Dit en jij (door deze uitspraak) zijn duidelijk de uitzondering die regel bevestigen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:48 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik vind niets beter.
[..]
En die intelligentie zetten we in om een kat via zijn anus op te blazen.
Ja, en om het universum verder te ontdekken en andere menselijke wetenschappelijke hoogtepunten terwijl dieren hun eigen kak eten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:48 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik vind niets beter.
[..]
Ghehehe, nu je het zó zegt!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:49 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Maar zeg nou eerlijk, dat beest heeft een rotje in z'n reet, begint te miauwen als een gek, en dan op een gegeven moment hoor je MIAAAAA-BOOM...en dan een hele lange stilte. Daar moet je toch wel een beetje om kunnen lachen lijkt me, tuurlijk is het ziek dat mensen dit echt doen, het gaat veel te ver, maar toch...ik vind het ergens ook wel lachwekkend hoor.
Got to be kiddin'.quote:
Nou een kat krijgt het niet eens voor elkaar om een mens zijn anus op te blazen.quote:[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:01 schreef GlenSpey het volgende:
wat een teringflikkers
je moet die gasten gewoon in een kelder opsluiten en ze elke dag met vuurwerk bekogelen tot ze het ervan besterven.
Waarschijnlijk van de hyves van een 45 jarige met een pittig kort kapsel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omfg waar heb je dat chessy-ass plaatje in godsnaam vandaan
Inderdaad. Want dit is echt ridicuul, macaber en afschuwelijk. Hoe kan je dit nou een dier aandoen? Een dier, wat niet kan denken, wat niet kan spreken, wat niet de verantwoordelijkheid heeft voor zijn daden. Wat een mens wel kan. Een mens kan bedenken dat dit zo luguber is dat het niet zou moeten. Een mens kan dat, en daarom zou je verwachten dat niemand dit ooit zou doen. En ik begrijp ook echt niet hoe iemand dit kan doen, wat er in godsnaam leuk is om een rotje in een kat aan te brengen. En nee, ik ben tegen geweld, ik haat geweld. Maar bij dit soort dingen wil ik er persoonlijk wel op af stappen om ze gewoon af te schieten. Want woorden helpen hierbij niet meer hoor. Wat moet je in hemels naam tegen zo'n persoon zeggen? Dat het niet mag? Dat het onverantwoordelijk is? Ze hebben een dier vermoord op een afschuwelijke wijze, dan helpen woorden niet.... Waarschijnlijk helpt niks en worden dit soort jochies vanzelf het slachtoffer bij hun volgende actie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:01 schreef Paaskonijn het volgende:
En nu komen hier weer alle dierenvriendjes schreeuwen om de doodstraf en dat ze hetzelfde bij hun moeten doen, blabla.
Omdat goaf uitziet!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Inderdaad. Want dit is echt ridicuul, macaber en afschuwelijk. Hoe kan je dit nou een dier aandoen? Een dier, wat niet kan denken, wat niet kan spreken, wat niet de verantwoordelijkheid heeft voor zijn daden. Wat een mens wel kan. Een mens kan bedenken dat dit zo luguber is dat het niet zou moeten. Een mens kan dat, en daarom zou je verwachten dat niemand dit ooit zou doen. En ik begrijp ook echt niet hoe iemand dit kan doen, wat er in godsnaam leuk is om een rotje in een kat aan te brengen. En nee, ik ben tegen geweld, ik haat geweld. Maar bij dit soort dingen wil ik er persoonlijk wel op af stappen om ze gewoon af te schieten. Want woorden helpen hierbij niet meer hoor. Wat moet je in hemels naam tegen zo'n persoon zeggen? Dat het niet mag? Dat het onverantwoordelijk is? Ze hebben een dier vermoord op een afschuwelijke wijze, dan helpen woorden niet.... Waarschijnlijk helpt niks en worden dit soort jochies vanzelf het slachtoffer bij hun volgende actie.
En nogmaals, ik hoop het. Want ik kan hier écht niet tegen, er is geen enkel argument voor waarom dit beest had moeten overlijden. Ik heb zelf een kat, en ik hou van dat beestje, het kruipt elke avond bij me in bed, het knort en prr't en ik zou mezelf willen vermoorden als zoiets met mijn beestje gebeurd. Ik zou dan echt depressief raken, gewoon omdat het zo oneerlijk is. Hoe denk je dat de eigenaars zich voelen van dit beestje? Daar heb je zeker niet over nagedacht... Ik hoop dat je dat gaat doen en dit soort onzinnige rot opmerkingen voortaan achterwege laat. Want het is echt pure mishandeling. Of ben je soms ook voor de bearfights in Pakistan en de stenigingen in Irak?
Das geen argument, dat is een mongolen actie, een actie voor mensen met een iq onder de 50!quote:
Wat een zwartwit denken weerquote:
Nou een potlood in de kont van een hond steken als 4jarige is nog tot daar aan toe,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:09 schreef Ringo het volgende:
Ik vind dierenmishandeling een leuke hobby. Begrijp ook niet waarom mensen hier zo moelijk over doen. Voor hetzelfde geld hadden die gasten hun pijlen gericht op onschuldige voorbijgangers. Dan waren er misschien echte doden gevallen. Dat wil toch niemand?
heb je het gezien was je erbij?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:10 schreef tennisracket het volgende:
Wat nou als, stel, dat een paar jongens een rotje afstaken.
En dat die kat, erop ging zitten.
Wat dacht jij van rondjes laten fietsen zonder zadelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:09 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Oog om oog tand om tand
Als ze die kutklotekutkids vinden, gewoon ook een dikke voetzoeker in de reet stoppen en aansteken...en dat 10x
Was jij erbij, toen die lui het rotje in de kat zijn anus deden?quote:
Ja, dat snap ik wel. Maar niks helpt tot het executeren, of 20 jaar cel. Dat mag ook. Maar voor 20 jaar cel zal je wel minsten 200 mensen en katten moeten vermoorden voordat hier in NL zo'n straf wordt gegeven.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:10 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wat een zwartwit denken weerSnap je dan echt niet dat er een heel veld van mogelijkheden zit tussen foei zeggen en executeren?
Niet, die kat ging er op zitten, dat zag jij toch ook???quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:11 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Was jij erbij, toen die lui het rotje in de kat zijn anus deden?
En je hebt ze geen eens tegen gehouden.
Jaaaaaaaaaaaaaaaa dat klopt,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:10 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou een potlood in de kont van een hond steken als 4jarige is nog tot daar aan toe,
maar jij bent toch al 6!!!!!!
En wie ben ik, om die kat tegen te houden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:13 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Niet, die kat ging er op zitten, dat zag jij toch ook???
Obvious troll.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:09 schreef Ringo het volgende:
Ik vind dierenmishandeling een leuke hobby. Begrijp ook niet waarom mensen hier zo moelijk over doen. Voor hetzelfde geld hadden die gasten hun pijlen gericht op onschuldige voorbijgangers. Dan waren er misschien echte doden gevallen. Dat wil toch niemand?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa dat klopt,Zhe-AnGeL
.
Hoe weet je dat? Helderziend?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar niks helpt tot het executeren, of 20 jaar cel.
Exact, ik doe dat ook. :3quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:25 schreef 19hunter91 het volgende:
en daarom hield ik mijn kat dus binnen met de jaarwisseling..
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:09 schreef Ringo het volgende:
quote:Dinsdagochtend meldde een inwoner van Arnhem zich bij de Dierenbescherming. Hij looft belangeloos 5000 euro uit voor de tip die leidt tot aanhouding van de dader. Die riskeert volgens het Openbaar Ministerie in Assen een straf van maximaal drie jaar cel of een boete van 18.500 euro.
Als hij deze straf ook werkelijk waar zou krijgen, perfect!quote:
Je moet je kat het hele jaar binnenhouden. Ik blijf niet op de rem trappen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:25 schreef 19hunter91 het volgende:
en daarom hield ik mijn kat dus binnen met de jaarwisseling..
Misschien iets beter, zo?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:09 schreef -Willempie- het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan katten, maar dit had dat beestje ook niet verdiend.
Ik woon in Arnhem, maar goed dat ik het niet heb zien gebeuren.quote:
Nou, dat weet ik zo net nog niet. Figuren als Lambiekje hebben ook gewoon een baan enzo.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:46 schreef Rookert het volgende:
Kan me niet voorstellen dat deze figuren überhaupt normaal kunnen functioneren, ben je op andere terreinen ook niet lekker in je hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |