abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76137851

[ Bericht 100% gewijzigd door Cantare op 28-12-2009 14:04:54 ]
pi_76138236
Gefeliciteerd Cantare

* octopussy ook bevallingsdansje doet voor de LLM's

33 weken + 1 dag zwanger alweer. Ik mag gewoon over 4 weken al thuis bevallen
Oh en vandaag 10 jaar samen met mijn lief wel een speciale dag dus.
  maandag 28 december 2009 @ 13:38:07 #28
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76138295
Gezien Cantare

Octopussy van harte
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76138913
Heh, welkom Cantare!
Een onverwacht kerstcadeautje, erg leuk

Octo, gaat hard he? Zo had ik er nog niet eens over nagedacht, over dat thuis bevallen..... En gefeliciteerd
pi_76139029
Cantare gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76139539
Cantare welkom.

Davinia, misschien moeten we jouw meisje en mijn zoon maar eens heel erg duidelijk aanspreken dat wij moeders nou wel eens willen weten wie er zo eigenwijs onze buik constant aan het verbouwen is. Het idee dat het nog max 4 weken kan duren vind ik echt killing. Ik ben over 2 weken uitgerekend dus zou eigenlijk gewoon nog plenty geduld moeten hebben maar mijn geduld is gewoon aan het afnemen.
pi_76139577
Hallo Cantare, gefeliciteerd en welkom!!

Over kloons gesproken... Het is tijd geworden om mijn alterego MinnieMin aan de wilgen te hangen. Zou iemand het lijstje willen aanpassen naar Djenneke, en mijn uitrekendatum is ook weer bijgesteld naar 6 juli 2010. Zou iemand die ook weer willen aanpassen?

Thanks alvast!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_76140337
Wat ingewikkeld hier met al die kloons

En een nieuwe hekkensluiter, welkom Cantare
Ik begon al bang te worden dat het lijstje niet meer aangevuld zou worden
pi_76140544
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:25 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat ingewikkeld hier met al die kloons

En een nieuwe hekkensluiter, welkom Cantare
Ik begon al bang te worden dat het lijstje niet meer aangevuld zou worden
Sorry

Inderdaad wat weinig streepjes de laatste tijd. Even duimen voor de wachtbanktopicdames...
pi_76140615
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:29 schreef djenneke het volgende:

[..]

Sorry

Inderdaad wat weinig streepjes de laatste tijd. Even duimen voor de wachtbanktopicdames...
En het kneuzenclubje
pi_76140659
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:31 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

En het kneuzenclubje
Die helemaal
  maandag 28 december 2009 @ 14:45:56 #37
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76141254
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:08 schreef Faja-Lobi het volgende:
Cantare welkom.

Davinia, misschien moeten we jouw meisje en mijn zoon maar eens heel erg duidelijk aanspreken dat wij moeders nou wel eens willen weten wie er zo eigenwijs onze buik constant aan het verbouwen is. Het idee dat het nog max 4 weken kan duren vind ik echt killing. Ik ben over 2 weken uitgerekend dus zou eigenlijk gewoon nog plenty geduld moeten hebben maar mijn geduld is gewoon aan het afnemen.
Lijkt me een goed plan. Een echte belly-to-belly

Al heb ik ergens helemaal geen zin dat ze eruit komt!

Het is heel erg, maar nu weet ik precies wat ik aan mijn lijf heb.
2 tot 5 maals daags indalingsweeën
2 tot 8 keer per nacht wakker worden om me dan soepel als een hinde om te draaien, of zeer stilletjes op zoek te gaan naar mijn kussen
staan doen we maar helemaal niet meer
het aantrekken van sokken en schoenen is een uitdaging, maar houdt het leven spannend
mijn aandelen gaviscon gaan ook goed
en de wasjes gaan ook maar door
het is nu lekker rustig, kneuteren is een hoger doel in mijn leven

tnt is iedere keer als mijn evenwicht verstoord werd opgepakt als een mogelijkheid om nog minder mobiel te worden. je kan veel zeggen over bevallen, maar dan ga je ook stevig uit je evenwicht / balans.
en dat zit je daar met je post-partum onderkant
en een hulpeloze baby
en een kind van 2 dat uitkrijst van de pijn in zn bakkes (kies nr 6)

tsja,mijn rust is me ook wel iets waard.

maar ja, eindelijk een keer echt kunnen herstellen en in staat zijn om te kunnen (blijven) staan, is mss ook wel fijn...

handig, he? die hormonen.
beetje jammer dat je er gratis een goede portie "ik weet niet wat ik wil, dus de besluiteloosheid viert hoogtij" bij krijgt

verder ben ik wel vrolijk, hoor! ben gewoon bang voor wat er van mijn lijf over blijft zometeen...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 28 december 2009 @ 14:55:01 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_76141625
Davinia, je moet maar denken: je bent toch al getrouwd

(dat is tenminste wat ik altijd roep als ik er weer een litteken bij heb )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 28 december 2009 @ 14:58:50 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76141766
Cantare, ik heb even de editgeschiedenis bekeken. Wat leuk! Gefeliciteerd!
Ik za toevallig daarstraks een ander topic te lezen en zag een vrij vage post van jou daar al.
  maandag 28 december 2009 @ 15:00:54 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76141842
djenneke, ik heb het aangepast! Leuk uit de kast!
pi_76142534
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:08 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ook, hier nog zo'n eigenwijs mormel! Elise was er gewoon al ruim 3 weken, ik wil niet nog (krap?) 2 weken moeten wachten! Ben zo blij dat m'n vriend nu vakantie heeft, maar dan moet dat kind wel snel komen want anders is de vakantie op zodra het er is... (maar nu nog alleen thuis met peuter, daar worden zowel ik als peuter niet blij van denk ik).

Cantare gefeliciteerd en welkom!

Flugeltje, hier is de roze wolk ook nooit komen opzetten hoor, of in ieder geval nooit voor lang. Maar, in vergelijking mijn eerste zwangerschap voel ik me wel veel beter en dat helpt wel om er positief in te staan (maar dat kwam pas eind 2e trimester).

NieuweUser, veel drinken en bewegen naast de andere adviezen...
Maar, misschien is het met deze termijn gewoon onbegonnen werk, ik zit er ook mee te klunzen en Lijnloos had het er ook al over net voor ze was bevallen. En vanmorgen ineens geen probleem, ik hoop dat het een teken is
pi_76142605
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
Cantare, ik heb even de editgeschiedenis bekeken. Wat leuk! Gefeliciteerd!
Ik za toevallig daarstraks een ander topic te lezen en zag een vrij vage post van jou daar al.
Haha, ja, ik mocht het nog niet zeggen van mezelf maar kon het niet laten een hint te geven.

Woensdag ga ik naar de huisarts, want doordat 't allemaal niet gepland is, slik ik nog medicijnen (antidepressiva). Dat vind ik wel spannend. Want enerzijds wil ik niets doen wat de baby kan schaden, anderzijds vind ik het wel eng om af te bouwen. Ik ben er wel echt bovenop, maar het is toch al zo'n woelige tijd met al die hormonen enzo, en depressies tijdens/na de zwangerschap zijn helaas geen zeldzaamheid. Nou ja, komt tijd komt raad.
pi_76142844
Minniem is Djenneke.
Mijn originele account kent jou uit het stoppen met rokentopic.
Gefeli met je zwangerschap!
  maandag 28 december 2009 @ 16:07:02 #44
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76144653
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:20 schreef Cantare het volgende:

[..]

Haha, ja, ik mocht het nog niet zeggen van mezelf maar kon het niet laten een hint te geven.

Woensdag ga ik naar de huisarts, want doordat 't allemaal niet gepland is, slik ik nog medicijnen (antidepressiva). Dat vind ik wel spannend. Want enerzijds wil ik niets doen wat de baby kan schaden, anderzijds vind ik het wel eng om af te bouwen. Ik ben er wel echt bovenop, maar het is toch al zo'n woelige tijd met al die hormonen enzo, en depressies tijdens/na de zwangerschap zijn helaas geen zeldzaamheid. Nou ja, komt tijd komt raad.
Wat slik je? Er zijn AD die je gewoon door kunt blijven slikken. (waaronder prozac)

Kijk maar eens op http://www.poppoli.nl/smartsite.dws?id=poppoli

Wellicht hoef je dus niet zomaar te stoppen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76144873
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:18 schreef Sidn3y het volgende:
NieuweUser, veel drinken en bewegen naast de andere adviezen...
Maar, misschien is het met deze termijn gewoon onbegonnen werk, ik zit er ook mee te klunzen en Lijnloos had het er ook al over net voor ze was bevallen. En vanmorgen ineens geen probleem, ik hoop dat het een teken is
Het zou inderdaad ook aan het termijn kunnen liggen, heb er dan ook nog maar even last van. Misschien is het idd een teken.

Cantare, gefeliciteerd en welkom!
pi_76145029
Oh hier is het vocht ook echt begonnen hoor.
Heb laarzen, 2 maten groter gekocht omdat ik mijn andere niet meer aan of uit kon
En als ik m'n sokken uit doe, kan ik precies zien waar ze gezeten hebben. En die handen
Ben net een olifantje nu.
pi_76145385
Bedankt voor het welkomstcomité en de felicitaties zo onwerkelijk dat ik ineens zelf mee kan posten in dit topic (ik lurkte al een tijdje )
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:07 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Wat slik je? Er zijn AD die je gewoon door kunt blijven slikken. (waaronder prozac)

Kijk maar eens op http://www.poppoli.nl/smartsite.dws?id=poppoli

Wellicht hoef je dus niet zomaar te stoppen
Citalopram (20 mg) en mirtazapine (15 mg), van beide de minimumdosering. Ik heb op de website gezien dat ze op zich doorgeslikt mogen worden, maar weet natuurlijk niet of het nog uitmaakt dat ik er 2 heb in plaats van 1. Verder staat er dat het niet aan te raden is mirtazapine met borstvoeding te combineren... en ik zou het toch wel heel jammer vinden als ik geen borstvoeding kon geven. Duurt nog fftjes, maar het betekent wel dat ik tijdens de zwangerschap al zou moeten stoppen.
  maandag 28 december 2009 @ 16:31:24 #48
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76145540
zo, weer gekeurd bij de vlos.

k had al tegen manlief gezegd dat het weer nuttig zou worden:
bloeddruk 100 over 60, kind beweeglijk boven bekkeningang, en dat het hiphoppen zo nuttig zou zijn want dan heb je kans dat de bevalling soepeler gaat. dusseh, tot volgende week!

resultaat:
bloeddruk 105 over 55, kind beweeglijk op/in bekkeningang (had in de wachtkamer indalingsweeënsessie 3 van de dag), tsja, dat hiphoppen is wel nuttig, want dat zorgt dan voor een soepeler bevalling, en als jij alle ruimte had, zou je jezelf dan ook in een hoekje manoeuvreren? oh ja, als het kind niet is ingedaald, kunnen we je ook niet strippen. tot volgende week!

mss wordt mijn carrière als waarzegster toch nog iets

de vlos stemt trouwens 40w3d, 40w4d. 1-jan (40w) is volle maan, we gaan het zien...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76146459
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef ymme het volgende:

Zojuist de babydump maar weer eens gebeld

Ik moest enkele weken geleden, de kinderwagenbak weigeren bij de postbode, omdat deze onder rembours verzonden was, terwijl ik allang betaald had! Gedaan. Nu blijkt de bak dus niet bij babydump terug gekomen te zijn. En moeten ze een nieuwe bestellen (had ik de babydump zelf niet gebeld, had ik dus ook kunnen fluiten naar de bak). Maar de leverancier zit nu dicht!
Ik ben nu dus echt boos gewoon. Denk je heel erg op tijd te zijn met bestellen om dit soort dingen te voorkomen. Loopt het toch allemaal nog op z'n laatst. En zal de bak op tijd zijn?

Sorry, moest even de woede van me afschrijven.
Hmm wij hadden tot twee keer toe geen problemen gehad met de Babydump. Het was wel dat ik zag op de bon dat ze de verkeerde kleur op hadden geschreven.
Voor de kenners : we hadden een mutsy single spoke 4 rider dark-kaki gekocht maar op de bon stond college red.
Gebeld en dus aangepast naar de goede kleur. Alles was op tijd (zelfs eerder). Alleen de maxi cosi voetenzak kwam pas later. Wel hadden we alles al betaald. Ze gaven zelfs nog tips om de babykamer waar we op moesten letten

Dus wij waren paar weken later in de BD-winkel (vrouw + zwanger = kijken + aaahh = kopen) dus ik vroeg ernaar of ze het al binnen hadden, want dan konden we het gelijk meenemen, maar ze konden ze niets vinden. Komen we thuis staat er een TNT bus voor het huis met een pakketje waarin de voetenzak zat

Ach onze babykamer (op een paar plankjes na en groot gordijn) is nu compleet. Een kennis van ons heeft een schilderij gemaakt met hetzelfde figuurtje als wat er op de behangrand staat.

Ik zal anders vanavond wel ff een foto plaatsen. Voor de nodige ooohhh's en aaaah's
♥ K, N, R en F ♥
pi_76146516
Wat zijn onze ukkies toch vreselijk eigenwijs he Davina, Wel fijn dat je goed gekeurd bent. Tsja ik weet gewoon dat ik heel graag wil bevallen asap. Mijn man vind het nog prima als het even blijft zitten maar ik kan het er wel uit kijken. En na de bevalling maak ik toch al een afspraak bij de manueel therapeut om de boel evt te corrigeren. En voor me zelf heb ik een sluitband klaar liggen om me in te laten wrappen na de bevalling voor extra steun. Ik ben liever weer wat mobieler dan ik nu ben. en hoe eerder bevallen hoe eerder weer de oude (hoop ik).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')