Dan zien we wel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar daarvoor is ook nog niks afgesproken..Iedereen zegt de hele tijd "Ja dat zien we dan wel"
Waarom pak je 'em dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:06 schreef Bravebart het volgende:
Ik wil iig niet de lapo.
Ja daar kan ik zo slecht tegenquote:
quote:
Dan moet je wel in de positie zitten om dat te doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stel zelf dan iets voor.
Doe ik ook en dan is het de hele tijd "Ja kunnen altijd naar de kroeg en als dat niks is gaan we toch gewoon bij iemand thuis zitten"quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stel zelf dan iets voor.
Kusje op.quote:
Kutleven.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:14 schreef Bravebart het volgende:
Ik weet het niet HouIk ken hem wel, maar kom niet op de titel
Plaat erna is iig David Guetta & Estelle - One Love (Chuckie & Fatman Scoop Remix)quote:
Idd een kutleven ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:15 schreef Houniet het volgende:
Hij is terug
Vergeten jullie niet op Hounietje te stemmen
Kutleven.
Heeft die D-Funk geen site met een tracklist ofzo?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Plaat erna is iig David Guetta & Estelle - One Love (Chuckie & Fatman Scoop Remix)
Mag je zelf invullen meis.quote:
Die gaat hij deze of volgende week maken schreef hij op zo'n blog dingquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heeft die D-Funk geen site met een tracklist ofzo?
Of heeft Billy Hufter die plaat ook gedraaid (die heb ik nog niet namelijk).
Nu echt showeren.
NEE, DAT LUKT NIET.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:11 schreef Houniet het volgende:
Net mijn werk: KAN JE EERDER KOMEN.
Kutleven.
Ze zijn iig wel eerlijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:40 schreef Puala het volgende:
De telefoon gaat net. Of we spele.nl willen deblokkeren voor vandaag omdat ze niets te doen hebben
hahahquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:40 schreef Puala het volgende:
De telefoon gaat net. Of we spele.nl willen deblokkeren voor vandaag omdat ze niets te doen hebben
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:40 schreef Puala het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:43 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga maar eens een film kijken (surprise!) Deze keer op de tv via mn laptop dus ondertussen zal er niet gefokt worden
Komt omdat ze daar maar hele kleine kacheltjes hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:54 schreef jna het volgende:
MaduroDAMN WAT IS HET KOUD HIER!
Iets met Valencia en amper spelenquote:
Nee laat dat kusje maar zitten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:14 schreef Milou__ het volgende:
oh dat was de topickiller.
Idd, wat een kutleven heeft die gast natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Iets met Valencia en amper spelen
Overschatte voetballer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Iets met Valencia en amper spelen
error, fail.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan mag je naar huis?
Watjequote:Op dinsdag 29 december 2009 15:27 schreef jna het volgende:
Ik ben nu zowat IN een terrasverwarmer gaan staan.
Ik stalk je gewoonquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wed dat ik het binnenkort wel kan passeren
Jeah right, ik ga gewoon spamsletten als ik je keihard geneukt heb met mijn voorbinddildo en dat je 12 uur lang ligt te pitten en niet meer uit je ogen kan kijken.quote:
JA DAT VIND IK LEUK!quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuk vind.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Jeah right, ik ga gewoon spamsletten als ik je keihard geneukt heb met mijn voorbinddildo en dat je 12 uur lang ligt te pitten en niet meer uit je ogen kan kijken.
Hmpf, vooruit dan maar. Als je maar niet gaat jankenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:43 schreef jna het volgende:
[..]
wel eerst gewoon met me romantisch een filmpje kijken hè.
Love happens al gezien?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmpf, vooruit dan maar. Als je maar niet gaat janken
JAIR UIT DEN HAAG, HEEFT EEN VOORBINDDILDO IN ZJIN MAAG.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:39 schreef jna het volgende:
[..]
Neem jij de voorbinddildo mee de volgende keer dan
DAT IS TOCH, DAT IS TOCH, DAT IS TOCH NIET GEZOND. EEN DILDO EEN DILDO EEN DILDOO IN MN KONTTTTTquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
JAIR UIT DEN HAAG, HEEFT EEN VOORBINDDILDO IN ZJIN MAAG.
Volgens mij was ie niet erg veel bezocht in de biosquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, nou dan moeten we die maar is kijken dan.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:52 schreef jna het volgende:
[..]
DAT IS TOCH, DAT IS TOCH, DAT IS TOCH NIET GEZOND. EEN DILDO EEN DILDO EEN DILDOO IN MN KONTTTTT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |