De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
Ik zal het deze keer kort houden. Ik had het laatst over het uitgaan met oud op nieuw. Hierbij eindigde ik helaas op de eerste hulp. Ik zat in de nachtclub te chillen en chickies te scoren en op een gegeven moment kreeg ik van achteren een knal op mijn kop...
Een driedubbele vierkantswortel had me met een fles op mijn hoofd geslagen.. Ik dacht enkel : "Ik hoop dat het die vermaledijde Ramazan niet is". Anyway ik draaide me bliksemsnel om met bloed dat uit vele kleine wonden gaapte en zag een of andere dronken loser voor me staan. Hij schreeuwde me iets toe van dat het zijn vriendin was en dat ik op moest rotten maar ik besloot er geen tijd meer in te steken en sloeg de brave borst de tering in. Hij leed en jankte als een varken, terwijl ik hem met Biu Tze aan het bewerken was, wensend dat hij nooit geboren was. Enfin, toen de gast werd weggedragen door zijn vrienden kwam security om me eruit te knikkeren. Ik sloeg een ervan de tering in maar de andere 3 konden me net buiten wippen (ik had ook al wat op). Ik eindigde met nieuwjaar dus op de eerste hulp post met een verbandje om mijn hoofd..... De politie schreef hierna natuurlijk weer een bon uit

Ik weet het , het is kort, maar ik kan niet altijd hele epossen meemaken, beste fokkers
De klacht moge duidelijk zijn. Rest mij niet meer dan jullie een spetterend weekend toe te wensen!
Klacht: Ruzie met oud op nieuw
Klacht 2: Security komt moeilijk doen
Klacht 3: Vriend onderbreekt me terwijl ik zijn chickie play
Klacht 4: Opgepakt worden en op de eerste hulp eindigen