...en tot stof zult gij wederkerenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
een poging tot nieuwjaarswensfilmpje op youtube, ik vind hem best geslaagd voor een eerste keer
Ik moet toch mijn reputatie hoog houden.quote:
Ze zien er best leuk uit in het echt.quote:
Lopen.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat deed je in Amsterdam eigenlijk?
Wat een vreselijk stel was dat!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Ze zien er best leuk uit in het echt.
[..]
Lopen.
Ik ben op een gegeven moment afgehaakt.quote:
Daar zijn het wel de mensen voor ja...quote:Op woensdag 30 december 2009 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ben op een gegeven moment afgehaakt.
Maar vind het persgeile pubertjes... Ze hebben toch ook geprobeerd mee te doen met dat zo veel euro bruiloft programma
Nja dan ben ik er eigenlijk gelijk alwel klaar meequote:Op woensdag 30 december 2009 22:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar zijn het wel de mensen voor ja...
Heb je een lammetje gekocht en jezelf al ingesmeerd?quote:Op donderdag 31 december 2009 07:48 schreef Vlarp het volgende:
Zo... straks maar eens de rituelen uitvoeren om de sleutel van m'n appartement te ontvangen
heb je al een fles bubbels om straks in je huis te kunnen toasten. Vroeger bood de notaris na ondertekening de nieuwe eigenaar een dikke sigaar aanquote:Op donderdag 31 december 2009 07:48 schreef Vlarp het volgende:
Zo... straks maar eens de rituelen uitvoeren om de sleutel van m'n appartement te ontvangen
Oi!quote:Op donderdag 31 december 2009 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je een lammetje gekocht en jezelf al ingesmeerd?
met honing en thijm is heerlijkquote:Op donderdag 31 december 2009 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je een lammetje gekocht en jezelf al ingesmeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |