quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:55 schreef demichiel het volgende:
Ik ben er echt nog niet uit, is iedereen hier nu aan het trollen met uitzondering van troll-trolls?
Het is godverdomme een kat, een dom beest dat in zijn levensjaren al ettelijke lieve beestjes de nek heeft overgebeten, zo van die lieve pluizige vogeltjes en muisjes enzo. Maar oh nee, daar wordt geen traan over gelaten. Ik zeg dat alle katten die een ander beest doodbijten zelf maar doodgebeten moeten worden! En ik hoop dat ze dan nog wat halfdood mogen spartelen! En als het moet, als ik die katten tegenkom doe ik het zelf! GRMBL, zo volledig ZIEK die katten!
Ok, het is wat erg voor het tokkiewijf op haar scooter die al het bloed op haar kleren had enzo, dat gaat er namelijk niet zo makkelijk uit, maar kom op. Beesten zijn er om te slachten en op te eten.
En mevrouw/meneer 'ik eet enkel soms saucijzen, echt waar!' stop toch met die onzin, als er één rund van je geslacht mag worden zonder dat je er een nachtje minder om slaapt eet dan gewoon vlees ipv dat halfpappige ik eet niet zo veel vlees voor de dieren.
Grow some balls, oftewel doe je iets oftewel niet. Je bent een dierenmoordenaar, live with it.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:57 schreef TheiPhoneKiller het volgende:
Awww dat is niet lief:(
Ik hoop dat de mensen die dit hebben gedaan een mortier in hun bek krijgen![]()
![]()
quote:
...gaat te ver.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:09 schreef BigRedKane het volgende:
Wat een gezeikInderdaad zielig voor die kat, maar om er nou topics over te blijven openen...
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Geven katten ook moedermelk?
Dit topic is al uitgemolken.Doe nou niet zo dramatisch man.
Alsof het een voorwerp is...quote:Vandalen blazen kat op met rotje
Wat een zeik-topic..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Sjezus zet dan ook de op van deel 1 er in nerd
Is het ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:14 schreef schijffie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_rotje__.html?p=15,2
[..]
Alsof het een voorwerp is...
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Geven katten ook moedermelk?
Dit topic is al uitgemolken.Doe nou niet zo dramatisch man.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:55 schreef demichiel het volgende:
Ik ben er echt nog niet uit, is iedereen hier nu aan het trollen met uitzondering van troll-trolls?
Het is godverdomme een kat, een dom beest dat in zijn levensjaren al ettelijke lieve beestjes de nek heeft overgebeten, zo van die lieve pluizige vogeltjes en muisjes enzo. Maar oh nee, daar wordt geen traan over gelaten. Ik zeg dat alle katten die een ander beest doodbijten zelf maar doodgebeten moeten worden! En ik hoop dat ze dan nog wat halfdood mogen spartelen! En als het moet, als ik die katten tegenkom doe ik het zelf! GRMBL, zo volledig ZIEK die katten!
Ok, het is wat erg voor het tokkiewijf op haar scooter die al het bloed op haar kleren had enzo, dat gaat er namelijk niet zo makkelijk uit, maar kom op. Beesten zijn er om te slachten en op te eten.
En mevrouw/meneer 'ik eet enkel soms saucijzen, echt waar!' stop toch met die onzin, als er één rund van je geslacht mag worden zonder dat je er een nachtje minder om slaapt eet dan gewoon vlees ipv dat halfpappige ik eet niet zo veel vlees voor de dieren.
Grow some balls, oftewel doe je iets oftewel niet. Je bent een dierenmoordenaar, live with it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |