oh noesquote:
\quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hoogtepunten van dit topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste staat ook op de tweedequote:Op dinsdag 29 december 2009 19:28 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
\
die eerste chickMisschien toch maar inschrijven. Naast die nerdjes kom ik dan juist extra baas over
![]()
Wat heeft die voor Quagmire kaak op de eerste fotoquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hoogtepunten van dit topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk, met jou kan 'k praten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat heeft die voor Quagmire kaak op de eerste foto
alsof je haar niet zou doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:36 schreef Ben. het volgende:
Die eerste... Bekijk haar leeuwen kaaklijn eens!Zwaaare afknapper. Sorry.
Hahaha, nice verwoordquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou Quagmire wel doen hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die linker ziet er ook uit alsof ze een keer geneukt moet worden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou deze geven, maar alleen maar door die tepel.
Bwoh fuck! Dat ziet er echt fout uitquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er eng uit...
zie ik een drakenshirtquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:31 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Bwoh fuck! Dat ziet er echt fout uit
Gewoon met een stuk of 20 mensen aanmelden, en het dan gewoon compleet ruïneren, voorraad drank mee, nog wat vrienden uitnodigingen en een dikke houseparty houdenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:41 schreef John_Q het volgende:
Jammer dat het kamp zo duur is, geniaal om er te crashen namelijk
topideequote:Op dinsdag 29 december 2009 20:45 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Gewoon met een stuk of 20 mensen aanmelden, en het dan gewoon compleet ruïneren, voorraad drank mee, nog wat vrienden uitnodigingen en een dikke houseparty houden
Jeweetzelluf, pilletjes verstoppen tussen je grafische rekenmachine en natuurlijk de meegebrachte geodriehoek gebruiken om een mooi lijntje coke te makenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:45 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Gewoon met een stuk of 20 mensen aanmelden, en het dan gewoon compleet ruïneren, voorraad drank mee, nog wat vrienden uitnodigingen en een dikke houseparty houden
Noord-Korea kan de kolere krijgen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:03 schreef Penisbaard het volgende:
Grappig hoor, mensen uitlachen omdat ze er anders uitzien. Jullie zijn stikjaloers omdat jullie niks van wiskunde weten. Dit is hoe normale mensen die niet met de massa meelopen eruit zien, eng he?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:05 schreef Neucqsecks het volgende:
[..]
Noord-Korea kan de kolere krijgen.
Ik mocht dat land niet binnen omdat ik naast een Nederlands ook een Amerikaans burgerschap heb. Hoe bedoel je superieur?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Mensen die de superioriteit van Noord-Korea niet erkennen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:03 schreef Penisbaard het volgende:
Grappig hoor, mensen uitlachen omdat ze er anders uitzien. Jullie zijn stikjaloers omdat jullie niks van wiskunde weten. Dit is hoe normale mensen die niet met de massa meelopen eruit zien, eng he?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:03 schreef Penisbaard het volgende:
En terecht, ze zouden Amerikanen eigenlijk overal moeten weigeren.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:08 schreef Neucqsecks het volgende:
[..]
Ik mocht dat land niet binnen omdat ik naast een Nederlands ook een Amerikaans burgerschap heb. Hoe bedoel je superieur?
Haha gepestquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:08 schreef Neucqsecks het volgende:
[..]
Ik mocht dat land niet binnen omdat ik naast een Nederlands ook een Amerikaans burgerschap heb. Hoe bedoel je superieur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |