Jezelf gewoon aanwennen als een soort van routine 's avondsquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb al eerder profielen daar gehad, en steeds vond ik het dan een paar weken wel interessant om bij te houden, maar na een tijdje kwam ik er gewoon niet meer.
O jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
's Avonds? Ik heb er een dagtaak aan want ik ben natuurlijk enórm populair!
Ben er nog mee bezig! waarschijnlijk eerst naar familie in Hilversum en dan party hardy in Amsterdamquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey O.!
Wat ga jij doen met Oud en Nieuw?
Wat is er te doen in Amsterdam?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ben er nog mee bezig! waarschijnlijk eerst naar familie in Hilversum en dan party hardy in Amsterdam![]()
En jij?
Nou, gewoon reguliers en omgeving, alle bars en kroegen zijn open en zeer gezelligquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat is er te doen in Amsterdam?
Ik wil met Steve ergens heftig gaan feesten, maar we zijn nog zoekende
Dan moeten we alleen voor 8'en al naar Amsterdam, anders geen vervoer enzoquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou, gewoon reguliers en omgeving, alle bars en kroegen zijn open en zeer gezellig![]()
Kunnen we wel meeten!
Nachttreinen rijden wel na 1 uur. En, je kan ook wel 's avonds naar het Museumplein ofzo, ook gezelligquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan moeten we alleen voor 8'en al naar Amsterdam, anders geen vervoer enzo
Ik zal er eens over denken. Heb wel zin om lekker los te gaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nachttreinen rijden wel na 1 uur. En, je kan ook wel 's avonds naar het Museumplein ofzo, ook gezellig
Die postte ik hier ook laatst!!quote:
Huh? Waren jullie mij kwijt? Ik was toen toch niemand kwijt?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En dat we bij de Python Andyvie kwijt waren ?
en met z'n alle op de trilplaat in het sprookjesbos
O, dus ik kan terug?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nuno heb ik hier al lang niet meer gezien
Blijfquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Liever jij dan Nuno hoor. (veel liever)
Is dat überhaupt nog een vergelijking danquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Waar anders vandaan? De rest is niet goudenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ooh! En een altaar natuurlijk!! Waar we dan stiekem afgeknipte lokken gouden krulhaar (van zijn hoofd,stelletje dirty minds) kunnen aanbidden!
Nou ja ik heb de rest niet gezien dus I wouldn't knowquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar anders vandaan? De rest is niet gouden
en mij niet ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:45 schreef Xiance het volgende:
ik verafgood alleen celine dion en emmanuel moire!
Het beste uit 2 kwaden?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Weten ze in ieder geval dat hun wens uitkomt.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:16 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb Ned1 erop staan (vraag me niet waarom); "Kerstgroeten van het thuisfront". Een groet aan de militairen.
Wenst iemand z'n zoon die in Irak zit een "Knallend nieuwjaar".
Dat is iets te toepasselijk?
O?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar anders vandaan? De rest is niet gouden
*giechelt en pakt knuppel*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |