Precies. Ze heeft er dus geen hol aan helaas. 5000 gaat hem al helemaal niet worden voor Van Deutekom.quote:Op maandag 28 december 2009 19:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zal moeten winnen... ik denk dat Wust hier de winst pakt...
Zowat iedereen in die ploeg reed toen het ijs uit de hal.... en als je bedenkt dat Mueller de coach was van Pechstein vorig jaar heb ik dus wel mijn twijfelsquote:
Klopt vooral bij vrouwen is dat vaak geval Frederique Ankone bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 december 2009 19:13 schreef TheVulture het volgende:
Die meiden moeten vooral nog niet zo jong al commercieel gaan... zo zijn er toch al veel uiteindelijk door de mand gevallen
Wust en Kramer werden ook al vroeg commercieele dieren met een grote waffel en dat heeft niet slecht uitgepakt.quote:Op maandag 28 december 2009 19:13 schreef TheVulture het volgende:
Die meiden moeten vooral nog niet zo jong al commercieel gaan... zo zijn er toch al veel uiteindelijk door de mand gevallen
Ankoné ja, die liet zich toch met opzet vallen vanwege faalangst?quote:Op maandag 28 december 2009 19:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt vooral bij vrouwen is dat vaak geval Frederique Ankone bijvoorbeeld.
Ik heb ook niks met Valkenburgquote:Op maandag 28 december 2009 19:15 schreef TheVulture het volgende:
Die Valkenburg, daar heb ik nou ook helemaal niks mee.... zelfde als Voorhuis... middelmaat
En Cramer en Leenstra bijvoorbeeldquote:Op maandag 28 december 2009 19:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt vooral bij vrouwen is dat vaak geval Frederique Ankone bijvoorbeeld.
Voorhuisquote:Op maandag 28 december 2009 19:15 schreef TheVulture het volgende:
Die Valkenburg, daar heb ik nou ook helemaal niks mee.... zelfde als Voorhuis... middelmaat
Wüst en zeker Kramer waren dan ook uitzonderlijke talenten.quote:Op maandag 28 december 2009 19:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wust en Kramer werden ook al vroeg commercieele dieren met een grote waffel en dat heeft niet slecht uitgepakt.
Jouw smaak heb ik nooit begrepenquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 19:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jouw smaak heb ik nooit begrepen
Misselijkmakende grapquote:Op maandag 28 december 2009 19:19 schreef Barca het volgende:
Ja, klopt. Ankoné had faalangst. Maar geen valangst.
Valkenburg doet 't toch redelijk. Charmante meid. Maar geen uitstraling van een killer. Voorhuis is wisselvallig. Aardige meid maar helaas geen babe.
wil net zeggen, gerritsen, Boer en wust halen het op 3 afstanden, Timmer (wellicht?!) op 2 en van riessen ook wel op 2quote:Op maandag 28 december 2009 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Schei toch uit over die matrix bij de vrouwen... we gaan never nooit aan die 10 vrouwen komen
Niet te vroeg concluderen hoor. Er kunnen nog wel wat dingen gebeuren.quote:Op maandag 28 december 2009 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Schei toch uit over die matrix bij de vrouwen... we gaan never nooit aan die 10 vrouwen komen
natuurlijk wel, er zijn toch wel 10 vrouwen die voldoen aan de internationale en nationale eisen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:20 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |