abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76132318
Zwangerschap en geboorte deel 608

2010
01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-Lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell (meisje)
14 februari 2010: octopussy (meisje)
14 februari 2010: mama_papa (meisje)
15 februari 2010: Ymme (jongen)
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur (jongetje)
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky *** (jongen)
20 februari 2010: freecell
23 februari 2010: Leonieke (jongen)
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim (jongen)
10 maart 2010: Egg-Bird
07 april 2010: _NIKKI_ (meisje)
23 april 2010: Shandaly
26 april 2010: Becky27 (meisje)
26 april 2010: kwib (papa)
30 april 2010: Simmu
08 mei 2010: Keshet
12 mei 2010: harley (papa)
18 mei 2010: draculettetje
20 mei 2010: Libell
22 mei 2010: Baldria
23 mei 2010: Morretje
31 mei 2010: CrazyPrincess
07 juni 2010: PinkPrincess
11 juni 2010: Becky1H983
18 juni 2010: Guess
27 juni 2010: Knuffelbeestje
04 juli 2010: Sonnetje85
*** 05 juli 2010: Mereltje en Forno ***
06 juli 2010: djenneke
07 juli 2010: Grunsfan
15 juli 2010: Webcrowler (papa)
25 juli 2010: Lenaatje
27 juli 2010: Pessie
02 augustus 2010: ChilllayD
10 augustus 2010: Orea
22 augustus 2010: Cantare

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 30-12-2009 16:13:51 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76132336
klopt de op zo dames? ben ff afk wegens de kleine dame die te moe is om te slapen te kalmeren......
pi_76132381
Tik ik net een heel bericht, is het foetsie want het topic was gesloten Ben nog niet helemaal wakker geloof ik.

Anyway, ik ben weer goedgekeurd. Bloeddruk was 130/60 en de kleine man ligt klaar voor de start.

Asy, jij veel plezier vanavond met baby gluren. Hopelijk wil hij nu wel op de foto.

Free, succes bij de verloskundige vanmiddag. Doe je nog wel beetje rustig met verbouwen?

Saffier met wie had je niet verwacht samen zwanger te zijn?
  maandag 28 december 2009 @ 10:25:40 #4
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76132403
Faja is goedgekeurd!
En manneke ligt klaar voor de start. Nou laten we hopen dat ie binnenkort van start gaat dan...
  maandag 28 december 2009 @ 10:27:46 #5
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76132442
faja, fijndat je bent goedgkeurd!
ik mag ook vanmiddag weer.

heb net de meest baggere nacht ooit gehad. werd om half 3 wakker. ZUURRRRR!!! en koud, en ik voelde me de hele dag al niet goed, en een kei-knoepertharde buik. werd ook niet rustig... dus ik naar beneden, kijken of ik rechtop half liggend verder kon slapen, of dat eea mss zou doorzetten... uurtje later was ik weer vertrokken. maar man, das arelaxed zo s nachts! niet vaker doen.

flugel, het is ook heel fijn om jou te zien posten hier!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 28 december 2009 @ 10:29:15 #6
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76132471
Netjes Faja, mooi stickertje nog dus voor het nieuwe jaar...

Hier trouwens vannacht van middernacht tot 7 uur vanochtend geslapen zonder wakker te worden Eigenlijk wel bizar, meestal moet ik zo'n 2 keer plassen in die periode... Natuurlijk meteen weer iets om mezelf zorgen over te maken... onder het mom: zou dit betekenen dat de hormonen afnemen?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 28 december 2009 @ 10:31:53 #7
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76132515
quote:
Op maandag 28 december 2009 10:29 schreef flugeltje het volgende:
Netjes Faja, mooi stickertje nog dus voor het nieuwe jaar...

Hier trouwens vannacht van middernacht tot 7 uur vanochtend geslapen zonder wakker te worden Eigenlijk wel bizar, meestal moet ik zo'n 2 keer plassen in die periode... Natuurlijk meteen weer iets om mezelf zorgen over te maken... onder het mom: zou dit betekenen dat de hormonen afnemen?
Nee joh, lekker van genieten meissie!
Ik heb ook nachten dat ik gewoon doorslaap. Maar meestal word ik 1 à 2x wakker om te plassen.
en soms slaap ik de halve nacht niet om onverklaarbare redenen

Davinia, wat een rotnacht! Hopelijk laat Frederique niet lang meer op zich wachten...
pi_76132582
Faja goedgekeurd!! Fijn! Het is volgens mij controle-dag, ik mag straks ook weer!

En Davinia, balen van zo'n slechte nacht zeg! Dat is heel erg rot!!!
  maandag 28 december 2009 @ 10:41:34 #9
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76132711
Davinia Hopelijk komt je meisje nu lekker snel naar buiten, het is genoeg geweest zo lijkt me....

Asy, het was ook wel nodig, heb met m'n neusverkoudheid en bijbehorende benauwdheid echt belabberd geslapen de afgelopen week, ben gisteravond op de bank ook al in slaap gesukkeld (en dat is me nog nooit overkomen) Ik blijf gewoon heel erg voorzichtig met alles wat ik voel of juist níet voel. Hoop met heel m'n hart dat die bezorgdheid iets minder gaat worden na de 7e. (als alles dan nog in orde is tenminste) Kan gewoon nog niet echt blij zijn met deze zwangerschap, dat maakt het ook een vreemde gewaarwording. Ben ook wel eens een beetje jaloers op de dames hier die zo overduidelijk helemaal kriebelig zijn en waar het geluk van iedere post afstraalt. Ben zo blij voor hen en baal dan van mezelf, maar jezelf dwingen werkt gewoon niet in dit soort gevallen. Gelukkig lees ik hier lang genoeg mee om te weten dat er wel meer dames zijn geweest die de roze wolk niet gehad hebben. Zelf vind ik er heel eerlijk gezegd nog niks aan. Wil dolgraag een kindje, maar dat hele zwanger zijn gebeuren mag wat mij betreft overgeslagen worden. Niet dat ik depressief ben ofzo, daar is helemaal geen sprake van. Ik voel er gewoon nog heel weinig bij, alleen bezorgdheid over de afloop en wanneer dat dan zal zijn. Alles binnen nu en de uitgerekende datum is daarbij een optie... Besef heel goed dat dit nu eenmaal de manier is om mijn droom (een kindje) te verwezelijken, en zo zie ik het nu ook. Een noodzakelijk kwaad om bij een eindproduct te komen...

En daar baal ik eigenlijk wel van, die roze wolk zal me vast niet meer gebeuren, maar een lichte gloed en af en toe een vlindertje zou ik zo fijn vinden...
  maandag 28 december 2009 @ 10:52:38 #10
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76132923
quote:
Op maandag 28 december 2009 10:41 schreef flugeltje het volgende:
Davinia Hopelijk komt je meisje nu lekker snel naar buiten, het is genoeg geweest zo lijkt me....

Asy, het was ook wel nodig, heb met m'n neusverkoudheid en bijbehorende benauwdheid echt belabberd geslapen de afgelopen week, ben gisteravond op de bank ook al in slaap gesukkeld (en dat is me nog nooit overkomen) Ik blijf gewoon heel erg voorzichtig met alles wat ik voel of juist níet voel. Hoop met heel m'n hart dat die bezorgdheid iets minder gaat worden na de 7e. (als alles dan nog in orde is tenminste) Kan gewoon nog niet echt blij zijn met deze zwangerschap, dat maakt het ook een vreemde gewaarwording. Ben ook wel eens een beetje jaloers op de dames hier die zo overduidelijk helemaal kriebelig zijn en waar het geluk van iedere post afstraalt. Ben zo blij voor hen en baal dan van mezelf, maar jezelf dwingen werkt gewoon niet in dit soort gevallen. Gelukkig lees ik hier lang genoeg mee om te weten dat er wel meer dames zijn geweest die de roze wolk niet gehad hebben. Zelf vind ik er heel eerlijk gezegd nog niks aan. Wil dolgraag een kindje, maar dat hele zwanger zijn gebeuren mag wat mij betreft overgeslagen worden. Niet dat ik depressief ben ofzo, daar is helemaal geen sprake van. Ik voel er gewoon nog heel weinig bij, alleen bezorgdheid over de afloop en wanneer dat dan zal zijn. Alles binnen nu en de uitgerekende datum is daarbij een optie... Besef heel goed dat dit nu eenmaal de manier is om mijn droom (een kindje) te verwezelijken, en zo zie ik het nu ook. Een noodzakelijk kwaad om bij een eindproduct te komen...

En daar baal ik eigenlijk wel van, die roze wolk zal me vast niet meer gebeuren, maar een lichte gloed en af en toe een vlindertje zou ik zo fijn vinden...
Ach meissie, ik heb nauwelijks moeite hoeven doen om zwanger te worden (en te blijven) maar ook ik heb meestal niet die roze wolk hoor! Ik vind het bijzonder dat er een baby in mijn buik groeit en dat ik hem voel bewegen (ook al voelt het voor mij meestal onprettig). Maar verder
Strakjes als je de baby voelt bewegen, dan heb je ook meer 'zekerheid' dat alles in orde is en kijg je waarschijnlijk die lichte gloed. Maar staar je niet blind op die roze wolk
pi_76133257
Klinkt heel bekend flugeltje. Ik begin ook nu pas een beetje te genieten nu ik een buikje krijg en af en toe wat voel rommelen in m'n buik. Maar dan nog zou ik dat geen roze wolk kunnen noemen.
Ik heb mezelf in het begin ook heel erg ingehouden. Als je zolang bezig bent en zoveel pijn hebt gehad om zwanger te worden en te blijven dan is het heel normaal dat je jezelf nog in bescherming neemt. En misschien wel blijft nemen.

Wees gewoon lekker zwanger op de manier die het beste bij jou past en luister niet naar andere mensen die stuiteren over roze wolken enzo

En ik vind het zwanger zijn ook een noodzakelijk kwaad Dacht dat ik de enige was
pi_76133829
Goede morgen dames.

Alle baby's ziiten nog lees ik.
Flugeltje Probeer zo nu en dan wel te genieten, want er groeit toch echt een heel lief klein mensje in jouw buik Maar ik snap jouw onzekerheid helemaal hoor.

Hier gaat alles wel ok. Afgelopen nachten weer wat beter geslapen dus dat is wel fijn. Had het ook echt nodig. Kerst rustig maar goed doorgekomen. Was wel speciaal, onze laatste keer kerst, met z'n 2-en.
En nu begint het toch allemaal wel op te schieten hoor. 33 weken alweer. Morgen weer controle bij de vk.
En deze week ergens de kerstspullen weer naar boven, grote schoonmaak en de box in de kamer Oh de box gaat van de week in de kamer Zo speciaal (en maar hopen dat de katten en honden er vanaf blijven, maar daarom zetten we hem deze week ook al, kan iedereen rustig wennen).
pi_76133895
Flugel, ik vind het wel logisch met jouw historie. Logisch dat die bezorgdheid blijft.
De 7e is t gewoon allemaal goed en kan je gaan genieten!
  maandag 28 december 2009 @ 11:46:54 #14
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_76134434
Ik kom jullie even snel een dikke brengen voor ik ga voeden lieve dames, ik denk aan jullie en lees mee hoor!

En Davinia, extra dikke voor jou!

Ow, en Fluugs, jij een dikke knuffel
3!
pi_76136344

Zojuist de babydump maar weer eens gebeld

Ik moest enkele weken geleden, de kinderwagenbak weigeren bij de postbode, omdat deze onder rembours verzonden was, terwijl ik allang betaald had! Gedaan. Nu blijkt de bak dus niet bij babydump terug gekomen te zijn. En moeten ze een nieuwe bestellen (had ik de babydump zelf niet gebeld, had ik dus ook kunnen fluiten naar de bak). Maar de leverancier zit nu dicht!
Ik ben nu dus echt boos gewoon. Denk je heel erg op tijd te zijn met bestellen om dit soort dingen te voorkomen. Loopt het toch allemaal nog op z'n laatst. En zal de bak op tijd zijn?

Sorry, moest even de woede van me afschrijven.
  maandag 28 december 2009 @ 13:09:22 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76137244
Jemig ymme, wat en gedoe rondom die kinderwagen van je zeg!
pi_76137372
Nou wat een gedoe zeg inderdaad! Wij hebben ook bij de Babydump besteld en dat ging prima! Hopelijk is de bak op tijd!

Ben weer terug van de vk, controle was prima!
pi_76137381
(ik heb hier al eens eerder gepost onder een andere naam, maar voor de zeker-zekerheid (eventuele meelezers) maar even een kloon)

Op kerstavond dacht ik: goh, ik ben nog niet ongesteld en mijn tieten zijn groooot , ik gooi er een test tegenaan, dan weet ik zeker dat ik niet zwanger ben en morgen bij het kerstdiner lekker aan de wijn mag.

Het resultaat:

Omg, dat is een stréép! Mooi is 'ie, he? Ongepland, maar heel welkom! Een baby! Een kind! In mijn buik!

6 weken en 1 dag nu. Heel pril en spannend nog, maar ik ga toch lekker van elke minuut genieten. Want ik ben ZWANGER! Yihaaaaa!

maandag 28 december 2009 @ 13:14:31 #19
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76137439
cantare, gefeliciteerd!
wanneer ga je uit de kast komen? Of anders mag een PMtje natuurlijk ook!
pi_76137513
Ik wil wel PM'en wie ik was (ik was geen erg frequente poster, hoor), maar ik hou deze naam want die is eigenlijk veel makkelijker.
  maandag 28 december 2009 @ 13:17:07 #21
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76137527
Cantare van harte

Enne, wat Asy zegt, doet us stiekem PM'en
  maandag 28 december 2009 @ 13:17:22 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76137539
Cantare, gefeliciteerd!
  maandag 28 december 2009 @ 13:17:22 #23
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76137540
cantare, gefeliciteerd!
en als je toch gaat pm'en...

dat je pas met 2 wk overtijd test!

mn meissie is te laat!
ik heb het babyboek zo goed als af, en nog geen weeën te bespeuren hierzo
crap, dat wordt toch geen carrière als helderziende

naja, de 28e is nog niet voorbij
  maandag 28 december 2009 @ 13:18:22 #24
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76137564
* ingewikkeld bevallingsdansje doet voor Davinia
pi_76137663
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:17 schreef DaviniaHR het volgende:

dat je pas met 2 wk overtijd test!
ja, i know maar ik wist zéker dat het gewoon niet zo kón zijn. blijkbaar was het toch echt een erg sterk lucky shot
quote:
mn meissie is te laat!
ik heb het babyboek zo goed als af, en nog geen weeën te bespeuren hierzo
crap, dat wordt toch geen carrière als helderziende

naja, de 28e is nog niet voorbij
Hup baby, hup! Hier schijnt de zon, tijd om naar buiten te komen.
pi_76137851

[ Bericht 100% gewijzigd door Cantare op 28-12-2009 14:04:54 ]
pi_76138236
Gefeliciteerd Cantare

* octopussy ook bevallingsdansje doet voor de LLM's

33 weken + 1 dag zwanger alweer. Ik mag gewoon over 4 weken al thuis bevallen
Oh en vandaag 10 jaar samen met mijn lief wel een speciale dag dus.
  maandag 28 december 2009 @ 13:38:07 #28
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76138295
Gezien Cantare

Octopussy van harte
pi_76138913
Heh, welkom Cantare!
Een onverwacht kerstcadeautje, erg leuk

Octo, gaat hard he? Zo had ik er nog niet eens over nagedacht, over dat thuis bevallen..... En gefeliciteerd
pi_76139029
Cantare gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76139539
Cantare welkom.

Davinia, misschien moeten we jouw meisje en mijn zoon maar eens heel erg duidelijk aanspreken dat wij moeders nou wel eens willen weten wie er zo eigenwijs onze buik constant aan het verbouwen is. Het idee dat het nog max 4 weken kan duren vind ik echt killing. Ik ben over 2 weken uitgerekend dus zou eigenlijk gewoon nog plenty geduld moeten hebben maar mijn geduld is gewoon aan het afnemen.
pi_76139577
Hallo Cantare, gefeliciteerd en welkom!!

Over kloons gesproken... Het is tijd geworden om mijn alterego MinnieMin aan de wilgen te hangen. Zou iemand het lijstje willen aanpassen naar Djenneke, en mijn uitrekendatum is ook weer bijgesteld naar 6 juli 2010. Zou iemand die ook weer willen aanpassen?

Thanks alvast!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_76140337
Wat ingewikkeld hier met al die kloons

En een nieuwe hekkensluiter, welkom Cantare
Ik begon al bang te worden dat het lijstje niet meer aangevuld zou worden
pi_76140544
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:25 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat ingewikkeld hier met al die kloons

En een nieuwe hekkensluiter, welkom Cantare
Ik begon al bang te worden dat het lijstje niet meer aangevuld zou worden
Sorry

Inderdaad wat weinig streepjes de laatste tijd. Even duimen voor de wachtbanktopicdames...
pi_76140615
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:29 schreef djenneke het volgende:

[..]

Sorry

Inderdaad wat weinig streepjes de laatste tijd. Even duimen voor de wachtbanktopicdames...
En het kneuzenclubje
pi_76140659
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:31 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

En het kneuzenclubje
Die helemaal
  maandag 28 december 2009 @ 14:45:56 #37
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76141254
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:08 schreef Faja-Lobi het volgende:
Cantare welkom.

Davinia, misschien moeten we jouw meisje en mijn zoon maar eens heel erg duidelijk aanspreken dat wij moeders nou wel eens willen weten wie er zo eigenwijs onze buik constant aan het verbouwen is. Het idee dat het nog max 4 weken kan duren vind ik echt killing. Ik ben over 2 weken uitgerekend dus zou eigenlijk gewoon nog plenty geduld moeten hebben maar mijn geduld is gewoon aan het afnemen.
Lijkt me een goed plan. Een echte belly-to-belly

Al heb ik ergens helemaal geen zin dat ze eruit komt!

Het is heel erg, maar nu weet ik precies wat ik aan mijn lijf heb.
2 tot 5 maals daags indalingsweeën
2 tot 8 keer per nacht wakker worden om me dan soepel als een hinde om te draaien, of zeer stilletjes op zoek te gaan naar mijn kussen
staan doen we maar helemaal niet meer
het aantrekken van sokken en schoenen is een uitdaging, maar houdt het leven spannend
mijn aandelen gaviscon gaan ook goed
en de wasjes gaan ook maar door
het is nu lekker rustig, kneuteren is een hoger doel in mijn leven

tnt is iedere keer als mijn evenwicht verstoord werd opgepakt als een mogelijkheid om nog minder mobiel te worden. je kan veel zeggen over bevallen, maar dan ga je ook stevig uit je evenwicht / balans.
en dat zit je daar met je post-partum onderkant
en een hulpeloze baby
en een kind van 2 dat uitkrijst van de pijn in zn bakkes (kies nr 6)

tsja,mijn rust is me ook wel iets waard.

maar ja, eindelijk een keer echt kunnen herstellen en in staat zijn om te kunnen (blijven) staan, is mss ook wel fijn...

handig, he? die hormonen.
beetje jammer dat je er gratis een goede portie "ik weet niet wat ik wil, dus de besluiteloosheid viert hoogtij" bij krijgt

verder ben ik wel vrolijk, hoor! ben gewoon bang voor wat er van mijn lijf over blijft zometeen...
  maandag 28 december 2009 @ 14:55:01 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_76141625
Davinia, je moet maar denken: je bent toch al getrouwd

(dat is tenminste wat ik altijd roep als ik er weer een litteken bij heb )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 28 december 2009 @ 14:58:50 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76141766
Cantare, ik heb even de editgeschiedenis bekeken. Wat leuk! Gefeliciteerd!
Ik za toevallig daarstraks een ander topic te lezen en zag een vrij vage post van jou daar al.
  maandag 28 december 2009 @ 15:00:54 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76141842
djenneke, ik heb het aangepast! Leuk uit de kast!
pi_76142534
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:08 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ook, hier nog zo'n eigenwijs mormel! Elise was er gewoon al ruim 3 weken, ik wil niet nog (krap?) 2 weken moeten wachten! Ben zo blij dat m'n vriend nu vakantie heeft, maar dan moet dat kind wel snel komen want anders is de vakantie op zodra het er is... (maar nu nog alleen thuis met peuter, daar worden zowel ik als peuter niet blij van denk ik).

Cantare gefeliciteerd en welkom!

Flugeltje, hier is de roze wolk ook nooit komen opzetten hoor, of in ieder geval nooit voor lang. Maar, in vergelijking mijn eerste zwangerschap voel ik me wel veel beter en dat helpt wel om er positief in te staan (maar dat kwam pas eind 2e trimester).

NieuweUser, veel drinken en bewegen naast de andere adviezen...
Maar, misschien is het met deze termijn gewoon onbegonnen werk, ik zit er ook mee te klunzen en Lijnloos had het er ook al over net voor ze was bevallen. En vanmorgen ineens geen probleem, ik hoop dat het een teken is
pi_76142605
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
Cantare, ik heb even de editgeschiedenis bekeken. Wat leuk! Gefeliciteerd!
Ik za toevallig daarstraks een ander topic te lezen en zag een vrij vage post van jou daar al.
Haha, ja, ik mocht het nog niet zeggen van mezelf maar kon het niet laten een hint te geven.

Woensdag ga ik naar de huisarts, want doordat 't allemaal niet gepland is, slik ik nog medicijnen (antidepressiva). Dat vind ik wel spannend. Want enerzijds wil ik niets doen wat de baby kan schaden, anderzijds vind ik het wel eng om af te bouwen. Ik ben er wel echt bovenop, maar het is toch al zo'n woelige tijd met al die hormonen enzo, en depressies tijdens/na de zwangerschap zijn helaas geen zeldzaamheid. Nou ja, komt tijd komt raad.
pi_76142844
Minniem is Djenneke.
Mijn originele account kent jou uit het stoppen met rokentopic.
Gefeli met je zwangerschap!
  maandag 28 december 2009 @ 16:07:02 #44
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76144653
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:20 schreef Cantare het volgende:

[..]

Haha, ja, ik mocht het nog niet zeggen van mezelf maar kon het niet laten een hint te geven.

Woensdag ga ik naar de huisarts, want doordat 't allemaal niet gepland is, slik ik nog medicijnen (antidepressiva). Dat vind ik wel spannend. Want enerzijds wil ik niets doen wat de baby kan schaden, anderzijds vind ik het wel eng om af te bouwen. Ik ben er wel echt bovenop, maar het is toch al zo'n woelige tijd met al die hormonen enzo, en depressies tijdens/na de zwangerschap zijn helaas geen zeldzaamheid. Nou ja, komt tijd komt raad.
Wat slik je? Er zijn AD die je gewoon door kunt blijven slikken. (waaronder prozac)

Kijk maar eens op http://www.poppoli.nl/smartsite.dws?id=poppoli

Wellicht hoef je dus niet zomaar te stoppen
pi_76144873
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:18 schreef Sidn3y het volgende:
NieuweUser, veel drinken en bewegen naast de andere adviezen...
Maar, misschien is het met deze termijn gewoon onbegonnen werk, ik zit er ook mee te klunzen en Lijnloos had het er ook al over net voor ze was bevallen. En vanmorgen ineens geen probleem, ik hoop dat het een teken is
Het zou inderdaad ook aan het termijn kunnen liggen, heb er dan ook nog maar even last van. Misschien is het idd een teken.

Cantare, gefeliciteerd en welkom!
pi_76145029
Oh hier is het vocht ook echt begonnen hoor.
Heb laarzen, 2 maten groter gekocht omdat ik mijn andere niet meer aan of uit kon
En als ik m'n sokken uit doe, kan ik precies zien waar ze gezeten hebben. En die handen
Ben net een olifantje nu.
pi_76145385
Bedankt voor het welkomstcomité en de felicitaties zo onwerkelijk dat ik ineens zelf mee kan posten in dit topic (ik lurkte al een tijdje )
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:07 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Wat slik je? Er zijn AD die je gewoon door kunt blijven slikken. (waaronder prozac)

Kijk maar eens op http://www.poppoli.nl/smartsite.dws?id=poppoli

Wellicht hoef je dus niet zomaar te stoppen
Citalopram (20 mg) en mirtazapine (15 mg), van beide de minimumdosering. Ik heb op de website gezien dat ze op zich doorgeslikt mogen worden, maar weet natuurlijk niet of het nog uitmaakt dat ik er 2 heb in plaats van 1. Verder staat er dat het niet aan te raden is mirtazapine met borstvoeding te combineren... en ik zou het toch wel heel jammer vinden als ik geen borstvoeding kon geven. Duurt nog fftjes, maar het betekent wel dat ik tijdens de zwangerschap al zou moeten stoppen.
  maandag 28 december 2009 @ 16:31:24 #48
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76145540
zo, weer gekeurd bij de vlos.

k had al tegen manlief gezegd dat het weer nuttig zou worden:
bloeddruk 100 over 60, kind beweeglijk boven bekkeningang, en dat het hiphoppen zo nuttig zou zijn want dan heb je kans dat de bevalling soepeler gaat. dusseh, tot volgende week!

resultaat:
bloeddruk 105 over 55, kind beweeglijk op/in bekkeningang (had in de wachtkamer indalingsweeënsessie 3 van de dag), tsja, dat hiphoppen is wel nuttig, want dat zorgt dan voor een soepeler bevalling, en als jij alle ruimte had, zou je jezelf dan ook in een hoekje manoeuvreren? oh ja, als het kind niet is ingedaald, kunnen we je ook niet strippen. tot volgende week!

mss wordt mijn carrière als waarzegster toch nog iets

de vlos stemt trouwens 40w3d, 40w4d. 1-jan (40w) is volle maan, we gaan het zien...
pi_76146459
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef ymme het volgende:

Zojuist de babydump maar weer eens gebeld

Ik moest enkele weken geleden, de kinderwagenbak weigeren bij de postbode, omdat deze onder rembours verzonden was, terwijl ik allang betaald had! Gedaan. Nu blijkt de bak dus niet bij babydump terug gekomen te zijn. En moeten ze een nieuwe bestellen (had ik de babydump zelf niet gebeld, had ik dus ook kunnen fluiten naar de bak). Maar de leverancier zit nu dicht!
Ik ben nu dus echt boos gewoon. Denk je heel erg op tijd te zijn met bestellen om dit soort dingen te voorkomen. Loopt het toch allemaal nog op z'n laatst. En zal de bak op tijd zijn?

Sorry, moest even de woede van me afschrijven.
Hmm wij hadden tot twee keer toe geen problemen gehad met de Babydump. Het was wel dat ik zag op de bon dat ze de verkeerde kleur op hadden geschreven.
Voor de kenners : we hadden een mutsy single spoke 4 rider dark-kaki gekocht maar op de bon stond college red.
Gebeld en dus aangepast naar de goede kleur. Alles was op tijd (zelfs eerder). Alleen de maxi cosi voetenzak kwam pas later. Wel hadden we alles al betaald. Ze gaven zelfs nog tips om de babykamer waar we op moesten letten

Dus wij waren paar weken later in de BD-winkel (vrouw + zwanger = kijken + aaahh = kopen) dus ik vroeg ernaar of ze het al binnen hadden, want dan konden we het gelijk meenemen, maar ze konden ze niets vinden. Komen we thuis staat er een TNT bus voor het huis met een pakketje waarin de voetenzak zat

Ach onze babykamer (op een paar plankjes na en groot gordijn) is nu compleet. Een kennis van ons heeft een schilderij gemaakt met hetzelfde figuurtje als wat er op de behangrand staat.

Ik zal anders vanavond wel ff een foto plaatsen. Voor de nodige ooohhh's en aaaah's
♥ K, N, R en F ♥
pi_76146516
Wat zijn onze ukkies toch vreselijk eigenwijs he Davina, Wel fijn dat je goed gekeurd bent. Tsja ik weet gewoon dat ik heel graag wil bevallen asap. Mijn man vind het nog prima als het even blijft zitten maar ik kan het er wel uit kijken. En na de bevalling maak ik toch al een afspraak bij de manueel therapeut om de boel evt te corrigeren. En voor me zelf heb ik een sluitband klaar liggen om me in te laten wrappen na de bevalling voor extra steun. Ik ben liever weer wat mobieler dan ik nu ben. en hoe eerder bevallen hoe eerder weer de oude (hoop ik).
pi_76149112
Weer stickertjes verdiend bij verloskundige enzo gefeli dames

en nieuwe aanwinst: Welkom en wat een mooi kerstcadeautje!
verdorie natuurlijk wel de edit gemist

en kloon minniemin uit de kast hoi djenneke!
  maandag 28 december 2009 @ 18:29:16 #52
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76149731
Pff, zit ik net te bedenken dat ik iets makkelijks aan ga doen lees: badjas aan onder een dekentje op de bank, valt me opeens dat dat helemaal niet kan. We moeten namelijk om 21:20u voor de pretecho...

is niet vanwege de pretecho maar dat ik niet iets lekker makkelijks kan aandoen
pi_76151158
Stickertjes

En hoi Djenneke!
En gefeliciteerd Cantare Nu ben ik ook wel nieuwsgierig wie jij dan was

Hier ook een sticker. Baby is ibngedaald (dat wist ik eigenlijk ook al na die indalingsweeën ) bloeddruk was goed, lekker zo doorgaan.
En nu moet ik over 2 weken alweer

En nu ben ik heel erg moe. Hele dag in nieuwe huis geweest (en TARA is daar nu alweer heen) en hoewel ik zelf niet zoveel gedaan heb ben ik toch bekaf. Straks eerst maar eens lekker douchen (even wachten tot Leander diep slaapt) en dan lekker douchen en op de bank.
pi_76151162
Minniemin uit de kast, wist helemaal niet dat je een kloon was Djenneke
Cantare welkom
Het zijn allemaal wat drukke dagen met allemaal bezoekjes richting familie en vrienden afleggen dus ben niet veel op Fok! te vinden.
pi_76151837
kloon uit de kast, kloon erbij en gefeliciteerd

hier een sticker, alles was goed. groei prima en weer ff kunnen zwaaien. vanaf nu krijg ik naast elke keer (!) een gewone echo ook een inwendige om mijn baarmoedermond te bekijken. da's eigenlijk wel hendig, nu weet ik precies tot wanneer ik in het bubbelbad mag guppies zijn zo beweeglijk dat de gyn er moeite mee had om ze te meten. nieuwe receptje gehad voor de ijzerpillen aangezien het toch echt iig een beetje lijkt te helpen. goed rust blijven houden os nog steeds het motto. ik merk het ook echt heel duidelijk. een dag geen middagslaapje levert gelijk een humeurtje en allerhande pijntjes op. ah well, is normaal volgens de gyn, die rust moet ik dan ook gewoon nemen. hoe beter ik me voel, hoe beter het gaat, punt uit

en vanaf nu elke 3 weken (eigenlijk hoeft dat pas vanaf volgende keer, maar dat kwam rot uit ivm sangdrax zijn promotie en daar hat de gyn alle begrip voor). zo raar. de vorige verloskundigen bij selene vond ik best aardig, maar ik voelde me totaal onbegrepen (achteraf gezien ging er ook veel mis). deze gyn vind ik echt niet aardig, maar hij luistert wel naar wat ik zeg, beantwoord onze vragen en doet concreet iets met wat ik zeg en vraag. daar ben ik eigenlijk veel blijer mee dan aardig.
pi_76153408
quote:
Op maandag 28 december 2009 19:05 schreef freecell het volgende:

Hier ook een sticker. Baby is ibngedaald (dat wist ik eigenlijk ook al na die indalingsweeën ) bloeddruk was goed, lekker zo doorgaan.
En nu moet ik over 2 weken alweer

Stickers!

Maar kan dat al zo vroeg, dat de baby indaalt? En hoe voel je die weeen dan, als een soort kramp? Ik heb het idee dat het echt pas vlak voor de bevalling gebeurt, dus ik let er wel eens op, maar volgens mij daalt die van mij nog niet in hoor. Maar was jij met je 1e kindje ook niet wat eerder met alles?

Asy, toch veel plezier met je echo, ondanks dat je niet in je comfy kleding kan kruipen
pi_76153501
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:31 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

En het kneuzenclubje

MinnieMin Djenneke uit de kast!!!

Gefeliciteerd Cantare! (al heb ik gemist wie je bent... )

veel plezier Asy met je echo! Ik hoop dat het nu wel eens lukt!!!
  maandag 28 december 2009 @ 19:53:09 #58
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76153540
Ik heb nogsteeds het gevoel dat ik hier moet posten, maar ik heb toch echt geen baby meer in m'n buik zitten .

Dag meiden , heel veel succes met het vervolg van jullie zwangerschappen . Ik blijf het volgen
pi_76153708
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:27 schreef Cantare het volgende:
Bedankt voor het welkomstcomité en de felicitaties zo onwerkelijk dat ik ineens zelf mee kan posten in dit topic (ik lurkte al een tijdje )
[..]

Citalopram (20 mg) en mirtazapine (15 mg), van beide de minimumdosering. Ik heb op de website gezien dat ze op zich doorgeslikt mogen worden, maar weet natuurlijk niet of het nog uitmaakt dat ik er 2 heb in plaats van 1. Verder staat er dat het niet aan te raden is mirtazapine met borstvoeding te combineren... en ik zou het toch wel heel jammer vinden als ik geen borstvoeding kon geven. Duurt nog fftjes, maar het betekent wel dat ik tijdens de zwangerschap al zou moeten stoppen.
mijn psych gaf aan in de tijd dat ik citalopram slikte, dat als er sprake was van een zwangerschap, ik over moest gaan op prozac, omdat van de citalopram nog niet veel resultaten bekend waren van jaren na de zwangerschap (wat het met het kindje doet) en van prozac wel, en dat dat op zich prima was... hij zei ook dat het waarschijnlijk geen kwaad kon, maar voor de zekerheid...
(niet om je ongerust te maken hoor, want dat is volgens mij niet nodig...)
pi_76154066
quote:
Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef sindell het volgende:

[..]

Stickers!

Maar kan dat al zo vroeg, dat de baby indaalt? En hoe voel je die weeen dan, als een soort kramp? Ik heb het idee dat het echt pas vlak voor de bevalling gebeurt, dus ik let er wel eens op, maar volgens mij daalt die van mij nog niet in hoor. Maar was jij met je 1e kindje ook niet wat eerder met alles?

Asy, toch veel plezier met je echo, ondanks dat je niet in je comfy kleding kan kruipen
Bij nummertje 1 ging het hier ook allemaal wat eerder inderdaad. De eerste daalt vaak in érgens tussen week 30 en de bevalling en de tweede wat later en vaak pas tijdens de bevalling.
Hoe het voelt? Onwijs pijnlijke harde buik die je even moet wegpuffen onmiddelijk gevolgd door pijn aan je schaambeen. Tenminste bij mij Sommigen voelen er niks van!

Asy! Harry is vast vrolijk vanavond!
pi_76154595
Mja ik betwijfel soms of ik wel harde buiken heb, maar soms spant het wel ineens aan, dus dat zal het wel zijn. Pijnlijk vind ik het niet.
Pijn aan mijn schaambeen heb ik al een weekje of 3, maar het kraakt rondom sowieso allemaal wat, dus dat zegt ook weinig.
Ach we zien het wel.
Nog een weekje of 6/7 (hoop ik)
pi_76155820
Hard buiken horen ook niet pijnlijk te zijn hoor
Gewoon erg gespannen en soms wat onplezierig door de spanning, maar niet pijnlijk.
pi_76158497
De harde buiken zijn hier wel anders dan toen ik ze had rond week 20. Toen was het echt een duidelijk verkramping, terwijl ik nu echt een 'plofbuik' gevoel heb. Als een ballon die op knappen staat.
Ben trouwens echt superblij dat ik een ligbad heb Het is zo lekker ontspannend bij harde buiken en zulks.
Ik heb zo'n vermoeden dat ik met weeën ook veel baat heb bij het bad.

Het indalen gebeurt hier volgens mij ook al. Heb nu 's nachts telkens steken onderin. Soms op het moment dat ze haar voeten tegen mijn ribben aanzet en dan met het koppie gaat duwen
  maandag 28 december 2009 @ 22:04:22 #64
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76159682
indalen is bij mij een combi van een knetterharde buik en druk op de anus
of irritant ik-moet-ongesteld-worden-gevoel in de onderrug.

en dan heeft de navel ineens meer relief

een harde buik kun je checken door op je buik te duwen als je iets voelt. als je eea niet kan indrukken (ook op een plek waar baby niet zit), dan heb je een harde buik.
klinkt logisch, he?
pi_76160153
Als K een harde buik heeft voelt het net aan alsof haar hele buik hard is.
Klink heel dom (ik weet het) maar normaal is het gewoon zacht en kan je eea induwen. Bij een harde buik lijkt het wel of alles zich aanspant waardoor het ook hard aanvoelt.

Maar goed verder heb ik er geen last van
♥ K, N, R en F ♥
pi_76163252
Cantare, welkom hier (ben ook benieuwd naar wie je echt ben haha). Altijd spannend die kloons
En minniemin uit de kast en op dezelfde dag als ik uitgerekend Wat leuk!

k moet morgenochtend om half 9 bij de verloskundige zijn, de eerste echte afspraak hehe. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn
En ik lees over een pretecho, daar moet ik ook nog een afspraak voor maken. Heb gewoon niet het idee dat ik al zover ben haha. Maar over 4 weken ben ik alweer 17 weken, pfff.
pi_76166450
Pretecho (3D) heb ik met 31 weken laten maken. Bij mij ging het heel goed omdat de kleine nog lekker veel ruimte had wegens een lange buik (ofzo), maar normaal gesproken zitten de beebjes dan toch al wat meer opgevouwen en tegen de baarmoederwand gedrukt. Het echo-apparaat kan dan het verschil niet maken tussen de bmwand en het gezichtje, waardoor je niet zoveel meer ziet. Een paar weken eerder doen heeft wel de aanbeveling.

de 20 wekenecho is trouwens geen pretecho. Daar gaan ze echt alle organen doorlichten en zien of er geen afwijkingen waar te nemen zijn.
pi_76168951
hellow... kom ff spieken of er al nieuws is van Sidney, nieuwe user en Davinia....
maar kzie jammer genoeg nog niets...
zet hem op dames!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76169401
Rustig hier inderdaad! Zo heb je een babyboom en zo blijft alles stug zitten.

Hier verder prima. Alleen ik zit nu weer in de periode dat ik 's nachts zomaar wakker ben niet door zuur, of door pijn of wat dan ook, gewoon wakker. Ik ga er ook niet uit, lig gewoon tevreden wakker te zijn
Had ik de vorige zwangerschap ook zo tegen deze tijd
Ik ben er overdag ook niet vermoeider door, dat scheelt.
  dinsdag 29 december 2009 @ 08:20:33 #70
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76169543
Helleu!
Snorry ik was gisteren zo moe dat ik meteen na de pretecho mijn bed ben ingekropen...

3x scheepsrecht? Nou niet voor de pretecho.
Harrymans lag met zijn gezichtje helemaal in de wand gedrukt te slapen. Hij drukt zelfs zo hard soms dat hij de baarmoeder laat uitstulpen
Verder had hij afwisselend 1 of 2 handjes voor zijn gezicht en de navelstreng erbij getrokken
Maar van wat we konden zien zag hij er heel lief uit en lag hij heerlijk te slapen. Wij vonden het super om te doen. Ook al hebben we niet heel veel fantastische plaatjes, het was gewoon tof om een kijkje te nemen naar de baby in de buik.
De echoscopiste vond het zo sneu voor ons dat ze ons voor een 2D echo heeft laten betalen ipv 3/4D en dat terwijl we dus 3x zijn geweest!
pi_76169567
Goedemorgen allemaal, hier een beetje brakke nacht gehad want Marky is ziek dus daardoor ben ik zelf ook veel wakker geweest. Maar ja, vind het vooral lullig voor hem, hij was lekker een weekje vrij en had allemaal plannen om te doen.

Zo ook naar de vlos, voor het eerst alleen dus, maar verwacht geen bijzonderheden eigenlijk. Daarna weer aan het werk. Ik heb het zoooooo gehad met dat werken maar ja, na deze week nog 3 weken, dus dat is te overzien.

Sidn3y, Davinia, NieuweUser en Faja, komt er nog actie vandaag ?
pi_76169584
Jammer dat het niet zo ging met de plaatjes Asy, maar eigenlijk klinkt het stiekem wel heel leuk
En mazzel van het geld natuurlijk

Happy: stop je pas met 36 weken? Dapperheid!
pi_76169629
Ach Harry wil jullie gewoon enorm verassen straks, daarom laat hij zich niet zien

Happy, ik weet wat je bedoelt, ik moet vandaag meegerekend ook nog 9 dagen werken, maar het wordt wel veel hoor. Ik kan me niet goed meer concentreren en begin ook kleine foutjes te maken. Niks rampzaligs, maar ik merk gewoon dat ik veel meer in mezelf gekeerd ben en dat alles niet echt goed meer aan komt. Nog even volhouden!

En had Ymme het niet over vocht vasthouden? *meldt* , mijn horloge laat zelfs al een afdruk achter op mijn pols

Geen kerstbabies, nou dan maar nieuwjaarsbabies?
pi_76169792
Vocht idem meld
's avonds mijn sokken, echt mega
pi_76169917
Optimisten, ik heb gewoon lekker de nacht doorgeslapen ipv nachtbraken
Al had ik liever wat actie gehad. Wel even tevreden wakker gelegen zoals Freecell al zei, maar ook weer tevreden in slaap gedonderd

Asy ik vind het wel grappig klinken van die pretecho-perikelen bij jullie.

Gisteren waren er trouwens echt veel goedgekeurde dames, heb er een aantal gemist geloof ik dus nog even een jompel voor jullie allemaal En Happy mag vandaag weer, succes!

Straks gaat m'n vriend zwemmen met peuter, heb ik even rustig de tijd om weer wat dingetjes op orde te brengen.
  dinsdag 29 december 2009 @ 09:05:12 #76
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76169998
ff kijken, we missen NieuweUser en Davinia nog vanochtend. Doe eens melden!

Pfft, happy.. Kan mezelf voorstellen dat je het wel gehad hebt met werken. Ik zit ook te bedenken wat voor mij handig gaat zijn. Aangezien (als alles goed gaat) ik mijn verlof in de zomer heb kan ik er net zo goed mijn vakantie aan vastplakken. 6 weken eerder stoppen dus en dan vervolgens 12 weken na bevalling. Lijkt me wel een goeie optie. (als dat op het werk tenminste ook gaat lukken in de vakantieperiode)
pi_76170000
Djenneke, ik sta perplex! Wellicht dat je mij niet eens meer herkend onder dit alter ego, maar ik zal je ook nog wel even feliciteren via hyves. Hebben we toch weer iets gemeen...

Hier gisteren naar de gyn geweest en die was tevreden. Donderdag hadden ze al een groeiecho gemaakt, waarbij de achterstand van 5 weken was ingelopen tot 2,5 week. Daardoor hoef ik nu nog maar 2x per week ctg met bloeddrukmeting en zijn ze gestopt met het lek prikken van mijn armen. Zo hou ik het nog wel 2 weken vol (ik verwacht niet dat ze me door laten lopen tot na 40weken).

Vandaag overigens 38+3 en geen last van vocht of andere vervelende kwaaltjes. Alleen af en toe een beetje menstruatie-achtig gevoel in de onderbuik.

Overigens ook gefeli en welkom voor Cantare.

Kan iemand trouwens in de op CalamityJane wijzigen in mijn nieuwe user? Ik blijf deze voorlopig gebruiken.
pi_76170385
Goedemorgen! Hier geen vuiltje krampje aan de lucht! Wel weer even wakker gelegen vannacht, maar ik begin eraan te wennen.

Asy, Harry is lekker eigenwijs zeg! Maar wat je zegt, het is sowieso leuk om een kijkje te nemen!

DeMajoor, fijn dat de controle bij de gyn goed was!

Succes bij de vk vandaag Happy!
pi_76170406
goede morgen!

Asyniur wat een heerlijke eigenwijze harry hebben jullie nu toch al! Wel leif van de echoscopiste.
Ben jezelf een beetje teleurgesteld of valt het mee?
Happy beterschap voor mark
en dames met vocht riep ik in het begin nog zo blij te zijn dat mn been juist afnam, is nu ook weer dikker aan het worden! nou ja, kan nog van beide of de combi te maken hebben, probeer me er maar niet al te druk over te maken, het is zo.
Demajoor, wat fijn dat de groeiachterstand toch wat ingelopen is!

en zelf vandaag 20 wk
pi_76170470
Een mijlpaal voor Draculettetje!
pi_76170500
Dat is een mooie mijlpaal draculettetje!!
  dinsdag 29 december 2009 @ 09:34:10 #82
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76170503
Shit, vergeet ik helemaal Asy

Het blijft een eigenwijsje. Ergens verdient ie natuurlijk wel kuddo's voor consequent zijn

En weer een mooie mijlpaal voor draculadinges
  dinsdag 29 december 2009 @ 09:42:24 #83
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76170671
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 09:30 schreef draculettetje het volgende:
Asyniur wat een heerlijke eigenwijze harry hebben jullie nu toch al! Wel leif van de echoscopiste.
Ben jezelf een beetje teleurgesteld of valt het mee?

en zelf vandaag 20 wk
voor je mijlpaal!

Nee, wij zijn helemaal niet teleurgesteld. Wij vonden het super om even een kijkje te mogen nemen in mijn buik. We hebben wel enkele mooie plaatjes en verder laat Harry het inderdaad een verrassing zijn
Ik heb net de DVD even terug gekeken en ik zie wel soms mijn jongste neefje er in terug qua gezicht.

happy, beterschap voor marky! Ik wou net zeggen dat je strakjes nog maar even een beetje bij moest slapen, maar als je moet werken, gaat dat natuurljk niet! Succes vandaag meissie!

Nou LLM, ga eens puffen en duwen! Ik ben wel weer toe aan een verse baby hier...

DeMajoor, fijn dat de achterstand al grotendeels ingehaald is!
pi_76170697
Goedemorgen, ik heb heerlijk uitgeslapen. Zo fijn de kerstvakantie, hoef ik niet verplicht om half 7 op te staan om de jonge dame klaar te maken voor school. Oh en de baby zit hier nog lekker in de buik, helaas.

Asy wat jammer dat hij wederom niet op de foto wou maar wel erg fijn dat ze jullie minder liet betalen ook al zijn jullie reeds 3 keer geweest.

Draculletje ook al weer op de helft het gaat echt bizar snel, behalve die laatste weken. Die kruipen voor mijn gevoel voorbij.

Ik heb voor mijn dochter in oktober een kalander gemaakt van november tot januari en daar alles op ingevuld als Sint Maarten, aankomst Sint, Sinterklaas etc en dus ook kruisjes er op gezet op de dagen waarop haar jongste broertje mag komen. (week 38 t/m week 42). Staat ze vanmorgen naast me "mama er staat vandaag een kruisje op de kalender dat de baby mag komen, waarom wil hij niet komen vandaag? Komt hij morgen dan?" Zo lastig om daar antwoord op te geven want hij laat zich niet van te voren aankondigen

[ Bericht 0% gewijzigd door Faja-Lobi op 29-12-2009 10:44:58 ]
  dinsdag 29 december 2009 @ 09:44:46 #85
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76170704
waar blijven de nieuwe baby's

Harry, wat een eigenwijsje!
Mijlpaal voor dracula!!

Hier heel raar gedroomd, kleine meid werd geboren op 18 december :S ? Mijn vriend was er niet en zat bij zijn ouders, toen ik hem belde dat zijn dochter geboren was wilde hij nog een uurtje bij zijn ouders blijven Inmiddels was de kleine mee genomen en ik was zó alleen en verdrietig. Werd helemaal emo wakker

Bah ik heb heel veel last van pijnlijke harde buiken en oefenweeën, blijven maar komen Woensdag naar de VK, dus even kijken hoe dat gaat..
Heb van de zwangerschap genoeg, wil mn meisje in mn armen en wel NU!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_76170735
dank allemaal voor de fijne jompels!

Asy mooie instelling hoor! en stiekum toch wel wat mooie plaatjes!
  dinsdag 29 december 2009 @ 09:57:18 #87
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76170959
Heb foto's van het kamertje van mn meisje gepost in het kinderkamer topic Ben er zo trots op! Het is nu helemaal af!!
pi_76170989
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 08:26 schreef freecell het volgende:
Happy: stop je pas met 36 weken? Dapperheid!
Ja, heb het liefst zo lang mogelijk na de bevalling en ik voel me gewoon heel goed. Icm mijn nieuwe functie en de projecten die ik moet leiden was dit het handigst, maar ik merk dat ik nu toch uitkijk naar het verlof, precies wat sindell zegt eigenlijk (terwijl het lichamelijk nog prima gaat hoor, dus dat is geen probleem).

VK was weer prima, bloeddruk goed, hartje weer gehoord, alleen wist ze niet 100% zeker of het hoofdje naar beneden ligt, maar ze dacht het wel. Als ze volgende keer (over 3 weken ) weer niet 100% zeker is, krijg ik nog een liggingsecho, maar dat zien we dan wel weer. Alles weer in orde gelukkig.

Asy, jammer dat Harry niet vol in beeld wilde, maar ik vond het zelf ook niet zo heel jammer. Het was gewoon erg leuk om 'm te zien.

Free en ymme, vervelend dat vocht. Hier nog niet echt last van, al zitten mijn ringen wel iets strakker maar ze gaan nog makkelijk af.

DeMajoor, dat zijn mooie berichten dat je kleintje de achterstand aan het inlopen is. Denk inderdaad niet dat ze je door laten lopen, maar inleiden hoeft misschien ook niet als het zo mooi doorgaat.

Draculetje, gefeliciteerd met je 20 weken mijlpaal

Nu maar eens aan het werk
  dinsdag 29 december 2009 @ 10:50:48 #89
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76172087
meld.
alles zit nog binnen hierzo.

de batterij van mn foon is leeg, dus klees vanmiddag wel bij.
pi_76172159
Nou, makkelijk gaat het nooit worden om dit berichtje te schrijven dus het moet maar. Wij hebben helaas geen hartje meer, bleek tijdens de echo. Onvoorstelbaar maar waar.

Wil iemand mij dus uit het lijstje halen?
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  dinsdag 29 december 2009 @ 10:54:18 #91
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76172194
ahava, oh wat verschrikkelijk.. meisje toch.
in de haak.
  dinsdag 29 december 2009 @ 10:55:36 #92
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_76172235
Ahava wat verschikkelijk nieuws ... heel veel sterkte meis
Be happy with the little things in life
pi_76172247
Ahava wat vreselijk... Veel sterkte met dit moeilijke nieuws
pi_76172400
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:05 schreef CrazyPrincess het volgende:
Klinkt heel bekend flugeltje. Ik begin ook nu pas een beetje te genieten nu ik een buikje krijg en af en toe wat voel rommelen in m'n buik. Maar dan nog zou ik dat geen roze wolk kunnen noemen.
Ik heb mezelf in het begin ook heel erg ingehouden. Als je zolang bezig bent en zoveel pijn hebt gehad om zwanger te worden en te blijven dan is het heel normaal dat je jezelf nog in bescherming neemt. En misschien wel blijft nemen.

Wees gewoon lekker zwanger op de manier die het beste bij jou past en luister niet naar andere mensen die stuiteren over roze wolken enzo

En ik vind het zwanger zijn ook een noodzakelijk kwaad Dacht dat ik de enige was
Ik durf al bijna IRL niet meer te zeggen dat ik blij ga zijn als de zwangerschap achter de rug is En dan heb ik eigenlijk geen lastige zwangerschap achter de rug (niet moeten overgeven, mijn lichaam is nog steeds niet veel veranderd enkel die giga-buik, geen bekken-of rugproblemen zoals zovelen hier, ...) maar ik vind het alleszins niet zo fijn als ik ooit had gedacht.
Ja, ik geniet van het geschop in mijn buik en dat geeft wel een apart gevoel, maar ik denk niet dat ik één van die mama's zal worden die mijn buik zal missen (ik blijf verschieten als mama's over mijn buik willen wrijven omdat ze hun eigen buik missen (en ondertussen is hun kind misschien al 7 jaar) ).
pi_76172410
Oh wat vreselijk Ahava.......!!!! Heel veel sterkte!!
pi_76172419
Ahava, wat een vreselijk verdrietig nieuws. Heel veel sterkte gewenst
pi_76172499
Ahava wat verschrikkelijk verdrietig. Ik heb er geen woorden voor.
Heel veel sterkte, hoe leeg die woorden ook klinken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 29 december 2009 @ 11:06:23 #98
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76172517
Ahava wat verdrietig!! Sterkte!!!
pi_76172555
En ik lees nu pas verder...
Ahava wat een vreselijk nieuws Heel veel sterkte en ik weet voor de rest even niet wat gezegd...
pi_76172615
Ahava, wat afschuwelijk! Sterkte meid, ook voor je man/vriend...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')