Sorryquote:Op maandag 28 december 2009 14:25 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat ingewikkeld hier met al die kloons
En een nieuwe hekkensluiter, welkom Cantare
Ik begon al bang te worden dat het lijstje niet meer aangevuld zou worden
En hetquote:Op maandag 28 december 2009 14:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Sorry
Inderdaad wat weinig streepjes de laatste tijd. Even duimen voor de wachtbanktopicdames...
Lijkt me een goed plan. Een echte belly-to-bellyquote:Op maandag 28 december 2009 14:08 schreef Faja-Lobi het volgende:
Cantare welkom.
Davinia, misschien moeten we jouw meisje en mijn zoon maar eens heel erg duidelijk aanspreken dat wij moeders nou wel eens willen weten wie er zo eigenwijs onze buik constant aan het verbouwen is. Het idee dat het nog max 4 weken kan duren vind ik echt killing. Ik ben over 2 weken uitgerekend dus zou eigenlijk gewoon nog plenty geduld moeten hebben maar mijn geduld is gewoon aan het afnemen.
Ik ook, hier nog zo'n eigenwijs mormel! Elise was er gewoon al ruim 3 weken, ik wil niet nog (krap?) 2 weken moeten wachten! Ben zo blij dat m'n vriend nu vakantie heeft, maar dan moet dat kind wel snel komen want anders is de vakantie op zodra het er is... (maar nu nog alleen thuis met peuter, daar worden zowel ik als peuter niet blij van denk ik).quote:Op maandag 28 december 2009 14:08 schreef Faja-Lobi het volgende:
Davinia, misschien moeten we jouw meisje en mijn zoon maar eens heel erg duidelijk aanspreken dat wij moeders nou wel eens willen weten wie er zo eigenwijs onze buik constant aan het verbouwen is. Het idee dat het nog max 4 weken kan duren vind ik echt killing. Ik ben over 2 weken uitgerekend dus zou eigenlijk gewoon nog plenty geduld moeten hebben maar mijn geduld is gewoon aan het afnemen.
Haha, ja, ik mocht het nog niet zeggen van mezelf maar kon het niet laten een hint te geven.quote:Op maandag 28 december 2009 14:58 schreef Brighteyes het volgende:Cantare, ik heb even de editgeschiedenis bekeken.
Wat leuk!
Gefeliciteerd!
Ik za toevallig daarstraks een ander topic te lezen en zag een vrij vage post van jou daar al.
Wat slik je? Er zijn AD die je gewoon door kunt blijven slikken. (waaronder prozac)quote:Op maandag 28 december 2009 15:20 schreef Cantare het volgende:
[..]
Haha, ja, ik mocht het nog niet zeggen van mezelf maar kon het niet laten een hint te geven.
Woensdag ga ik naar de huisarts, want doordat 't allemaal niet gepland is, slik ik nog medicijnen (antidepressiva). Dat vind ik wel spannend. Want enerzijds wil ik niets doen wat de baby kan schaden, anderzijds vind ik het wel eng om af te bouwen. Ik ben er wel echt bovenop, maar het is toch al zo'n woelige tijd met al die hormonen enzo, en depressies tijdens/na de zwangerschap zijn helaas geen zeldzaamheid. Nou ja, komt tijd komt raad.
Het zou inderdaad ook aan het termijn kunnen liggen, heb er dan ook nog maar even last van. Misschien is het idd een teken.quote:Op maandag 28 december 2009 15:18 schreef Sidn3y het volgende:
NieuweUser, veel drinken en bewegen naast de andere adviezen...
Maar, misschien is het met deze termijn gewoon onbegonnen werk, ik zit er ook mee te klunzen en Lijnloos had het er ook al over net voor ze was bevallen. En vanmorgen ineens geen probleem, ik hoop dat het een teken is
Citalopram (20 mg) en mirtazapine (15 mg), van beide de minimumdosering. Ik heb op de website gezien dat ze op zich doorgeslikt mogen worden, maar weet natuurlijk niet of het nog uitmaakt dat ik er 2 heb in plaats van 1. Verder staat er dat het niet aan te raden is mirtazapine met borstvoeding te combineren... en ik zou het toch wel heel jammer vinden als ik geen borstvoeding kon geven. Duurt nog fftjes, maar het betekent wel dat ik tijdens de zwangerschap al zou moeten stoppen.quote:Op maandag 28 december 2009 16:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat slik je? Er zijn AD die je gewoon door kunt blijven slikken. (waaronder prozac)
Kijk maar eens op http://www.poppoli.nl/smartsite.dws?id=poppoli
Wellicht hoef je dus niet zomaar te stoppen
Hmm wij hadden tot twee keer toe geen problemen gehad met de Babydump. Het was wel dat ik zag op de bon dat ze de verkeerde kleur op hadden geschreven.quote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef ymme het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Zojuist de babydump maar weer eens gebeld![]()
Ik moest enkele weken geleden, de kinderwagenbak weigeren bij de postbode, omdat deze onder rembours verzonden was, terwijl ik allang betaald had! Gedaan. Nu blijkt de bak dus niet bij babydump terug gekomen te zijn. En moeten ze een nieuwe bestellen (had ik de babydump zelf niet gebeld, had ik dus ook kunnen fluiten naar de bak). Maar de leverancier zit nu dicht!
Ik ben nu dus echt boos gewoon. Denk je heel erg op tijd te zijn met bestellen om dit soort dingen te voorkomen. Loopt het toch allemaal nog op z'n laatst. En zal de bak op tijd zijn?![]()
Sorry, moest even de woede van me afschrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |