Daar kom ik al jaren tussen kerst en oud&nieuw... WSVquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oberhausen Shopping Mall dinges ja? Ganz super!Da war ich ja auch!
Ganz fantastisch 'ne?!
Dat wil ik nou ook wel eens weten. Voor de draad ermee!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:15 schreef Bartjebart het volgende:
Wie heeft nou wie gezogen op de wc's in de Efteling?
Inderdaad, gooi die vuile was eens op tafel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat wil ik nou ook wel eens weten. Voor de draad ermee!
Misschien was je te druk bezig met andere dingen/mensen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef Desmonkey het volgende:
Ik heb er echt niks van vernomen. Meestal ben ik toch wel op de hoogte van die dingen.
Zou iemand hier weten wanneer wij voor het eerst echt gezoend hebben? Er was een FOK!ker bijquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef Desmonkey het volgende:
Ik heb er echt echt echt niks van vernomen. Meestal ben ik toch wel op de hoogte van die dingen.
Met Xmn8tr?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij was het dan gewoon Weemz zelf met iemand anders!
Nou maar nu echt weg slaap lekker trusten en alles!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef Peter het volgende:
Zou iemand hier weten wanneer wij voor het eerst echt gezoend hebben? Er was een FOK!ker bij
Misschien doelen ze wel op jullie...quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef Desmonkey het volgende:
Ik heb er echt echt echt niks van vernomen. Meestal ben ik toch wel op de hoogte van die dingen.
met z'n drieenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Zou iemand hier weten wanneer wij voor het eerst echt gezoend hebben? Er was een FOK!ker bij
Nja ik kijk nergens meer van op eigenlijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Die was verderop met iemand anders bezig
Ik verdenk hem ook van die schandalige praktijken op de wc's.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij was het dan gewoon Weemz zelf met iemand anders!
Wij hadden in de villa volta ets gedaan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:30 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Ik verdenk hem ook van die schandalige praktijken op de wc's.
vast nilfisk de noormanquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat wil ik nou ook wel eens weten. Voor de draad ermee!
ik weet van niksquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, gooi die vuile was eens op tafel.
Geen idee, maar ik word op msn soms daarop aangesprokenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Wij hadden in de villa volta ets gedaan?Ik herinner alleen de droomvlucht nog
Met iemand anders = met een niet-fokker? Met JP? Die flirtte toch ook met iemand?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Die was verderop met iemand anders bezig
Die flirtte met iedereenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met iemand anders = met een niet-fokker? Met JP? Die flirtte toch ook met iemand?
Cute he?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:37 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik word op msn soms daarop aangesproken. We hielden gewoon elkaar handen vast
.
Neuh, Was het niet met die wesley met de brede bovenarmen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met iemand anders = met een niet-fokker? Met JP? Die flirtte toch ook met iemand?
was dat zoenen niet in zijn appartement of dat van zijn ouders ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Tijdens de pride 4 jaar terug.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:38 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Die flirtte met iedereen.
Neen het was ten tijden van the white party in de powerzone. Keizerpinguin was er daar ook toevallig. Nou jah hij zat daar gewoon, denk ik.. geen idee. Geen aandacht aan geschonken.
jaaa, zie je wel! jullie waren wel heul erg verdacht bezig toen!quote:
Jonge honden en de liefdequote:Op dinsdag 29 december 2009 00:40 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jaaa, zie je wel! jullie waren wel heul erg verdacht bezig toen!
Nog beter?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:43 schreef Steve het volgende:
Volgende meet alles beter in de gaten houden hoor.
Dat was heul geen rel, was keigezellig!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:46 schreef Desmonkey het volgende:
Wat was de laatste rel dan? Meen me iets te herinneren van een gaydinay en eten tot 3:00?
dinay vergeet ik nooit meerquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh laten we die niet gaan herbeleven![]()
.
zeer memorabel jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat was heul geen rel, was keigezellig!
ik heb toch nooit lelijk tegen je gedaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:52 schreef Keukenkast het volgende:
Als ik nu eens terugkom, doen jullie dan wel lief?
kijkt u eensquote:Op dinsdag 29 december 2009 07:41 schreef Vlarp het volgende:
De metro heeft vertraging, daar gaat m'n bak koffie op het station![]()
geen railtender in je intercity ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 07:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb niks aan een virtuele. Ik moet een echte hebben!
Die zijn er al jaren niet meer, beetje opletten! Rijden alleen nog mee in de internationale treinen als je geluk hebt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen railtender in je intercity ?
ik bedoel de koffie en theeverkopers in het oranje met rugzak ook wel railcatering, die zitten wel op de lijn alkmaar maastrichtquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die zijn er al jaren niet meer, beetje opletten! Rijden alleen nog mee in de internationale treinen als je geluk hebt.
Dat is ook bijna een internationale reisquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik bedoel de koffie en theeverkopers in het oranje met rugzak ook wel railcatering, die zitten wel op de lijn alkmaar maastricht
Wie de *bliep* is er zo dom om van Alkmaar naar Maastricht te reizen. Dan stuur je toch gewoon een kaartjequote:Op dinsdag 29 december 2009 08:57 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Dat is ook bijna een internationale reis
en dat was me toch een opgave, al die drank en etenquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:56 schreef Yoppie het volgende:
![]()
Goeiemorgen!
En....allemaal (goed) de kerst doorgekomen?
toch zit ik maar een klein stukje van dat lange traject in de treinquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:57 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Dat is ook bijna een internationale reis
Andersom is mij dus wel gebeurdquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wie de *bliep* is er zo dom om van Alkmaar naar Maastricht te reizen. Dan stuur je toch gewoon een kaartje
Ik zie het je zo gebeuren jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Andersom is mij dus wel gebeurd
In eindhoven in stappen, dan in slaap vallen en door de conducteur in haarlem wakker gemaakt worden met de opbeurende woorden, Meneer wakker worden, we zijn er, u mag naar huis
maar ook als ik niet gedronken heb gaat het wel eens misquote:
Nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ook als ik niet gedronken heb gaat het wel eens mis
zo heb ik na het werk wel eens 2 uur in Eindhoven in een trein op het rangeerterrein opgesloten gezeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:55 schreef Weemz het volgende:
Ja dat was toen al een poos aan de gangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
weet je vast ook nog wel dat hun 2 dus het dichtst bij de Efteling wonen maar ons weer uren lieten wachten en meer dan fashionably late waren![]()
en jij hebt die middag jezelf in die theekopjes/Mounsieur Canibal ontzettend in het zweer gewerkt![]()
![]()
Oh ja? Daar kan ik me dan weer niets van herinneren?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:58 schreef Stroekie het volgende:
en jij hebt die middag jezelf in die theekopjes/Mounsieur Canibal ontzettend in het zweer gewerkt![]()
En dat we bij de Python Andyvie kwijt waren ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:00 schreef Weemz het volgende:
[..]
Oh ja? Daar kan ik me dan weer niets van herinneren?
Ja dat wel, maar dat van mezelf niet... Zal het wel verdrongen hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:06 schreef Stroekie het volgende:
En dat we bij de Python Andyvie kwijt waren ?
en met z'n alle op de trilplaat in het sprookjesbos
En dat Xman toen pas na de middag ons had gevonden, en dat iedereen wild enthousiast was over dat kleine speleding van hemquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:09 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat van mezelf niet... Zal het wel verdrongen hebben
Nuno heb ik hier al lang niet meer gezien en SAJ ook nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:18 schreef Keukenkast het volgende:
Opa Stroekie, zijn er nog mensen afgehaakt toen ik mijn sabbatical had?
Moet je niet naar "de zaak" vandaag?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:22 schreef mike_hunt het volgende:
Zo de vreetdagen zijn overWe hebben nog veel kliekjes over. De helft van de gasten die we hadden waren op 'een dieet'
![]()
Iedereen al vuurwerk in huis?
[ afbeelding ]
Jij bent bij die van jou vandaag al geweest, of heb je vandaag geen dienst ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Moet je niet naar "de zaak" vandaag?![]()
Haaiquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:18 schreef Keukenkast het volgende:
Opa Stroekie, zijn er nog mensen afgehaakt toen ik mijn sabbatical had?
Maar jij was toch niet afgehaaktquote:
niet met schaamrood op de kaken zitten door mij hoor, ik trok blijkbaar de verkeerde dingen omdat ik het als een reply zag op Keukenkastquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet afgehaakt nee, maar ik mag toch wel hoi zeggen.
Bij alles wat je doet: éérst aan Stroekie vragen of het wel mag. Vóór 't wagen, Stroekie vragen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet afgehaakt nee, maar ik mag toch wel hoi zeggen.
Hij is wel chemisch-kundig toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
DNA-test van het kind?
Waarom?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb net maar weer eens een gay.nl aangemaakt...
Ah... ja, zo is hetquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja weet ik veel, misschien krijg ik wel meer vrienden. Ofzo
. Ik moet wel alle mogelijkheden benutten he. En het kan vast geen kwaad als je er met een
-instelling naar kijkt
.
Da's al snelquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:55 schreef Vlarp het volgende:
De techniek staat voor niets. Ik heb me net ingeschreven in de Gemeente Rotterdam per 4 januari
Puhlease, ik vraag me al af of ik dit bij ga houdenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ah... ja, zo is het
Maak dan ook een GayRomeo aan
Nou ja, 't is echt eenvoudig! Even met je DigiD inloggen, wat formulieren invullen. En dan is het rond. Waarschijnlijk zullen ze nog wel bellen, of per post dingen nodig hebben.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Puhlease, ik vraag me al af of ik dit bij ga houden.
Nou ja, ik heb al eerder profielen daar gehad, en steeds vond ik het dan een paar weken wel interessant om bij te houden, maar na een tijdje kwam ik er gewoon niet meerquote:
Jezelf gewoon aanwennen als een soort van routine 's avondsquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb al eerder profielen daar gehad, en steeds vond ik het dan een paar weken wel interessant om bij te houden, maar na een tijdje kwam ik er gewoon niet meer.
O jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
's Avonds? Ik heb er een dagtaak aan want ik ben natuurlijk enórm populair!
Ben er nog mee bezig! waarschijnlijk eerst naar familie in Hilversum en dan party hardy in Amsterdamquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey O.!
Wat ga jij doen met Oud en Nieuw?
Wat is er te doen in Amsterdam?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ben er nog mee bezig! waarschijnlijk eerst naar familie in Hilversum en dan party hardy in Amsterdam![]()
En jij?
Nou, gewoon reguliers en omgeving, alle bars en kroegen zijn open en zeer gezelligquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat is er te doen in Amsterdam?
Ik wil met Steve ergens heftig gaan feesten, maar we zijn nog zoekende
Dan moeten we alleen voor 8'en al naar Amsterdam, anders geen vervoer enzoquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou, gewoon reguliers en omgeving, alle bars en kroegen zijn open en zeer gezellig![]()
Kunnen we wel meeten!
Nachttreinen rijden wel na 1 uur. En, je kan ook wel 's avonds naar het Museumplein ofzo, ook gezelligquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan moeten we alleen voor 8'en al naar Amsterdam, anders geen vervoer enzo
Ik zal er eens over denken. Heb wel zin om lekker los te gaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nachttreinen rijden wel na 1 uur. En, je kan ook wel 's avonds naar het Museumplein ofzo, ook gezellig
Die postte ik hier ook laatst!!quote:
Huh? Waren jullie mij kwijt? Ik was toen toch niemand kwijt?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En dat we bij de Python Andyvie kwijt waren ?
en met z'n alle op de trilplaat in het sprookjesbos
O, dus ik kan terug?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nuno heb ik hier al lang niet meer gezien
Blijfquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Liever jij dan Nuno hoor. (veel liever)
Is dat überhaupt nog een vergelijking danquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Waar anders vandaan? De rest is niet goudenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ooh! En een altaar natuurlijk!! Waar we dan stiekem afgeknipte lokken gouden krulhaar (van zijn hoofd,stelletje dirty minds) kunnen aanbidden!
Nou ja ik heb de rest niet gezien dus I wouldn't knowquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar anders vandaan? De rest is niet gouden
en mij niet ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:45 schreef Xiance het volgende:
ik verafgood alleen celine dion en emmanuel moire!
Het beste uit 2 kwaden?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Weten ze in ieder geval dat hun wens uitkomt.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:16 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb Ned1 erop staan (vraag me niet waarom); "Kerstgroeten van het thuisfront". Een groet aan de militairen.
Wenst iemand z'n zoon die in Irak zit een "Knallend nieuwjaar".
Dat is iets te toepasselijk?
O?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar anders vandaan? De rest is niet gouden
*giechelt en pakt knuppel*quote:
Oeh, die is leuk ja!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:49 schreef Vlarp het volgende:
mensen, op m'n twitter staat een foto van een bank die ik wil gaan kopen. Wat vinden jullie er van? :p
nee. Ik vergezel jullie slechts naar een leuk uiteindequote:
De zuider ster? Hebben ze daar niet alleen bruine of regenboog banken dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:08 schreef Vlarp het volgende:
Dank voor de mening
Hij is gewoon van de Zuider ster
Het valt mee... maar voor de kasten en bureau's moet je er ECHT niet heen gaanquote:Op woensdag 30 december 2009 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De zuider ster? Hebben ze daar niet alleen bruine of regenboog banken dan?
Moet dat nou weer met mij beginnenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
een poging tot nieuwjaarswensfilmpje op youtube, ik vind hem best geslaagd voor een eerste keer
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee joh, ik voel me helemaal niet vergeten!
ik moest met iemand beginnen....quote:Op woensdag 30 december 2009 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet dat nou weer met mij beginnen
hmmmppppffff zucht, de ene wil er niet in, de ander wil er wel in en staat er niet in, weer een ander wil een andere foto, het is niet makkelijk, en ik wist ook niet of en welke foto ik van je moest gebruiken en nou ja ik heb wel aan je gedacht en je niet vergeten, maar het is zoals het is, sorry of zoquote:Op woensdag 30 december 2009 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeikerd.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
...en tot stof zult gij wederkerenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
een poging tot nieuwjaarswensfilmpje op youtube, ik vind hem best geslaagd voor een eerste keer
Ik moet toch mijn reputatie hoog houden.quote:
Ze zien er best leuk uit in het echt.quote:
Lopen.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat deed je in Amsterdam eigenlijk?
Wat een vreselijk stel was dat!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Ze zien er best leuk uit in het echt.
[..]
Lopen.
Ik ben op een gegeven moment afgehaakt.quote:
Daar zijn het wel de mensen voor ja...quote:Op woensdag 30 december 2009 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ben op een gegeven moment afgehaakt.
Maar vind het persgeile pubertjes... Ze hebben toch ook geprobeerd mee te doen met dat zo veel euro bruiloft programma
Nja dan ben ik er eigenlijk gelijk alwel klaar meequote:Op woensdag 30 december 2009 22:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar zijn het wel de mensen voor ja...
Heb je een lammetje gekocht en jezelf al ingesmeerd?quote:Op donderdag 31 december 2009 07:48 schreef Vlarp het volgende:
Zo... straks maar eens de rituelen uitvoeren om de sleutel van m'n appartement te ontvangen
heb je al een fles bubbels om straks in je huis te kunnen toasten. Vroeger bood de notaris na ondertekening de nieuwe eigenaar een dikke sigaar aanquote:Op donderdag 31 december 2009 07:48 schreef Vlarp het volgende:
Zo... straks maar eens de rituelen uitvoeren om de sleutel van m'n appartement te ontvangen
Oi!quote:Op donderdag 31 december 2009 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je een lammetje gekocht en jezelf al ingesmeerd?
met honing en thijm is heerlijkquote:Op donderdag 31 december 2009 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je een lammetje gekocht en jezelf al ingesmeerd?
Er is immers weer een vlokje sneeuw gevallenquote:Op donderdag 31 december 2009 08:25 schreef Stroekie het volgende:
en weer chaos en uitvallende treinen in hertogenbosch
in oss lag nog niets. Op perron ook geen omroepbericht over aanpassing dienstregeling. Vlak voor den bosch dus bericht dat onze trein ivm weersomstandigheden niet doorgaat naar roosendaal. En blijkt de helft van de intercities tussen utrecht en eindhoven maar te rijden. Terwijl ns gisteren en vandaag reizen met korting biedt ter compensatie van sneeuwellende van onlangsquote:Op donderdag 31 december 2009 08:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
Er is immers weer een vlokje sneeuw gevallen
http://www.ns.nl/storingen/index.formquote:Op donderdag 31 december 2009 09:31 schreef Ang3l het volgende:
De NS schiet echt errrrrrrrnstig tekort deze winter.
Je hebt wel humor heh?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:00 schreef Ang3l het volgende:
Ach lopen is net zo ver. En soms nog sneller lijkt 't.
ja volgens mij was het om 9.00 uur alweer flink boven nul in Eindhovenquote:Op donderdag 31 december 2009 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Er is hier ook nog geen enkele vlok gevallen hoor.
Heb wel moeteen krabben.
Ach als je het lief vraagt wil Ang3l vast wel even met de gele kanariepiet Steve jouw kant uit komen brengenquote:
Dąt zou pas humor zijn ja!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach als je het lief vraagt wil Ang3l vast wel even met de gele kanariepiet Steve jouw kant uit komen brengen
Nou ja zegquote:Op donderdag 31 december 2009 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben aan het werk. Fat chance.
Jij kan wachten tot je een ons weegt als je denkt dat ik je ga aanspreken met Toyboyquote:Op donderdag 31 december 2009 10:34 schreef Ang3l het volgende:
Wat heeft dat te maken met het zijn van toyboy?
En ik noeem mezelf niet zo, zo noemt fok me
gefeliciteerd met de sleutelquote:Op donderdag 31 december 2009 09:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb de sleutel!
En wat is de NS nu weer aan het kutten?Steve moet vanmiddag naar Rotterdam met de trein, de NS gaan het niet wagen dat er niets rijdt dan
dat verklaard dus wel de uitval van intercity in Den Bosch maar nog steeds niet wat er nu tussen Den Bosch en Tilburg aan de hand wasquote:Op donderdag 31 december 2009 10:39 schreef Baltar het volgende:
[..]
gefeliciteerd met de sleutel![]()
ow, en:
http://www.nu.nl/binnenland/2153552/problemen-spoor.html
Zeg ik ergsn dat ik dat denk dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij kan wachten tot je een ons weegt als je denkt dat ik je ga aanspreken met Toyboy
En Breda en Dordrechtquote:Op donderdag 31 december 2009 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat verklaard dus wel de uitval van intercity in Den Bosch maar nog steeds niet wat er nu tussen Den Bosch en Tilburg aan de hand was
Cijfers manipuleren dus?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Echt, controller spelen en boekhiouden bij Philips is een lachertje zeg
Je geeft ene prognose af... de cijfers van Philips zijn zowat al gepubliceerden nu moet je ff zorgen dat je daar op uitkomt
Nee dat mag niet. Da's wat anders dan zorgen dat je ergens op target uitkomt.quote:
nee.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef Yoppie het volgende:
En allemaal zin in vanavond?
Je hebt liever 1 flinke PODBZS?quote:Mensen die elkaar nieuwjaar wensen met drie kussen
Hoe moet je ze dan zoenen? Vol op de mond?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef Yoppie het volgende:
Vuurwerk![]()
Oliebollen![]()
Drank![]()
Mensen die elkaar nieuwjaar wensen met drie kussen
Een flinke wąt?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee.
[..]
Je hebt liever 1 flinke PODBZS?
Plat op de bek zonder speekselquote:
ja maandag weer heel het kantoor aflebberenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef Yoppie het volgende:
Vuurwerk![]()
Oliebollen![]()
Drank![]()
kan je als alternatief niet via belgie/antwerpen reizen ?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:35 schreef Steve het volgende:
Ov.
Altijd die kutbussen rond Breda...
Kon je niet vrij nemen?quote:Op donderdag 31 december 2009 08:25 schreef Stroekie het volgende:
en weer chaos en uitvallende treinen in hertogenbosch
Kon wel maar wil ik nietquote:
Ja oke maar drukte loopt ook nergens heen, vind zelf juist fijn tijdens kerstperiode en oud en nieuw vrij te zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kon wel maar wil ik niet
laat mij maar lekker vrij zijn als de rest van de mensen wel hard moet werken
bovendien is einde van het jaar hier altijd topdrukte
om 16.00 uur gaat het pand op slotquote:Op donderdag 31 december 2009 12:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ja oke maar drukte loopt ook nergens heen, vind zelf juist fijn tijdens kerstperiode en oud en nieuw vrij te zijn.
Moet je hele dag werken?
yes, vuurwerk, oliebollen en drank and shit..quote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef Yoppie het volgende:
Vuurwerk![]()
Oliebollen![]()
Drank![]()
Mieke het keukenprinsesjequote:Op donderdag 31 december 2009 13:22 schreef mike_hunt het volgende:
heb gisteravond zelf oliebollen en appelflappen gebakken.![]()
keuken was wel één teringzooi en het hele huis stinkt![]()
Maar ze zijn dol op appelflappen.
[ afbeelding ]
en jij bent dol op appelfappen ?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:22 schreef mike_hunt het volgende:
[ afbeelding ]
Weeeer iets met een gat er in he?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:22 schreef mike_hunt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
ja i.p.v poedersuiker. Even met de puddingbuks erover heen.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij bent dol op appelfappen ?
you know u love it!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:44 schreef Peter het volgende:
[..]
Weeeer iets met een gat er in he?
moet toch een vreemde gewaarwordig zijn dat in je huis de poedersuiker nu in de mond in plaats van in de neus verdweenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja i.p.v poedersuiker. Even met de puddingbuks erover heen.
maak je wel foto verslag voor ons ?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:58 schreef Vlarp het volgende:
Ben naar Rotterdam. Fijne jaarwisseling allemaal
ik blijf wel thuis, je had ook gewoon nee kunnen zeggen hoor....quote:
ja, it's a world gone mad.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet toch een vreemde gewaarwordig zijn dat in je huis de poedersuiker nu in de mond in plaats van in de neus verdween![]()
wanneer ga jij trouwens richting Thailand en komt je van te voren nog via NLquote:Op donderdag 31 december 2009 15:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, it's a world gone mad.![]()
![]()
Ben geen Lindsay hoor. Gewoon af en toe a little-pick-me-up.![]()
dorst? o god, die flessen?? zijn die nog niet op, Bonnie?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wanneer ga jij trouwens richting Thailand en komt je van te voren nog via NL
ik krijg namelijk een steeds grotere dorst![]()
rek je maart dan ook gelijk even op tot 17 maart de boekpresentaie van Wonderer ?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dorst? o god, die flessen?? zijn die nog niet op, Bonnie?of heb je er heeeeeeel veel?
![]()
ik vlieg 3 february samen met Joost naar Thailand. Ben het weekend ervoor al hier. Maar wordt geen bonnie-avond. Dat zal er na moeten gebeuren. Ben begin maart weer in Holland.
waar is die bookpresentatie dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rek je maart dan ook gelijk even op tot 17 maart de boekpresentaie van Wonderer ?
maken we tijd voor een meet
ik gok weer in antwerpen maar wellicht net als de vorige keer ook nog een sessie in Nederlandquote:Op donderdag 31 december 2009 15:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar is die bookpresentatie dan?
Daar gaat het helemaal niet om verrekte mongolquote:Op donderdag 31 december 2009 15:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik blijf wel thuis, je had ook gewoon nee kunnen zeggen hoor....
Vals wijfquote:Op donderdag 31 december 2009 16:18 schreef Bartjebart het volgende:
Slecht personeel bij de Manfield hier. Ze zouden de verwarming er eens lager moeten zetten...
Dat oude lijf ook he!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om verrekte mongol
Ik was chagrijnig en moe, heb vrij genomen deze middag en kom net pas weer uit coma.
Had het denk ik nodig.
Ja dat zal het zijnquote:
quote:
Welk Manfielsverwarmingincident?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:50 schreef Ang3l het volgende:
O het was geen dikke vette hint naar het Mansfieldverwarmingincident bij MisterO?
21 maart in rotterdam. Maar ik kom sowieso een week of zo eerder, dus als je het echt kunt rekken, kunnen we elkaar misschien zienquote:Op donderdag 31 december 2009 15:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar is die bookpresentatie dan?
ja leukquote:Op donderdag 31 december 2009 18:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
21 maart in rotterdam. Maar ik kom sowieso een week of zo eerder, dus als je het echt kunt rekken, kunnen we elkaar misschien zien
Hoe kom jij trouwens aan 17 maart?quote:
Ook niet erg stijlvol...quote:Op donderdag 31 december 2009 20:01 schreef Ang3l het volgende:
Mensen die een UUR te vroeg komen!
Ik ben nog aan het eten en heb me nog niet omgekleed en nog niet opgeruimd!!!!
Zat nog rustig Beautiful life te kijken!
nichten komen altijd te laatquote:Op donderdag 31 december 2009 20:01 schreef Ang3l het volgende:
Mensen die een UUR te vroeg komen!
Ik ben nog aan het eten en heb me nog niet omgekleed en nog niet opgeruimd!!!!
Zat nog rustig Beautiful life te kijken!
Het was dreamerquote:
Tis half 9. Dreamer zit nog ff ergens te eten. Eef is zich aan het klaarmaken. Ge komt mar. Ik ben toch pas om 23:59 mooiquote:Op donderdag 31 december 2009 20:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar als ik het goed begrijp kan ik nu al komen
wat is daar nu de hele grap achter eigenlijk? Ik zag em alleen opkomen om uitgekleed te worden...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:24 schreef Stroekie het volgende:
de brandweermeneer bij paul de leeuw is wel erg leuk
van hetzelfde maar dan net iets wat meer voor jou !quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig nieuwjaar lieverds. Dat 2010 iedereen gelukkig mag maken en dat er maar veel van iedereen gehouden mag worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |