Met zo'n lelijk voorkomen en zo'n laag EQ zou ik het niet eens willenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ach, na een wiskundestudie kun je bij iedere investeringsbank terecht die je maar wil. Dat verdient toch zo'n 10-15 keer meer dan de meesten in dit topic ooit zullen verdienen.
Jij bent daar geweest?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ach, na een wiskundestudie kun je bij iedere investeringsbank terecht die je maar wil. Dat verdient toch zo'n 10-15 keer meer dan de meesten in dit topic ooit zullen verdienen.
Ik heb wiskunde gestudeerdquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Die bijrijder wel ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er eng uit...
Mits cum laude afgestudeerd, ga even langs bij JP Morgan, Goldman Sachs of Nomura in Londen. Dan hebben ze denk ik wel een aardig aanbod voor je.quote:
Wel een keer naar een zomerkamp voor technieknerds. Solderen, wagentjes maken, vliegtuigjes etc. best leuk tijdverdrijf hoor. Gelukkig waren er toen nog geen digitale camera's.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:14 schreef o.us het volgende:
Jij bent daar geweest?
Niet voor het grote geld gekozen, maar voor het plezierquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mits cum laude afgestudeerd, ga even langs bij JP Morgan, Goldman Sachs of Nomura. Dan hebben ze denk ik wel een aardig aanbod voor je.![]()
[..]
Wel een keer naar een zomerkamp voor technieknerds. Solderen, wagentjes maken, vliegtuigjes etc. best leuk tijdverdrijf hoor.
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:21 schreef -J-D- het volgende:
Niet voor het grote geld gekozen, maar voor het plezierSta voor de klas.
Met die bijrijder heb ik nog een keer geklaverjast, als ik het mij goed herinner.quote:
Dat wijf heeft tetten. Ik wil haar van voren zien!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:23 schreef TwisterNederland het volgende:
Hier staat dezelfde persoon weer op
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |