Met zo'n outfit is het niet nodig om het in je anus te steken. Zal niet iedereen lukken overigens.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:18 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
[..]
Tegenwoordig kunnen bommen ook in iemands anus zitten, dus stel je dan ook maar voor om iedereen eerst rectaal te onderzoeken voordat ze naar een huisarts mogen?
Echt, waar zijn de argumenten om iemand met een burka niqaab te weigeren?
Dat impliceer ik niet, ik vraag slechts om een voorbeeld.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:19 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Waarom impliceer jij dat 'intimiderend en bedreigend', in deze, het synoniem moet zijn voor schelden?
Alles kan, je kan ook alles ontkennen.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook een bom onder mijn trui hebben.
bladieblaquote:Op woensdag 30 december 2009 14:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
BInnen blijven in eigen land. Hoe buitengewoon sociaal in ons Christelijke Nederland
Je ontwijkt de vraag. Iedereen kan een bom in zijn anus dragen. Net zoals jij voorstelt dat iemand met een burka een bom kan dragen.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Met zo'n outfit is het niet nodig om het in je anus te steken. Zal niet iedereen lukken overigens.
Dan kan hij in hartelust in de spreekkamer tijdens de diagnose aan haar vragen de burka uit te doen omdat hij vermoed dat er wat met haar aan de hand is.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ben jij een arts? Misschien dat het gelaat van de moeder wel allerlei medische aanknoppingspunten geeft m.b.t. de diagnose van de ziekte bij de baby, je moet vaker House M.D. kijken
Wat ontken ik?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alles kan, je kan ook alles ontkennen.
En daarom laat ik ook niemand binnen die ik niet ken.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook een bom onder mijn trui hebben.
Wie garandeert mij dat zij dat zelf heeft getikt? Misschien gebruikt ze wel een spellingscontrole of heeft ze een ander laten tikkenquote:Op woensdag 30 december 2009 14:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
bladiebla
mevrouw is 23 jaar oud en kan iig fatsoenlijk Nederlands tikken
kans is vrij groot dat het ook haar Nederland is
maar dat is besides the point, punt was dat er vrij weinig dreiging of agressie uitgaat van een rondschuivelende soepjurk ... of ze moeten je heel agressief gaan lopen bedreigen ofzo
onder mijn jas ookquote:Op woensdag 30 december 2009 14:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er kan een bomgordel onder zitten.
Je bent dan wel met jouw vraag flink aan het sturen.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:20 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dat impliceer ik niet, ik vraag slechts om een voorbeeld.
Het is me wat. Lijkt me dat er behoorlijk wat gestuurd wordt in de posts in dit topic.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:25 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Je bent dan wel met jouw vraag flink aan het sturen.
Dat is het punt juist. Jij hangt die jas netjes op waarmee je de dreiging wegneemtquote:Op woensdag 30 december 2009 14:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
onder mijn jas ook
die mag ik gewoon aan de kapstok hangen voor ik de behandelkamer binnen wandel
Nee, dat houdt in dat het aan de huisarts wordt overgelaten of hij er naar wil vragen of niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:10 schreef Sjaakz het volgende:
Nee die bestaat niet. Er bestaat een "vergewisplicht" voor huisartsen, wat in de praktijk inhoudt dat wanneer je je meldt bij de huisartsenpost waar je staat ingeschreven, je in principe niet naar je ID wordt gevraagd.
Arts kan er dus ALTIJD naar vragen, heeft dat recht ook, is duidelijk toegelicht door de Minister destijds (Hoogervorst), kijk maar in de kamerstukken. Ook niet zo gek, want de huisarts heeft wel een verantwoordelijkheid ter zake.quote:Natuurlijk bestaan er uitzonderingen die het mogelijk maken dat een arts in een uitzonderlijk geval kan vragen naar een ID-bewijs. Hier zou de arts zich desgewenst op kunnen beroepen, maar het betreft hier een begeleider en niet de patiënt.
Niet alleen dat. Ook voor bescherming van de patiëntgegevens (zowel de bestaande dat deze niet naar buiten komen, als dat er geen vermenging plaats vindt). En verder volgt de identificatie uit het feit dat bevoegdheid om op te treden namens minderjarigen slechts aan ouders/voogd/enz. is uitbesteed.quote:De hele reden waarom er een vergewisplicht bestaat, is om verzekeringsfraude tegen te gaan.
Dat is subjectief.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er gaat wat mij betreft juist een bijzonder grote dreiging uit van een rondschuivelende soepjurk!!
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 30 december 2009 14:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie garandeert mij dat zij dat zelf heeft getikt? Misschien gebruikt ze wel een spellingscontrole of heeft ze een ander laten tikken![]()
ik kan sowieso aan de hand van een gezicht niet echt goed zien of iemand een Nederlander is of nietquote:Immers, heb jij haar gezicht gezien ofzo![]()
ik heb er nog nooit 1 iets gevaarlijks zien doenquote:Er gaat wat mij betreft juist een bijzonder grote dreiging uit van een rondschuivelende soepjurk!!
Het is 'hij zou haar geweigerd hebben om religieuze redenen, maar dat weten we niet'quote:Op woensdag 30 december 2009 14:16 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Geef daar eens een concreet voorbeeld van? Ging ze schelden? Of is het; 'ze zou gescholden kunnen hebben, maar dat weten we niet' ?
quote:
Gebruik het dan niet als argument als jij hetzelf niet belangrijk vindquote:
ik mag hem ook aanhouden maar dat is zo warmquote:Op woensdag 30 december 2009 14:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is het punt juist. Jij hangt die jas netjes op waarmee je de dreiging wegneemt
Misschien was het wel geen huisarts maar iemand die die dag deed alsof!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gebruik het dan niet als argument als jij hetzelf niet belangrijk vind
Niets is onmogelijkquote:Op woensdag 30 december 2009 14:30 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Misschien was het wel geen huisarts maar iemand die die dag deed alsof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |