quote:Op woensdag 30 december 2009 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke onredelijke dingen lees jij in de voorwaarden?
(Het zijn inderdaad voorwaarden die niets voorstellen.)
Strijdig met het recht.quote:Vanwege de minimale kosten is geld teruggave niet mogelijk.
Precies, dus oplichtingquote:Op woensdag 30 december 2009 01:45 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Javascript is niet eng, het opent een popup naar een Mollie (Micropayment bedrijf) pagina die na elektronische betaling je naar een beveiligde pagina leidt, waar waarschijnlijk een link staat naar dat niet-functionerende programmaatje.
Ik weet eerlijk gezegd weinig af van hoe dat volgens de wetten precies geregeld is. Heb je leuk leesvoer voor mij?quote:
Wanneer je hebt betaald kun je wel iets aanklikken waardoor je "iets" kunt downloaden. het is een paar kb groot.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:39 schreef lawlhalla het volgende:
krijg je eigenlijk wel een progje gestuurd. want de link naar de "download pagina" is gewoon een #
dus ik neem aan dat je een mail van de beste meneer Sander de Vries hebt gekregen ?
dan kun je toch het progje weer downloaden of in ieder geval een contactadres hebben e.d.
Doe nog eens en laat ons het programma zien.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:50 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Wanneer je hebt betaald kun je wel iets aanklikken waardoor je "iets" kunt downloaden. het is een paar kb groot.
Ik ben voor.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Doe nog eens en laat ons het programma zien.
Goed idee idd.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:49 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik ga ook zo'n site maken
thnks voor de tip ts
Vliegende scam?quote:Op woensdag 30 december 2009 02:10 schreef Zuivelkoe het volgende:
Zeker leuk.![]()
Ook grappig om te zien hoe ze ook echt de aanvliegroute vliegen.
http://www.luchtverkeersleiding.nl/route_actueel.html
Dat klopt, maar ik doel dan ook op de imprévision-regel van art. 6:258 BW om de overeenkomst te ontbinden.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:46 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat die voorwaarden vernietigd kunnen worden houdt niet in dat de koop ongedaan kan worden gemaakt, de koopovereenkomst blijft staan.
http://www.freewebsitetem(...)cture-template-2956/.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:50 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Die site alleen al
Een plaatje van een man en vrouw die op een bouwtekening kijken, net als een architectenbureau
quote:Op woensdag 30 december 2009 05:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.freewebsitetem(...)cture-template-2956/.
Hehe.
Spuit elf.quote:Op woensdag 30 december 2009 06:54 schreef bambino het volgende:
echt fout dit
Check de algemene voorwaarden
Algemene voorwaarden
Let op: De kosten van deze dienst bedragen eenmalig EUR 6,00. hiermee kunnen wij dan onze maandelijkse serverkosten besparen. Deze programma kun je onbeperkt GRATIS gebruiken nadat je eenmalig betaald hebt. Wij kunnen niet garanderen dat alle TV zenders altijd werkt en in HD kwaliteit uitgezonden wordt, dit kan namelijk per zender verschillen. Vanwege de minimale kosten is geld teruggave niet mogelijk. U betaalt voor de serverkosten. U gaat akkoord met deze voorwaarden wanneer u besluit om gebruik te maken van deze dienst.
Bron
Je vergeet er nog een paar...quote:Op woensdag 30 december 2009 06:54 schreef bambino het volgende:
echt fout dit
Check de algemene voorwaarden
Algemene voorwaarden
Let op: De kosten van deze dienst bedragen eenmalig EUR 6,00. hiermee kunnen wij dan onze maandelijkse serverkosten besparen. Deze programma kun je onbeperkt GRATIS gebruiken nadat je eenmalig betaald hebt. Wij kunnen niet garanderen dat alle TV zenders altijd werkt en in HD kwaliteit uitgezonden wordt, dit kan namelijk per zender verschillen. Vanwege de minimale kosten is geld teruggave niet mogelijk. U betaalt voor de serverkosten. U gaat akkoord met deze voorwaarden wanneer u besluit om gebruik te maken van deze dienst.
Bron
quote:Op woensdag 30 december 2009 02:10 schreef Zuivelkoe het volgende:
Zeker leuk.![]()
Ook grappig om te zien hoe ze ook echt de aanvliegroute vliegen.
http://www.luchtverkeersleiding.nl/route_actueel.html
We hebben een hoop gemist de laatste tijd.quote:
Nee?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:17 schreef Jerkmaine het volgende:
Dat blijkt wel ja... Wist je trouwens dat Michael Jackson dood is?
quote:"Echt een toppertje, na downloaden en installeren van het programma kan ik nu de voetbal op mijn pc bekijken, daarnaast vind ik ook erg gebruiksvriendelijk programma. toppie"
Al die grammaticale fouten ook in die tekstquote:Op woensdag 30 december 2009 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]. Websites die 'toppertje' en 'toppie' er op hebben staan vertrouw ik sowieso niet
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |