Met zo'n lelijk voorkomen en zo'n laag EQ zou ik het niet eens willenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ach, na een wiskundestudie kun je bij iedere investeringsbank terecht die je maar wil. Dat verdient toch zo'n 10-15 keer meer dan de meesten in dit topic ooit zullen verdienen.
Jij bent daar geweest?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ach, na een wiskundestudie kun je bij iedere investeringsbank terecht die je maar wil. Dat verdient toch zo'n 10-15 keer meer dan de meesten in dit topic ooit zullen verdienen.
Ik heb wiskunde gestudeerdquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Die bijrijder wel ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er eng uit...
Mits cum laude afgestudeerd, ga even langs bij JP Morgan, Goldman Sachs of Nomura in Londen. Dan hebben ze denk ik wel een aardig aanbod voor je.quote:
Wel een keer naar een zomerkamp voor technieknerds. Solderen, wagentjes maken, vliegtuigjes etc. best leuk tijdverdrijf hoor. Gelukkig waren er toen nog geen digitale camera's.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:14 schreef o.us het volgende:
Jij bent daar geweest?
Niet voor het grote geld gekozen, maar voor het plezierquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mits cum laude afgestudeerd, ga even langs bij JP Morgan, Goldman Sachs of Nomura. Dan hebben ze denk ik wel een aardig aanbod voor je.![]()
[..]
Wel een keer naar een zomerkamp voor technieknerds. Solderen, wagentjes maken, vliegtuigjes etc. best leuk tijdverdrijf hoor.
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:21 schreef -J-D- het volgende:
Niet voor het grote geld gekozen, maar voor het plezierSta voor de klas.
Met die bijrijder heb ik nog een keer geklaverjast, als ik het mij goed herinner.quote:
Dat wijf heeft tetten. Ik wil haar van voren zien!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:23 schreef TwisterNederland het volgende:
Hier staat dezelfde persoon weer op
[ afbeelding ]
Godver, haar wenkbrauwen, broek. Eigenlijk alles.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:26 schreef Boerentrut het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je kon haar wel al smsen, back in 2002
Wijs jezelf eens aan op een van die foto'squote:Op dinsdag 29 december 2009 18:35 schreef Arn0 het volgende:
Ik vind dit topic niet grappigIk ga elk jaar naar Wiskunde zomerkamp en ik heb er altijd enorm veel plezier
Wat jullie ook mogen beweren
Is die rechter nou een jongen of een meisje?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:36 schreef Boerentrut het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we de foto's nog!![]()
OMGEn dit zijn dan de slimmeriken van onze samenleving
Als je die rechter weghaalt, had het ook het jaarlijkse uitje van de syndroom van Down school kunnen zijn
Dit topic is wel grappigquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:35 schreef Arn0 het volgende:
Ik vind dit topic niet grappigIk ga elk jaar naar Wiskunde zomerkamp en ik heb er altijd enorm veel plezier
Niemand beweert dat je geen plezier op die kampen hebt. Als ik erbij was had ik me ook kostelijk vermaakt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:35 schreef Arn0 het volgende:
daar moet een of andere seal van gemaakt worden :")quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dit topic is wel grappig
[ afbeelding ]
Meisje, zou je dr geven?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:39 schreef blckbb het volgende:
[..]
Is die rechter nou een jongen of een meisje?
Ik zou wel mee willen doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:44 schreef Boerentrut het volgende:
[..]
Meisje, zou je dr geven?
Wie heeft er trouwens zin om mee te gaan volgend jaar?
Ik ga al kapot om de foto's. Gewoon met een paar fokkers dat kamp verzieken en de lekkerste (oke, minst lelijke) onschuldige geeks van hun maagdelijkheid beroven.
*Proest*quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:04 schreef blckbb het volgende:
Nooit meer zo gelachen om leedvermaak sinds 11 september
Goed plan. Gewoon een paar dagen leedvermaak , een beetje aardig doen tegen de chicks en de meest geniale mensen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:44 schreef Boerentrut het volgende:
Meisje, zou je dr geven?
Ik ga al kapot om de foto's. Gewoon met een paar fokkers dat kamp verzieken en de lekkerste (oke, minst lelijke) onschuldige geeks van hun maagdelijkheid beroven.
Topidee. Ik leg alvast geld opzij om dat kampje te betalen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:44 schreef Boerentrut het volgende:
[..]
Meisje, zou je dr geven?
die ziet er niet verkeerd uitquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dit topic is wel grappig
[ afbeelding ]
265 euro is best wel duur voor zo'n educatief nerdkampje.quote:Zomerkampen 2010
Elke zomer worden er drie kampen georganiseerd.
Kamp A is voor leerlingen die het afgelopen jaar in groep 6 t/m 8 zaten. De deelnemers worden op leeftijd in twee groepen van ca. 30 deelnemers gesplitst. Veel activiteiten vinden apart plaats, sommige gezamenlijk.
Kamp B is voor leerlingen die het afgelopen jaar in klas 1 of 2 van het voortgezet onderwijs zaten. De deelnemers worden op leeftijd in twee groepen van ca. 30 deelnemers gesplitst. Veel activiteiten vinden apart plaats, sommige gezamenlijk.
Kamp C is voor leerlingen uit klas 3 t/m 6. Er zijn ca. 50 plaatsen op dit kamp
De data voor de kampen van 2010 staan hieronder.
Kamp A: 2 t/m 6 augustus 2010
Kamp B: 9 t/m 13 augustus 2010
Kamp C: 16 t/m 20 augustus 2010
Alle zomerkampen vinden plaats op de Veluwe, in groepsaccommodatie De Poelakker in Lunteren. Zie ook de routebeschrijving.
De kosten bedragen ¤265,=, inclusief accommodatie, maaltijden en materialen.
Aanmelden
Download hier het aanmeldingsformulier voor de zomerkampen van 2010.
Stuur het ingevulde formulier op naar het onderstaand adres.
Stichting Vierkant voor Wiskunde
Universiteit Leiden, Mathematisch Instituut
Niels Bohrweg 1
2333 CA Leiden
Voor meer informatie, of voor het aanvragen van een papieren aanmeldingsformulier, e-mail info@vierkantvoorwiskunde.nl of bel 071-527 7129.
oh noesquote:
\quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hoogtepunten van dit topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste staat ook op de tweedequote:Op dinsdag 29 december 2009 19:28 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
\
die eerste chickMisschien toch maar inschrijven. Naast die nerdjes kom ik dan juist extra baas over
![]()
Wat heeft die voor Quagmire kaak op de eerste fotoquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hoogtepunten van dit topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk, met jou kan 'k praten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat heeft die voor Quagmire kaak op de eerste foto
alsof je haar niet zou doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:36 schreef Ben. het volgende:
Die eerste... Bekijk haar leeuwen kaaklijn eens!Zwaaare afknapper. Sorry.
Hahaha, nice verwoordquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou Quagmire wel doen hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die linker ziet er ook uit alsof ze een keer geneukt moet worden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou deze geven, maar alleen maar door die tepel.
Bwoh fuck! Dat ziet er echt fout uitquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er eng uit...
zie ik een drakenshirtquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:31 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Bwoh fuck! Dat ziet er echt fout uit
Gewoon met een stuk of 20 mensen aanmelden, en het dan gewoon compleet ruïneren, voorraad drank mee, nog wat vrienden uitnodigingen en een dikke houseparty houdenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:41 schreef John_Q het volgende:
Jammer dat het kamp zo duur is, geniaal om er te crashen namelijk
topideequote:Op dinsdag 29 december 2009 20:45 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Gewoon met een stuk of 20 mensen aanmelden, en het dan gewoon compleet ruïneren, voorraad drank mee, nog wat vrienden uitnodigingen en een dikke houseparty houden
Jeweetzelluf, pilletjes verstoppen tussen je grafische rekenmachine en natuurlijk de meegebrachte geodriehoek gebruiken om een mooi lijntje coke te makenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:45 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Gewoon met een stuk of 20 mensen aanmelden, en het dan gewoon compleet ruïneren, voorraad drank mee, nog wat vrienden uitnodigingen en een dikke houseparty houden
Noord-Korea kan de kolere krijgen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:03 schreef Penisbaard het volgende:
Grappig hoor, mensen uitlachen omdat ze er anders uitzien. Jullie zijn stikjaloers omdat jullie niks van wiskunde weten. Dit is hoe normale mensen die niet met de massa meelopen eruit zien, eng he?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:05 schreef Neucqsecks het volgende:
[..]
Noord-Korea kan de kolere krijgen.
Ik mocht dat land niet binnen omdat ik naast een Nederlands ook een Amerikaans burgerschap heb. Hoe bedoel je superieur?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Mensen die de superioriteit van Noord-Korea niet erkennen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:03 schreef Penisbaard het volgende:
Grappig hoor, mensen uitlachen omdat ze er anders uitzien. Jullie zijn stikjaloers omdat jullie niks van wiskunde weten. Dit is hoe normale mensen die niet met de massa meelopen eruit zien, eng he?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:03 schreef Penisbaard het volgende:
En terecht, ze zouden Amerikanen eigenlijk overal moeten weigeren.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:08 schreef Neucqsecks het volgende:
[..]
Ik mocht dat land niet binnen omdat ik naast een Nederlands ook een Amerikaans burgerschap heb. Hoe bedoel je superieur?
Haha gepestquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:08 schreef Neucqsecks het volgende:
[..]
Ik mocht dat land niet binnen omdat ik naast een Nederlands ook een Amerikaans burgerschap heb. Hoe bedoel je superieur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |