waarom denk je dat dit maar 6 euro is. gerechtelijke procedures zullen denk ik niet echt voor gaan komen voor dit bedrag.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:27 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Met een enkele aangifte doet de politie volgens mij niet erg veel. Je kunt beter dreigen met een gerechtelijke procedure.
hdtv-op-pc.nl biedt nu de mogelijkheid om TV te kijken op uw computer, en voor iedereen.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar ben je eigenlijk precies ingetrapt? Er wordt helemaal niets beloofd op die website.
Tenzij het er honderden/duizenden zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 01:27 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
waarom denk je dat dit maar 6 euro is. gerechtelijke procedures zullen denk ik niet echt voor gaan komen voor dit bedrag.
Jammer dat je alleen niet opgelicht bent, er wordt namelijk niets beloofd.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:30 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Tenzij het er honderden/duizenden zijn
Succes met vinden dan ! misschien als jullie allemaal samenwerken lukt je het.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:30 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Tenzij het er honderden/duizenden zijn
Oeh! Ze beloven me wat, ik moet het nu wel aanschaffen!quote:Op woensdag 30 december 2009 01:29 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
hdtv-op-pc.nl biedt nu de mogelijkheid om TV te kijken op uw computer, en voor iedereen.
Omdat zelfs van een mogelijkheid geen sprake was ben ik dus ingetrapt
check mijn een na laatste post evenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jammer dat je alleen niet opgelicht bent, er wordt namelijk niets beloofd.
Het is maar 6 euro. Daar gaat het bij deze zaak dan ook niet echt om.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:27 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
waarom denk je dat dit maar 6 euro is. gerechtelijke procedures zullen denk ik niet echt voor gaan komen voor dit bedrag.
Ze bieden de software aan toch waarmee het mogelijk wordt dat je het kan bekijken. In de algemene voorwaarden staat ook dat er niets gegarandeerd wordt.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:29 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
hdtv-op-pc.nl biedt nu de mogelijkheid om TV te kijken op uw computer, en voor iedereen.
Omdat zelfs van een mogelijkheid geen sprake was ben ik dus ingetrapt
Ja, daar wordt niet beloofd, zie mijn fipo.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:32 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
check mijn een na laatste post even
Maar het staat van te voren al vast dat het niet werkt, dus van een MOGELIJKHEID is dan toch geen sprakequote:Op woensdag 30 december 2009 01:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze bieden de software aan toch waarmee het mogelijk wordt dat je het kan bekijken. In de algemene voorwaarden staat ook dat er niets gegarandeerd wordt.
Er staat helemaal nergens dat het niet werkt. Er staat alleen dat ze het niet garanderen.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:35 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Maar het staat van te voren al vast dat het niet werkt, dus van een MOGELIJKHEID is dan toch geen sprake
Ik heb het gevoel dat wij langs elkaar heen praten, dus laat maar zitten okequote:Op woensdag 30 december 2009 01:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er staat helemaal nergens dat het niet werkt. Er staat alleen dat ze het niet garanderen.
En jij hebt de bestanden verwijderd, er is niet eens mogelijk om het nu na te checken.
Er wordt beweerd dat zij de oplossing hebben om HD TV zenders op je computer te bekijken, iets wat makkelijk is en geen technische kennis vereist.De oplossing voor je dure tv abonnement.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar ben je eigenlijk precies ingetrapt? Er wordt helemaal niets beloofd op die website.
De geldigheid van de algemene voorwaarden.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:39 schreef zarGon het volgende:
We praten helemaal niet langs elkaar heen.
Laat mij het zo stellen: Hoeveel poten heb jij om op te staan?
Oké en dan? Dat die niet nietig verklaard kunnen worden wil nog niet zeggen dat ze de boel oplichten.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:40 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
De geldigheid van de algemene voorwaarden.
Je krijgt gewoon zo'n betaalscherm, maar of je op het eind iets krijgt weet ik niet en ik ben ook niet van plan dat te gaan proberen.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:39 schreef lawlhalla het volgende:
krijg je eigenlijk wel een progje gestuurd. want de link naar de "download pagina" is gewoon een #
dus ik neem aan dat je een mail van de beste meneer Sander de Vries hebt gekregen ?
dan kun je toch het progje weer downloaden of in ieder geval een contactadres hebben e.d.
Welke onredelijke dingen lees jij in de voorwaarden?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:40 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
De geldigheid van de algemene voorwaarden.
Heb je in ieder geval je 6 euro terug. En ja dan nog de site uit de lucht he.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Oké en dan? Dat die niet nietig verklaard kunnen worden wil nog niet zeggen dat ze de boel oplichten.
snap ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon zo'n betaalscherm, maar of je op het eind iets krijgt weet ik niet en ik ben ook niet van plan dat te gaan proberen.
Javascript is niet eng, het opent een popup naar een Mollie (Micropayment bedrijf) pagina die na elektronische betaling je naar een beveiligde pagina leidt, waar waarschijnlijk een link staat naar dat niet-functionerende programmaatje.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:39 schreef lawlhalla het volgende:
krijg je eigenlijk wel een progje gestuurd. want de link naar de "download pagina" is gewoon een #
Dat die voorwaarden vernietigd kunnen worden houdt niet in dat de koop ongedaan kan worden gemaakt, de koopovereenkomst blijft staan.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:43 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval je 6 euro terug. En ja dan nog de site uit de lucht he.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |