Oeh, die is leuk ja!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:49 schreef Vlarp het volgende:
mensen, op m'n twitter staat een foto van een bank die ik wil gaan kopen. Wat vinden jullie er van? :p
nee. Ik vergezel jullie slechts naar een leuk uiteindequote:
De zuider ster? Hebben ze daar niet alleen bruine of regenboog banken dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:08 schreef Vlarp het volgende:
Dank voor de mening
Hij is gewoon van de Zuider ster
Het valt mee... maar voor de kasten en bureau's moet je er ECHT niet heen gaanquote:Op woensdag 30 december 2009 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De zuider ster? Hebben ze daar niet alleen bruine of regenboog banken dan?
Moet dat nou weer met mij beginnenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
een poging tot nieuwjaarswensfilmpje op youtube, ik vind hem best geslaagd voor een eerste keer
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee joh, ik voel me helemaal niet vergeten!
ik moest met iemand beginnen....quote:Op woensdag 30 december 2009 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet dat nou weer met mij beginnen
hmmmppppffff zucht, de ene wil er niet in, de ander wil er wel in en staat er niet in, weer een ander wil een andere foto, het is niet makkelijk, en ik wist ook niet of en welke foto ik van je moest gebruiken en nou ja ik heb wel aan je gedacht en je niet vergeten, maar het is zoals het is, sorry of zoquote:Op woensdag 30 december 2009 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeikerd.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
...en tot stof zult gij wederkerenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
een poging tot nieuwjaarswensfilmpje op youtube, ik vind hem best geslaagd voor een eerste keer
Ik moet toch mijn reputatie hoog houden.quote:
Ze zien er best leuk uit in het echt.quote:
Lopen.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat deed je in Amsterdam eigenlijk?
Wat een vreselijk stel was dat!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Ze zien er best leuk uit in het echt.
[..]
Lopen.
Ik ben op een gegeven moment afgehaakt.quote:
Daar zijn het wel de mensen voor ja...quote:Op woensdag 30 december 2009 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ben op een gegeven moment afgehaakt.
Maar vind het persgeile pubertjes... Ze hebben toch ook geprobeerd mee te doen met dat zo veel euro bruiloft programma
Nja dan ben ik er eigenlijk gelijk alwel klaar meequote:Op woensdag 30 december 2009 22:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar zijn het wel de mensen voor ja...
Heb je een lammetje gekocht en jezelf al ingesmeerd?quote:Op donderdag 31 december 2009 07:48 schreef Vlarp het volgende:
Zo... straks maar eens de rituelen uitvoeren om de sleutel van m'n appartement te ontvangen
heb je al een fles bubbels om straks in je huis te kunnen toasten. Vroeger bood de notaris na ondertekening de nieuwe eigenaar een dikke sigaar aanquote:Op donderdag 31 december 2009 07:48 schreef Vlarp het volgende:
Zo... straks maar eens de rituelen uitvoeren om de sleutel van m'n appartement te ontvangen
Oi!quote:Op donderdag 31 december 2009 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je een lammetje gekocht en jezelf al ingesmeerd?
met honing en thijm is heerlijkquote:Op donderdag 31 december 2009 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je een lammetje gekocht en jezelf al ingesmeerd?
Er is immers weer een vlokje sneeuw gevallenquote:Op donderdag 31 december 2009 08:25 schreef Stroekie het volgende:
en weer chaos en uitvallende treinen in hertogenbosch
in oss lag nog niets. Op perron ook geen omroepbericht over aanpassing dienstregeling. Vlak voor den bosch dus bericht dat onze trein ivm weersomstandigheden niet doorgaat naar roosendaal. En blijkt de helft van de intercities tussen utrecht en eindhoven maar te rijden. Terwijl ns gisteren en vandaag reizen met korting biedt ter compensatie van sneeuwellende van onlangsquote:Op donderdag 31 december 2009 08:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
Er is immers weer een vlokje sneeuw gevallen
http://www.ns.nl/storingen/index.formquote:Op donderdag 31 december 2009 09:31 schreef Ang3l het volgende:
De NS schiet echt errrrrrrrnstig tekort deze winter.
Je hebt wel humor heh?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:00 schreef Ang3l het volgende:
Ach lopen is net zo ver. En soms nog sneller lijkt 't.
ja volgens mij was het om 9.00 uur alweer flink boven nul in Eindhovenquote:Op donderdag 31 december 2009 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Er is hier ook nog geen enkele vlok gevallen hoor.
Heb wel moeteen krabben.
Ach als je het lief vraagt wil Ang3l vast wel even met de gele kanariepiet Steve jouw kant uit komen brengenquote:
Dàt zou pas humor zijn ja!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach als je het lief vraagt wil Ang3l vast wel even met de gele kanariepiet Steve jouw kant uit komen brengen
Nou ja zegquote:Op donderdag 31 december 2009 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben aan het werk. Fat chance.
Jij kan wachten tot je een ons weegt als je denkt dat ik je ga aanspreken met Toyboyquote:Op donderdag 31 december 2009 10:34 schreef Ang3l het volgende:
Wat heeft dat te maken met het zijn van toyboy?
En ik noeem mezelf niet zo, zo noemt fok me
gefeliciteerd met de sleutelquote:Op donderdag 31 december 2009 09:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb de sleutel!
En wat is de NS nu weer aan het kutten?Steve moet vanmiddag naar Rotterdam met de trein, de NS gaan het niet wagen dat er niets rijdt dan
dat verklaard dus wel de uitval van intercity in Den Bosch maar nog steeds niet wat er nu tussen Den Bosch en Tilburg aan de hand wasquote:Op donderdag 31 december 2009 10:39 schreef Baltar het volgende:
[..]
gefeliciteerd met de sleutel![]()
ow, en:
http://www.nu.nl/binnenland/2153552/problemen-spoor.html
Zeg ik ergsn dat ik dat denk dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij kan wachten tot je een ons weegt als je denkt dat ik je ga aanspreken met Toyboy
En Breda en Dordrechtquote:Op donderdag 31 december 2009 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat verklaard dus wel de uitval van intercity in Den Bosch maar nog steeds niet wat er nu tussen Den Bosch en Tilburg aan de hand was
Cijfers manipuleren dus?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Echt, controller spelen en boekhiouden bij Philips is een lachertje zeg
Je geeft ene prognose af... de cijfers van Philips zijn zowat al gepubliceerden nu moet je ff zorgen dat je daar op uitkomt
Nee dat mag niet. Da's wat anders dan zorgen dat je ergens op target uitkomt.quote:
nee.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef Yoppie het volgende:
En allemaal zin in vanavond?
Je hebt liever 1 flinke PODBZS?quote:Mensen die elkaar nieuwjaar wensen met drie kussen
Hoe moet je ze dan zoenen? Vol op de mond?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef Yoppie het volgende:
Vuurwerk![]()
Oliebollen![]()
Drank![]()
Mensen die elkaar nieuwjaar wensen met drie kussen
Een flinke wàt?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee.
[..]
Je hebt liever 1 flinke PODBZS?
Plat op de bek zonder speekselquote:
ja maandag weer heel het kantoor aflebberenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef Yoppie het volgende:
Vuurwerk![]()
Oliebollen![]()
Drank![]()
kan je als alternatief niet via belgie/antwerpen reizen ?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:35 schreef Steve het volgende:
Ov.
Altijd die kutbussen rond Breda...
Kon je niet vrij nemen?quote:Op donderdag 31 december 2009 08:25 schreef Stroekie het volgende:
en weer chaos en uitvallende treinen in hertogenbosch
Kon wel maar wil ik nietquote:
Ja oke maar drukte loopt ook nergens heen, vind zelf juist fijn tijdens kerstperiode en oud en nieuw vrij te zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kon wel maar wil ik niet
laat mij maar lekker vrij zijn als de rest van de mensen wel hard moet werken
bovendien is einde van het jaar hier altijd topdrukte
om 16.00 uur gaat het pand op slotquote:Op donderdag 31 december 2009 12:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ja oke maar drukte loopt ook nergens heen, vind zelf juist fijn tijdens kerstperiode en oud en nieuw vrij te zijn.
Moet je hele dag werken?
yes, vuurwerk, oliebollen en drank and shit..quote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef Yoppie het volgende:
Vuurwerk![]()
Oliebollen![]()
Drank![]()
Mieke het keukenprinsesjequote:Op donderdag 31 december 2009 13:22 schreef mike_hunt het volgende:
heb gisteravond zelf oliebollen en appelflappen gebakken.![]()
keuken was wel één teringzooi en het hele huis stinkt![]()
Maar ze zijn dol op appelflappen.
[ afbeelding ]
en jij bent dol op appelfappen ?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:22 schreef mike_hunt het volgende:
[ afbeelding ]
Weeeer iets met een gat er in he?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:22 schreef mike_hunt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
ja i.p.v poedersuiker. Even met de puddingbuks erover heen.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij bent dol op appelfappen ?
you know u love it!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:44 schreef Peter het volgende:
[..]
Weeeer iets met een gat er in he?
moet toch een vreemde gewaarwordig zijn dat in je huis de poedersuiker nu in de mond in plaats van in de neus verdweenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja i.p.v poedersuiker. Even met de puddingbuks erover heen.
maak je wel foto verslag voor ons ?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:58 schreef Vlarp het volgende:
Ben naar Rotterdam. Fijne jaarwisseling allemaal
ik blijf wel thuis, je had ook gewoon nee kunnen zeggen hoor....quote:
ja, it's a world gone mad.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet toch een vreemde gewaarwordig zijn dat in je huis de poedersuiker nu in de mond in plaats van in de neus verdween![]()
wanneer ga jij trouwens richting Thailand en komt je van te voren nog via NLquote:Op donderdag 31 december 2009 15:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, it's a world gone mad.![]()
![]()
Ben geen Lindsay hoor. Gewoon af en toe a little-pick-me-up.![]()
dorst? o god, die flessen?? zijn die nog niet op, Bonnie?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wanneer ga jij trouwens richting Thailand en komt je van te voren nog via NL
ik krijg namelijk een steeds grotere dorst![]()
rek je maart dan ook gelijk even op tot 17 maart de boekpresentaie van Wonderer ?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dorst? o god, die flessen?? zijn die nog niet op, Bonnie?of heb je er heeeeeeel veel?
![]()
ik vlieg 3 february samen met Joost naar Thailand. Ben het weekend ervoor al hier. Maar wordt geen bonnie-avond. Dat zal er na moeten gebeuren. Ben begin maart weer in Holland.
waar is die bookpresentatie dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rek je maart dan ook gelijk even op tot 17 maart de boekpresentaie van Wonderer ?
maken we tijd voor een meet
ik gok weer in antwerpen maar wellicht net als de vorige keer ook nog een sessie in Nederlandquote:Op donderdag 31 december 2009 15:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar is die bookpresentatie dan?
Daar gaat het helemaal niet om verrekte mongolquote:Op donderdag 31 december 2009 15:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik blijf wel thuis, je had ook gewoon nee kunnen zeggen hoor....
Vals wijfquote:Op donderdag 31 december 2009 16:18 schreef Bartjebart het volgende:
Slecht personeel bij de Manfield hier. Ze zouden de verwarming er eens lager moeten zetten...
Dat oude lijf ook he!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om verrekte mongol
Ik was chagrijnig en moe, heb vrij genomen deze middag en kom net pas weer uit coma.
Had het denk ik nodig.
Ja dat zal het zijnquote:
quote:
Welk Manfielsverwarmingincident?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:50 schreef Ang3l het volgende:
O het was geen dikke vette hint naar het Mansfieldverwarmingincident bij MisterO?
21 maart in rotterdam. Maar ik kom sowieso een week of zo eerder, dus als je het echt kunt rekken, kunnen we elkaar misschien zienquote:Op donderdag 31 december 2009 15:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar is die bookpresentatie dan?
ja leukquote:Op donderdag 31 december 2009 18:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
21 maart in rotterdam. Maar ik kom sowieso een week of zo eerder, dus als je het echt kunt rekken, kunnen we elkaar misschien zien
Hoe kom jij trouwens aan 17 maart?quote:
Ook niet erg stijlvol...quote:Op donderdag 31 december 2009 20:01 schreef Ang3l het volgende:
Mensen die een UUR te vroeg komen!
Ik ben nog aan het eten en heb me nog niet omgekleed en nog niet opgeruimd!!!!
Zat nog rustig Beautiful life te kijken!
nichten komen altijd te laatquote:Op donderdag 31 december 2009 20:01 schreef Ang3l het volgende:
Mensen die een UUR te vroeg komen!
Ik ben nog aan het eten en heb me nog niet omgekleed en nog niet opgeruimd!!!!
Zat nog rustig Beautiful life te kijken!
Het was dreamerquote:
Tis half 9. Dreamer zit nog ff ergens te eten. Eef is zich aan het klaarmaken. Ge komt mar. Ik ben toch pas om 23:59 mooiquote:Op donderdag 31 december 2009 20:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar als ik het goed begrijp kan ik nu al komen
wat is daar nu de hele grap achter eigenlijk? Ik zag em alleen opkomen om uitgekleed te worden...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:24 schreef Stroekie het volgende:
de brandweermeneer bij paul de leeuw is wel erg leuk
van hetzelfde maar dan net iets wat meer voor jou !quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig nieuwjaar lieverds. Dat 2010 iedereen gelukkig mag maken en dat er maar veel van iedereen gehouden mag worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |