Genoeg denk ik..quote:Op maandag 28 december 2009 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof er nog veel mensen zijn die studeren hier.
meeten wij wel op zaterdag.quote:Op maandag 28 december 2009 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat.
ik zet de 13e wel in m'n agenda
Te makkelijkquote:
en ik?quote:Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef Puala het volgende:
Ik meet L.no, the_Dean & jna wel zelf dan
Ik ben voorquote:Op maandag 28 december 2009 14:07 schreef Puala het volgende:
Goed, even een ander voorstel.
20 maart 2010, meet @ mijn studio (Den Bosch)
Ik ritsel wat te drinken, iemand anders fikt wat dvd's en we zien wel hoe het gaat.
Wij worden gecaredquote:
Doe dan een aparte meetquote:
Nou ja, wat Gijs al zei. Februari is carnaval, dus is wat lastig voor sommigen. En in januari zit ik er pas, dus dat word 'm ook niet. En eerder in maart zit ik met Vitesse (schaamquote:Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef Bravebart het volgende:
Maaruhm, waar heeft iedereen het zo druk mee dan de komende maandenBen ik echt zo levenloos?
quote:Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef Bravebart het volgende:
Maaruhm, waar heeft iedereen het zo druk mee dan de komende maandenBen ik echt zo levenloos?
Schaam je!quote:Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja, wat Gijs al zei. Februari is carnaval, dus is wat lastig voor sommigen. En in januari zit ik er pas, dus dat word 'm ook niet. En eerder in maart zit ik met Vitesse (schaam)
Jaaaa, maar ik bedoelde ook niet per se bij jou, maar gewoon ergens andersquote:Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja, wat Gijs al zei. Februari is carnaval, dus is wat lastig voor sommigen. En in januari zit ik er pas, dus dat word 'm ook niet. En eerder in maart zit ik met Vitesse (schaam)
Zeg lul de behanger. Ga jij fijn een carnavalswagen in elkaar bouwen en tegen een stoeprand aan fietsen met je zatte kop.quote:
Oh oke. Nou ja, eerder meeten kan wel.. jna heb ik al 2x gemeet in korte tijdquote:Op maandag 28 december 2009 14:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaa, maar ik bedoelde ook niet per se bij jou, maar gewoon ergens andersDus niet ipv de jou-meet (
), maar gewoon als losstaande meet
quote:Op maandag 28 december 2009 14:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg lul de behanger. Ga jij fijn een carnavalswagen in elkaar bouwen en tegen een stoeprand aan fietsen met je zatte kop.
En wat doe je op vrijdagavond?quote:Op maandag 28 december 2009 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
studie, vakanties, eet-afspraken![]()
eerste vrije weekend dat ik heb is eind februari geloof ik!
Idd, met een beetje goeie wil is het snel te fixenquote:Op maandag 28 december 2009 14:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh oke. Nou ja, eerder meeten kan wel.. jna heb ik al 2x gemeet in korte tijd
Ja daaromquote:Op maandag 28 december 2009 14:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, met een beetje goeie wil is het snel te fixen
quote:Op maandag 28 december 2009 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
studeren, om de afspraken in het weekend op te vangen
Mja idd, zeker met mensen die op avond werkenquote:Op maandag 28 december 2009 14:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja daaromEn snap ook wel dat het voor sommigen lastig is ivm werk en vrije dagen enz.
Liefje, de datum is al geprikt.quote:Op maandag 28 december 2009 14:15 schreef DjRex89 het volgende:
Al is MoBlo's manier wel de beste, gewoon een datum prikken en dan kijk maar of je kunt. Als je echt wil moet je altijd voor de tijd vrij kunnen regelen (uitzonderingen daargelaten)..
Ja dat is wat lastig, maar als je gewoon om half 2 meet en ze zitten niet té ver weg dan moet het op zich nog wel lukken om ff af te spreken oid.quote:Op maandag 28 december 2009 14:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja idd, zeker met mensen die op avond werken
Dat had ik je al gezegdquote:Op maandag 28 december 2009 14:16 schreef jna het volgende:
Ik denk ik lees ff bij. Volkomen zinloos geweest
quote:
Joah, zeker in het weekend, maar ik doelde meer op een doordeweekse avondquote:Op maandag 28 december 2009 14:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat is wat lastig, maar als je gewoon om half 2 meet en ze zitten niet té ver weg dan moet het op zich nog wel lukken om ff af te spreken oid.
quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 14:07 schreef Puala het volgende:
Ik ritsel wat te drinken, iemand anders fikt wat dvd's en we zien wel hoe het gaat.
Ja, maar dat is idd wat lastig. Op zaterdag is wel wat relaxter, maar je zit dan wel weer dat mensen treinkaartje moeten kopen en geen OV meer hebben. Dat kan voor sommigen best een aardige uitgave zijn ondanks de 40% korting.quote:Op maandag 28 december 2009 14:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, zeker in het weekend, maar ik doelde meer op een doordeweekse avondAl is dat weer lastig met reistijd en laatste treinen enzo
Mja, aan de andere kant, zo arm zijn we hier toch ook weer niet? Thuismeets zijn weer goedkoper dan cafémeets, dus dat drukt de kosten weer watquote:Op maandag 28 december 2009 14:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar dat is idd wat lastig. Op zaterdag is wel wat relaxter, maar je zit dan wel weer dat mensen treinkaartje moeten kopen en geen OV meer hebben. Dat kan voor sommigen best een aardige uitgave zijn ondanks de 40% korting.
Dat misschien wel, maar mijn budget is ook niet super groot hoorquote:Op maandag 28 december 2009 14:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant, zo arm zijn we hier toch ook weer niet? Thuismeets zijn weer goedkoper dan cafémeets, dus dat drukt de kosten weer wat
true.quote:Op maandag 28 december 2009 14:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar dat is idd wat lastig. Op zaterdag is wel wat relaxter, maar je zit dan wel weer dat mensen treinkaartje moeten kopen en geen OV meer hebben. Dat kan voor sommigen best een aardige uitgave zijn ondanks de 40% korting.
Moet kunnen. Dag voor de lente begint.quote:Op maandag 28 december 2009 14:07 schreef Puala het volgende:
Zaterdag..quote:Op maandag 28 december 2009 14:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
true.
Is 20 nou op een vrijdag of zaterdag? heb geen zin om na te kijken
quote:Op maandag 28 december 2009 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet kunnen. Dag voor de lente begint.![]()
Ik zie t.z.t. wel een adres verschijnen.
Split the costsquote:Op maandag 28 december 2009 14:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar mijn budget is ook niet super groot hoor
20 maart is een week na zaterdag 13 maart. Dus wat denk je?quote:Op maandag 28 december 2009 14:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
true.
Is 20 nou op een vrijdag of zaterdag? heb geen zin om na te kijken
Ja dat slinger ik nog wel een x richting fok. Enige is wel: het is 10 minuten fietsen vanaf station. Dus misschien dat iemand met de auto ff de trein-people op kan pikken oid.quote:Op maandag 28 december 2009 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet kunnen. Dag voor de lente begint.![]()
Ik zie t.z.t. wel een adres verschijnen.
Prutser.quote:Op maandag 28 december 2009 14:24 schreef DjRex89 het volgende:
Ik kan alleen nietHeb die dag al dingen toegezegd die ik niet meer af kan zeggen
Maar dat zal jullie een worst wezen
quote:Op maandag 28 december 2009 14:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Joah allemaal ff wat lappen en dan is ieder tevreden denk ik.
quote:Op maandag 28 december 2009 14:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat slinger ik nog wel een x richting fok. Enige is wel: het is 10 minuten fietsen vanaf station. Dus misschien dat iemand met de auto ff de trein-people op kan pikken oid.
Ik heb 's middags een basketbalwedstrijd en 's avonds is halfvastenbal waar we moeten optreden met de kapel.. Natuurlijk is alles af te zeggen maar dat kan ik niet maken ten opzichte van de rest..quote:Op maandag 28 december 2009 14:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Prutser.
En wat zijn dat voor dingen?
quote:
Een slaapmeet op Den Bosch CSquote:Op maandag 28 december 2009 14:26 schreef Bravebart het volgende:
Kunnen we dan allemaal blijven slapen?
Dat is nieuw voor me, lijkt me tof!quote:
goed bezig mobloquote:Op maandag 28 december 2009 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
zo, net al mijn tentamenleerdingen per vak in een mapje gedaan.
Grote map leeg dus die is klaar voor het tweede semester
Nu nog per vak checklists maken zodat ik de dingen die ik af heb kan afstrepen en dan lig ik op schema
Om 11uur 's ochtends gaat de Donercompany open, goede tijd voor een ontbijtquote:Op maandag 28 december 2009 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor me, lijkt me tof!
11 uur pasquote:Op maandag 28 december 2009 14:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Om 11uur 's ochtends gaat de Donercompany open, goede tijd voor een ontbijt
Nijmegenquote:Op maandag 28 december 2009 14:31 schreef Milou__ het volgende:
Zijn er nog mensen die vanaf arnhem komen
quote:Op maandag 28 december 2009 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo ver weg.
Weet nog niet of ik de trein pak of de auto.
Ach, doe je zelfquote:Op maandag 28 december 2009 14:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb 's middags een basketbalwedstrijd en 's avonds is halfvastenbal waar we moeten optreden met de kapel.. Natuurlijk is alles af te zeggen maar dat kan ik niet maken ten opzichte van de rest..
Euh.. laat tegen die tijd maar ff wetenquote:Op maandag 28 december 2009 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nijmegen
als ik komzou ook zomaar kunnen dat ik met auto ga, of motor
met auto kan ik mensen meenemen
Het is nog niet zover dus ik heb nog even.quote:Op maandag 28 december 2009 14:34 schreef Puala het volgende:
[..]je hebt nog de tijd en dat ver weg valt wel mee. D'r stopt wel een bus vlak bij mocht je echt zo lui wezen
![]()
Aaahwgquote:
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 28 december 2009 14:34 schreef Puala het volgende:
[..]je hebt nog de tijd en dat ver weg valt wel mee. D'r stopt wel een bus vlak bij mocht je echt zo lui wezen
![]()
[..]
Ach, doe je zelf
Jaquote:
Graag of helemaal niet is het iddquote:Op maandag 28 december 2009 14:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk inAls ik kosten wat het kost bij de meet zou willen zijn had ik het wel afgezegd maar dat is nu eerlijk gezegd niet het geval.. Als ik niks anders had gehad zou ik gewoon komen
Ik heb de hele dag in bed gelegen. En savonds onverwachts nog uit geweest in Arnhem. Maar dat is echt dood op zondags. Alleen juicylucy was leukquote:
Met wie met wie met wie?quote:
Met een meisje hihi.quote:
Oeh! Hebben jullie al geknuffeld?quote:
Jaquote:Op maandag 28 december 2009 14:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oeh! Hebben jullie al geknuffeld?
Aaahwquote:
quote:
quote:
Volgende week is de trouwdag geplandquote:
Ja ik zit te lezen en ram eens in de zoveel tijd een keer op F5quote:Op maandag 28 december 2009 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Wat gaan jullie opeens hard. Ik ben even mijn broer helpen met zijn auto inladen.
Huwelijksreis naar Zuid Afrika, 11 Juni tot 11 Juli.quote:Op maandag 28 december 2009 14:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Volgende week is de trouwdag gepland
*fluister*quote:Op maandag 28 december 2009 14:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Huwelijksreis naar Zuid Afrika, 11 Juni tot 11 Juli.
Goeie chick heb je getroffenquote:Op maandag 28 december 2009 14:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Huwelijksreis naar Zuid Afrika, 11 Juni tot 11 Juli.
Ik ben een user hier, gewoon normaal zonder kleur >!!.!11quote:Op maandag 28 december 2009 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
ah, Houniet is er, ik kan gaan studeren!
quote:Op maandag 28 december 2009 14:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik zit te lezen en ram eens in de zoveel tijd een keer op F5
"Gerechtigheid" van Stieg Larsson. Dat is het 3e deel van de milleniumreeks (mannen die vrouwen haten, de vrouw die met vuur speelde, gerechtigheid).quote:Op maandag 28 december 2009 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Welk boek lees je trouwens?
Join the clubquote:Op maandag 28 december 2009 15:00 schreef Bravebart het volgende:
Ja, 15:00, tijd voor de boekenwinkel
ik denk ik nietquote:Op maandag 28 december 2009 15:05 schreef Houniet het volgende:
Milou_____________ zaterdag ben ik in Arnhem.
quote:
Wehehe.quote:Op maandag 28 december 2009 15:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb zondag heel vroeg nieuwjaarsreceptie van voetbal
quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 15:14 schreef Houniet het volgende:
[..]Chagrijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
quote:Op maandag 28 december 2009 15:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
"Gerechtigheid" van Stieg Larsson. Dat is het 3e deel van de milleniumreeks (mannen die vrouwen haten, de vrouw die met vuur speelde, gerechtigheid).
Is echt een van de beste boekenreeks die ik ooit gelezen hebEn dan ben ik nog niet eens bij het einde
quote:
Prima hoor, daar?quote:
Lekker lekker.quote:
Mja je leest ze ook niet even weg.. Deel 1 en 2 zijn 560 blz en deel 3 is 650 blzquote:Op maandag 28 december 2009 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Het is dat ik niet van lezen houd, anders had ik die morgen wellicht in de bieb opgezocht.
Ik heb de HP-reeks ook helemaal gelezen.quote:Op maandag 28 december 2009 15:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja je leest ze ook niet even weg.. Deel 1 en 2 zijn 560 blz en deel 3 is 650 blzMaar gaat sneller dan verwacht, als je er eenmaal inzit stop je gewoon niet meer met lezen
Momenteel uitgeleend.quote:Op maandag 28 december 2009 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de HP-reeks ook helemaal gelezen.![]()
Dus wellicht morgen eens in de bieb kijken.
Ik bedoel het liedje.quote:Op maandag 28 december 2009 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doe mij er ook maar eentje.
Jij zei dat de SC dood was, dus ik dacht. Ik geef even een teken van leven.quote:
Haha. Gelukkig maarquote:Op maandag 28 december 2009 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij zei dat de SC dood was, dus ik dacht. Ik geef even een teken van leven.
quote:
Ik geloof dat er ook maar eentje van hebben hier.quote:Op maandag 28 december 2009 15:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het zijn hele populaire boeken dus zal wel veel uitgeleend worden..
jups vnv uit eten en bowlen.quote:Op maandag 28 december 2009 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Jij nog plannen voor vandaag?
Anders deel 1 gewoon kopenquote:Op maandag 28 december 2009 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik kijk morgen in de bieb zelf nog wel even.
quote:Op maandag 28 december 2009 15:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Anders deel 1 gewoon kopenIs geloof ik maar een 10tje
Daarom hebben we niets meer van ze gehoord na dat liedje.quote:
Jawel man. ze hadden ook nog een engels liedjequote:Op maandag 28 december 2009 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom hebben we niets meer van ze gehoord na dat liedje.
Iddquote:Op maandag 28 december 2009 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die andere twee delen zijn ook maar € 20,- per stuk.
Dat hoeft toch ook nietquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 15:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jawel man. ze hadden ook nog een engels liedje
Ik ook niet. Laatste keer dat ik het gedaan heb, was met mijn werk.quote:
Maar dat was nog minder een succes.quote:Op maandag 28 december 2009 15:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jawel man. ze hadden ook nog een engels liedje
Bootmansquote:Op maandag 28 december 2009 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
Middag!
Moest vanochtend om 5.45 uur beginnen op de vrachtwagen. De tering wat deed dat pijn!
Na een paar glazen drank gaat er toch niemand meer serieus bowlenquote:Op maandag 28 december 2009 15:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
True, ik ga mee voor de gezelligheid
quote:
Ja, heerlijk die platen.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich vind ik best een mooi liedje.![]()
Net als deze
QFTquote:
Respectquote:Op maandag 28 december 2009 16:20 schreef DjRex89 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rotonde_driften.html
Bootje in actie!
Die wilde ik net posten. Die is echt zo vreselijk hardquote:
Wat een koning!quote:Op maandag 28 december 2009 16:20 schreef DjRex89 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rotonde_driften.html
Bootje in actie!
quote:
Je gaat toch niet zeggen dat jij dat niet kan?quote:
Whackstince.quote:
Mwah, officieel nietquote:Op maandag 28 december 2009 16:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat jij dat niet kan?
Hoe/wie/wat/waar?quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 14:07 schreef Puala het volgende:
Terugquote:
Ik snapte het ook al nietquote:Op maandag 28 december 2009 16:45 schreef L.no het volgende:
Is er iets mis met mij ofzo of is het normaal dat jullie 2 maanden lang het alleen druk hebben.
quote:Op maandag 28 december 2009 16:45 schreef L.no het volgende:
Is er iets mis met mij ofzo of is het normaal dat jullie 2 maanden lang het alleen druk hebben.
Wil je een eerlijk antwoord..?quote:Op maandag 28 december 2009 16:45 schreef L.no het volgende:
Moet er nog ff over nadenken..quote:
Niet van jou.quote:Op maandag 28 december 2009 16:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord..?
[..]
Moet er nog ff over nadenken..
quote:Op maandag 28 december 2009 16:45 schreef L.no het volgende:
Ah, dus de weekenden in de komende maanden zal het erg rustig zijn in de sc dus.quote:
Jup.quote:
Noemen ze een sociaal leven.. Misschien staat er wel iets over in het woordenboekquote:Op maandag 28 december 2009 16:45 schreef L.no het volgende:
In de weekenden hoef ik niet te werken.quote:Op maandag 28 december 2009 16:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, dus de weekenden in de komende maanden zal het erg rustig zijn in de sc dus.![]()
[..]
Wel ooit geprobeerd dan?quote:Op maandag 28 december 2009 16:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, officieel niet
[..]
Hoe/wie/wat/waar?
quote:Op maandag 28 december 2009 16:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Noemen ze een sociaal leven.. Misschien staat er wel iets over in het woordenboek
Bullshit.quote:Op maandag 28 december 2009 16:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Noemen ze een sociaal leven.. Misschien staat er wel iets over in het woordenboek
Dan hoef jij je niet aangesproken te voelen.quote:Op maandag 28 december 2009 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de weekenden hoef ik niet te werken.
Dan nog, heb ik echt niet 2 maanden compleet vol geplandquote:Op maandag 28 december 2009 16:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het is toch zoquote:Op maandag 28 december 2009 16:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Bullshit.![]()
[..]
Dan hoef jij je niet aangesproken te voelen.
Mijn eerst volgende vrije weekend is 27/28 maartquote:Op maandag 28 december 2009 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan nog, heb ik echt niet 2 maanden compleet vol gepland
C'mon, 2 fucking maanden achter elkaar en dan pas heb je een sociaal leven? Ga toch heen man.quote:Op maandag 28 december 2009 16:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het is toch zoKan er ook niks aan doen..
quote:Op maandag 28 december 2009 16:53 schreef L.no het volgende:
[..]
C'mon, 2 fucking maanden achter elkaar en dan pas heb je een sociaal leven? Ga toch heen man.
Sicke shitquote:Op maandag 28 december 2009 16:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mijn eerst volgende vrije weekend is 27/28 maart
Mja het carnavalsseizoen is weer begonnen he, en aangezien ik in een dweilkapel zit betekend dat veel activiteiten. Daarnaast nog basketballen en de meeste weekenden zijn gevuldquote:Op maandag 28 december 2009 16:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sicke shitMijne 15/16 januari.
Beetje hier en daarquote:
quote:
quote:
Bad eenden contestquote:Op maandag 28 december 2009 16:59 schreef DjRex89 het volgende:
Hier het schema voor dit carnavalsseizoen
http://carnaval-heesch.nl/uitruk_overzicht_publiek.asp
80% van wat daar staat moet ik/de kapel ook bij zijn
Badeenden contest is voor het eerst, dus heb geen ideequote:Op maandag 28 december 2009 17:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Bad eenden contest
Boerenbruiloft
Biggenbal
Hmm.. heb je hier een uitleg van?
Ah, het kan zeker wel leuk zijn. Alleen vind ik het niet leuk meer vergeleken toen ik kleiner was.quote:
quote:
Oh oke, klinkt gezellig.quote:Op maandag 28 december 2009 17:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Badeenden contest is voor het eerst, dus heb geen idee
Boerenbruiloft is een traditie waar (de naam zegt het al) een bruiloft wordt nagespeeld zoals dat vroeger ging. Dit gaat gepaard met een feestmiddag en een veiling. Is op zich niet zo heel veel aan..
Biggenbal = carnavalsfeest voor kinderen. Dus een soort kinderdisco/feest.
Hmja, die van Limboland vind ik niet zo leuk qua sfeer. De carnaval van Curacao vind ik stiekem leuker qua sfeer.quote:Op maandag 28 december 2009 17:05 schreef DjRex89 het volgende:
Het scheelt ook dat ik ook echt helemaal in het carnavalswereldje hier in het dorp zit.. Net zoals de rest van de familie, dus ik ben ook niet anders gewend
Ja dat kanquote:Op maandag 28 december 2009 17:06 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb zo'n tyfushekel aan carnaval heEigenlijk vooral aan de muziek. Of iig, wat zij muziek noemen...
Ik geef je helemaal gelijk.quote:Op maandag 28 december 2009 17:06 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb zo'n tyfushekel aan carnaval heEigenlijk vooral aan de muziek. Of iig, wat zij muziek noemen...
Oh de muziek is dramatisch slecht idd.quote:Op maandag 28 december 2009 17:06 schreef Bravebart het volgende:
Naja de sfeer is echt overal anders. Is per dorp eigenlijk al niet meer te vergelijken.. Maar ik gok dat het op Curacau meer een zomercarnaval achtig geheel is?quote:Op maandag 28 december 2009 17:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja, die van Limboland vind ik niet zo leuk qua sfeer. De carnaval van Curacao vind ik stiekem leuker qua sfeer.
Sommigen hier gebruiken het alleen om zichzelf voor lul te lopen en je non-stop lam drinken. Niets mis mee, maar ik vind het niet echt gezellig.
Noem maar 10 grote verschillen in 2 dorpen/steden dan.quote:Op maandag 28 december 2009 17:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Naja de sfeer is echt overal anders. Is per dorp eigenlijk al niet meer te vergelijken.. Maar ik gok dat het op Curacau meer een zomercarnaval achtig geheel is?
Och ja, daar hebben wij de openingsweek voor in augustusquote:Op maandag 28 december 2009 17:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat kanEn ik maak die muziek
![]()
Ik snap ook wel dat sommige mensen er een hekel aan hebben. Het allermooiste aan carnaval vind ik dat alles kan en mag. Nu kun je wel zeggen dat dat altijd zo is maar in de praktijk is dat niet zo. Als ik hier in het weekend van een willekeurig persoon het bier uit zn hand sla dan zijn de rapen gaar, met carnaval geef je elkaar een schouderklopje en de volgende keer als je hem ziet een nieuw biertje en er is niks aan de hand.
Het verschil zit hem in de tradities die per dorp verschilt.quote:Op maandag 28 december 2009 17:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Noem maar 10 grote verschillen in 2 dorpen/steden dan.
Ah jup, totaal anders eigenlijk, wel de zelfde naam. Is ook bij de zelfde periode als hier.
Het is natuurlijk maar een voorbeeld maar je begrijpt wat ik bedoelquote:Op maandag 28 december 2009 17:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och ja, daar hebben wij de openingsweek voor in augustus
Het is wel sweet als je dat ff doetquote:
Ik praat over de sfeer in het algemeen hiero.quote:Op maandag 28 december 2009 17:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in de tradities die per dorp verschilt.
Zo zal niet elk dorp een boerenbruiloft en biggenbal hebben maar misschien wel andere dingen die bij ons niet gevierd worden. Sommige dorpen hebben een X aantal jaar dezelfde prins carnaval wat ook voor een heel ander soort carnaval zorgt. etc etc..
quote:Op maandag 28 december 2009 17:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk maar een voorbeeld maar je begrijpt wat ik bedoel
Ach kleinigheidjesquote:Op maandag 28 december 2009 17:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]Als de muziek anders was, zou het al flink stijgen in mn achting
Geen idee, dat heb ik van horen vertellen want ik kom het dorp niet uit met carnavalquote:Op maandag 28 december 2009 17:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik praat over de sfeer in het algemeen hiero.Niet over de dingen die jullie doen.
GINO PIETERMAAI VAN DE OUDE BOK!quote:
Jeweet mattie!quote:
Wat voor fruit allemaal?quote:
Kom ik zo achter, zag al kiwi's, banaan, appel, druiven en sinaaaass.quote:
quote:
quote:
quote:
Smakelijk!quote:
Ik was hier gewoon en heb het ook gemist.quote:Op maandag 28 december 2009 18:11 schreef DjRex89 het volgende:
En weer terug
Dus ik ga eten en in de tussentijd heeft Paula een piemel gekregen en is jna vrouw geworden. Ik durf niet meer weg te gaan hier![]()
quote:
Ah gossie toch. Jij mag ook wel een meisje worden hoor. Dan mag je met mijn piemel spelenquote:Op maandag 28 december 2009 18:11 schreef DjRex89 het volgende:
En weer terug
Dus ik ga eten en in de tussentijd heeft Paula een piemel gekregen en is jna vrouw geworden. Ik durf niet meer weg te gaan hier![]()
Je kan ook overdrijven hequote:Op maandag 28 december 2009 19:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah gossie toch. Jij mag ook wel een meisje worden hoor. Dan mag je met mijn piemel spelen
Zit film te kijkenquote:
Een meisje zijn of met je piemel spelen?quote:
Die 2equote:Op maandag 28 december 2009 19:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een meisje zijn of met je piemel spelen?
Daar moest je lang over nadenkenquote:
Ik was mijn tijd nuttig aan het besteden.quote:
Juhquote:Op maandag 28 december 2009 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu zijn jullie zeker allemaal weg.
Nope, ik ben erquote:Op maandag 28 december 2009 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu zijn jullie zeker allemaal weg.
Het eindequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |