Gewoon met een stuk of 20 mensen aanmelden, en het dan gewoon compleet ruïneren, voorraad drank mee, nog wat vrienden uitnodigingen en een dikke houseparty houdenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:41 schreef John_Q het volgende:
Jammer dat het kamp zo duur is, geniaal om er te crashen namelijk
topideequote:Op dinsdag 29 december 2009 20:45 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Gewoon met een stuk of 20 mensen aanmelden, en het dan gewoon compleet ruïneren, voorraad drank mee, nog wat vrienden uitnodigingen en een dikke houseparty houden
Jeweetzelluf, pilletjes verstoppen tussen je grafische rekenmachine en natuurlijk de meegebrachte geodriehoek gebruiken om een mooi lijntje coke te makenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:45 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Gewoon met een stuk of 20 mensen aanmelden, en het dan gewoon compleet ruïneren, voorraad drank mee, nog wat vrienden uitnodigingen en een dikke houseparty houden
Noord-Korea kan de kolere krijgen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:03 schreef Penisbaard het volgende:
Grappig hoor, mensen uitlachen omdat ze er anders uitzien. Jullie zijn stikjaloers omdat jullie niks van wiskunde weten. Dit is hoe normale mensen die niet met de massa meelopen eruit zien, eng he?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:05 schreef Neucqsecks het volgende:
[..]
Noord-Korea kan de kolere krijgen.
Ik mocht dat land niet binnen omdat ik naast een Nederlands ook een Amerikaans burgerschap heb. Hoe bedoel je superieur?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Mensen die de superioriteit van Noord-Korea niet erkennen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:03 schreef Penisbaard het volgende:
Grappig hoor, mensen uitlachen omdat ze er anders uitzien. Jullie zijn stikjaloers omdat jullie niks van wiskunde weten. Dit is hoe normale mensen die niet met de massa meelopen eruit zien, eng he?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:03 schreef Penisbaard het volgende:
En terecht, ze zouden Amerikanen eigenlijk overal moeten weigeren.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:08 schreef Neucqsecks het volgende:
[..]
Ik mocht dat land niet binnen omdat ik naast een Nederlands ook een Amerikaans burgerschap heb. Hoe bedoel je superieur?
Haha gepestquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:08 schreef Neucqsecks het volgende:
[..]
Ik mocht dat land niet binnen omdat ik naast een Nederlands ook een Amerikaans burgerschap heb. Hoe bedoel je superieur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |