Deze zin moet je uitleggen, denk ik.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Degene die overdreven was, waardoor er muziek zoals K3 en Samson en Gert voorbij kwam.
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Deze zin moet je uitleggen, denk ik.
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Deze zin moet je uitleggen, denk ik.
Ik snapte 'm eerst ook niet, maar volgens mij verwijst hij op een of andere vage manier met 'degene die' naar 'de ceremonie'quote:De ceremonie was heel erg mooi.
Degene die overdreven was, waardoor er muziek zoals K3 en Samson en Gert voorbij kwam.
Vooral dit stukje sloeg erg aan bij mijquote:Op maandag 4 januari 2010 20:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Toen het liedje van Samson en Gert voorbij kwam en ik Samson hoorde zingen moest ik direct denken aan "MOHHHH GERTJEEEE !!! "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al aangepastquote:Op maandag 4 januari 2010 20:29 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
[..]
Ik snapte 'm eerst ook niet, maar volgens mij verwijst hij op een of andere vage manier met 'degene die' naar 'de ceremonie'
Hoezo dat?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:30 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind je maar een respectloze hond eigenlijk
Ja maar dan is het zo bedoeldquote:Op maandag 4 januari 2010 20:29 schreef DutchieBre het volgende:
Een oom van me is ook overleden.
Op de crematie ging opeens zijn "beste vriend" een verhaaltje vertellen over hem.
De man was geheel gekleed in Rambo uniform inclusief haarband, geloof me, naast
mij hebben nog velen nooit zo hard gelachen. Hoe triest de gelegenheid ook is, bepaalde
zaken moet je gewoon niet voor je houden !
die dag had ik overigens nog een crematie en een huwelijksfeestje :S ..
Bijna 2 weddings and a funeral, maar dan andersom
Heb mn mening al herzienquote:Op maandag 4 januari 2010 20:32 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ik zou het echt niet erg vinden als mensen moeten lachen op mijn crematie/begrafenis hoor, humor moet er zijn, zelfs na de dood. En ik wil al helemaal niet dat iedereen zwart gekleed gaat.Doe maar lekker aan wat je normaal aan doet, het liefst zelfs vrolijke kleurtjes
Nouja, kan dat ook liggen aan mijn opvoeding hoor
Maar ik zou het eigenlijk wel begrijpen, als insider, als een buitenstaander (iemand die de overledenen helemaal niet kende) zou moeten lachen om de K3 en Samson&Gert liedjes die er gedraaid werden op een begrafenis
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar dan is het zo bedoeld
Nu was ik waarschijnlijk de enige die er om moest lachen, terwijl het dus de bedoeling was dat het een sentimenteel liedje zou zijn
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:30 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Vooral dit stukje sloeg erg aan bij mijHet was een vrouw, en ze had wat ik gehoord heb wel syndroom van down.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mentaal was ze 1.5 geloof ik
Voor de rest was het een hele mooie bijeenkomst, ik had een brok in mijn keel![]()
Tsja, dan is het extra kut als er dan een binnenpretje naar boven komtquote:Op maandag 4 januari 2010 20:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het was een vrouw, en ze had wat ik gehoord heb wel syndroom van down.
Mentaal was ze 1.5 geloof ik
Voor de rest was het een hele mooie bijeenkomst, ik had een brok in mijn keel
Inderdaadquote:Op maandag 4 januari 2010 20:33 schreef koningdavid het volgende:
Respect voor TS overigens dat hij zijn vriendin aanbood mee te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |