Maak je dan nuttig en ga dat bloed is even snel opruimen! Ammoniak werkt goedquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:13 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Van wie is dat bloed dan dat bij ons op de gang ligt?
Als je echt moet / wilt wachten tot ze terug zijn, dan wordt het wel wat later denk ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:10 schreef Suusje-V het volgende:
sub-klacht: goed voornemen om eindelijk eens op tijd te gaan slapen, lig ik waarschijnlijk alwéér pas om 2u in m'n bed
quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je echt moet / wilt wachten tot ze terug zijn, dan wordt het wel wat later denk ik
Nope, hakkie-takkie-weg-met-zakkiequote:Op donderdag 18 juni 2009 00:15 schreef Seam het volgende:
Hond is nu trouwens afgeschoten neem ik aan ?
je droomt nog steeds, zelfs dit topic is een droomquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:13 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Van wie is dat bloed dan dat bij ons op de gang ligt?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:16 schreef Bakkerbier het volgende:
TS moet om half 9 naar bed van mama anders krijgt TS huisarrest.
Die hond heeft bloedgeproeft, voortaan wil hij meer. Hij weet nu dat het bij je moeder te halen is..........quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:16 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
[..]
Nope, hakkie-takkie-weg-met-zakkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Van 't Hek?quote:
Ik vreesde meer voor haar leven, maar jij denkt gelijk aan perverse dingenquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, ze gaat haar pyjamabroekje niet voor je uit doen.
Alleen in het geval van een ernstige (diepe) hondenbeet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:27 schreef leRomein het volgende:
"Maar nu moet ik dus nog wakker blijven om op het huis en de hond te passen"
Is het bij jullie gebruikelijk dat er altijd iemand wakker blijft om op het huis en de hond te passen?
Door wakker te blijven zorg je niet dat het beter gaat met je moeder. Ze maakt zich nu alleen maar druk om jou. Je bent al zo oververmoeid en nu, door haar toedoen, mis je weer die broodnodige slaap!quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:28 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Alleen in het geval van een ernstige (diepe) hondenbeet.
E-player.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:27 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik vreesde meer voor haar leven, maar jij denkt gelijk aan perverse dingen
Wat een asociale moeder heeft zij eigenlijk, he.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:29 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Door wakker te blijven zorg je niet dat het beter gaat met je moeder. Ze maakt zich nu alleen maar druk om jou. Je bent al zo oververmoeid en nu, door haar toedoen, mis je weer die broodnodige slaap!
Behoorlijk, ben blij dat mij dat soort dingen niet meer kunnen gebeuren! (woon op mezelf)quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:31 schreef leRomein het volgende:
[..]
Wat een asociale moeder heeft zij eigenlijk, he.
edit: en bovendien moet paps ook nog eens mee, die zit daar toch ook helemaal niet op te wachten op dit uur...
Met zo'n zinsbouw zul je bij mannen ook geen potten breken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:33 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Behoorlijk, ben blij dat mij dat soort dingen niet meer kunnen gebeuren! (woon op mezelf)
Enneh Thomas omdat ik enigsinds een empathisch vermogen heb, betekent nog niet dat ik alle vrouwen probeer te versieren op internet
Jouw zinsbouw is ook niet iets om over naar huis te schrijvenquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Met zo'n zinsbouw zul je bij mannen ook geen potten breken.
Daar komt het eigenlijk wel op neer jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:41 schreef Dartanion het volgende:
[..]
@TS, je bent een beetje een ramptoerist bij je eigen moeder? Ik vind dat er nooit een excuus is voor verslapenslappeling...
Ik ben niet zo goed in paintsquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:47 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Als je toch wakker blijft... ik mis alleen nog een paint.
Terechte klacht trouwens.
ff offtopic: FCZwolleZuid? Je bent in de war met SVI?quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:47 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Als je toch wakker blijft... ik mis alleen nog een paint.
Terechte klacht trouwens.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:52 schreef Lkw het volgende:
Klotehonden. Blaffen, schijten en bijten, veel meer komt er niet uit die beesten. Daarbij meuren ze als de ziekte, zeker als het geregend heeft, en laten ze gore ruften. Het is me een raadsel waarom mensen dit soort rommel in huis halen.
Misschien is ze al doodgebloed onderweg.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:56 schreef Suusje-V het volgende:
Met de hondddddd gaat het primaHij heeft een dikke vacht (hij stinkt overigens niet naar hond - tenzij je echt met je neus in z'n vacht zit - ook niet als hij nat is. En ruften liet hij alleen toen hij een puppy was
), dus hij kan wel tegen een stootje.
Ben alleen wel benieuwd hoe het met m'n moeder is..Straks moet het gehecht worden enzo
Of moet 'r arm eraf!![]()
!!!11!!!!!1!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |