Waar had je dit verwacht?quote:Op maandag 28 december 2009 19:32 schreef Oidale het volgende:
Groenewold zoals verwacht.
Ja, en Gerritsen zou wel eens nummer 2 kunnen worden.quote:Op maandag 28 december 2009 19:33 schreef Bruce117 het volgende:
Wust duidelijk de beste tot nu toe bij het AKT
Sja ... als je toch een plek tot je beschikking hebt ... De Vries in vorm is toch een van de weinige kanshebsters. Kleinsman is niet goed genoeg. Voorhuis draait een slecht seizoen. Deutekommetje rijdt ook niet lekker.quote:Op maandag 28 december 2009 19:34 schreef TheArt het volgende:
Er gaat dus niemand voor plek 3. Die laten we dus open, tenzij iemand gaat starten omdat die er toch al is. Dat zou bijv. De Vries kunnen zijn als ze zich plaatst op de 5 km.
Wat te vroeg. Wüst werd in Salt Lake nog 4e bij de WB, dus ze kan het wel.quote:Op maandag 28 december 2009 19:34 schreef Klopkoek het volgende:
Leuk, Wust wint maar met 4:06 ga je geen medaille halen. Ook in Vancouver niet.
Mwah, ze doet wat ze moet doen en het is geen slechte tijd. Vroeg oordeel dusquote:Op maandag 28 december 2009 19:34 schreef Klopkoek het volgende:
Leuk, Wust wint maar met 4:06 ga je geen medaille halen. Ook in Vancouver niet.
Nee. Waarom wel? Groenewold is hier gestart, heeft niet voldoende gepresteerd en dan is het gewoon klaar.quote:
Ik kan de snelste tijden van Thialf niet vinden maar het BR staat op 4:00 en voor een laaglandbaan is 4:06 wel snel maar denk ik net niet snel genoeg. Maar dat is mijn inschattingquote:Op maandag 28 december 2009 19:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat te vroeg. Wüst werd in Salt Lake nog 4e bij de WB, dus ze kan het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |