Maar alsGroenewold en Van Deutekom zich niet plaatsen. Wie dan wel?quote:Op maandag 28 december 2009 19:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gerritsen en Boer ABSOLUUT niet. Buiten dat ze het nog nooit hebben gedaan, laat je ze zich ook compleet over de kop rijden.
ja, al ging dat geloof ik niet echt goed..quote:Op maandag 28 december 2009 19:45 schreef franklop het volgende:
Leugenaar
Twee jaar terug deed Boer nog éénmalig mee aan de TP, in Calgary geloof ik..
Zoek het even op
Ik hoop op een sportman of vrouw die ooit daar een keer tegenin gaatquote:Op maandag 28 december 2009 19:42 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Blijven zuigen in de hoop dat ze emotioneel gezien instort
Ach ja. En dan heb de Fok!kers weer iemand om over te zeuren vanwege een gemiste medaillekans.quote:
Van Boer stond me ver ook iets bij, maar erg goede herinneringen waren dat inderdaad nietquote:Op maandag 28 december 2009 19:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Leugenaar
Twee jaar terug deed Boer nog éénmalig mee aan de TP, in Calgary geloof ik..
Zoek het even op
ze stortte toen wel volledig in overigens
Gewoon Wüst, Valkenburg en De Vries. Die 4e plaats dan maar niet invullen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:45 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar alsGroenewold en Van Deutekom zich niet plaatsen. Wie dan wel?
Voor de werkende mens?quote:Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef Arcee het volgende:
Ja, waarom zijn de wedstrijden pas zo laat op de dag?
De Vries en Valkenburg.quote:Op maandag 28 december 2009 19:45 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar alsGroenewold en Van Deutekom zich niet plaatsen. Wie dan wel?
Gerritsen en Boer hebben denk ik de inhoud niet om een ploegenachtervolging vol te houden denk ik. De Vries zou kunnen, maar die heeft zich nog niet eens geplaats. Als dat niet via 5 km alsnog gebeurd zou het via een aanwijsplek moeten.quote:Op maandag 28 december 2009 19:43 schreef Barca het volgende:
Pensioen Groenewold.
Achtervolging: Wüst, Valkenburg, De Vries of Gerritsen/Boer? Voorhuis als zij zich plaatst op de 5km?
quote:Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef Arcee het volgende:
was in 2007/2008 idd in Calgary.quote:Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van Boer stond me ver ook iets bij, maar erg goede herinneringen waren dat inderdaad nietDus daar kun je niet van op aan.
Daarom vind ik het ook jammer dat één van die juniores het niet gered hebben. Zou leuke ervaring voor hen zijn geweest... als je toch geen kans maakt... en daarnaast kan dat later zich weer terugbetalen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ach ja. En dan heb de Fok!kers weer iemand om over te zeuren vanwege een gemiste medaillekans.
Ach, die 4e in niet nodig. Dan gewoon het TP-toernooi met zijn drieën doen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Gerritsen en Boer hebben denk ik de inhoud niet om een ploegenachtervolging vol te houden denk ik. De Vries zou kunnen, maar die heeft zich nog niet eens geplaats. Als dat niet via 5 km alsnog gebeurd zou het via een aanwijsplek moeten.
En dan nog heb je maar 3 personen, terwijl er eigenlijk 4 nodig zijn.
ik denk om 't publiek de kans te geven te komen kijken?quote:Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef Arcee het volgende:
Zou die Kemkers niet nog moeilijk kunnen doen?quote:Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon Wüst, Valkenburg en De Vries. Die 4e plaats dan maar niet invullen.
Waarom? Waar kan hij zich dan op baseren om moeilijk te doen? Zijn andere vrouwen hebben zich gewoon niet geplaatst. Dan houdt het op.quote:Op maandag 28 december 2009 19:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zou die Kemkers niet nog moeilijk kunnen doen?
Ik bedoel: wat als De Vries zich niet plaatst voor een individuele afstand en Groenewold en Van Deutekomt ook niet. Wie moet je dan van rijdsters die wél geplaatst zijn kiezen?quote:Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon Wüst, Valkenburg en De Vries. Die 4e plaats dan maar niet invullen.
En vervolgens storten ze na een paar rondjes in. Daar heb je ook niet veel aan in de TPquote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik bedoel: wat als De Vries zich niet plaatst voor een individuele afstand en Groenewold en Van Deutekomt ook niet. Wie moet je dan van rijdsters die wél geplaatst zijn kiezen?
Dus, als Boer en Gerritsen zich wel plaatsen voor de 500m en/of 1000m? Dan toch een van hun om de snelheid te maken?
het punt is dat ze wel bij moeten blijven, aangezien de tijd van de laatste geldt als eindtijd en hun als sprinters houden dat onmogelijk volquote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef Barca het volgende:
[..]
Dus, als Boer en Gerritsen zich wel plaatsen voor de 500m en/of 1000m? Dan toch een van hun om de snelheid te maken?
Dan neem je de ongeplaatste De Vries toch mee, want ze heeft wel aan de kwalificatie-eisen van het IOC voldaan. En De Vries heeft dit seizoen iig iets laten zien, itt Van Deutekom en Groenewold.quote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik bedoel: wat als De Vries zich niet plaatst voor een individuele afstand en Groenewold en Van Deutekomt ook niet. Wie moet je dan van rijdsters die wél geplaatst zijn kiezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |