Hmm, nee?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, wel dat ze het aan zichzelf te danken hebben, maar ik vind dat wel erger, aangezien heroinesmokkel ook hier strafbaar is en homofilie niet. Is wel een aanzienlijk verschil.
De Iraanse wet, de dag dat ik een stel holbewoners in de woestijn voor ethisch verantwoord ga aanzien mag je mij ter plekke neerknallen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Binnen de kaders van de Iraanse wet zijn ze schuldig, worden ze berecht en geëxecuteerd.
algemene ethiek en moraal overstijgen landsgrenzen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Binnen de kaders van de Iraanse wet zijn ze schuldig, worden ze berecht en geëxecuteerd.
Zie mijn vorige post.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:38 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
De Iraanse wet, de dag dat ik een stel holbewoners in de woestijn voor ethisch verantwoord ga aanzien mag je mij ter plekke neerknallen.![]()
En voordat je begint te zeuren over Chinese wet, de veroordeelde is een crimineel, een drugssmokkelende crimineel. Totaal niet te vergelijken met homofilie, in welke mogelijke manier dan ook. Ik mag hopen dat ondanks je religie je dit ook wel inziet.
homosexualiteit word daar hard bestraft net als alles wat niet binnen de politieke islam valt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij de wetten in Iran niet.
Niet dat ze homofiel zijn natuurlijk, maar wel als ze het praktizeren in een land waar daar de doodstraf op staat. Vind dat belachelijk uiteraard, omdat ze, zoals anderen al aangeven, niemand anders daarmee kwaad berokkenen, maar ja, de wet is daar nu eenmaal zo, helaas.quote:
Ja fijn, maar die vergelijking gaat dus niet op want berechting voor criminaliteit is in elk land, berechting voor niet-criminele activiteiten alleen in landen waar ze nog vast zijn blijven zitten in hun minuscule brein uit de jaren 0.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post.
Ga nu wat joggen, replies volgen nog.
In geen enkel beschaafd westers land was deze man binnen een uur tot de kogel veroordeeld. Dus ook China is vrij barbaars vergeleken met onze standaarden. Je verontwaardiging is dus die van een inconsequent pubertje.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:38 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
En voordat je begint te zeuren over Chinese wet, de veroordeelde is een crimineel, een drugssmokkelende crimineel. Totaal niet te vergelijken met homofilie, in welke mogelijke manier dan ook. Ik mag hopen dat ondanks je religie je dit ook wel inziet.
Niks geen verontwaardiging van een inconsequent pubertje, als ze hier zo'n verstokte drugsdealer vinden met kilo's drugs dan mag hij wat mij betreft ook wel weg. Ik ben principieel niet tegen de doodstraf, sommige mensen verdienen het gewoon niet meer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
In geen enkel beschaafd westers land was deze man binnen een uur tot de kogel veroordeeld. Dus ook China is vrij barbaars vergeleken met onze standaarden. Je verontwaardiging is dus die van een inconsequent pubertje.
20 kilo in je koffer dan 1 kilo, de lul ben je toch al als je gepakt wordquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:14 schreef Stuart het volgende:
Goede zaak. Had die idioot maar niet zoveel drugs moeten smokkelen
Nee, hier had het proces een half jaar geduurd, bakken met geld gekost en was de dader vermoedelijk vrijgelaten met een fijne schadevergoeding. Ze vragen hier nog net niet of hij morgen nog meer van die fijne drugs het land wil binnenbrengen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
In geen enkel beschaafd westers land was deze man binnen een uur tot de kogel veroordeeld.
De slijterij schieten we toch ook niet dood?quote:Op maandag 28 december 2009 21:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bepaalde illegale, schadelijke, verslavende en niet te vergeten illegale substantie. Het is nou niet alsof het als een verrassing komt.
Ignorance is a bliss.quote:Op maandag 28 december 2009 21:46 schreef LXIV het volgende:
Een Arabier met een Brits paspoort zul je bedoelen.
Hadden we geen 2 Nederlandse Hennies die mentaal een beetje achtergesteld zijn op het gemiddelde en door hun buurvrouw gebruikt zijn als drugsmokkelaars??quote:Op dinsdag 29 december 2009 06:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Is het echt heel moeilijk om iemand onwetend drugs te laten smokkelen?
Verder tsja, ik geloof erin dat de overheden (Amerika, Nederland, Engeland, China) zelf de grote drugs-in- en uitvoer regelen vanwege hun eigen economie. Zulke slachtoffers hebben enkelt een voorbeeld-functie dat je niet moet sollen met de grootste drugs-baron. En dat is de overheid zelf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |