Vind je dat leuk ofzo? Je komt hier om met mensen te praten en vervolgens vind je het leuk als mensen die mogelijkheid ontnomen wordt?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:35 schreef LudoSanders het volgende:
remlof laat er geen gras over groeien dit nieuwe jaar.
met het woord praten benader je het wel heel zwart witquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Vind je dat leuk ofzo? Je komt hier om met mensen te praten en vervolgens vind je het leuk als mensen die mogelijkheid ontnomen wordt?
Raar.
Als ik communiceren had gebruikt had je het dan kleurrijk gevonden?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
met het woord praten benader je het wel heel zwart wit
Ik denk inderdaad dat dit voor mij voorlopig het hoogtepunt van 2010 was. Of, misschien hè, was het slechts een melding om aan te geven dat er wat met de gegeven FB gedaan is.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Vind je dat leuk ofzo? Je komt hier om met mensen te praten en vervolgens vind je het leuk als mensen die mogelijkheid ontnomen wordt?
Raar.
Een PM naar Remlof heeft ook geholpen gok ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat dit voor mij voorlopig het hoogtepunt van 2010 was. Of, misschien hè, was het slechts een melding om aan te geven dat er wat met de gegeven FB gedaan is.
Jaja, dat zeg je nu.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat dit voor mij voorlopig het hoogtepunt van 2010 was. Of, misschien hè, was het slechts een melding om aan te geven dat er wat met de gegeven FB gedaan is.
wij zijn geen opvoeders hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Jaja, dat zeg je nu..
Als mod moet je je schamen als een van je users wordt gebanned. Als een user wordt gebanned heb je als mod gefaalt om de betreffende user op tijd bij te sturen en heb je huilend aan je grote broer toe moeten geven dat je iemand niet aan kan.
Komop man, smaad?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:34 schreef Adelante het volgende:
Topic dat begon over het NEM meisje is weg, wegens smaad en laster naar TS' vriendin. Geintje moet kunnen, maar het ging te ver en ik ga die rotzooi niet opruimen. Derhalve topic deleted!
En?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:20 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij was dat er ooit, ik zal de search eens aanzwengelen.
Niet gevonden en kan wmb gestart worden. Hoewel ik twijfel aan het succes, maar dat is persoonlijk.quote:
Ensaf; God persoonlijk is het ermee eens, aan jou de eer!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet gevonden en kan wmb gestart worden. Hoewel ik twijfel aan het succes, maar dat is persoonlijk.
Pardon?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Ensaf; God persoonlijk is het ermee eens, aan jou de eer!
Op je almachtige alwetendheid en je vermogen om maagden te bezwangeren.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:19 schreef Adelante het volgende:
Dat je me God persoonlijk vindt, waar baseer je dat op?
Dat doet hij goed danquote:Op zondag 3 januari 2010 18:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Op je almachtige alwetendheid en je vermogen om maagden te bezwangeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |