En zanger van de Memories-band toch ook?quote:Op maandag 28 december 2009 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die kale? Dat was ooit de zanger van het legendaaarische Boom Boom Mancini.
quote:Op maandag 28 december 2009 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zanger van de Memories-band toch ook?
GEFELICITEERD!!!quote:
Ja, vanaf nu wel. Heb een tijdje als MinnieMin gepost. Maar ik ben nu uit de eh.. kast (?) gekomen vandaagquote:Op maandag 28 december 2009 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De mannen hier lezen er gewoon overheen!!! Maar wat superleuk zeg... kom je ook in OUD posten?
quote:
feliquote:Op maandag 28 december 2009 14:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, vanaf nu wel. Heb een tijdje als MinnieMin gepost. Maar ik ben nu uit de eh.. kast (?) gekomen vandaag
Thanks mannen... voor de inmiddels gekomen felicitaties
Ik hoop op een goede muzikale opleiding van de kleine, maar ik moet wel vechten tegen papa, die het liefst naar alles luistert waar maar een stevige beat achter dreunt...![]()
Ah, is hij dat die hier altijd bij het PIN-apparaat staat..quote:Op maandag 28 december 2009 14:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, vanaf nu wel. Heb een tijdje als MinnieMin gepost. Maar ik ben nu uit de eh.. kast (?) gekomen vandaag
Ik hoop op een goede muzikale opleiding van de kleine, maar ik moet wel vechten tegen papa, die het liefst naar alles luistert waar maar een stevige beat achter dreunt...![]()
quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 14:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2009 14:31 schreef djenneke het volgende:
Dan snappen jullie ook meteen waarom ik dat nachtbraken niet meer helemaal trek
Yep, braken doe je nu maar 's ochtends.quote:Op maandag 28 december 2009 14:31 schreef djenneke het volgende:
snap ik heulemaal nix van...... mietje!!quote:Op maandag 28 december 2009 14:31 schreef djenneke het volgende:
He joh, nou heb ik allemaal weer vlindertjes in mijn buik...quote:Op maandag 28 december 2009 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Dit is het begin van het einde van het nachtbraken. Als de baby er tzt is, kom je er helemaal niet meer aan toe.
quote:Op maandag 28 december 2009 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, braken doe je nu maar 's ochtends.
Feli
als de baby er is begint het nachtbraken juist pasquote:Op maandag 28 december 2009 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Dit is het begin van het einde van het nachtbraken. Als de baby er tzt is, kom je er helemaal niet meer aan toe.
Wordt nog veel meer als je je baby eenmaal begint te voelen.quote:Op maandag 28 december 2009 14:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
He joh, nou heb ik allemaal weer vlindertjes in mijn buik...
pedagogisch niet verantwoordquote:Op maandag 28 december 2009 14:37 schreef djenneke het volgende:
Ik moet jullie gaan verlaten... helaas.
Vond het weer ouderwets gezellig
Maar ik kom morgen weer terug.
En ik vind hier niets aan, sorry. Tictacs in mijn neus
Wordt dan wel druk daarbinnenquote:Op maandag 28 december 2009 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wordt nog veel meer als je je baby eenmaal begint te voelen.![]()
![]()
Moet even kunnen hier toch?
quote:Op maandag 28 december 2009 14:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als de baby er is begint het nachtbraken juist pas
Voor die tijd roep ik snel nog even: Als het gepland/gewenst is, dan van harte!!!quote:Op maandag 28 december 2009 14:35 schreef djenneke het volgende:
Als we zo doorgaan, komt er straks een modje die zegt dat dit topic in OUD thuishoort
quote:Op maandag 28 december 2009 14:37 schreef djenneke het volgende:
Ik moet jullie gaan verlaten... helaas.
Vond het weer ouderwets gezellig
Maar ik kom morgen weer terug.
En ik vind hier niets aan, sorry. Tictacs in mijn neus
nou, daar zeg ik geen nee tegenquote:Op maandag 28 december 2009 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]alleen op een andere manier dan. Wij hebben met Lennon weinig nachtbraken gehad.
Psst wil je de uitzendingen Top2000 a gogo weer op dvd?
Zo gepland en gewenst als maar kan... thanks!quote:Op maandag 28 december 2009 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor die tijd roep ik snel nog even: Als het gepland/gewenst is, dan van harte!!!
quote:Op maandag 28 december 2009 14:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ga weg, en kom nooit meer terug
nee hoor, tot laters
Komt voor elkaar!!!quote:Op maandag 28 december 2009 14:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nou, daar zeg ik geen nee tegen
ik heb er alweer een paar gemist
toedeledokiequote:Op maandag 28 december 2009 14:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zo gepland en gewenst als maar kan... thanks!
[..]bye
succes...quote:Op maandag 28 december 2009 14:40 schreef het_fokschaap het volgende:
even naar carglass voor een nieuwe ruit
Bij dit soort nummers gaat dat ook lang duren, had wmb meegemogen in de kelders van het failliesement van The Entertainment Groupquote:
Luciequote:Op maandag 28 december 2009 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Het enige mooie aan dit nummer is:
[ afbeelding ]
Mwoah, liever Do danquote:Op maandag 28 december 2009 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Met het liedje is weinig mis, het gaat om deze uitvoeringquote:Op maandag 28 december 2009 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje dom.quote:Op maandag 28 december 2009 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Marco B. verklaart dan ook dat hij niet wist dat dit een cover was, dat er tijdens vergaderingen niet over gesproken is en dat hij sowieso niet bij die vergaderingen was.
quote:Op maandag 28 december 2009 14:49 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wat een top 500 heb jij in je blog staan! Ik lees hem mooi even door
Ja ben er even doorgescrolled. Terechte nummer 1, staat een boel goeds tussen maar ook wel wat kutzooi.quote:Op maandag 28 december 2009 14:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar het is best veel om 'even' door te lezen hoor
quote:Op maandag 28 december 2009 14:52 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja ben er even doorgescrolled. Terechte nummer 1, staat een boel goeds tussen maar ook wel wat kutzooi.
Thanks! Heeft best veel tijd gekost ja.quote:Op maandag 28 december 2009 14:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar knap zoiets samen te stellen.
ik doe het je niet na.quote:Op maandag 28 december 2009 14:54 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Thanks! Heeft best veel tijd gekost ja.
Mooi uurtje komt eraan!!
Daarna komt 11quote:Op maandag 28 december 2009 14:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik doe het je niet na.
Ben bij 10 nummers de tel al kwijt!
ja maar nr 11 is eigenlijk mooier dan 10 en dan is 10 weer beter dan 9 en zo voort.... kortom niet te doen!quote:
Ja, dat is ook zo. Of nummer 482 nu echt zoveel beter is dan 481 weet ik ook niet... maar ik hou gewoon van lijstjes makenquote:Op maandag 28 december 2009 15:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar nr 11 is eigenlijk mooier dan 10 en dan is 10 weer beter dan 9 en zo voort.... kortom niet te doen!
doe mij maar rekensommen.. veel makkelijkerquote:Op maandag 28 december 2009 15:01 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Of nummer 482 nu echt zoveel beter is dan 481 weet ik ook niet... maar ik hou gewoon van lijstjes maken
quote:Op maandag 28 december 2009 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Marco B. verklaart dan ook dat hij niet wist dat dit een cover was, dat er tijdens vergaderingen niet over gesproken is en dat hij sowieso niet bij die vergaderingen was.
Ik heb vandaag naar mijn gevoel heel weinig gemist.quote:
Mecano valt toch wel meequote:Op maandag 28 december 2009 15:07 schreef peaceman het volgende:
746 1007 ABBA : Knowing me knowing you![]()
- 1006 Bon Jovi : You give love a bad name![]()
- 1005 Kyteman : Sorry(want uit 2009 en hoort er dus niet in)
823 1004 Steely Dan : Do it again![]()
798 1003 Marianne Faithfull : The ballad of Lucy Jordan![]()
1055 1002 Earth Wind & Fire : Boogie Wonderland![]()
647 1001 Twarres : Wèr bisto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
820 1000 Pink Floyd : See Emily play![]()
1419 999 Chris de Burgh : The head and the heart![]()
854 998 Hans de Booij : Annabel![]()
859 997 Mecano : Hijo de la luna![]()
605 996 Clannad : Theme from 'Harry's game'
houd je eens een beetje in ja!quote:
Begin je ziek te worden?quote:Op maandag 28 december 2009 15:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag naar mijn gevoel heel weinig gemist.
Maar ik kon dan ook niet slapen vanwege mijn misselijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |