nigerianen die je kunnen helpen.
HDTV-op-pc : 6 euroquote:Tevreden klanten
"Echt een toppertje, na downloaden en installeren van het programma kan ik nu de voetbal op mijn pc bekijken, daarnaast vind ik ook erg gebruiksvriendelijk programma. toppie"
Prullenbak?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:49 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat kutprogramma al gedelete
Ik dacht meer in de richting van de afwezigheid van verstand.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:53 schreef Harde_Kip het volgende:
Ja ik ben dom geweest, ik denk dat mijn hebzucht mij weer parten heeft gespeeld
Op no-cure no-pay basis?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:53 schreef bijdehand het volgende:
Voor 4 euro zorg ik dat je die 6 euro terug krijgt.
Eigenlijk weinig. Ik heb ze gewoon de link naar de site doorgestuurdquote:
Ze beloven erg weinigquote:Op woensdag 30 december 2009 00:56 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Eigenlijk weinig. Ik heb ze gewoon de link naar de site doorgestuurd. Kijk wanneer zij zien wat die debielen beloven gaat er vanzelf wel een belletje bij hun rinkelen denk ik.
Als je hier in bent getrapt verdien je het gewoon die 6 euro te verliezen. No offence.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:56 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Eigenlijk weinig. Ik heb ze gewoon de link naar de site doorgestuurd. Kijk wanneer zij zien wat die debielen beloven gaat er vanzelf wel een belletje bij hun rinkelen denk ik.
Alleen de link? Je weet wel wat dat betekent, eh? Enkeltje prullenbak, aangezien het gewoon spam is.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:56 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:33 schreef Harde_Kip het volgende:
Hallo mensen,
Toevallig (hoest) kwam ik op deze site:
http://www.hdtv-op-pc.nl/
Ze beloven dat je hiermee (bijna) alle kanalen kunt ontvangen op je pc, inclusief sport en eh natuurfilms maar daar deed ik het niet voor natuurlijk.
Het kost maar 6 euro eenmalig en dat leek me niet duur, zelfs niet in deze tijd van crisis enzo. Dus ik die 6 euro overgemaakt, software gedownload maar niks gebeurde![]()
Ik vraag me af of ik ben opgelicht. Hebben jullie hier al eens van gehoord of heeft iemand dit ook genomen en werkte het wel?
Nee, vanwege de minimale kosten is geld teruggave niet mogelijk. U betaalt voor de servicekosten. U gaat akkoord met deze voorwaarden wanneer u besluit om gebruik te maken van deze dienstquote:
He, ik heb wel eerst gegoogled naar "hdtv op je pc oplichting" maar kreeg geen hits. Ik ging er, achteraf onterecht, van uit dat het dan wel goed zou zitten.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Als je hier in bent getrapt verdien je het gewoon die 6 euro te verliezen. No offence.
hahaha nee deze ezel heeft zn lesje wel geleerd. Zou ik via KvK er achter kunnen komen wie de eigenaar is van dat bedrijfje?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, vanwege de minimale kosten is geld teruggave niet mogelijk. U betaalt voor de servicekosten. U gaat akkoord met deze voorwaarden wanneer u besluit om gebruik te maken van deze dienst
En bij het zien van het geweldige taalgebruik ging er geen belletje rinkelen?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:01 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
He, ik heb wel eerst gegoogled naar "hdtv op je pc oplichting" maar kreeg geen hits. Ik ging er, achteraf onterecht, van uit dat het dan wel goed zou zitten.
Dus je bedenkt je wel er achteraf een topic over te openen maar niet vooraf. Als dit geen lemming is:quote:Op woensdag 30 december 2009 01:01 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
He, ik heb wel eerst gegoogled naar "hdtv op je pc oplichting" maar kreeg geen hits. Ik ging er, achteraf onterecht, van uit dat het dan wel goed zou zitten.
misschien eventjes contact opnemen met ene Sander de Vries als ik zo de Whois zie.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:02 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
hahaha nee deze ezel heeft zn lesje wel geleerd. Zou ik via KvK er achter kunnen komen wie de eigenaar is van dat bedrijfje?
Welk bedrijf? Zie jij KvK-gegevens staan op de website?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:02 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
hahaha nee deze ezel heeft zn lesje wel geleerd. Zou ik via KvK er achter kunnen komen wie de eigenaar is van dat bedrijfje?
Ik heb eigenlijk alleen maar gekeken naar hetgeen ze je "bieden". Nogmaals wanneer hebzucht de controle overneemt dan ben je jezelf even niet meer.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En bij het zien van het geweldige taalgebruik ging er geen belletje rinkelen?
Samenloop van omstandigheden. Toendertijd was ik gebanned dus kon ik geen topics openen. Ik ben pas vanaf vandaag weer deel van de FOK gemeenschap.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Dus je bedenkt je wel er achteraf een topic over te openen maar niet vooraf. Als dit geen lemming is:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar misschien kun je bij KvK zoeken op naam ??quote:Op woensdag 30 december 2009 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welk bedrijf? Zie jij KvK-gegevens staan op de website?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |