aspirine nemen en weer aan de drank gaanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:44 schreef MisterO het volgende:
Gelukkig nieuwjaar kerels!
Het was een fijne nacht, en nu heb ik een knallende koppijn.
Het jaar is dus inderdaad knallend begonnen
Niet drinken was geen optie neequote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:45 schreef Xiance het volgende:
[..]
aspirine nemen en weer aan de drank gaan
althans.. dat werkt voor mij altijd prima
cold turkey stoppen met drinken is nooooit goed!
Nu nog?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:06 schreef Xiance het volgende:
ik zit aan de oliebollen![]()
ze zijn zooooooooo lekker
heb je je weer misdragen?quote:
MisterO en misdragen gaat niet samen hoorquote:
ja.. maar... dat geld niet voor mijquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nu nog?
Vanaf vandaag moet iedereen weer aan de sla en de tomaat hoor
Mijne ook hoor. Maar dat betekent niet dat je niet gezond moet etenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
ja.. maar... dat geld niet voor mij
mijn lichaam is al petit en fragiel van nature
klopt, dat heb ik op een nare manier ondervonden, maar ik leef ook heel gezond!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mijne ook hoor. Maar dat betekent niet dat je niet gezond moet eten
gelukkigquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
MisterO en misdragen gaat niet samen hoor
Niet gelukt.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:22 schreef MisterO het volgende:
Veel plezier allemaal vanavond!! Fotoverslag staat op de planning, komt voor mekaar!
En misschien krijg ik Vlarp en Steve nog wel zoenend op de foto. Dat wordt mijn taak voor vanavond
Ehm. Ik heb het filmpje nog niet teruggekeken. Er is een kans dat jullie daar wel zoenend op stondenquote:
Dat filmpje is volgens mij hilarisch.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:18 schreef MisterO het volgende:
Ehm. Ik heb het filmpje nog niet teruggekeken. Er is een kans dat jullie daar wel zoenend op stonden
Same herequote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:44 schreef MisterO het volgende:
Gelukkig nieuwjaar kerels!
Het was een fijne nacht, en nu heb ik een knallende koppijn.
Het jaar is dus inderdaad knallend begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |