Dan zien we wel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar daarvoor is ook nog niks afgesproken..Iedereen zegt de hele tijd "Ja dat zien we dan wel"
Waarom pak je 'em dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:06 schreef Bravebart het volgende:
Ik wil iig niet de lapo.
Ja daar kan ik zo slecht tegenquote:
quote:
Dan moet je wel in de positie zitten om dat te doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stel zelf dan iets voor.
Doe ik ook en dan is het de hele tijd "Ja kunnen altijd naar de kroeg en als dat niks is gaan we toch gewoon bij iemand thuis zitten"quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stel zelf dan iets voor.
Kusje op.quote:
Kutleven.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:14 schreef Bravebart het volgende:
Ik weet het niet HouIk ken hem wel, maar kom niet op de titel
Plaat erna is iig David Guetta & Estelle - One Love (Chuckie & Fatman Scoop Remix)quote:
Idd een kutleven ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:15 schreef Houniet het volgende:
Hij is terug
Vergeten jullie niet op Hounietje te stemmen
Kutleven.
Heeft die D-Funk geen site met een tracklist ofzo?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Plaat erna is iig David Guetta & Estelle - One Love (Chuckie & Fatman Scoop Remix)
Mag je zelf invullen meis.quote:
Die gaat hij deze of volgende week maken schreef hij op zo'n blog dingquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heeft die D-Funk geen site met een tracklist ofzo?
Of heeft Billy Hufter die plaat ook gedraaid (die heb ik nog niet namelijk).
Nu echt showeren.
NEE, DAT LUKT NIET.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:11 schreef Houniet het volgende:
Net mijn werk: KAN JE EERDER KOMEN.
Kutleven.
Ze zijn iig wel eerlijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:40 schreef Puala het volgende:
De telefoon gaat net. Of we spele.nl willen deblokkeren voor vandaag omdat ze niets te doen hebben
hahahquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:40 schreef Puala het volgende:
De telefoon gaat net. Of we spele.nl willen deblokkeren voor vandaag omdat ze niets te doen hebben
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:40 schreef Puala het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:43 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga maar eens een film kijken (surprise!) Deze keer op de tv via mn laptop dus ondertussen zal er niet gefokt worden
Komt omdat ze daar maar hele kleine kacheltjes hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:54 schreef jna het volgende:
MaduroDAMN WAT IS HET KOUD HIER!
Iets met Valencia en amper spelenquote:
Nee laat dat kusje maar zitten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:14 schreef Milou__ het volgende:
oh dat was de topickiller.
Idd, wat een kutleven heeft die gast natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Iets met Valencia en amper spelen
Overschatte voetballer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Iets met Valencia en amper spelen
error, fail.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan mag je naar huis?
Watjequote:Op dinsdag 29 december 2009 15:27 schreef jna het volgende:
Ik ben nu zowat IN een terrasverwarmer gaan staan.
Ik stalk je gewoonquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wed dat ik het binnenkort wel kan passeren
Jeah right, ik ga gewoon spamsletten als ik je keihard geneukt heb met mijn voorbinddildo en dat je 12 uur lang ligt te pitten en niet meer uit je ogen kan kijken.quote:
JA DAT VIND IK LEUK!quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuk vind.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Jeah right, ik ga gewoon spamsletten als ik je keihard geneukt heb met mijn voorbinddildo en dat je 12 uur lang ligt te pitten en niet meer uit je ogen kan kijken.
Hmpf, vooruit dan maar. Als je maar niet gaat jankenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:43 schreef jna het volgende:
[..]
wel eerst gewoon met me romantisch een filmpje kijken hè.
Love happens al gezien?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmpf, vooruit dan maar. Als je maar niet gaat janken
JAIR UIT DEN HAAG, HEEFT EEN VOORBINDDILDO IN ZJIN MAAG.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:39 schreef jna het volgende:
[..]
Neem jij de voorbinddildo mee de volgende keer dan
DAT IS TOCH, DAT IS TOCH, DAT IS TOCH NIET GEZOND. EEN DILDO EEN DILDO EEN DILDOO IN MN KONTTTTTquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
JAIR UIT DEN HAAG, HEEFT EEN VOORBINDDILDO IN ZJIN MAAG.
Volgens mij was ie niet erg veel bezocht in de biosquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, nou dan moeten we die maar is kijken dan.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:52 schreef jna het volgende:
[..]
DAT IS TOCH, DAT IS TOCH, DAT IS TOCH NIET GEZOND. EEN DILDO EEN DILDO EEN DILDOO IN MN KONTTTTT
Milouquote:
Bart leest een boek.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Milou
Paula is naar de IKEA, Rex is film kijken. Van de rest weet ik het niet.
sukkelquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:22 schreef jna het volgende:
Dikke lul. Ik ga naar huis. Zo groot is dat madurodam niet.
HA HA SNAPPEN JULLIE 'M!
In vergelijking met Madurodam, heb jij een dikke lul.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:22 schreef jna het volgende:
Dikke lul. Ik ga naar huis. Zo groot is dat madurodam niet.
HA HA SNAPPEN JULLIE 'M!
Dit gedeelte van de rest... heeft lekker vrijquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Milou
Paula is naar de IKEA, Rex is film kijken. Van de rest weet ik het niet.
PBquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dit gedeelte van de rest... heeft lekker vrij
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:11 schreef DjRex89 het volgende:
En weer terugThe Pianist
Wat een mooie film zeg
Luctorquote:
Geloof het niet.quote:
Oh maar deze moet je echt een keer zien, echt indrukwekkend..quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geloof het niet.![]()
Kijk bijna nooit films.
![]()
Er zijn nog zoveel films, die ik een keer moet zien.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh maar deze moet je echt een keer zien, echt indrukwekkend..
Ga ze dan ook eens kijkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zijn nog zoveel films, die ik een keer moet zien.![]()
![]()
Waarom kan ik me daar nou niks bij voorstellenquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit zin in.
Ik word altijd duf van films kijken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waarom kan ik me daar nou niks bij voorstellen
Nu ik vakantie heb kijk ik gemiddeld toch wel 2 films per dag
Ik was al duf dus dat boeide nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik word altijd duf van films kijken.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:11 schreef DjRex89 het volgende:
En weer terugThe Pianist
Wat een mooie film zeg
welke? Of weet je dat nog niet?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik was al duf dus dat boeide nietDe kans zit er dik in dat ik vanavond nog een filmpje ga kijken
Moet nog kiezen maar zit nu toch al in de oorlogssfeer dus denk "John Rabe" maar weet nog niet. Heb nog een lijstje liggen met films die ik moet zien dus keuze zatquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
welke? Of weet je dat nog niet?
Toffe film datquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet nog kiezen maar zit nu toch al in de oorlogssfeer dus denk "John Rabe" maar weet nog niet. Heb nog een lijstje liggen met films die ik moet zien dus keuze zat
Ken die film niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet nog kiezen maar zit nu toch al in de oorlogssfeer dus denk "John Rabe" maar weet nog niet. Heb nog een lijstje liggen met films die ik moet zien dus keuze zat
En wat staat er op het menu?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toffe film dat
Zo, tijd om eens een partij te gaan koken
Die lijkt me wel tof, zit te zoeken naar een download maar kan niet zien of het nou cams zijn of echte rips, irritant is dat.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Torrents?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die lijkt me wel tof, zit te zoeken naar een download maar kan niet zien of het nou cams zijn of echte rips, irritant is dat.
Dan zal ik die vanavond eens kijken als ik niks anders te doen hebquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toffe film dat
Zo, tijd om eens een partij te gaan koken
Ik zal er na het eten eens naar zoeken/kijken of het wat isquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
Als je nog een mooie film wilt zien: "Precious"
Als je nog een leuke debiele film wilt zien "Micmacs (à tire-lafrigot)"van de maker van Amélie (Jean Pierre Jeunet).
Vanavond gaan wij hier "An Education" en "Whatever Works" (de laatste is een Woody Allen film!) kijken![]()
films
Seven Poundsquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
Als je nog een mooie film wilt zien: "Precious"
Als je nog een leuke debiele film wilt zien "Micmacs (à tire-lafrigot)"van de maker van Amélie (Jean Pierre Jeunet).
Vanavond gaan wij hier "An Education" en "Whatever Works" (de laatste is een Woody Allen film!) kijken![]()
films
Het is nu vast wel ergens op aarde (bijna) twee uur.quote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is nu vast wel ergens op aarde (bijna) twee uur.
quote:Geachte heer Bootje84,
De door u bestelde mobiele apparatuur (inclusief eventuele SIM-kaarten en accessoires) is verzonden. U kunt deze als postpakket verwachten op het opgegeven adres.
Mooi op tijdquote:
Hij zou eigenlijk pas 6 januari verstuurd worden...quote:
Hier ookquote:
En wie heeft er gewonnen? En welke afstand was het?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Ook nog ff schaatsen gekeken
PMquote:
Olympische kwalificatie 1500 meter mannen. SImon Kuipers heeft gewonnen maar geen idee wie er nou mee mag naar Vancouver want heeft met nog 100 andere resultaten te makenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wie heeft er gewonnen? En welke afstand was het?
We zien het wel op de OS wie er starten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Olympische kwalificatie 1500 meter mannen. SImon Kuipers heeft gewonnen maar geen idee wie er nou mee mag naar Vancouver want heeft met nog 100 andere resultaten te makenSnap er niet zoveel van
Farfalle met broccoli, spaanse peper, knoflook en ansjovisquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat staat er op het menu?
Waarom kijk je dan nog F1? Staat de volgende dag toch ook in de krant wie er gewonnen heeftquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zien het wel op de OS wie er starten.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan nog F1? Staat de volgende dag toch ook in de krant wie er gewonnen heeft
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Sinds wanneer is F1 een Olympische sport?
![]()
De OS ga ik wel kijken, maar al die kwalificatietoernooien voor het schaatsen niet.
Misschien Scorpion King 2 kijken, maar weet niet of die het aanzien waard is, anders gamen.quote:
John Rabe kijken en verder beetje lezen en tv kijken denk ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien Scorpion King 2 kijken, maar weet niet of die het aanzien waard is, anders gamen.
Jij?
schrap dat tv kijken maar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
John Rabe kijken en verder beetje lezen en tv kijken denk ik
quote:
bronquote:Simon Kuipers, Stefan Groothuis, Mark Tuitert en Sven Kramer hebben zich geplaatst voor de olympische 1.500 meter. De heren eindigden als 1, 2, 3 en 5 en dat was voldoende voor plaatsing. Erben Wennemars viel met de zesde plaats (0,01 achter Kramer) buiten de boot.
Ben er nog niet mee begonnen en ik kijk altijd half mee met wat er toevallig op staat dus kan toch niet zelf kiezenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
schrap dat tv kijken maar.Er veel boeiends is er geloof ik niet.
Is toch juist relax?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen weer alleen thuis overdag. Alsof dat iets uitmaakt.
Oh okquote:
Of ik nu alleen op mijn kamer zit terwijl er mensen thuis zijn of niet. Dat maakt toch niets uit.quote:
Mja daar zit wat in. Ik zit altijd op mn 'eigen' bank in de woonkamer dus dan scheelt het welquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of ik nu alleen op mijn kamer zit terwijl er mensen thuis zijn of niet. Dat maakt toch niets uit.
Dat is weer het voordeel van een eigen "tv"quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben er nog niet mee begonnen en ik kijk altijd half mee met wat er toevallig op staat dus kan toch niet zelf kiezen
Tv boeit me toch niet zo want alles wat ik wil zien is ook via internet/laptop wel te bekijkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is weer het voordeel van een eigen "tv"
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tv boeit me toch niet zo want alles wat ik wil zien is ook via internet/laptop wel te bekijken
Mwah dan kun je zelf kiezen wanneer je het gaat kijken hequote:Op dinsdag 29 december 2009 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het altijd makkelijker via de tv, dan zoeken op het internet.
quote:
Dat wel. Maar ik ken de goede sites ervoor niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mwah dan kun je zelf kiezen wanneer je het gaat kijken he
Ik blijf hier nog wel hoor.quote:
Volgens mij, zijn wij de enige twee hier.quote:
Mannen en multitaskenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik blijf hier nog wel hoor.
multitasken, jeweets.
Het lijkt msn welquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij, zijn wij de enige twee hier.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij, zijn wij de enige twee hier.
L.no!quote:
100 dingen tegelijk doen op een computer is het punt niet. Maar daarbuitenquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
100 dingen tegelijk doen op een computer is het punt niet. Maar daarbuiten
quote:
Yo!quote:
Ik heb gewoon een goede timing.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:12 schreef L.no het volgende:
Eten, gamen op de gamecube en computeren tegenlijk ftw.
Hmja, ik speel legend of zelda en ik moet de hele tijd in huizen beesten zoeken. Niet veel moeite om ook nog tegenlijk te computeren.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet hoor. Maar ik ben dan ook geen vrouw.
quote:
Leuk spel?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja, ik speel legend of zelda en ik moet de hele tijd in huizen beesten zoeken. Niet veel moeite om ook nog tegenlijk te computeren.
John Rabe en Fok gaat ook goedquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar Take me out kijken en FOK!ken lukt wel.
Dat gaat mij dan weer net te verquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:12 schreef L.no het volgende:
Eten, gamen op de gamecube en computeren tegenlijk ftw.
Nooit begrepen wat er zo leuk is aan dat spelquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja, ik speel legend of zelda en ik moet de hele tijd in huizen beesten zoeken. Niet veel moeite om ook nog tegenlijk te computeren.
Twee dingen lukken ons over het algemeen wel.quote:
Ken dat hele spel eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat er zo leuk is aan dat spel
De Legend of zelda games zijn geniaal. Ik speel nu ehm twilight prinses van die reeks.quote:
Het is niet één spel, er zijn heel veel spellen van legend of zelda.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat er zo leuk is aan dat spel
Dus je moet nog even non-stop blijven spelen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:19 schreef L.no het volgende:
[..]
De Legend of zelda games zijn geniaal. Ik speel nu ehm twilight prinses van die reeks.![]()
Alleen heb ik een hekel om te zoeken in een hooiberg.
Ik moet dat spel uitspelen voor oud en nieuw, want dan neemt mijn neef dat spel terug. Ik heb nu iets van7 uur gespeeld of langer en mijn neef heeft 53 uur moeten spelen om het uit te spelen.
No way!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ken dat hele spel eigenlijk niet.
Jup, en ik heb al geen leven.. kan je nagaan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus je moet nog even non-stop blijven spelen.
Dan maakt het ook niet uit, hèquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, en ik heb al geen leven.. kan je nagaan.
Ey.quote:
Maar ik zink steeds dieper en dieper.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan maakt het ook niet uit, hè
Ah, oke. Op de gameboy lijkt me niet zo leuk om op te spelen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Game Boy. Maar nooit dat spel gehad.
Op zo'n klein kutquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, oke. Op de gameboy lijkt me niet zo leuk om op te spelen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:33 schreef DjRex89 het volgende:
Nu op msn een maat tegen mij "maar uhm wat doen we nu met oud en nieuw?"
"gewoon om 1 uur verzamelen in de straat en dan naar t tunneke? en als het niks is naar iemand toe?"quote:
Dat werd tijd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:33 schreef DjRex89 het volgende:
Nu op msn een maat tegen mij "maar uhm wat doen we nu met oud en nieuw?"
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
"gewoon om 1 uur verzamelen in de straat en dan naar t tunneke? en als het niks is naar iemand toe?"
Dat roept ie ook al weken
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:39 schreef DjRex89 het volgende:
Ohja, dan moeten we natuurlijk ook kaartjes hebben
Nu heb ik toch kansloos niks te doen dus ga ik morgen wel even achteraan
Ja idd, nu zullen er nog wel kaartjes zijn dus morgen maar ff langs. Alleen is de kroeg pas vanaf 20.00 openquote:
quote:
Zuipzequote:Op dinsdag 29 december 2009 20:42 schreef Bravebart het volgende:
Nou, ik ga maar eens een biertje pakken in PluskutOf 2. Of 3...
Fijne avond nog iedereen![]()
veel plezier bartquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:42 schreef Bravebart het volgende:
Nou, ik ga maar eens een biertje pakken in PluskutOf 2. Of 3...
Fijne avond nog iedereen![]()
Sinds tussen nu en dat ik daarstraks weg ging.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:47 schreef L.no het volgende:
Sinds wanneer is Paula de fok!fotograaf en bye Bart.
Leukquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Sinds tussen nu en dat ik daarstraks weg ging.
Veel plezierquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:49 schreef DjRex89 het volgende:
Ben naar een maat van meSociaal doen!
Bye.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:49 schreef DjRex89 het volgende:
Ben naar een maat van meSociaal doen!
[bootjemodus]Dat moet dus aan elkaar.[/bootjemodus]quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:07 schreef Puala het volgende:
kut leven
kut topic
kut zooi
kut pa
kut huis
kut kamers
kut leven
toevoeging:quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
[bootjemodus]Dat moet dus aan elkaar.[/bootjemodus]
Leren we van jou hoorquote:
Och, mijn leven is heul niet erg kut hoor, valt best wel meequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lifes sucks. But whatever you make of it, you all gonna die sooner or later.
Zeker.quote:
Ik heb eigenlijk best wel een supertof leven.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, mijn leven is heul niet erg kut hoor, valt best wel mee
Jaquote:
Welterusten Luctorquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weltrusten Dean
Weltrusten Paula![]()
Weltrusten AMDB
Weltrusten Hou
Kom al nooit eens op mijn eigen Hyves, kan je nagaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk best wel een supertof leven.
Laten we een Hyves beginnen voor mensen met een tof leven.
hehe, die mensen hebben helemaal geen Hyves!
Ik ken hitchhikers niet, maar Pratchett is echt geniaalquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:35 schreef AMDB het volgende:
Ben trouwens Terry Pratchett - The Color of Magic aan het lezen, best een tof boek. Iemand vertelde me dat het grappiger was dan Hitchhikers, maar dat is echt zeker niet het geval. Al zit er wel toffe humor in.
Dan moet je Hitchhikers zeker ook eens lezen, kost tenslotte 'geen drol'quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ken hitchhikers niet, maar Pratchett is echt geniaal
Binnenkort misschienquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan moet je Hitchhikers zeker ook eens lezen, kost tenslotte 'geen drol'
http://www.bol.com/nl/p/e(...)002814896/index.html
Wat heb je zoal nog liggen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Binnenkort misschien
Eerst nog genoeg andere dingen te lezen, en besparen waar ik kan
Dat dus!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
[bootjemodus]Dat moet dus aan elkaar.[/bootjemodus]
Robert Jordan's Wheel Of Time serie, en Dune [de serie].quote:
quote:
Van hetzelfdequote:
Geen idee.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:02 schreef AMDB het volgende:
En wat gaan jullie doen met ON? Behalve een 2010 FiPo halen op FOK! natuurlijk.
Is er nog iets positiefs te vertellen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:07 schreef Puala het volgende:
kut leven
kut topic
kut zooi
kut pa
kut huis
kut kamers
kut leven
quote:
Blijkbaar naar "Rock Around The Clock"-feest..quote:Op woensdag 30 december 2009 00:02 schreef AMDB het volgende:
Wij zitten met veel (bijna allemaal) vrienden in 1 huiskamer, die van te voren leeggehaald wordt (qua meubels). DJ-set neer en feestquote:Op woensdag 30 december 2009 00:02 schreef AMDB het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |