quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:55 schreef Ringo het volgende:
Vaak functioneren mensen veel beter en zijn ze relaxter in de omgang vlak nadat ze een beest hebben gepijnigd. Dan is de frustratie uit hun lijf en geest en kunnen ze er weer voor een poos met frisse moed tegenaan.
Mogen ze het ook op jou botvieren?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:55 schreef Ringo het volgende:
Vaak functioneren mensen veel beter en zijn ze relaxter in de omgang vlak nadat ze een beest hebben gepijnigd. Dan is de frustratie uit hun lijf en geest en kunnen ze er weer voor een poos met frisse moed tegenaan.
Je edit de helft van mijn post lul, probeer je mij hier nu een slechte naam te gevenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Euh, wat heeft dat er mee te maken?
Daar heb je geen anderen voor nodig hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
probeer je mij hier nu een slechte naam te geven
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:02 schreef Eva4Evah het volgende:
Wow... dat is echt ziekmakend. Wat een leed voor dat beesten wat zijn er toch een hoop gekken op de wereld... dat ze gepakt en flink gestraft mogen worden, maar dat zal wel weer niet.
Maar met de rest erbij, wat heeft het er dan mee te maken?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je edit de helft van mijn post lul, probeer je mij hier nu een slechte naam te geven
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik woon in Arnhem, maar goed dat ik het niet heb zien gebeuren.
Is dat werkelijk?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:55 schreef Ringo het volgende:
Klein detail is natuurlijk dat bij dierproeven en fokkerijen het dierenleed nut heeft. Daar is bij het stoppen van vuurwerk in het achterwerk van een kat iets minder sprake van he.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo'n rotje is zielig maar de kans dat het dier bijna meteen dood is wel groot en heeft dus minder te lijden dan bij dierproeven of dieronvriendelijke fokkerijen.
Nee, dit zijn nou juist de mensen die nadat ze dieren hebben mishandeld/gedood vaak overstappen naar mensen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:55 schreef Ringo het volgende:
Ik gebruik sinds een half jaar weinig tot geen cosmetica meer, plus het feit dat het allemaal van de Lush komt wat allemaal dierenproefvrij etc wordt gedaan! Ik ben eigenlijk vegetarier, maar heel af en toe eet ik eens een sauzijsje ja omdat hier niet vlees-vrij wordt gekookt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat werkelijk?
Dan ga ik vanavond dat konijn van de buren maar eens onder handen nemen.
Overigens durf ik te wedden dat 9 van de 10 mensen die hier zo hard lopen te schreeuwen dat het dierenmishandeling is, zelf cosmetica gebruiken, vlees eten etc. Zo'n rotje is zielig maar de kans dat het dier bijna meteen dood is wel groot en heeft dus minder te lijden dan bij dierproeven of dieronvriendelijke fokkerijen.
Nou dat het dus blijkbaar is gebeurd in Arnhem? En dat ik het misschien wel gezien had kunnen hebben? En me afvraag hoe ik dan had gereageerd?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef padlarf het volgende:
[..]
Maar met de rest erbij, wat heeft het er dan mee te maken?
[..]
Nee hoor. Dit was gewoon pure peer pressure, heeft daar verder niks mee te maken. Het kan inderdaad wel, maar in dit geval denk ik niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee, dit zijn nou juist de mensen die nadat ze dieren hebben mishandeld/gedood vaak overstappen naar mensen.
Wel de OP lezen, het is niet in Arnhem gebeurdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou dat het dus blijkbaar is gebeurd in Arnhem? En dat ik het misschien wel gezien had kunnen hebben? En me afvraag hoe ik dan had gereageerd?
Nee trut. lieverd. Die kerel die geld uitloofde voor een tip komt uit Arnhem, niet de dader.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou dat het dus blijkbaar is gebeurd in Arnhem? En dat ik het misschien wel gezien had kunnen hebben? En me afvraag hoe ik dan had gereageerd?
En dan anderen ervan beschuldigen je belachelijk te makenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorryquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:10 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee trut. lieverd. Die kerel die geld uitloofde voor een tip komt uit Arnhem, niet de dader.
Dát vind ik inderdaad ook hypocriet. Dieren lijden bij en voor de slacht, zonder twijfel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Overigens durf ik te wedden dat 9 van de 10 mensen die hier zo hard lopen te schreeuwen dat het dierenmishandeling is, zelf cosmetica gebruiken, vlees eten etc. Zo'n rotje is zielig maar de kans dat het dier bijna meteen dood is wel groot en heeft dus minder te lijden dan bij dierproeven of dieronvriendelijke fokkerijen.
Oh dat vind ik wel heel goed, dit is de eigenaar of gewoon een dierenliefhebber?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:10 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee trut. lieverd. Die kerel die geld uitloofde voor een tip komt uit Arnhem, niet de dader.
Ik denk gewoon een dierenliefhebber. En inderdaad sympathieke actie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel heel goed, dit is de eigenaar of gewoon een dierenliefhebber?
Natuurlijk heeft dat geen nut. Wij vinden dat het nut heeft omdat we lekker willen ruiken, er mooi uit willen zien en lekker willen eten. Dan zou je het nut van een rotje in een kat douwen vermaak kunnen noemen. Of de ontlading van frustratie waar Ringo het over heeft.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Klein detail is natuurlijk dat bij dierproeven en fokkerijen het dierenleed nut heeft. Daar is bij het stoppen van vuurwerk in het achterwerk van een kat iets minder sprake van he.
Dan is het in elk geval nog functioneel, en ik durf te betwijfelen of dit dier minder heeft geleden dan die dieren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat werkelijk?
Dan ga ik vanavond dat konijn van de buren maar eens onder handen nemen.
Ah, dus omdat het functioneel is (lees: het komt jou in dit geval wel goed uit), is het allemaal wel ineens prima dat een dier lijdt. Dat is werkelijk hypocrisie ten top.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan is het in elk geval nog functioneel, en ik durf te betwijfelen of dit dier minder heeft geleden dan die dieren.
Ik kan prima lezen, ik kan Klazienaveen ruiken als ik een flinke teug neem, dus ja ik woon (heel erg) dichtbij!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
Kun jij ook niet lezen of woon je in de buurt van Klazienaveen?
Inderdaad. Waar heb je dit vandaan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik denk gewoon een dierenliefhebber. En inderdaad sympathieke actie.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je moet je kat het hele jaar binnenhouden. Ik blijf niet op de rem trappen.
CherryLips kwam het tegen op nu.nlquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Inderdaad. Waar heb je dit vandaan?
Waarom is het hypocriet als je dierenleed goedkeurt wanneer het een hoger doel dient, maar afkeurt als het nergens goed voor is?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, dus omdat het functioneel is (lees: het komt jou in dit geval wel goed uit), is het allemaal wel ineens prima dat een dier lijdt. Dat is werkelijk hypocrisie ten top.
Dankje, werkelijk hartverwarmend dat er zulke mensen zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef padlarf het volgende:
[..]
CherryLips kwam het tegen op nu.nl
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-in-achterwerk.html
Ja, katten zijn kut omdat wij ze gedomesticeerd hebben en omdat wij auto's hebben uitgevonden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je moet je kat het hele jaar binnenhouden. Ik blijf niet op de rem trappen.
Nee de schuld van de baasjes drol, er staat toch niet dat een kut binnen moet blijven (uit zichzelf)......quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:41 schreef newClear het volgende:
[..]
Ja, katten zijn kut omdat wij ze gedomesticeerd hebben en omdat wij auto's hebben uitgevonden.
Het is de schuld van de katten!1
Ze passen zich maar aan met hun grote machtige hersentjes!![]()
disclaimer: Ik heb geen huisdieren, maar een beetje nadenken mag ook wel
Je gaat een kat toch niet serieus het hele jaar lang binnen houden?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee de schuld van de baasjes drol, er staat toch niet dat een kut binnen moet blijven (uit zichzelf)......
Dat hoeft ook niet, maar hij hoeft ook niet als een ongecontroleerd projectiel door de straten te zwerven en bij anderen in de tuin te schijten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:45 schreef newClear het volgende:
[..]
Je gaat een kat toch niet serieus het hele jaar lang binnen houden?
Volgens mij is de oplossing gewoon geen huisdieren nemen...
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom is het hypocriet als je dierenleed goedkeurt wanneer het een hoger doel dient, maar afkeurt als het nergens goed voor is?
Waar zeg ik dat het prima is?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, dus omdat het functioneel is (lees: het komt jou in dit geval wel goed uit), is het allemaal wel ineens prima dat een dier lijdt. Dat is werkelijk hypocrisie ten top.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:55 schreef Ringo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |