Voor het eerst sinds weken lag ik weer eens netjes op tijd in m'n bedje rond een uur of 11.
Ik lag nog even muziek te luisteren, maar besloot toch maar te gaan slapen.
Opeens hoor ik van buiten 2 honden blaffen en mensen schreeuwen. Één daarvan klonk verdacht veel als mijn moeder.
Even later hoor ik de deur open en dicht gaan en een vreemde praten. En ben ik in mijn slaapkleding toch maar even beneden gaan checken.
Bleek het de overbuurvrouw te zijn die vertelde dat mijn moeder was gebeten door haar hond (die is vrij aggressief tegen andere honden, onze hond in dit geval). Ze waren aan het vechten en m'n moeder's arm zat er tussen!

Overal bloed, bebloed lapje om m'n moeders arm.
Ze ging even naar de wc (volgens mij om te kotsen

en toen ze terug kwam zag ik 3 diepe wonden in haar hand en arm. Ze zag ook vrij bleek en zei dat ze er misselijk van was.
Nou, allebei m'n ouders en de buurvrouw zijn nu dus naar het ziekenhuis voor (hoogstwaarschijnlijk) een tetanus prik en weet ik veel wat nog meer.
Maar nu moet ik dus nog wakker blijven om op het huis en de hond te passen, en wachten tot ze terugkomen.

Klacht: Valse hond die m'n moeder bijt

sub-klacht: goed voornemen om eindelijk eens op tijd te gaan slapen, lig ik waarschijnlijk alwéér pas om 2u in m'n bed