ckerz.quote:
jupquote:Op zondag 3 januari 2010 21:02 schreef Suusje-V het volgende:
Moeder gebeten door hond
kutkick, slotje?
[Centraal] Kleine Klachten Topic #1quote:Op zondag 3 januari 2010 17:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Ensaf; God persoonlijk is het ermee eens, aan jou de eer!
Ik steun je, broer, ik heb ze middels een ferme TR gesommeerd het topic met ogenblikkelijke spoed aanstonds alreeds te heropenen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:20 schreef Banzaiaap het volgende:
Mijn topic wat doe je.. Lurken jullie wel eens in het..
Kanquote:Op maandag 4 januari 2010 21:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan achter de tt van dit topic soms [PAINT] bij gezet worden?
Moeten lachen bij een crematie [PAINT]
Ik vind het wel leuk om te weten, maar het is geen KLB topicquote:Op maandag 4 januari 2010 21:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik steun je, broer, ik heb ze middels een ferme TR gesommeerd het topic met ogenblikkelijke spoed aanstonds alreeds te heropenen.
Het is een kwestie van seconden. DAAR GA IK IN IEDER GEVAL WEL VAN UIT FIETS![]()
.
Doe eens een suggestie voor een geschiktere plaats? Neem daarbij in overweging dat alleen KLB users gemist worden als ze gebanned zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om te weten, maar het is geen KLB topic
Ik laat het aan TS over, maar je geeft hem eigenlijk de keuze tussen een middagje sjoelen in een bejaardentehuis of een reuze interessante excursie naar een poepfabriek.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:46 schreef Adelante het volgende:
GC, maar ik denk niet dat het daar getolereerd wordt, dus dan zou ONZ eventueel kunnen. Kan het ook wat losser allemaal.
Helaas komt het daar wel op neer..quote:Op maandag 4 januari 2010 21:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik laat het aan TS over, maar je geeft hem eigenlijk de keuze tussen een middagje sjoelen in een bejaardentehuis of een reuze interessante excursie naar een poepfabriek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |