Genoeg denk ik..quote:Op maandag 28 december 2009 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof er nog veel mensen zijn die studeren hier.
meeten wij wel op zaterdag.quote:Op maandag 28 december 2009 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat.
ik zet de 13e wel in m'n agenda
Te makkelijkquote:
en ik?quote:Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef Puala het volgende:
Ik meet L.no, the_Dean & jna wel zelf dan
Ik ben voorquote:Op maandag 28 december 2009 14:07 schreef Puala het volgende:
Goed, even een ander voorstel.
20 maart 2010, meet @ mijn studio (Den Bosch)
Ik ritsel wat te drinken, iemand anders fikt wat dvd's en we zien wel hoe het gaat.
Wij worden gecaredquote:
Doe dan een aparte meetquote:
Nou ja, wat Gijs al zei. Februari is carnaval, dus is wat lastig voor sommigen. En in januari zit ik er pas, dus dat word 'm ook niet. En eerder in maart zit ik met Vitesse (schaamquote:Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef Bravebart het volgende:
Maaruhm, waar heeft iedereen het zo druk mee dan de komende maandenBen ik echt zo levenloos?
quote:Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef Bravebart het volgende:
Maaruhm, waar heeft iedereen het zo druk mee dan de komende maandenBen ik echt zo levenloos?
Schaam je!quote:Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja, wat Gijs al zei. Februari is carnaval, dus is wat lastig voor sommigen. En in januari zit ik er pas, dus dat word 'm ook niet. En eerder in maart zit ik met Vitesse (schaam)
Jaaaa, maar ik bedoelde ook niet per se bij jou, maar gewoon ergens andersquote:Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja, wat Gijs al zei. Februari is carnaval, dus is wat lastig voor sommigen. En in januari zit ik er pas, dus dat word 'm ook niet. En eerder in maart zit ik met Vitesse (schaam)
Zeg lul de behanger. Ga jij fijn een carnavalswagen in elkaar bouwen en tegen een stoeprand aan fietsen met je zatte kop.quote:
Oh oke. Nou ja, eerder meeten kan wel.. jna heb ik al 2x gemeet in korte tijdquote:Op maandag 28 december 2009 14:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaa, maar ik bedoelde ook niet per se bij jou, maar gewoon ergens andersDus niet ipv de jou-meet (
), maar gewoon als losstaande meet
quote:Op maandag 28 december 2009 14:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg lul de behanger. Ga jij fijn een carnavalswagen in elkaar bouwen en tegen een stoeprand aan fietsen met je zatte kop.
En wat doe je op vrijdagavond?quote:Op maandag 28 december 2009 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
studie, vakanties, eet-afspraken![]()
eerste vrije weekend dat ik heb is eind februari geloof ik!
Idd, met een beetje goeie wil is het snel te fixenquote:Op maandag 28 december 2009 14:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh oke. Nou ja, eerder meeten kan wel.. jna heb ik al 2x gemeet in korte tijd
Ja daaromquote:Op maandag 28 december 2009 14:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, met een beetje goeie wil is het snel te fixen
quote:Op maandag 28 december 2009 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
studeren, om de afspraken in het weekend op te vangen
Mja idd, zeker met mensen die op avond werkenquote:Op maandag 28 december 2009 14:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja daaromEn snap ook wel dat het voor sommigen lastig is ivm werk en vrije dagen enz.
Liefje, de datum is al geprikt.quote:Op maandag 28 december 2009 14:15 schreef DjRex89 het volgende:
Al is MoBlo's manier wel de beste, gewoon een datum prikken en dan kijk maar of je kunt. Als je echt wil moet je altijd voor de tijd vrij kunnen regelen (uitzonderingen daargelaten)..
Ja dat is wat lastig, maar als je gewoon om half 2 meet en ze zitten niet té ver weg dan moet het op zich nog wel lukken om ff af te spreken oid.quote:Op maandag 28 december 2009 14:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja idd, zeker met mensen die op avond werken
Dat had ik je al gezegdquote:Op maandag 28 december 2009 14:16 schreef jna het volgende:
Ik denk ik lees ff bij. Volkomen zinloos geweest
quote:
Joah, zeker in het weekend, maar ik doelde meer op een doordeweekse avondquote:Op maandag 28 december 2009 14:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat is wat lastig, maar als je gewoon om half 2 meet en ze zitten niet té ver weg dan moet het op zich nog wel lukken om ff af te spreken oid.
quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 14:07 schreef Puala het volgende:
Ik ritsel wat te drinken, iemand anders fikt wat dvd's en we zien wel hoe het gaat.
Ja, maar dat is idd wat lastig. Op zaterdag is wel wat relaxter, maar je zit dan wel weer dat mensen treinkaartje moeten kopen en geen OV meer hebben. Dat kan voor sommigen best een aardige uitgave zijn ondanks de 40% korting.quote:Op maandag 28 december 2009 14:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, zeker in het weekend, maar ik doelde meer op een doordeweekse avondAl is dat weer lastig met reistijd en laatste treinen enzo
Mja, aan de andere kant, zo arm zijn we hier toch ook weer niet? Thuismeets zijn weer goedkoper dan cafémeets, dus dat drukt de kosten weer watquote:Op maandag 28 december 2009 14:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar dat is idd wat lastig. Op zaterdag is wel wat relaxter, maar je zit dan wel weer dat mensen treinkaartje moeten kopen en geen OV meer hebben. Dat kan voor sommigen best een aardige uitgave zijn ondanks de 40% korting.
Dat misschien wel, maar mijn budget is ook niet super groot hoorquote:Op maandag 28 december 2009 14:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant, zo arm zijn we hier toch ook weer niet? Thuismeets zijn weer goedkoper dan cafémeets, dus dat drukt de kosten weer wat
true.quote:Op maandag 28 december 2009 14:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar dat is idd wat lastig. Op zaterdag is wel wat relaxter, maar je zit dan wel weer dat mensen treinkaartje moeten kopen en geen OV meer hebben. Dat kan voor sommigen best een aardige uitgave zijn ondanks de 40% korting.
Moet kunnen. Dag voor de lente begint.quote:Op maandag 28 december 2009 14:07 schreef Puala het volgende:
Zaterdag..quote:Op maandag 28 december 2009 14:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
true.
Is 20 nou op een vrijdag of zaterdag? heb geen zin om na te kijken
quote:Op maandag 28 december 2009 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet kunnen. Dag voor de lente begint.![]()
Ik zie t.z.t. wel een adres verschijnen.
Split the costsquote:Op maandag 28 december 2009 14:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar mijn budget is ook niet super groot hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |