When I was seventeenquote:
Hebben jullie nog ouders op Fok! ?Dat zou leuk zijn, 3 generaties in 1 topic aan t postenquote:
Dat lijkt mij helemaal niet leukquote:Op maandag 28 december 2009 13:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hebben jullie nog ouders op Fok! ?Dat zou leuk zijn, 3 generaties in 1 topic aan t posten
TwenteTwan was gisteren aan het uitleggen wat dat was.. Fok! en volgens mij vond mn moeder het wel interessant... maar ze hoeft hier niet te gaan posten hoorquote:Op maandag 28 december 2009 13:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hebben jullie nog ouders op Fok! ?Dat zou leuk zijn, 3 generaties in 1 topic aan t posten
Sorry....quote:Op maandag 28 december 2009 13:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mag hij dat zelf beantwoorden
quote:Op maandag 28 december 2009 13:54 schreef D. het volgende:
Komende uurtje:
1878 1019 Simply Red : Fairground
923 1018 Charles Aznavour : La mama
1003 1017 Walker Brothers : The sun ain't gonna shine anymore
- 1016 Bon Jovi : Wanted dead or alive
829 1015 Steve Miller Band : Fly like an eagle
766 1014 Michel Sardou : Les lacs du Connemara![]()
815 1013 Jim Croce : I'll have to say I love you in a song
- 1012 Spinvis : Voor ik vergeet
819 1011 Creedence Clearwater Revival : Long as I can see the light
- 1010 Marco Borsato & Lucie Silvas : Everytime I think of you![]()
![]()
756 1009 Midnight Oil : Beds are burning
793 1008 Elvis Presley : It's now or never
CCR?quote:Op maandag 28 december 2009 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ha, volgend uur eindelijk een nummer waar ik op gestemd heb. Volgens mij de eerste die ik hoor
Ga je toetsenbord spoelen!quote:1003 1017 Walker Brothers : The sun ain't gonna shine anymore![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
Zometeen weer Simply Red, niet heel veel bijzonders.
Nee. Walker Brothers. Ge-wel-digquote:
Hier heb je toch niet op gestemd he?quote:Op maandag 28 december 2009 13:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ga je toetsenbord spoelen!
Tuurlijk wel, 1 van de allerbeste songs ooitquote:Op maandag 28 december 2009 13:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hier heb je toch niet op gestemd he?
Dat wel. Maar ja, welke oetlul stemt er nou toch op borsato?quote:Op maandag 28 december 2009 13:58 schreef het_fokschaap het volgende:
de Babies staan toch wel hoger dan Marco en Lucie mag ik hopen ?
yep, 546, net gekeken omdat ik me dat ook afvroegquote:Op maandag 28 december 2009 13:58 schreef het_fokschaap het volgende:
de Babies staan toch wel hoger dan Marco en Lucie mag ik hopen ?
Ik vind het wel een aardig nummer... maar CCR, die zijn geweldig. (Maar dat vind ik dan he?!quote:Op maandag 28 december 2009 13:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, 1 van de allerbeste songs ooit
Beau van Erven Dorensquote:Op maandag 28 december 2009 13:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ja, welke oetlul stemt er nou toch op borsato?
met kerst nog het Top 40 spel van m'n broer gespeeld en toen dachten wij de Babies te herkennen met dit nummer. Bleek het in de uitslag om Marco en Lucie te gaanquote:Op maandag 28 december 2009 13:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Al die sukkels die ook de portemonnaie getrokken hebben toen Marco zo'n verdriet had om z'n verloren centjes.quote:Op maandag 28 december 2009 13:59 schreef djenneke het volgende:
Maar ja, welke oetlul stemt er nou toch op borsato?
Teveel mensen helaasquote:Op maandag 28 december 2009 13:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
dat is echt gewoon pijnlijkquote:Op maandag 28 december 2009 14:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
met kerst nog het Top 40 spel van m'n broer gespeeld en toen dachten wij de Babies te herkennen met dit nummer. Bleek het in de uitslag om Marco en Lucie te gaan
CCR is fantastisch, maar The Sun..is episch, niet een aardig nummer (Maar dat vind ik dan he?!quote:Op maandag 28 december 2009 14:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind het wel een aardig nummer... maar CCR, die zijn geweldig. (Maar dat vind ik dan he?!)
Okayquote:Op maandag 28 december 2009 14:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
CCR is fantastisch, maar The Sun..is episch, niet een aardig nummer (Maar dat vind ik dan je?!)
quote:Op maandag 28 december 2009 14:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
met kerst nog het Top 40 spel van m'n broer gespeeld en toen dachten wij de Babies te herkennen met dit nummer. Bleek het in de uitslag om Marco en Lucie te gaan
quote:Op maandag 28 december 2009 14:04 schreef djenneke het volgende:
Ik eh... ken spinvis helemaal niet...
Luister maar goed straks!! Echt een prachtig nummerquote:Op maandag 28 december 2009 14:04 schreef djenneke het volgende:
Ik verbaas mij daar niet echt over, denk dat de meerderheid ze niet kent.quote:Op maandag 28 december 2009 14:04 schreef djenneke het volgende:
waarschijnlijk nog van voor jouw tijd !quote:Op maandag 28 december 2009 14:04 schreef djenneke het volgende:
Dat blijktquote:Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik verbaas mij daar niet echt over, denk dat de meerderheid ze niet kent.
Dat is ongeveer hetzelfde als je over 7 jaar Kyteman niet kent.quote:Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik verbaas mij daar niet echt over, denk dat de meerderheid ze niet kent.
Je mist niets hoorquote:Op maandag 28 december 2009 14:04 schreef djenneke het volgende:
Wie?quote:Op maandag 28 december 2009 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde als je over 7 jaar Kyteman niet kent.
het is een leuk niemendalletje, niet Top 2000 waardig. Het oude werk van Simply Red hoort er meer in thuis (vind ik dan hè)quote:
Het oude werk is inderdaad nog wel mooier, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar ik vind dit wel een lekker nummer.quote:Op maandag 28 december 2009 14:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is een leuk niemendalletje, niet Top 2000 waardig. Het oude werk van Simply Red hoort er meer in thuis (vind ik dan hè)
euhm.... ik... maar dan niet op dat nummer... wel op dochters... omdat ik dat gewoon een heel mooi nr vind.quote:Op maandag 28 december 2009 13:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind Spinvis live juist heel goed!! Heeft 'ie zo'n heel orkest bij zich, klinkt allemaal nog beter dan op cd vind ik.quote:Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
Spinvis is best goedAlleen een heel concert was een beetje te veel van het goede.
Ik weet niet, zou kunnen,quote:Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waarschijnlijk nog van voor jouw tijd !
Met Han Reiziger op de piano?quote:Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
Alleen een heel concert was een beetje te veel van het goede.
Je hebt je gewoon in laten pakken omdat je ook een dochter bentquote:Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
euhm.... ik... maar dan niet op dat nummer... wel op dochters... omdat ik dat gewoon een heel mooi nr vind.
Als ik volgend jaar beval van een dochter vind ik het misschien ook stiekem wel mooi. Zo werken die dingen nou eenmaal he?quote:Op maandag 28 december 2009 14:12 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt je gewoon in laten pakken omdat je ook een dochter bent
dat zal het zijn.... en omdat ik Marco tijdens een bedrijfsfeest heb gezien 1 dag nadat zijn pa was overleden en daar dit nummer ook zong... Had je alle mannen moeten zien die ook een dochter hebben... gaaf om te zien.. heb er ook talloze foto's van genomenquote:Op maandag 28 december 2009 14:12 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt je gewoon in laten pakken omdat je ook een dochter bent
Als ik beval van een dochter dan stem ik er voortaan ook op...quote:Op maandag 28 december 2009 14:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als ik volgend jaar beval van een dochter vind ik het misschien ook stiekem wel mooi. Zo werken die dingen nou eenmaal he?
uiteraardquote:Op maandag 28 december 2009 14:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als ik volgend jaar beval van een dochter vind ik het misschien ook stiekem wel mooi. Zo werken die dingen nou eenmaal he?
M'n ouders draaiden vroeger vaak van die Franse meuk. Brrrrquote:Op maandag 28 december 2009 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben een mama, maar dat maakt niet dat ik dit nummer mooi vind![]()
Djenneke ga jij volgend jaar bevallen dan?
Als je die foto in negatief bekijkt, heb je Sammy Davis jr. die een schnabbel doet bij de KKK..quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 14:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als je die foto in negatief bekijkt, heb je Sammy Davis jr. die een schnabbel doet bij de KKK..
Ik heb Marco 2 keer live gezien (voor mijn werk) maar het was wel een leuke showquote:Op maandag 28 december 2009 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zal het zijn.... en omdat ik Marco tijdens een bedrijfsfeest heb gezien 1 dag nadat zijn pa was overleden en daar dit nummer ook zong... Had je alle mannen moeten zien die ook een dochter hebben... gaaf om te zien.. heb er ook talloze foto's van genomen
quote:Op maandag 28 december 2009 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben een mama, maar dat maakt niet dat ik dit nummer mooi vind![]()
Djenneke ga jij volgend jaar bevallen dan?
quote:Op maandag 28 december 2009 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik beval van een dochter dan stem ik er voortaan ook op...
[..]
Als je die foto in negatief bekijkt, heb je Sammy Davis jr. die een schnabbel doet bij de KKK..
[..]
[..]
ik denk dat ik win.... 6 concerten en 2 keer tijdens een optreden op bedrijfsfeestjequote:Op maandag 28 december 2009 14:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb Marco 2 keer live gezien (voor mijn werk) maar het was wel een leuke show
Marco kwam mij een handje geven op mijn werk. Z'n gitarist was er ook bij maar die kende ik niet, dus die heb ik verder maar geen aandacht gegevenquote:Op maandag 28 december 2009 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat ik win.... 6 concerten en 2 keer tijdens een optreden op bedrijfsfeestje
Dank je wel!quote:Op maandag 28 december 2009 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd!!!
Hoever ben je nu? Zo leuk!!
De mannen hier lezen er gewoon overheen!!! Maar wat superleuk zeg... Gaat alles goed? En kom je ook in OUD posten?quote:
Die kale? Dat was ooit de zanger van het legendaaarische Boom Boom Mancini.quote:Op maandag 28 december 2009 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Marco kwam mij een handje geven op mijn werk. Z'n gitarist was er ook bij maar die kende ik niet, dus die heb ik verder maar geen aandacht gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |