quote:Op maandag 28 december 2009 19:36 schreef DjRex89 het volgende:
Luctor.et.Emergo -> Seizoensplayer. Spaart de hele winter z'n zaad om in de lente half Nederland te bezwangeren;
Dat zei ik gister ook alquote:
Geen ideequote:Op maandag 28 december 2009 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar van wie is die dan?
Volgens mij die van Bart..quote:Op maandag 28 december 2009 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar van wie is die dan?
Ik heb niet altijd iets toe te voegen in een gesprek hoor.quote:
Heus nietquote:
Ontkennen heeft geen zinquote:Op maandag 28 december 2009 19:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik sta er namelijk niet in, maar had geen zin om uit te vogelen hoe ik dat moest gaan veranderenAangezien ze dat wikisysteem hebben veranderd.
Oh oke.quote:Op maandag 28 december 2009 19:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik sta er namelijk niet in, maar had geen zin om uit te vogelen hoe ik dat moest gaan veranderenAangezien ze dat wikisysteem hebben veranderd.
Ok, ik ga het wel ff uitzoekenquote:Op maandag 28 december 2009 19:43 schreef L.no het volgende:
Voeg die van jou dan toe ipv die andere Bart.
quote:
quote:
quote:
Dan komt bart daar gewoon te staan.quote:Op maandag 28 december 2009 19:42 schreef Bravebart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |