quote:Op maandag 28 december 2009 05:58 schreef zarGon het volgende:
Wat voor'n jurkje?
quote:Op maandag 28 december 2009 06:13 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van dittum?
quote:Op maandag 28 december 2009 06:28 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Die van Paris is echt perfect! Vooral met die Louboutins eronder.
Wat vind jij?
Dat zie je niet vaak, dat een fokker EN man verstand heeft van kleding.. Ik hou nu al van je! Saampjes shoppen?
WAT ?quote:Op maandag 28 december 2009 06:28 schreef SuperTrash het volgende:
Die van Paris is echt perfect! Vooral met die Louboutins eronder.
Low Budget Dress?quote:Op maandag 28 december 2009 06:00 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
LBDjes
Meestal zijn die meiden bij de H&M en Zara.
Waarschijnlijks zelfs al tientallen jaren voordat TS geboren werd.quote:Op maandag 28 december 2009 09:22 schreef -moppie- het volgende:
Stel je niet zo aan zeg, overigens is dit al jaren zo dus ga ergens anders over zeiken.
precies, laat het kind gewoon gaan werken of iets nuttigs doen ipv te winkelen op maandagmiddag.quote:Op maandag 28 december 2009 09:25 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Waarschijnlijks zelfs al tientallen jaren voordat TS geboren werd.
Vrouwen en kleren kopen, net oorlogquote:Op maandag 28 december 2009 05:57 schreef SuperTrash het volgende:
als ik smiddags ga moet ik altijd haasten voordat er weer een andere bitch mijn jurkje pakt!
Vertaling: Het kleine zwarte jurkje van Paris Hilton is echt perfect. Vooral met die sleffers eronder.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 10:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Vertaling: Het kleine zwarte jurkje van Paris Hilton is echt perfect. Vooral met die sleffers eronder.
quote:
ik kijk er naar uit!quote:Op maandag 28 december 2009 10:49 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
ik post er vanavond eentje ok?
ik zie telkens "pics van ts, pics van ts" staan..
quote:Op maandag 28 december 2009 10:54 schreef Joel-Smeets het volgende:
Echte bazen lopen in een broek,geen jurk
Wat zijn sleffers?quote:Op maandag 28 december 2009 10:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Vertaling: Het kleine zwarte jurkje van Paris Hilton is echt perfect. Vooral met die sleffers eronder.
aandacht tekort?quote:Op maandag 28 december 2009 10:49 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
ik post er vanavond eentje ok?
ik zie telkens "pics van ts, pics van ts" staan..
quote:Op maandag 28 december 2009 10:55 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Wat is daar niet aan te snappen?
nee, maar ik post dan ook geen foto's van mezelf omdat mensen er naar vragen.quote:
Fittie! Fittie!quote:Op maandag 28 december 2009 11:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee, maar ik post dan ook geen foto's van mezelf omdat mensen er naar vragen.
je komt in mijn ogen over als aandachts**
Hoe haalde ik het in m'n hoofd!quote:Op maandag 28 december 2009 10:59 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Ja, dat was bla.
Louboutins zijn DE beste pumps ter wereld!
Hij noemde ze zomaar effe sleffers
ik post m wel zonder mn gezicht, maar dat begrijp je wel..quote:Op maandag 28 december 2009 11:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee, maar ik post dan ook geen foto's van mezelf omdat mensen er naar vragen.
je komt in mijn ogen over als aandachts**
Bitchfight!! Waar zijn de kerstgedachten! Nu alweer kwijt!quote:Op maandag 28 december 2009 11:03 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
ik post m wel zonder mn gezicht, maar dat begrijp je wel..
En als je het lichaam ervoor hebt, waarom niet?
If you have it, flaunt it!
Maar ik denk niet dat jij dat ook kan zeggen met je 114kg.
Ga toch krassen, vals kutwijf!
Ik word een beetje opgewonden.quote:Op maandag 28 december 2009 11:03 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2009 11:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ook. Lekker geil, zo`n opgewonden standje, grrrrrrrrrrrrrrrrrauw!
Hater, i`m stealing your flow!quote:Op maandag 28 december 2009 11:06 schreef zovty het volgende:
[..]Ik zag 'r het eerst.
.
Weg jij! KST! KST! KST!
Maar wel op...?quote:Op maandag 28 december 2009 11:08 schreef SuperTrash het volgende:
Pfff.. Gelukkig heb ik m'n hyves niet op Mirjam P zeist staan. Hahaha
Als ze mijn lul ziet kiest ze mij toch!quote:Op maandag 28 december 2009 11:06 schreef zovty het volgende:
[..]Ik zag 'r het eerst.
.
Weg jij! KST! KST! KST!
quote:Op maandag 28 december 2009 11:03 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2009 11:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
![]()
114 kilo, nee dat haal ik bij lange na niet
Laat maar eens zien dan.quote:Op maandag 28 december 2009 11:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Als ze mijn lul ziet kiest ze mij toch!
Toch welquote:Op maandag 28 december 2009 11:13 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Dan geef ik je 105. Maatje 36 heb je sowieso niet..
Wat is jouw maatje?quote:Op maandag 28 december 2009 11:13 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Dan geef ik je 105. Maatje 36 heb je sowieso niet..
Wat ben jij toch romantisch.quote:Op maandag 28 december 2009 11:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat is jouw maatje?
Zal ik anders je maatje worden? Om lange strandwandelingen mee te maken en keihard te kontebonken?
quote:
Dan is de prostitutie misschien wat voor je. Heb je dat wel eens overwogen?quote:Op maandag 28 december 2009 11:18 schreef SuperTrash het volgende:
Had ik maar ieder uur zo'n man om me heen die zulke dingen in mn oor fluistert..
quote:Op maandag 28 december 2009 11:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan is de prostitutie misschien wat voor je. Heb je dat wel eens overwogen?
Oh, loop ik je voor de voeten?quote:Op maandag 28 december 2009 11:19 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Oke. Je mag nu wel ff afstand nemen, hoor.
Mevrouwtje all up in my bizzzz.
-edit-quote:
Ik benieuwd naar de reaktie van betreffende user.quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 28 december 2009 11:18 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Wow! Ik smelt zowat...
Had ik maar ieder uur zo'n man om me heen die zulke dingen in mn oor fluistert..
Da's toch al jaren zo.quote:Op maandag 28 december 2009 05:57 schreef SuperTrash het volgende:
Wat een kutregel zeg!
Nou, nou.. Wil ik eens effe vroeg de stad in gaan, zijn de winkels pas om 1 uur open!
Hahaha. Ik lach je echt uit, bitch.quote:Op maandag 28 december 2009 11:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh, loop ik je voor de voeten?
Maar ik laat je met rust, geniet van de aandacht op internet. Je zult het in het openbaar wel niet krijgen.
Wil je mijn vriendinnetje zijn?quote:Op maandag 28 december 2009 11:23 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Hahaha. Ik lach je echt uit, bitch.
Jaloezie is vieze emotie.
Maar jij bent ook vies. Dus dat is ok!
Doeiii schat! Een fijne dag vandaag!![]()
Ik vind je lief hoor!quote:Op maandag 28 december 2009 11:27 schreef SuperTrash het volgende:
M'n eerste KLB topic en ik krijg gelijk zulke hatelijke meiden in mn topic.
Hey! Je bent kinderleidster! Zoo leuk!quote:Op maandag 28 december 2009 11:27 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Wil je mijn vriendinnetje zijn?
Da's je ontgroening.quote:Op maandag 28 december 2009 11:27 schreef SuperTrash het volgende:
Ouchquote:Op maandag 28 december 2009 11:21 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Nee, misschien trekken de leuke ervaringen van je moeder me NET over die ene streep.
Ga weg, engerd!
Op fok roepen dat je een goed lichaam hebt dan roep je het over je afquote:Op maandag 28 december 2009 11:27 schreef SuperTrash het volgende:
omg de pabo is zooo veeettquote:
maar dat is ook lief toch?!quote:Op maandag 28 december 2009 11:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
omg de pabo is zooo veeett
maar ik ben daar niet slim genoeg voordan moet je kunnen rekenen en spellen enzo
Die van mij kunnen net schrijven dus die hou ik wel bij
Ik durf te wedden dat je niet eens weet waar Beeg ligt,misschien is het wel een miljoenenstad in Omanquote:Op maandag 28 december 2009 10:58 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Ik vergeef het je... Ik denk ook niet dat je beter weet, aangezien je in Beeg woont. Een kutdorpje waar je geeneens een winkelcentrum hebt.
Laat staan leuke meisjes...
ja die zijn lievvvquote:Op maandag 28 december 2009 11:34 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
maar dat is ook lief toch?!
schattige 6 jarige kindjes..
Waar heb je het over?!?!quote:Op maandag 28 december 2009 11:36 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je niet eens weet waar Beeg ligt,misschien is het wel een miljoenenstad in Oman
Ik verwijs je naar pagina 2quote:Op maandag 28 december 2009 11:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Waar heb je het over?!?!
Het gaat hier over korte jurkjes, topografie doe je maar op sgool ofzoo
damn
quote:Op maandag 28 december 2009 11:36 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je niet eens weet waar Beeg ligt,misschien is het wel een miljoenenstad in Oman
En daarom moet jij wachten tot de uitverkoop om je low budget dress te scorenquote:Op maandag 28 december 2009 10:46 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Dat je zoiets durft te zeggen over een LBD.
Shame on you!
ADSL is voor armoedzaaiersquote:Op maandag 28 december 2009 11:40 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Google Maps!
Oh nee, zo snel is jullie verbinding nog niet. Jullie kunnen volgend jaar pas gebruik maken van adsl!
Ja, hier in Utrecht gebruiken we ADSL en dan kan je op Google Maps.
Je mist wat...
waar lees jij in welke winkel ik het jurkje ga halen?quote:Op maandag 28 december 2009 11:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
En daarom moet jij wachten tot de uitverkoop om je low budget dress te scoren
Wat ben je een simpele ziel zeg, hoezo zouden er uit dorpen geen leuke meisjes kunnen komen?quote:Op maandag 28 december 2009 10:58 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Ik vergeef het je... Ik denk ook niet dat je beter weet, aangezien je in Beeg woont. Een kutdorpje waar je geeneens een winkelcentrum hebt.
Laat staan leuke meisjes...
Nou idd.quote:Op maandag 28 december 2009 11:39 schreef Scorpie het volgende:
Ik voel liefde in dit topic.
adslquote:Op maandag 28 december 2009 11:40 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Google Maps!
Oh nee, zo snel is jullie verbinding nog niet. Jullie kunnen volgend jaar pas gebruik maken van adsl!
Ja, hier in Utrecht gebruiken we ADSL en dan kan je op Google Maps.
Je mist wat...
Omdat ik jou op een misverstand wijs ben ik een hatende heks?quote:Op maandag 28 december 2009 11:45 schreef SuperTrash het volgende:
Ik ga een lbd bij de strictly halen en bij de h&m gewoon iets leuks.
(nog een hatende heks)
Shop ze en trek manliefs bankrekening maar eens goed leegquote:Op maandag 28 december 2009 11:43 schreef SuperTrash het volgende:
Jongens en lieve Melanie..
Ik ga nu maar weer eens. De kleding in de winkels komt niet vanzelf mijn kant op lopen..
Ik post vanaaf nog even mijn fototje van t jurkje.
Speciaal voor moppie!
tot dan!
X
De winkels gaan pas 5 kwartier na jouw post open.quote:Op maandag 28 december 2009 11:45 schreef SuperTrash het volgende:
(nog een hatende heks)
Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 28 december 2009 11:53 schreef kwib het volgende:
[..]
De winkels gaan pas 5 kwartier na jouw post open.
Ligt Beeg echt zo ver van de bewoonde wereld
quote:Op maandag 28 december 2009 11:53 schreef kwib het volgende:
[..]
De winkels gaan pas 5 kwartier na jouw post open.
Ik heb het niet over een winkel, beter lezen dame.quote:Op maandag 28 december 2009 11:44 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
waar lees jij in welke winkel ik het jurkje ga halen?
Winkels open (Topic titel) 13:00quote:
Subtiele manier om uit te vogelen of ze vrijgezel isquote:Op maandag 28 december 2009 11:52 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Shop ze en trek manliefs bankrekening maar eens goed leeg
quote:Op maandag 28 december 2009 11:52 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Shop ze en trek manliefs bankrekening maar eens goed leeg
Die staat natuurlijk te kijven tegen andere viswijven in de H&M. Altijd charmant.quote:Op maandag 28 december 2009 12:27 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ben je al terug? ;o
Ik mis je
Ik denk dat ik namens iedereen praat:quote:Op maandag 28 december 2009 11:45 schreef SuperTrash het volgende:
(nog een hatende heks)
quote:Op maandag 28 december 2009 15:08 schreef melanie_the_miss het volgende:ik wil wel een foto zien van dat mooie vrouwtje
Ik moet altijd braken als ik erg zenuwachtig ben.quote:Op maandag 28 december 2009 15:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik ben zo zenuwachtig dat ik steeds moet plassen!!!!!!!
[ afbeelding ]
Wat ziet Cameron Diaz er daar toch weer lekker uit.quote:Op maandag 28 december 2009 06:13 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van dittum?
Meh, ik ga toch voor rechtsonderquote:Op maandag 28 december 2009 15:18 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Wat ziet Cameron Diaz er daar toch weer lekker uit.
wat denk je zelf?quote:Op maandag 28 december 2009 16:27 schreef TeringHenkie het volgende:
TS is koopzieke borderlinetrut
maar ze is wel lekker waarschijnlijk
Ze moet zich 'klaarmaken' voordat ze naar de stad gaat. DUH!quote:Op maandag 28 december 2009 13:02 schreef Joel-Smeets het volgende:
Hoe kan het dat TS al om 11 uur wegging terwijl de stad om 1 open gaat?
Zegt de vrouw van 114 KG.quote:Op maandag 28 december 2009 17:48 schreef -moppie- het volgende:
Ze is pics aan t maken met de zelfontspanner. Duurt natuurlijk even voordat je DE foto hebt waar je figuur het best uitkomt.
En de achterkant?quote:Op maandag 28 december 2009 18:12 schreef SuperTrash het volgende:
Ik heb toch nog een jurkje gevonden bij de Strictly in utrecht
[ afbeelding ]
mooi hoor!quote:Op maandag 28 december 2009 18:12 schreef SuperTrash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2009 18:14 schreef Laviathan het volgende:
[..]
mooi hoor!
De kleur schoenen eronder vind ik persoonlijk da ietsje minder :x
quote:Op maandag 28 december 2009 18:16 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Ik heb een tasje die erbij matcht.. maar ik kan er ook enkellaarsjes bij dragen.
Iddquote:Op maandag 28 december 2009 18:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
omg je bent terug!
wat een geniale jurk, maar een andere pose zou wss beter zijn
quote:Op maandag 28 december 2009 18:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
omg je bent terug!
wat een geniale jurk, maar een andere pose zou wss beter zijn
Dit dusquote:Op maandag 28 december 2009 18:19 schreef Choad het volgende:
Wat kostte ie en graag wat andere poses + hoofd op de foto.
Geilquote:Op maandag 28 december 2009 18:12 schreef SuperTrash het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt wel een beetje brede heupen, maar daar hou ik wel vanquote:Op maandag 28 december 2009 18:12 schreef SuperTrash het volgende:
[ afbeelding ]
Ach trek je toch niks aan van sommige mensen joh. In elk topic wat ik open wordt mijn befaamde foto gepost die in mn fobo staat en ik heb er gewoon schijt aan. Zou jij ook eens moeten doen. TSJAAAKKAAAquote:Op maandag 28 december 2009 18:20 schreef SuperTrash het volgende:
De jurk was 89 en ik hou het liever zo..
Ik ben een aandachtshoer volgens sommige mensen.
Jij ziet haar in gedachten al je eigen leger uitpersen he?quote:Op maandag 28 december 2009 18:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje brede heupen, maar daar hou ik wel van
quote:Op maandag 28 december 2009 18:16 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Ik heb een tasje die erbij matcht.. maar ik kan er ook enkellaarsjes bij dragen.
Mag ik je op msn?quote:Op maandag 28 december 2009 18:30 schreef SuperTrash het volgende:
Jongens ik hoef echt geen PM's. Ik blijf ze allemaal verwijderen hoor.
En nee, ik heb sinds 3 weken geen relatie meer.![]()
Zeker, jij toch ook?quote:Op maandag 28 december 2009 18:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij ziet haar in gedachten al je eigen leger uitpersen he?
Bedoel je deze?quote:Op maandag 28 december 2009 18:22 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ach trek je toch niks aan van sommige mensen joh. In elk topic wat ik open wordt mijn befaamde foto gepost die in mn fobo staat en ik heb er gewoon schijt aan. Zou jij ook eens moeten doen. TSJAAAKKAAA
quote:Op maandag 28 december 2009 19:10 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Je bent ook een debiel dat je die foto niet weghaalt
Haha, geweldig.quote:Op maandag 28 december 2009 19:22 schreef Remsjo het volgende:
[..]
De grootste faler ben jij hoor vriend. Beetje stoer komen praten op de digitale snelweg.
Zorg er maar voor dat je morgen om 15:30 op het Centraal Station in Den Bosch ben, dan praten we wel verder. Tot die tijd houden we contact
Eeeyz, jij moet niet denken dat jij bang voor mij bent jaaquote:Op maandag 28 december 2009 19:24 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Haha, geweldig.
"KOM NAAR HET FIETSENSTALING WE PAKKEN JU NA SCHOOLTIJD 15:00"
Kneus.
Rustig aan Michielosquote:Op maandag 28 december 2009 19:22 schreef Remsjo het volgende:
[..]
De grootste faler ben jij hoor vriend. Beetje stoer komen praten op de digitale snelweg.
Zorg er maar voor dat je morgen om 15:30 op het Centraal Station in Den Bosch ben, dan praten we wel verder. Tot die tijd houden we contact
ja! Mag ik nu een cola?quote:Op maandag 28 december 2009 19:24 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Kan dat nog, Kabouter Wesley quotes?
Joel krijgt weer zijn gelijk....quote:Op maandag 28 december 2009 11:46 schreef Joel-Smeets het volgende:
Ik zet al mn geld erop dat ze fokking lelijk is...
Ga eens heel gauw in je eigen topic kijkenquote:Op maandag 28 december 2009 12:10 schreef pr0tege het volgende:
KUCH * TS is een vieze pepslet * KUCH
quote:Op maandag 28 december 2009 22:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ga eens heel gauw in je eigen topic kijken
quote:Op maandag 28 december 2009 22:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ga eens heel gauw in je eigen topic kijken
quote:Op maandag 28 december 2009 19:10 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Je bent ook een debiel dat je die foto niet weghaalt
Omdat je dat pas krijgt bij een PIMP-abonnement.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:59 schreef Lauwra het volgende:
[..]
haha die smiley!waarom zie ik m er op fok niet tussenstaan
quote:Op maandag 28 december 2009 19:22 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ja tering hey, wij willen ook eens rust, ze gooien je ook nog dood met koopzondagen, god damnit, mensen.quote:Op maandag 28 december 2009 05:57 schreef SuperTrash het volgende:
Wat een kutregel zeg!
Nou, nou.. Wil ik eens effe vroeg de stad in gaan, zijn de winkels pas om 1 uur open!
als ik smiddags ga moet ik altijd haasten voordat er weer een andere bitch mijn jurkje pakt!
Zo! Ik wilde gewoon een keer klagen!
Doei doei!
X
Inderdaad,helemaal mee eensquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:40 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Ja tering hey, wij willen ook eens rust, ze gooien je ook nog dood met koopzondagen, god damnit, mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |