abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2009 @ 10:26:37 #151
230491 Zith
pls tip
pi_76212145
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:19 schreef Harlon het volgende:

[..]

Daarom kan je bij schiphol je tas ook volledig laten inwikkelen in plastic tape zodat niemand er iets in kan proppen.
En als iemand het plastic eraf haalt, en dan drugs erin stopt? Ga je dan in China zeggen dat het niet jouw drugs is, want je had plastic eromheen? En dan gaan ze natuurlijk geloven?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_76212504
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:26 schreef Zith het volgende:

[..]

En als iemand het plastic eraf haalt, en dan drugs erin stopt? Ga je dan in China zeggen dat het niet jouw drugs is, want je had plastic eromheen? En dan gaan ze natuurlijk geloven?
Laten we eerlijk zijn: hoe groot is die kans nou? Hoeveel reizigers overkomt zoiets?

Denk dat de meesten die met drugs worden gepakt het toch ook echt zelf hebben gedaan, maar dat het vaak wel makkelijk beinvloedbare mensen zijn (door een verstandelijke beperking bv).
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2009 @ 10:47:32 #153
230491 Zith
pls tip
pi_76212749
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn: hoe groot is die kans nou? Hoeveel reizigers overkomt zoiets?

Denk dat de meesten die met drugs worden gepakt het toch ook echt zelf hebben gedaan, maar dat het vaak wel makkelijk beinvloedbare mensen zijn (door een verstandelijke beperking bv).
natuurlijk, maar je moet niet doen alsof je immuum bent als je je koffer in plastic wrapt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_76214698
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:01 schreef xenobinol het volgende:
Ik vind de doodstraf voor een beetje drugssmokkel eigenlijk te extreem. Mensen zeggen wel eens dat drugs een hoop kapot maakt, maar daar zijn die mensen toch zelf bij? Overheden zouden veel beter hun pijlen kunnen richten op de gebruikers. Deze verplicht opnemen in afkick en behandel centra. Legaliseer het drugs gebruik voor recreatief gebruik, maar bestraf het misbruik ervan.

Ik vind de doodstraf ook wel heel extreem voor zo'n vergrijp. Maar als je toch probeert om drugs te smokkelen naar zo'n bananenrepubliek dan weet je in ieder geval dat de straf waarschijnlijk heel fors zal zijn als je wordt gepakt. Ik denk dat deze man dat ook wel wist, want er is wel te lezen dat hij geestelijke problemen had, maar dat is weer wat anders dan een cognitieve beperking. Met zijn verstandelijke vermogens had hij waarschijnlijk wel na kunnen gaan wat hem zou staan te wachten als hij gepakt zou worden. Dan baseer ik me uiteraard op de gegevens die nu bekend zijn.
  woensdag 30 december 2009 @ 12:00:23 #155
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_76215172
Laten we China boycotten.

Ik eet geen bami meer met sambalbij.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
  woensdag 30 december 2009 @ 14:15:45 #156
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_76220253
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Dat ze onschuldig zijn... Idd. Heel verdacht.
Nou, ik heb het ook een paar keer gehad hoor. Dat ik terug kwam van vakantie en er ineens 2 kilo coke in mijn koffer zat. Het waren een paar leuke maanden daarna hahaha
pi_76221138
quote:

[..]

Dan blijf je van je tas af en loop je naar de douane. Enige kans die je dan hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_76221192
Hij kan natuurlijk de waarheid spreken, dat weet je nooit zeker.
  woensdag 30 december 2009 @ 14:41:02 #159
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_76221388
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:00 schreef HugoChavez het volgende:

Ik eet geen bami meer met sambalbij.
Alleen nog maar zonder sambal?
  woensdag 30 december 2009 @ 16:34:31 #160
3542 Gia
User under construction
pi_76226159
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:47 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Ik vind de doodstraf ook wel heel extreem voor zo'n vergrijp. Maar als je toch probeert om drugs te smokkelen naar zo'n bananenrepubliek dan weet je in ieder geval dat de straf waarschijnlijk heel fors zal zijn als je wordt gepakt. Ik denk dat deze man dat ook wel wist, want er is wel te lezen dat hij geestelijke problemen had, maar dat is weer wat anders dan een cognitieve beperking. Met zijn verstandelijke vermogens had hij waarschijnlijk wel na kunnen gaan wat hem zou staan te wachten als hij gepakt zou worden. Dan baseer ik me uiteraard op de gegevens die nu bekend zijn.
Tenzij hij de drugs in het VK zowat gratis heeft gekregen, ga ik er niet vanuit dat hij drugs naar China smokkelde, maar eerder uit China. Hij heeft dan zelf contact weten te leggen met de handelaren en dat maakt duidelijk dat hij nog niet zo verward was.
pi_76226273
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:00 schreef HugoChavez het volgende:
Dat wordt moeilijk. Zowat de helft van alle producten zijn 'made in China'
  † In Memoriam † woensdag 30 december 2009 @ 19:36:38 #162
230491 Zith
pls tip
pi_76232956
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Tenzij hij de drugs in het VK zowat gratis heeft gekregen, ga ik er niet vanuit dat hij drugs naar China smokkelde, maar eerder uit China. Hij heeft dan zelf contact weten te leggen met de handelaren en dat maakt duidelijk dat hij nog niet zo verward was.
Je praat nog al dom, er zijn al genoeg feiten die vertellen hoe het gegaan is, alleen of hij wist wat er in de koffer zat is onduidelijk.
pi_76241692
Goedzo, ze willen in China geen Mexicaanse toestanden waar druglords de dienst uit maken. In arme landen moeten ze heel streng zijn hiertegen.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 22:48:33 #164
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_76308049
quote:

[..]

Bij het van de bagageband eraf halen en voordat je bij de douane controle post bent maak je dan natuurlijk je koffer open, je constateert dat er drugs in is gezet en alarmeert de douane dat ermee gerommeld is.

Tevens is niemand zo dom om drugs in zo'n plastic omgewikkelde koffer te stoppen, de kans is veel te groot op bovenstaand scenario dus staat het praktisch gelijk aan je drugs direct de vuilnisbak in flikkeren.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:30:17 #165
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_76310019
erg barbaars, china loopt zowiezo heel erg achter qua andere landen.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_76314924
quote:
Op maandag 28 december 2009 19:57 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron

Dat is altijd het excuus hè? Per ongeluk de drugs hebben meegenomen of een ander heeft ze erin gestopt. Ik geloof er niet zo in. Net zo min als dat deze man mentaal ziek zou zijn aangezien hij deze reis wel kon maken. Je bent gewoon de lul als je drugs gaat smokken naar dat soort landen. Ik heb er niet echt veel medelijden mee.

Wat vinden jullie?
Ik denk dat je gelijk hebt, maar ik denk niet dat de doodstraf iets is wat past bij dit vergrijp en wil het zelfs extreem buiten proportioneel noemen.
Ik vraag me dan ook af waarom het VK niet eventjes die gasten terugfluit.
pi_76314959
quote:
Op woensdag 30 december 2009 22:29 schreef Jesper22 het volgende:
Goedzo, ze willen in China geen Mexicaanse toestanden waar druglords de dienst uit maken. In arme landen moeten ze heel streng zijn hiertegen.

En jij denkt dat het doodmaken van koeriers daar wat tegen gaat doen? Die drugsbaron zit nogsteeds op een massief gouden plee hoor. Voor elke dooie korier staan er 10 op en voor elke gepakt zijn er 100 wel door de grenscontrole gekomen.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 03:18:48 #168
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_76315539
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:19 schreef Harlon het volgende:

[..]

Daarom kan je bij schiphol je tas ook volledig laten inwikkelen in plastic tape zodat niemand er iets in kan proppen.
Have I got news for you: die plastic wraps worden gewoon verwijderd door de douane als ze de inhoud van je koffers checken in sommige landen. En dan kun je bij aankomst wel zeggen: "ik heb de boel in plastic laten inpakken", maar dan geloven ze je natuurlijk niet op je blauwe ogen.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_76316776
Achjoh stelletje moraalridders. Dagelijks vallen er honderden onschuldige slachtoffers in oorlogsgebieden, alsof iemand daar van wakker ligt. Maar néé, een crimineel doodschieten is inderdaad een stuk erger.
pi_76317083
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 08:14 schreef MikeLowrey het volgende:
Achjoh stelletje moraalridders. Dagelijks vallen er honderden onschuldige slachtoffers in oorlogsgebieden, alsof iemand daar van wakker ligt. Maar néé, een crimineel doodschieten is inderdaad een stuk erger.
Zeg dat nog een keer als je vriendin overhoop word geschoten ofzo.

Anderen betichten van hypocritie maar zelf wel boehoe doen als je iemand verliest.

Bovendien is de disussie hier niet zo zeer of die vent zielig is, maar of die strafmaat enigsinds goed te keuren is.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 10:56:13 #171
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_76317934
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:46 schreef LXIV het volgende:
Een Brit? Akmal Shaikh? Een Arabier met een Brits paspoort zul je bedoelen.

Next.
Nee. Een Paki.

pi_76333388
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 09:36 schreef McKillem het volgende:

[..]

Zeg dat nog een keer als je vriendin overhoop word geschoten ofzo.

Anderen betichten van hypocritie maar zelf wel boehoe doen als je iemand verliest.

Bovendien is de disussie hier niet zo zeer of die vent zielig is, maar of die strafmaat enigsinds goed te keuren is.
Zeg dat nog is als die gene je dochter heeft verkracht. Of....
pi_76464986
http://frontpage.fok.nl/nieuws/365464/1/1/100/stegeman-wannabe-vliegt-met-bom-naar-dublin.html

Van de frontpage, wel leuk voor de discussie hier dacht ik zo.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_76468491
Drugssmokkel zou niet nodig moeten zijn als drugs maar gewoon vrijgegeven zouden worden.

Doodstraf voor pedoseksualiteit, gruwelijke of meervoudige moord en brute verkrachtingen ben ik trouwens niet op tegen.

Maar daar was hier allerminst sprake van.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:58:28 #175
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_76473243
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 03:09 schreef El_Matador het volgende:
Drugssmokkel zou niet nodig moeten zijn als drugs maar gewoon vrijgegeven zouden worden.

Doodstraf voor pedoseksualiteit, gruwelijke of meervoudige moord en brute verkrachtingen ben ik trouwens niet op tegen.

Maar daar was hier allerminst sprake van.
Doodstraf is altijd verwerpelijk. Maar goed, je heet ook niet voor niets 'El Matador'.

Doodstraf op pedoseksualiteit is niet handig, want dan moeten we alle katholieken uitroeien.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')