5 sterrenquote:Op zondag 3 januari 2010 12:05 schreef Penisbaard het volgende:
Goed gebruikt gemaakt van je stem, leuke beelden. Ik heb het filmpje helemaal uitgekeken.
Ik ben ook niet enthousiast maar boosquote:Op zondag 3 januari 2010 12:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Je klinkt lekker enthousiastMaar is die gelwax nog evenduur? dan zou je klacht terecht zijn....
Wat had je dan verwacht bij een topic van mijquote:Op zondag 3 januari 2010 12:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is het nut van een filmpje waarin een geestelijk achtergesteld persoon één hele minuut lang over gelwax zit te lullen?
Niets, dat is zelfs heel pijnlijkquote:Op zondag 3 januari 2010 12:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is het nut van een filmpje waarin een geestelijk achtergesteld persoon één hele minuut lang over gelwax zit te lullen?
Je kunt mijn stem elke week horen bij fokradio hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 12:07 schreef Ascendancy het volgende:
TS wil hiermee doen alsof ie een autist is.
Maar helaas TS, je bent het gewoon echt, de de jeweetzelluf enzo, die zijn te gemaakt. Maar die fucking kutstem getuigd van een mislukte motoriek.
Ik kan het juist wel waarderen, is weer eens wat anders, doorbreekt lekker de dag, lekker uit die dagelijkse sleur, lekker gek.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:06 schreef wikwakka2 het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kan het juist wel waarderen, is weer eens wat anders, doorbreekt lekker de dag, lekker uit die dagelijkse sleur, lekker gek.
Zeg maar gewoon helemaal toppie, dus?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kan het juist wel waarderen, is weer eens wat anders, doorbreekt lekker de dag, lekker uit die dagelijkse sleur, lekker gek.
Toppiejoppiequote:Op zondag 3 januari 2010 12:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon helemaal toppie, dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |