Wat een mooie naam, gefeliciteerd met jullie Claire! Alle goeds, geluk en liefde toegewenst!quote:Op woensdag 30 december 2009 15:04 schreef Sidn3y het volgende:
Niet bijgelezen, maar ons meisje is ondertussen geboren en dat willen jullie vast wel weten
We hebben het allemaal nog maar net gered, thuis had ik al persweeen dus erg fijn was het niet in de auto. De vk was er nog niet dus nog even moeten ophouden maar zodra ze was gearriveerd waren we snel klaar. 6 minuten over 10 is onze dochter Claire geboren.
Later meer!
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nah, kun je eindelijk met persen beginnen! Ik geef vast een voorzetje:
Draakje, beterschap!![]()
Mietjequote:Op woensdag 30 december 2009 15:45 schreef DaviniaHR het volgende:![]()
tlukt niet...
ga je nu je ondertitel veranderen in "nu ook zonder piercing"?
sollie!
ben je weer hersteld van de kerst?
Gedaanquote:Op woensdag 30 december 2009 11:35 schreef Lenaatje het volgende:
Rocka wil je mij er ook bij zetten? UItgerekende datum is 25 juli. Dank je wel.
Sidney heeft dat daarnet ff tussen de soep en de patatten gedaanquote:Op woensdag 30 december 2009 16:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Sidney, van harte met de geboorte van jullie![]()
dochter
![]()
! Wanneer is ze geboren? Vandaag?
![]()
[..]
Gedaan
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Sidney, van harte met de geboorte van jullie![]()
dochter
![]()
! Wanneer is ze geboren? Vandaag?
![]()
gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 15:04 schreef Sidn3y het volgende:
Niet bijgelezen, maar ons meisje is ondertussen geboren en dat willen jullie vast wel weten
We hebben het allemaal nog maar net gered, thuis had ik al persweeen dus erg fijn was het niet in de auto. De vk was er nog niet dus nog even moeten ophouden maar zodra ze was gearriveerd waren we snel klaar. 6 minuten over 10 is onze dochter Claire geboren.
Later meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |