Ik denk dat je het meer in een tendens moet zien, wat Ria net ook aangaf. Het gaat elke week beter op de 3 km.quote:Op maandag 28 december 2009 19:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik kan de snelste tijden van Thialf niet vinden maar het BR staat op 4:00 en voor een laaglandbaan is 4:06 wel snel maar denk ik net niet snel genoeg. Maar dat is mijn inschatting
De tijden van de mannen op de 1000 geven meer hoop voor de nationalistische nederlander.
Och, aan de andere kant zal Wüst ook enkel hebben gereden om te winnen; dadelijk in Vancouver zien we wel verder.quote:Op maandag 28 december 2009 19:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik kan de snelste tijden van Thialf niet vinden maar het BR staat op 4:00 en voor een laaglandbaan is 4:06 wel snel maar denk ik net niet snel genoeg. Maar dat is mijn inschatting
De tijden van de mannen op de 1000 geven meer hoop voor de nationalistische nederlander.
idd, iedereen weet dat het Nauta is.quote:Op maandag 28 december 2009 19:38 schreef Hankster het volgende:
"meisje Nouta als ik haar zo mag noemen"
Domme doos blijft het toch ook
Dit is ook het AKT en niet de OS. Ze hoeft nu ook nog niet in topvorm te zijn, ze moet zich plaatsen. Dat is gebeurd en de OS zijn weer een paar weken verder.quote:Op maandag 28 december 2009 19:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Mooie tv tochquote:Op maandag 28 december 2009 19:40 schreef Klopkoek het volgende:
Die verslaggever wil haar weer aan het janken krijgen.... LUL dat het ook is.
quote:Op maandag 28 december 2009 19:38 schreef Klopkoek het volgende:
Blijven zuigen in de hoop dat ze emotioneel gezien instortquote:Op maandag 28 december 2009 19:41 schreef Klopkoek het volgende:
Stekelenburg
(nee, ik bedoel niet de keeper van ajax)
Nou ja, eigenlijk zei ze het gewoon, alleen niet direct.quote:Op maandag 28 december 2009 19:42 schreef MiLalaa het volgende:
poeh. Verstandig dat ze niet alles zegt
Ach ja, zo pauper zit Nederland tegenwoordig in elkaar... amerikaanse emo-tv. Sbs televisiequote:
Gerritsen of Boer zie ik dat niet doen. Die kun je dan naderhand van de baan af vegenquote:Op maandag 28 december 2009 19:43 schreef Barca het volgende:
Pensioen Groenewold.
Achtervolging: Wüst, Valkenburg, De Vries of Gerritsen/Boer?
wat niet zegt?quote:Op maandag 28 december 2009 19:42 schreef MiLalaa het volgende:
poeh. Verstandig dat ze niet alles zegt
Gerritsen en Boer ABSOLUUT niet. Buiten dat ze het nog nooit hebben gedaan, laat je ze zich ook compleet over de kop rijden.quote:Op maandag 28 december 2009 19:43 schreef Barca het volgende:
Pensioen Groenewold.
Achtervolging: Wüst, Valkenburg, De Vries of Gerritsen/Boer?
slapstick is ook leukquote:Op maandag 28 december 2009 19:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gerritsen of Boer zie ik dat niet doen. Die kun je dan naderhand van de baan af vegen
Leugenaarquote:Op maandag 28 december 2009 19:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gerritsen en Boer ABSOLUUT niet. Buiten dat ze het nog nooit hebben gedaan, laat je ze zich ook compleet over de kop rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |