En wie ben ik, om die kat tegen te houden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:13 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Niet, die kat ging er op zitten, dat zag jij toch ook???
Obvious troll.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:09 schreef Ringo het volgende:
Ik vind dierenmishandeling een leuke hobby. Begrijp ook niet waarom mensen hier zo moelijk over doen. Voor hetzelfde geld hadden die gasten hun pijlen gericht op onschuldige voorbijgangers. Dan waren er misschien echte doden gevallen. Dat wil toch niemand?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa dat klopt,Zhe-AnGeL
.
Hoe weet je dat? Helderziend?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar niks helpt tot het executeren, of 20 jaar cel.
Exact, ik doe dat ook. :3quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:25 schreef 19hunter91 het volgende:
en daarom hield ik mijn kat dus binnen met de jaarwisseling..
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:09 schreef Ringo het volgende:
Ik vind dierenmishandeling een leuke hobby. Begrijp ook niet waarom mensen hier zo moelijk over doen. Voor hetzelfde geld hadden die gasten hun pijlen gericht op onschuldige voorbijgangers. Dan waren er misschien echte doden gevallen. Dat wil toch niemand?
quote:Dinsdagochtend meldde een inwoner van Arnhem zich bij de Dierenbescherming. Hij looft belangeloos 5000 euro uit voor de tip die leidt tot aanhouding van de dader. Die riskeert volgens het Openbaar Ministerie in Assen een straf van maximaal drie jaar cel of een boete van 18.500 euro.
Als hij deze straf ook werkelijk waar zou krijgen, perfect!quote:
Je moet je kat het hele jaar binnenhouden. Ik blijf niet op de rem trappen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:25 schreef 19hunter91 het volgende:
en daarom hield ik mijn kat dus binnen met de jaarwisseling..
Misschien iets beter, zo?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:09 schreef -Willempie- het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan katten, maar dit had dat beestje ook niet verdiend.
Ik woon in Arnhem, maar goed dat ik het niet heb zien gebeuren.quote:
Nou, dat weet ik zo net nog niet. Figuren als Lambiekje hebben ook gewoon een baan enzo.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:46 schreef Rookert het volgende:
Kan me niet voorstellen dat deze figuren überhaupt normaal kunnen functioneren, ben je op andere terreinen ook niet lekker in je hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |