Nee maar deze zouden we kunnen bijhouden:quote:Op maandag 28 december 2009 19:05 schreef Wombcat het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de prestatiematrix? Dan zet ik die ook in de OP.
http://www.knsb.nl/topspo(...)ver-TCL-22.12.09.pdfquote:Op maandag 28 december 2009 19:05 schreef Wombcat het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de prestatiematrix? Dan zet ik die ook in de OP.
Mag het niet zeggen maar het zou me niet verbazenquote:Op maandag 28 december 2009 19:07 schreef Oidale het volgende:
Bij Van Deutekom denk ik toch altijd aan een Pechsteintje.
Tnx.quote:Op maandag 28 december 2009 19:06 schreef Animalmix het volgende:
[..]
Nee maar deze zouden we kunnen bijhouden:
1 x 10 km Sven Kramer (1)
2 x 5 km Sven Kramer
3 1000 1e Stefan Groothuis (2)
4 10 km 1e
5 5 km 1e Bob de Jong (3)
6 1000 2e Simon Kuiper (4)
7 1500 1e
8 1500 2e
9 1000 3e Mark Tuitert (5)
10 10 km 2e
11 5 km 2e Carl Verheijen/AKT2
12 500 1e Jan Smeekens afhankelijk van 10e man
13 1500 3e
14 1000 4e Jan Bos afhankelijk van 10e man of 1500 meter
15 500 2e Kuipers / Mulder?
16 1500 4e
17 500 3e Mulder
18 500 4e Bos
x TP Kramer
Geloof ik geen reet van.quote:Op maandag 28 december 2009 19:07 schreef Oidale het volgende:
Als Van Deutekom gePechsteint heeft dan heeft de hele TVM-ploeg dat gedaan denk ik.... ik verdenk dan eerder de prestaties in het Mueller-tijdperk van de diverse schaatsersquote:Op maandag 28 december 2009 19:07 schreef Oidale het volgende:
Ze zal moeten winnen... ik denk dat Wust hier de winst pakt...quote:
Zoals?quote:Op maandag 28 december 2009 19:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Van Deutekom gePechsteint heeft dan heeft de hele TVM-ploeg dat gedaan denk ik.... ik verdenk dan eerder de prestaties in het Mueller-tijdperk van de diverse schaatsers
Remember Jakko Jan Leeuwanghquote:Op maandag 28 december 2009 19:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Van Deutekom gePechsteint heeft dan heeft de hele TVM-ploeg dat gedaan denk ik.... ik verdenk dan eerder de prestaties in het Mueller-tijdperk van de diverse schaatsers
Precies. Ze heeft er dus geen hol aan helaas. 5000 gaat hem al helemaal niet worden voor Van Deutekom.quote:Op maandag 28 december 2009 19:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zal moeten winnen... ik denk dat Wust hier de winst pakt...
Zowat iedereen in die ploeg reed toen het ijs uit de hal.... en als je bedenkt dat Mueller de coach was van Pechstein vorig jaar heb ik dus wel mijn twijfelsquote:
Klopt vooral bij vrouwen is dat vaak geval Frederique Ankone bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 december 2009 19:13 schreef TheVulture het volgende:
Die meiden moeten vooral nog niet zo jong al commercieel gaan... zo zijn er toch al veel uiteindelijk door de mand gevallen
Wust en Kramer werden ook al vroeg commercieele dieren met een grote waffel en dat heeft niet slecht uitgepakt.quote:Op maandag 28 december 2009 19:13 schreef TheVulture het volgende:
Die meiden moeten vooral nog niet zo jong al commercieel gaan... zo zijn er toch al veel uiteindelijk door de mand gevallen
Ankoné ja, die liet zich toch met opzet vallen vanwege faalangst?quote:Op maandag 28 december 2009 19:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt vooral bij vrouwen is dat vaak geval Frederique Ankone bijvoorbeeld.
Ik heb ook niks met Valkenburgquote:Op maandag 28 december 2009 19:15 schreef TheVulture het volgende:
Die Valkenburg, daar heb ik nou ook helemaal niks mee.... zelfde als Voorhuis... middelmaat
En Cramer en Leenstra bijvoorbeeldquote:Op maandag 28 december 2009 19:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt vooral bij vrouwen is dat vaak geval Frederique Ankone bijvoorbeeld.
Voorhuisquote:Op maandag 28 december 2009 19:15 schreef TheVulture het volgende:
Die Valkenburg, daar heb ik nou ook helemaal niks mee.... zelfde als Voorhuis... middelmaat
Wüst en zeker Kramer waren dan ook uitzonderlijke talenten.quote:Op maandag 28 december 2009 19:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wust en Kramer werden ook al vroeg commercieele dieren met een grote waffel en dat heeft niet slecht uitgepakt.
Jouw smaak heb ik nooit begrepenquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 19:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jouw smaak heb ik nooit begrepen
Misselijkmakende grapquote:Op maandag 28 december 2009 19:19 schreef Barca het volgende:
Ja, klopt. Ankoné had faalangst. Maar geen valangst.
Valkenburg doet 't toch redelijk. Charmante meid. Maar geen uitstraling van een killer. Voorhuis is wisselvallig. Aardige meid maar helaas geen babe.
wil net zeggen, gerritsen, Boer en wust halen het op 3 afstanden, Timmer (wellicht?!) op 2 en van riessen ook wel op 2quote:Op maandag 28 december 2009 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Schei toch uit over die matrix bij de vrouwen... we gaan never nooit aan die 10 vrouwen komen
Niet te vroeg concluderen hoor. Er kunnen nog wel wat dingen gebeuren.quote:Op maandag 28 december 2009 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Schei toch uit over die matrix bij de vrouwen... we gaan never nooit aan die 10 vrouwen komen
natuurlijk wel, er zijn toch wel 10 vrouwen die voldoen aan de internationale en nationale eisen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:20 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2009 19:20 schreef Oidale het volgende:
Voorhuis vind ik toch wel zo'n dom mokkel.. die kan net haar naam schrijven
quote:Op maandag 28 december 2009 19:20 schreef Oidale het volgende:
Voorhuis vind ik toch wel zo'n dom mokkel.. die kan net haar naam schrijven
Hou op over Marja Vis, met d'r blije geschreeuw altijd. Ik kan dat mens niet luchtenquote:Op maandag 28 december 2009 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Marja VIs.... ook zo'n nikszeggende schaatster altijd
alleen de winnares is zeker toch?quote:Op maandag 28 december 2009 19:23 schreef TheArt het volgende:
Valkenburg gaat het hiermee wel halen, lijkt me.
Ik ook. :pquote:Op maandag 28 december 2009 19:24 schreef snellejelle het volgende:
Ik lach me rot als Kleinsman hier wint.
Dan spring ik van mijn balkon denk ikquote:Op maandag 28 december 2009 19:24 schreef snellejelle het volgende:
Ik lach me rot als Kleinsman hier wint.
Hoorde ik nu net dat 't een slechte slotronde was?quote:Op maandag 28 december 2009 19:23 schreef snellejelle het volgende:
Lekker slot van Diane!
quote:Op maandag 28 december 2009 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
Ik hoop dat Kleinsman wint, om dat constante kansloze gezeik hier op haar eens op te laten houden.
4.09,14.quote:Op maandag 28 december 2009 19:26 schreef MiLalaa het volgende:
oh, niet opgelet. Wat was Valkenburg tijd?
Ik ook. En dan dat ze een medaille wint op de OS.quote:Op maandag 28 december 2009 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
Ik hoop dat Kleinsman wint, om dat constante kansloze gezeik hier op haar eens op te laten houden.
van wie?quote:Op maandag 28 december 2009 19:25 schreef Barca het volgende:
[..]
Hoorde ik nu net dat 't een slechte slotronde was?
Dream onquote:Op maandag 28 december 2009 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
Valkenburg. Rondje 35.quote:
Owja, dat is op de vijf natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2009 19:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoezo? Ze heeft geen kwalificatie op de 3 km, dus ze moet wel.
Individueel maximaal 3 natuurlijk. En Gerritsen rijdt nooit de TP. We kunnen die 10 best nog gaan halen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Maar nogmaals.. die 10 vrouwen gaan we sowieso niet halen.. Gerritsen en Wust gaan waarschijnlijk 3 tot 4 afstanden rijden
3quote:Op maandag 28 december 2009 19:30 schreef Barca het volgende:
Hoeveel dames mogen er meedoen op de 3000m?
Dat zou wel eens te veel kunnen zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Maar nogmaals.. die 10 vrouwen gaan we sowieso niet halen.. Gerritsen en Wust gaan waarschijnlijk 3 tot 4 afstanden rijden
En nu? Valkenburg en De Vries?quote:
Nee, hoeft niet.quote:Op maandag 28 december 2009 19:32 schreef franklop het volgende:
mag je nou nog iemand speciaal meenemen voor TP? Dus als je 9 namen heb dat je iemand ervoor meeneemt of moet die verplicht opp individueel nummer starten?
Waar had je dit verwacht?quote:Op maandag 28 december 2009 19:32 schreef Oidale het volgende:
Groenewold zoals verwacht.
Ja, en Gerritsen zou wel eens nummer 2 kunnen worden.quote:Op maandag 28 december 2009 19:33 schreef Bruce117 het volgende:
Wust duidelijk de beste tot nu toe bij het AKT
Sja ... als je toch een plek tot je beschikking hebt ... De Vries in vorm is toch een van de weinige kanshebsters. Kleinsman is niet goed genoeg. Voorhuis draait een slecht seizoen. Deutekommetje rijdt ook niet lekker.quote:Op maandag 28 december 2009 19:34 schreef TheArt het volgende:
Er gaat dus niemand voor plek 3. Die laten we dus open, tenzij iemand gaat starten omdat die er toch al is. Dat zou bijv. De Vries kunnen zijn als ze zich plaatst op de 5 km.
Wat te vroeg. Wüst werd in Salt Lake nog 4e bij de WB, dus ze kan het wel.quote:Op maandag 28 december 2009 19:34 schreef Klopkoek het volgende:
Leuk, Wust wint maar met 4:06 ga je geen medaille halen. Ook in Vancouver niet.
Mwah, ze doet wat ze moet doen en het is geen slechte tijd. Vroeg oordeel dusquote:Op maandag 28 december 2009 19:34 schreef Klopkoek het volgende:
Leuk, Wust wint maar met 4:06 ga je geen medaille halen. Ook in Vancouver niet.
Nee. Waarom wel? Groenewold is hier gestart, heeft niet voldoende gepresteerd en dan is het gewoon klaar.quote:
Ik kan de snelste tijden van Thialf niet vinden maar het BR staat op 4:00 en voor een laaglandbaan is 4:06 wel snel maar denk ik net niet snel genoeg. Maar dat is mijn inschattingquote:Op maandag 28 december 2009 19:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat te vroeg. Wüst werd in Salt Lake nog 4e bij de WB, dus ze kan het wel.
Ik denk dat je het meer in een tendens moet zien, wat Ria net ook aangaf. Het gaat elke week beter op de 3 km.quote:Op maandag 28 december 2009 19:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik kan de snelste tijden van Thialf niet vinden maar het BR staat op 4:00 en voor een laaglandbaan is 4:06 wel snel maar denk ik net niet snel genoeg. Maar dat is mijn inschatting
De tijden van de mannen op de 1000 geven meer hoop voor de nationalistische nederlander.
Och, aan de andere kant zal Wüst ook enkel hebben gereden om te winnen; dadelijk in Vancouver zien we wel verder.quote:Op maandag 28 december 2009 19:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik kan de snelste tijden van Thialf niet vinden maar het BR staat op 4:00 en voor een laaglandbaan is 4:06 wel snel maar denk ik net niet snel genoeg. Maar dat is mijn inschatting
De tijden van de mannen op de 1000 geven meer hoop voor de nationalistische nederlander.
idd, iedereen weet dat het Nauta is.quote:Op maandag 28 december 2009 19:38 schreef Hankster het volgende:
"meisje Nouta als ik haar zo mag noemen"
Domme doos blijft het toch ook
Dit is ook het AKT en niet de OS. Ze hoeft nu ook nog niet in topvorm te zijn, ze moet zich plaatsen. Dat is gebeurd en de OS zijn weer een paar weken verder.quote:Op maandag 28 december 2009 19:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Mooie tv tochquote:Op maandag 28 december 2009 19:40 schreef Klopkoek het volgende:
Die verslaggever wil haar weer aan het janken krijgen.... LUL dat het ook is.
quote:Op maandag 28 december 2009 19:38 schreef Klopkoek het volgende:
Blijven zuigen in de hoop dat ze emotioneel gezien instortquote:Op maandag 28 december 2009 19:41 schreef Klopkoek het volgende:
Stekelenburg
(nee, ik bedoel niet de keeper van ajax)
Nou ja, eigenlijk zei ze het gewoon, alleen niet direct.quote:Op maandag 28 december 2009 19:42 schreef MiLalaa het volgende:
poeh. Verstandig dat ze niet alles zegt
Gerritsen of Boer zie ik dat niet doen. Die kun je dan naderhand van de baan af vegenquote:Op maandag 28 december 2009 19:43 schreef Barca het volgende:
Pensioen Groenewold.
Achtervolging: Wüst, Valkenburg, De Vries of Gerritsen/Boer?
wat niet zegt?quote:Op maandag 28 december 2009 19:42 schreef MiLalaa het volgende:
poeh. Verstandig dat ze niet alles zegt
Gerritsen en Boer ABSOLUUT niet. Buiten dat ze het nog nooit hebben gedaan, laat je ze zich ook compleet over de kop rijden.quote:Op maandag 28 december 2009 19:43 schreef Barca het volgende:
Pensioen Groenewold.
Achtervolging: Wüst, Valkenburg, De Vries of Gerritsen/Boer?
slapstick is ook leukquote:Op maandag 28 december 2009 19:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gerritsen of Boer zie ik dat niet doen. Die kun je dan naderhand van de baan af vegen
Leugenaarquote:Op maandag 28 december 2009 19:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gerritsen en Boer ABSOLUUT niet. Buiten dat ze het nog nooit hebben gedaan, laat je ze zich ook compleet over de kop rijden.
Maar alsGroenewold en Van Deutekom zich niet plaatsen. Wie dan wel?quote:Op maandag 28 december 2009 19:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gerritsen en Boer ABSOLUUT niet. Buiten dat ze het nog nooit hebben gedaan, laat je ze zich ook compleet over de kop rijden.
ja, al ging dat geloof ik niet echt goed..quote:Op maandag 28 december 2009 19:45 schreef franklop het volgende:
Leugenaar
Twee jaar terug deed Boer nog éénmalig mee aan de TP, in Calgary geloof ik..
Zoek het even op
Ik hoop op een sportman of vrouw die ooit daar een keer tegenin gaatquote:Op maandag 28 december 2009 19:42 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Blijven zuigen in de hoop dat ze emotioneel gezien instort
Ach ja. En dan heb de Fok!kers weer iemand om over te zeuren vanwege een gemiste medaillekans.quote:
Van Boer stond me ver ook iets bij, maar erg goede herinneringen waren dat inderdaad nietquote:Op maandag 28 december 2009 19:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Leugenaar
Twee jaar terug deed Boer nog éénmalig mee aan de TP, in Calgary geloof ik..
Zoek het even op
ze stortte toen wel volledig in overigens
Gewoon Wüst, Valkenburg en De Vries. Die 4e plaats dan maar niet invullen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:45 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar alsGroenewold en Van Deutekom zich niet plaatsen. Wie dan wel?
Voor de werkende mens?quote:Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef Arcee het volgende:
Ja, waarom zijn de wedstrijden pas zo laat op de dag?
De Vries en Valkenburg.quote:Op maandag 28 december 2009 19:45 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar alsGroenewold en Van Deutekom zich niet plaatsen. Wie dan wel?
Gerritsen en Boer hebben denk ik de inhoud niet om een ploegenachtervolging vol te houden denk ik. De Vries zou kunnen, maar die heeft zich nog niet eens geplaats. Als dat niet via 5 km alsnog gebeurd zou het via een aanwijsplek moeten.quote:Op maandag 28 december 2009 19:43 schreef Barca het volgende:
Pensioen Groenewold.
Achtervolging: Wüst, Valkenburg, De Vries of Gerritsen/Boer? Voorhuis als zij zich plaatst op de 5km?
quote:Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef Arcee het volgende:
was in 2007/2008 idd in Calgary.quote:Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van Boer stond me ver ook iets bij, maar erg goede herinneringen waren dat inderdaad nietDus daar kun je niet van op aan.
Daarom vind ik het ook jammer dat één van die juniores het niet gered hebben. Zou leuke ervaring voor hen zijn geweest... als je toch geen kans maakt... en daarnaast kan dat later zich weer terugbetalen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ach ja. En dan heb de Fok!kers weer iemand om over te zeuren vanwege een gemiste medaillekans.
Ach, die 4e in niet nodig. Dan gewoon het TP-toernooi met zijn drieën doen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Gerritsen en Boer hebben denk ik de inhoud niet om een ploegenachtervolging vol te houden denk ik. De Vries zou kunnen, maar die heeft zich nog niet eens geplaats. Als dat niet via 5 km alsnog gebeurd zou het via een aanwijsplek moeten.
En dan nog heb je maar 3 personen, terwijl er eigenlijk 4 nodig zijn.
ik denk om 't publiek de kans te geven te komen kijken?quote:Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef Arcee het volgende:
Zou die Kemkers niet nog moeilijk kunnen doen?quote:Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon Wüst, Valkenburg en De Vries. Die 4e plaats dan maar niet invullen.
Waarom? Waar kan hij zich dan op baseren om moeilijk te doen? Zijn andere vrouwen hebben zich gewoon niet geplaatst. Dan houdt het op.quote:Op maandag 28 december 2009 19:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zou die Kemkers niet nog moeilijk kunnen doen?
Ik bedoel: wat als De Vries zich niet plaatst voor een individuele afstand en Groenewold en Van Deutekomt ook niet. Wie moet je dan van rijdsters die wél geplaatst zijn kiezen?quote:Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon Wüst, Valkenburg en De Vries. Die 4e plaats dan maar niet invullen.
En vervolgens storten ze na een paar rondjes in. Daar heb je ook niet veel aan in de TPquote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik bedoel: wat als De Vries zich niet plaatst voor een individuele afstand en Groenewold en Van Deutekomt ook niet. Wie moet je dan van rijdsters die wél geplaatst zijn kiezen?
Dus, als Boer en Gerritsen zich wel plaatsen voor de 500m en/of 1000m? Dan toch een van hun om de snelheid te maken?
het punt is dat ze wel bij moeten blijven, aangezien de tijd van de laatste geldt als eindtijd en hun als sprinters houden dat onmogelijk volquote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef Barca het volgende:
[..]
Dus, als Boer en Gerritsen zich wel plaatsen voor de 500m en/of 1000m? Dan toch een van hun om de snelheid te maken?
Dan neem je de ongeplaatste De Vries toch mee, want ze heeft wel aan de kwalificatie-eisen van het IOC voldaan. En De Vries heeft dit seizoen iig iets laten zien, itt Van Deutekom en Groenewold.quote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik bedoel: wat als De Vries zich niet plaatst voor een individuele afstand en Groenewold en Van Deutekomt ook niet. Wie moet je dan van rijdsters die wél geplaatst zijn kiezen?
TVM heeft veel macht kan ik me zo indenken. Regels zijn al vaker niet heilig gebleken en er is ook nog de aanwijsplek. Kemkers is denk ik wel een dominante kerel.quote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom? Waar kan hij zich dan op baseren om moeilijk te doen? Zijn andere vrouwen hebben zich gewoon niet geplaatst. Dan houdt het op.
Snelheid maken, om vervolgens na de helft te lossen en op hen te moeten wachten. Daar schiet je dus helemaal niets mee op.quote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, en niet zo'n beetje ook (ze werd 9e).quote:Op maandag 28 december 2009 19:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik kreeg telefoon dus heb de ontknoping gemist.... Groenewold door het ijs?
quote:Op maandag 28 december 2009 19:56 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ja, en niet zo'n beetje ook (ze werd 9e).
Met Groenewold was daar ook al weinig kans op.quote:Op maandag 28 december 2009 19:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou die TP kunnen we sowieso wel op onze buik schrijven bij de dames... daar komt geen medaille uit denk ik
Ik achtte de kans dat de dames TP een medaille ging halen al klein, nu zal het nog moeilijker worden.quote:Op maandag 28 december 2009 19:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou die TP kunnen we sowieso wel op onze buik schrijven bij de dames... daar komt geen medaille uit denk ik
quote:Op maandag 28 december 2009 19:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee. Waarom wel? Groenewold is hier gestart, heeft niet voldoende gepresteerd en dan is het gewoon klaar.
Er is geen skate-off mogelijkheid. Niemand van degene die nog geen kwalificatie gehad, heeft top-2 gereden, dus dan houdt het wat de skate-off betreft op.quote:Op maandag 28 december 2009 20:05 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Volgens mij mag ze wel een skate off rijden. De nr.3 3000m zal wel in aanmerking komen vanwege dubbele postities. Groeneword heeft een kwalificatie degene die vandaagg nr.3 geworden is heeft dat niet. Dus volgens mij heeft ze recht op een OKT2.
Dan zal ze zeker naar de Spelen gaan, aangezien er niet 10 verschillende vrouwen zich gaan plaatsen.quote:Op maandag 28 december 2009 20:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er is geen skate-off mogelijkheid. Niemand van degene die nog geen kwalificatie gehad, heeft top-2 gereden, dus dan houdt het wat de skate-off betreft op.
De enige mogelijkheid voor Groenewold is dat er minder dan 10 vrouwen zich plaatsen. Aangezien de 3e plek 3000 meter helemaal onderaan de matrix staat, is dat de enige optie. En dan zal ze alsnog mogen gaan.
De kans is groot dat dat alsnog gaat gebeuren ja.quote:Op maandag 28 december 2009 20:10 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Dan zal ze zeker naar de Spelen gaan, aangezien er niet 10 verschillende vrouwen zich gaan plaatsen.
Wat dat betreft is het een beetje krom ja, maar het is wel zo. Ze hechten heel veel belang aan het laten zien in een internationaal veld. Maar veel van de vrouwen hier heeft niet eens de kans gehad om zichzelf te bewijzen in een internationaal veld. Dus wat dat betreft loopt er iets scheef ja.quote:Op maandag 28 december 2009 20:13 schreef Klopkoek het volgende:
Maar Groenewold is als 9e geeindigd.... als ze dan alsnog mag gaan... geeft dan de kwalificatie-status niet teveel bescherming?
De loting is al bekend toch? Volgens mij kunnen we maximaal brons halen.quote:Op maandag 28 december 2009 20:20 schreef tennisboy het volgende:
Zilver kunnen we ook wel halen met een goede loting kunnen we Canada of Duitsland pas in de finale tegen komen.
Met Wüst, Valkenburg, een herstele Groeneword en eventueel de Vries heb je nog wel een goed team staan.
Loting is nog niet helemaal bekend. We kunnen ook in de 1ste ronde bijv Japan loten, dan kom je pas in de finale Duitsland of Canada tegen.quote:Op maandag 28 december 2009 20:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De loting is al bekend toch? Volgens mij kunnen we maximaal brons halen.
Moet je wel van Japan winnen. En dat is lang niet zeker.quote:Op maandag 28 december 2009 20:23 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Loting is nog niet helemaal bekend. We kunnen ook in de 1ste ronde bijv Japan loten, dan kom je pas in de finale Duitsland of Canada tegen.
Nogal ja. Groenewold heeft niets te zoeken op de spelen. Dan kan beter degene gaan die 3e was op de 3 km (Nauta?). Sowieso is die jonger en heeft meer kans te groeien.quote:Op maandag 28 december 2009 20:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het een beetje krom ja, maar het is wel zo. Ze hechten heel veel belang aan het laten zien in een internationaal veld. Maar veel van de vrouwen hier heeft niet eens de kans gehad om zichzelf te bewijzen in een internationaal veld. Dus wat dat betreft loopt er iets scheef ja.
Van Japan winnen we wel. Maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op maandag 28 december 2009 20:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Moet je wel van Japan winnen. En dat is lang niet zeker.
Nauta mag niet aangewezen worden omdat ze geen kwalificatie heeft en vandaag niet heeft gewonnen.quote:Op maandag 28 december 2009 20:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nogal ja. Groenewold heeft niets te zoeken op de spelen. Dan kan beter degene gaan die 3e was op de 3 km (Nauta?). Sowieso is die jonger en heeft meer kans te groeien.
Maar Nauta is überhaupt niet gekwalificeerd, dus die komt al helemaal niet in aanmerking. Voor de KNSB en NOC*NSF zal Groenewold wel voorgedragen worden. Dan kan Groenewold alsnog zeggen dat ze niet gaat, maar dan zal NOC*NSF eerder beslissen om de plaats open te laten, en eventueel te laten invullen door De Vries als die zich plaatst via de 5 km, dan iemand apart daarvoor te sturen.quote:Op maandag 28 december 2009 20:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nogal ja. Groenewold heeft niets te zoeken op de spelen. Dan kan beter degene gaan die 3e was op de 3 km (Nauta?). Sowieso is die jonger en heeft meer kans te groeien.
Ik weet wel dat het niet mag, maar het zou imo wel beter zijn. Zoals ik zei: Groenewold heeft helemaal niets te zoeken op de spelen nu. De regels zijn nu té star in het voordeel van de gekwalificeerden. Of eigenlijk: teveel nadruk op prestaties uit het verleden die de gekwalificeerde nu bijna lange na niet meer haalt.quote:Op maandag 28 december 2009 20:29 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Nauta mag niet aangewezen worden omdat ze geen kwalificatie heeft en vandaag niet heeft gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |